Hop til indhold

Prisen

Featured Replies

Skrevet

Jamen, du må jo så være en hel del mere spændstig, Borende X, end alderen og alderdomshjemmet ellers giver indtryk af... :cool::mrgreen:

Den slags "akrobatik" er jeg selv alt for stivnakket til..... :D:lol:

Ind imellem får jeg min ungdoms jættekraft tilbage :wink: . Det sker, når vrede, frustrationer og skuffede forventninger bliver for store :grin::lol:

Redigeret af Borende X

Skrevet

Ind imellem får jeg min ungdoms jættekraft tilbage :wink: . Det sker, når vrede, frustrationer og skuffede forventninger bliver for store :grin::lol:

Er det ikke noget med at man bliver lidt krum rygget med alderen :-D

Skrevet

....og det BJ, hun trods alt, begyndte på, var under al kritik. Det klarede jeg bedre selv på hotelværelset :wink: :wink: .

Jamen BX dog, det lyder s'gu avanceret at give sig selv et BJ, bare du ikke knækker nakken ved at udføre den slags gymnastiske udfoldelser. :oops: Som ThorsHammer skrev, så overrasker du endnu en gang. :eek:

Mvh

smo

Skrevet

Jamen BX dog, det lyder s'gu avanceret at give sig selv et BJ, bare du ikke knækker nakken ved at udføre den slags gymnastiske udfoldelser. :oops: Som ThorsHammer skrev, så overrasker du endnu en gang. :eek:

Mvh

smo

Hej Smo.

Tak for, at du helt eksplicit gør opmærksom på denne lille "forskrivelse" fra min side. Jeg havde nemlig ikke i første omgang fattet Hammerens pointe :oops: :oops:.

Og nej, så akrobatisk er jeg heller ikke, ligesom udstyret langt fra når op i "tilgængelig" højde til denne øvelse :lol: :lol:.

Men kom der et billigt grin ud af det, er det vel i grunden ikke så galt?

Redigeret af Borende X

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.