Guest MushRoom Skrevet 4. December, 2013 Prisen er nok det nærmeste jeg kunne komme i tanke, da jeg skrev dette indlæg. Jeg kunne godt tænke og høre de forskellige folk hvad pris der er den rigtige for dig når du besøger en pige. Er prisen for lav, så lugter det lidt for godt til at være sandt, og er prisen skyhøj så lugter det vel også. Personligt synes jeg at de 800-1000kr for 30 minutter ligger lige i skudlinien for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 4. December, 2013 2000 for en time, eller deromkring plejer at være det jeg går efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. December, 2013 (edited) Enig med Plaskeren, for Københavnsområdet. Redigeret 4. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ung-Bruger Skrevet 4. December, 2013 Ca 1500 kr er det jeg går efter i Kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 4. December, 2013 Har ikke afgjort med mig selv, hvor grænsen går - det må komme an på ydelsen. Har givet 1800 for en times dominans - ellers har det været lavere... dog 1200 for 30 min. rollespil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikker 33 Skrevet 4. December, 2013 Enig med warmgun i at det kommer an på ydelsen - og på pigen. Som udgangspunkt for almindelige blide former vil jeg sige ca 1500 for en time. Kommer der mere avanceret til eller er pigen speciel kan 2000 (eller mere) for en time være rimeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 4. December, 2013 Jeg plejer gerne at være tilfreds med pigens pris - heldigvis. Og det vl sige, at 1.100 kroner for en halv time på en af de etablerede klinikker er det, jeg oftest er ude for - jeg vil ikke sige "går efter", idet det ikke er prisen, der bestemmer mit valg af pige. Spider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 4. December, 2013 Jeg går efter 800 for en halv time eller max 1500 for en time. Ellers er det lidt dyrt og også ofte for maskinelt og kommercielt. Pris og kvalitet hænger nærmest omvendt sammen. Billig pige = en der gør det tildels for sjov. Derfor undgår jeg mere og mere de etablerede klinikker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 5. December, 2013 Betaler altid kr. 1.000,- for en times thaimassage med fuld pakke, glad og tilfreds massør og undertegnede klager ikke the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. December, 2013 Betaler altid kr. 1.000,- for en times thaimassage med fuld pakke, glad og tilfreds massør og undertegnede klager ikke the rider Er det da den samme, du kommer hos hver gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 5. December, 2013 (edited) Hej X Ja jeg har fundet et dejligt sted behøver ikke bruge den samme pige på stedet the rider Redigeret 5. December, 2013 af The Rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 5. December, 2013 Jeg går en stor bue uden om de piger, hvor jeg fornemmer det kun handler om penge og grådige bagmænd. - Og man skal ikke tage fejl af, at mange piger har nogen kedelige kærster/venner/veninder som nyder godt af, at de har en som ligge og tjener penge til en - og hvem betaler, - det gør du 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2013 Jeg vælger mine besøg ud fra bestemte kriterier, pris kommer lidt i anden række men jeg vil sige en gennemsnitspris på ca. 1500 til 2000 kr. Gadepiger, udenlandske piger gider jeg ikke støtte, deres indgangsvinkel er hurtige penge, tit med en bagmand som suger det meste. Klinikker er også turnoff for mig, gider ikke at der bliver banket på døren, times put. Og har heller ikke lyst til en der har haft måske 10 kunder samme dag, ingen kan være oplagt efter så mange. Har haft mest glæde af at finde "private piger" der har deres eget sted, ikke kikker på uret hele tiden og som kun har ganske få besøg hver dag. Har besøgt piger hvor jeg har givet 1500 kr for 1 time, og når jeg kører der fra er der pludselig gået 2 timer. Den bedste oplevelse har jeg haft hvor jeg bestiltE 2 timer for 2000 kr, der gik næsten 4:-)) Vægter der er tid til hyggesnak, en kop kaffe eller et glas vin inden og efter, bad skal der også være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. December, 2013 Hej X Ja jeg har fundet et dejligt sted behøver ikke bruge den samme pige på stedet the rider OK, Rider, det kan jo være forklaringen. Selv slap jeg ikke under 1.500, da jeg næsten fast besøgte to thaipiger. Men det kan jo være, at man betaler efter sit udseende :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 5. December, 2013 Jeg vælger mine besøg ud fra bestemte kriterier, pris kommer lidt i anden række men jeg vil sige en gennemsnitspris på ca. 1500 til 2000 kr. Gadepiger, udenlandske piger gider jeg ikke støtte, deres indgangsvinkel er hurtige penge, tit med en bagmand som suger det meste. Klinikker er også turnoff for mig, gider ikke at der bliver banket på døren, times put. Og har heller ikke lyst til en der har haft måske 10 kunder samme dag, ingen kan være oplagt efter så mange. Har haft mest glæde af at finde "private piger" der har deres eget sted, ikke kikker på uret hele tiden og som kun har ganske få besøg hver dag. Har besøgt piger hvor jeg har givet 1500 kr for 1 time, og når jeg kører der fra er der pludselig gået 2 timer. Den bedste oplevelse har jeg haft hvor jeg bestiltE 2 timer for 2000 kr, der gik næsten 4:-)) Vægter der er tid til hyggesnak, en kop kaffe eller et glas vin inden og efter, bad skal der også være. lige mine ord, har det på samme måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 5. December, 2013 Hej X Hvis det gjaldt udseenet havde jeg nok ikke råd Første gang jeg besøgte stedet bestilte jeg 1 times oliemassage til 300 kr. massøren anbefalede en cocktail til 1500,- kr. Jeg sagde nej tak, hvorpå hun spurgte hvad jeg ville give, jeg sagde at jeg ville give ( havde )1000,- kr og hun sagde straks ok og det har været prisen siden også med andre piger samme sted. Jeg prøvede ikke at presse hende, ville bare have massage og HJ men da hun sagde ja til de 1000,- kr så blev det en cocktail og jeg tager bare 1000 kr. op af pungen hver gang jeg er der, der bliver ikke snakket om hvad jeg skal have. the rider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 5. December, 2013 Hej X Hvis det gjaldt udseenet havde jeg nok ikke råd Første gang jeg besøgte stedet bestilte jeg 1 times oliemassage til 300 kr. massøren anbefalede en cocktail til 1500,- kr. Jeg sagde nej tak, hvorpå hun spurgte hvad jeg ville give, jeg sagde at jeg ville give ( havde )1000,- kr og hun sagde straks ok og det har været prisen siden også med andre piger samme sted. Jeg prøvede ikke at presse hende, ville bare have massage og HJ men da hun sagde ja til de 1000,- kr så blev det en cocktail og jeg tager bare 1000 kr. op af pungen hver gang jeg er der, der bliver ikke snakket om hvad jeg skal have. the rider Ja, det er sjovt med de Thaisteder - nye kunder skal lige prøves af - nogen gange så går den .... Forsøg med kr. 800,- næste gang - nogen gange så går den ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 5. December, 2013 (edited) Bruger ikke klinikker mere pga pris, går efter 800,- 30 min eller privat som jeg finder på chatsider mm. Blow giver jeg max. 500,- Og bruger ca. 1500,- pr måned så der er en del penge som klinikkerne ikke får pga. deres priser Redigeret 5. December, 2013 af Mand34Horsens 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 5. December, 2013 Prisen er nok det nærmeste jeg kunne komme i tanke, da jeg skrev dette indlæg. Jeg kunne godt tænke og høre de forskellige folk hvad pris der er den rigtige for dig når du besøger en pige. Er prisen for lav, så lugter det lidt for godt til at være sandt, og er prisen skyhøj så lugter det vel også. Personligt synes jeg at de 800-1000kr for 30 minutter ligger lige i skudlinien for mig. Jeg har ingen "rigtig" pris, men jeg har en maxpris stort set uanset hvor lækker kvinden er - min maxpris ligger på kr. 2.000 for 1 time. Men ellers er det iflg. mine erfaringer en floskel, at "du får, hvad du betaler for" - underforstået, at hvis prisen er lav, så vil oplevelsen med pigen garanteret også være inferiør, og tilsvarende ved en høj pris vil oplevelsen være superiør. Dette er der ikke nødvendigvis altid logik i, og der er endnu mindre garanti for, at kvaliteten af en oplevelse vil være ligefrem proportional med prisen... Prisen skal også altid ses i lyset af, om pigen opererer fra en professionel klinik, hvor hun må betale en relativt høj lokaleleje, eller om pigen er en privat, såkaldt "amatørpige". En af mine bedste "value for money" oplevelser nogensinde var med en 24-årig amatørpige for nogle år siden, som jeg kom i kontakt med via et forum.dk internet chat board. Hun ville have "500 kroner for ½ time", og da jeg så spurgte til prisen for en hel time, vidste hun først ikke hvad hun skulle sige, for hun var ny i faget og ingen tidligere kunder havde ønsket mere end ½ time, men det endte med en pris på 800 kr for 1 time alm. blid sex...(!) Pigen var ovenikøbet lækker at se på med ægte, faste C-skåle, lige som hun var lækker at dyrke sex med og typen der tog imod med vådt hår og våd krop uden tøj direkte fra bruseren og meget appetitlig... Hende havde jeg alt i alt o. 10 aftaler med a 1 time til kr. 800 pr. gang, inden det løb ud i sandet, og hun var bedre mht. udseende og sex end 95% af samtlige kvinder jeg nogensinde har været sammen med Hun fik så løbende ekstra drikkepenge og andre "benefits" og var ganske tilfreds med arrangementet, som løb over en periode på ca. 3 måneder. Og jeg har mødt mange privatpiger, hvor tariffen har været 1.000 kr. for 1 time, hvilket også som tommelfingerregel har været bedre og med flere "frihedsgrader" end ved mange klinikbesøg med proff. piger, hvor man som bekendt kun får ½ time for sine 1.000 kroner... Som i så mange af livets andre forhold gælder det, at "den som søger, han skal finde"... Vh./TH 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 5. December, 2013 (edited) Skyder lige ind at jeg efter 10+ år og 200+ piger på ingen måde oplever at man får hvad man betaler for, min erfaring siger at det tit er oplevelsen for den enkelte ment på den måde om man tænder på pigen, om sol måne og stjerne står rigtig og om pigen har en god dag. Samt det er vigtig at være ærlig overfor sig selv hvad man søger kan man lide at kysse så vær sikker på at pige er til det mm. Min erfaring er at pris på ingen måde hænger sammen med kvalitet.. og bliv væk fra sorte piger. Redigeret 5. December, 2013 af Mand34Horsens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. December, 2013 (edited) Skyder lige ind at jeg efter 10+ år og 200+ piger på ingen måde oplever at man får hvad man betaler for, min erfaring siger at det tit er oplevelsen for den enkelte ment på den måde om man tænder på pigen, om sol måne og stjerne står rigtig og om pigen har en god dag. Samt det er vigtig at være ærlig overfor sig selv hvad man søger kan man lide at kysse så vær sikker på at pige er til det mm. Min erfaring er at pris på ingen måde hænger sammen med kvalitet.. og bliv væk fra sorte piger. Bortset fra, at jeg ikke har 10+ år og 200+ piger bag mig, er jeg er helt enig. Jeg har ikke kunnet finde noget fast mønster i forholdet pris/kvalitet. Blot her et par yderpunkter: Jeg husker, at Bianca Capri for 1,5 år siden havde en pris, der lød på 1.000 kr. for 30 min. og 1.400 for 60. Det var da en pris, man kunne forstå, og efter anmeldelserne at dømme, fik man en kanonoplevelse. Desværre fik jeg aldrig forbindelse med hende. Trods ihærdige forsøg. Derimod var min dårligste oplevelse med en Jamaicapige i Sønderborg. Vi enedes om 1.000 kr. for 30 min. - vel en pæn pris på de kanter? - men jeg gik allerede efter et kvarter i vrede, for selvom vi skulle have dansk, nægtede hun at tage tøjet af, og det BJ, hun trods alt, begyndte på, var under al kritik. Det klarede jeg bedre selv på hotelværelset :wink: . Så nej, der er efter min erfaring ingen fast sammenhæng imellem pris og kvalitet. Redigeret 5. December, 2013 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 5. December, 2013 ... og det BJ, hun trods alt, begyndte på, var under al kritik. Det klarede jeg bedre selv på hotelværelset :wink: . Jamen, du må jo så være en hel del mere spændstig, Borende X, end alderen og alderdomshjemmet ellers giver indtryk af... Den slags "akrobatik" er jeg selv alt for stivnakket til..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 5. December, 2013 Derimod var min dårligste oplevelse med en Jamaicapige i Sønderborg. Vi enedes om 1.000 kr. for 30 min. - vel en pæn pris på de kanter? vi er enig om det er vildt dyrt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. December, 2013 Hvis vi snakker om at kigge annoncer og finde en pige som jeg vil besøge, om fx. 1500 kr er dyrt eller ej kommer helt an på om det er nogen som man har hørt giver en god oplevelse eller om man ikke kender noget info om hende på forhånd. Så jeg har ikke decideret en fingerregel om at 1 time skal koste et bestemt beløb. Men selvfølgelig sammenligner jeg priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. December, 2013 vi er enig om det er vildt dyrt? Helt enig. Overdrivelse fremmer forståelsen. Ja, jeg blev snydt, så vandet drev. Jeg valgte at gå, da oplevelsen var alt for frustrerende og dårlig. Til den pris har jeg haft stjerneoplevelser i København. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg