Hop til indhold

Frygten for razzia

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg kan da gå i skarp træning hvis du har tænkt dig at lukke os inde sammen i 2 måneder:ph34r::lol:.. Den oplevelse har jeg endnu ikke fundet på et prisleje for endnu dog:mellow::lol:.. 

FYI så kan jeg heller ikke synge eller gå på hænder så det ikke meget underholdning du få:P.. 

Du kunne måske bruge de to uger til at genfortælle handlingen i Game of Thrones .. altså TV-serien ... 
Jeg er da efterhånden ret nysgerrig ...
Det må være n-o-g-e-t af en øvelse at lave de bøger om til fornuftigt TV ... ;)

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 5 minutter siden:

Du kunne måske bruge de to uger til at genfortælle handlingen i Game of Thrones .. altså TV-serien ... 
Jeg er da efterhånden ret nysgerrig ...
Det må være n-o-g-e-t af en øvelse at lave de bøger om til fornuftigt TV ... ;)

Jeg må prøve at sælge konceptet men problemet er lidt at du er den eneste person på hele jorden der ikke allerede har set serien:P;):lol:.. 

Skrevet

Undskyld hvis jeg afsporer jeres hyggesnak om GoT. Vellykket "TV", synes jeg.

Hvis du er bange for at blive opdaget af konen så er det helt andre steder du skal starte.

Jeg håndterer tanken om razzia på samme måde som mine tanker om tsunamier. Jeg går (praktisk talt) kun til udenlandske piger men har aldrig set politiet. Hvis det en dag skulle ske ville jeg følge Landsbytossens råd. Jeg tror heller ikke det er en god idé at angive de sidste fire cifre, der er en lemfældig omgang med data i Danmark.

Jeg ved dog at der er razziaer, for der er et par piger der har fortalt det. Den ene var en mørk pige et sted hvor der i en periode var mange mørke piger. Men hun er så en af de få der taler klingende jysk. Tvivler på at politiet fik noget ud af det den dag. Hun syntes dog det var træls at de kom. Og så er der min meget savnede Vanessa fra Italien, med den fedeste krop EVER og den fedeste personlighed, som jeg desværre ikke har set annoncer fra længe. Hun nævnte også at politiet havde været der.

Jeg tror også det må ske mere hos de udenlandske piger. Pigerne siger ofte de er fra Colombia, Venezuela, etc. Men når man kender dem lidt bedre finder man ud af at mange af dem bor i Spanien. Jeg tror mange af dem er EU borgere. Men hvordan det forholder sig med skat og kontant betaling ved jeg ikke noget om. Det må sikkert være fristende at undgå.

Skrevet
tvr skrev, for 47 minutter siden:

Hvordan får du 10 gange 2 uger til at blive til 2 måneder

:rolleyes: fejl 40, uladte batterier eller ubevidst ønske om at blive lukket inde i længere tid end de 2 mdr og håbe, Jøj-pigen ikke opdager det. Arg, ok, kan vist ikke redde den. 

JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

bede mig hverken fløjte

Gider du fløjte Frk Jøj?

Og love, der ikke kommer razzia. I alle 20 uger. 

Måske man rent faktisk skulle prøve at lave en aftale med dig, uden at ane en dyt om, hvordan Jøj ser ud (udover hun ikke i overdreven grad plukker øjenbryn). Kunne være ret: sjovt, interessant, spændende, anderledes, uhyggeligt, hyggeligt....hvis ingen lagengymnastik så måske se dig øve fløjten (tror jeg kunne være ret sjovt) eller blot se og høre dig tale/skrive. Det lyder som om overdelen er skruet ordentligt på (læs; attraktivt).

JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden:

og jeg tvivlede ikke engang

On second thought.....:D 2 x fejl 40 =.....augenblick. Vi ska sgu nok få det sjov, så længe vi ikke skal lave noget med tal!

JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

usselt marmon ind i tosserierne så det på tide at stoppe afsporingen

Modtaget og ja: jeg sender blot en regning efter de 20 uger så, på det du skylder for fløjteundervisning og underholdning. 

Afsporing stop! 

PPE skrev, for 17 timer siden:

et spørgsmål som jeg selv overvejer meget

Adressér hvad du overvejer ift en razzia og tag så forholdsregler præcis som du vel gør med handlede eller tvungne GP´er (minus G, hvis de er handlede eller tvungne) men vel også ift kønssygdomme, hvis du er i forhold ift at blive opdaget, besøger du GP´er i den by, du bor i, bruger du taletidskort eller ej ift at blive truet osv. Er du nervøs for at en betjent kender dig? Det ved kun du jo. Er du nervøs ift lovgivning: check lovgivning. Er du nervøs ift at der står en stak fotografer og journalister og knipser din blege røv, når det danske politi, der har masser af ressourcer, jævnligt ransager alle GP-etablissementer det være sig kollektiver såvel som individuelt selvstændige piger, så stop med besøg/brug få men sikre GP´er/prøv SG/bestik politiet.

Moin!

Skrevet

lille side spørgsmål men nok samme område:

har været forbi et par thai steder jeg ikke har besøgt før(som jeg 100% ved ikke er grønne ud fra anmeldelser herinde) og spurgt ind til ekstra eller fp uden dog at få konkrete svar.

er det fordi de kun vil oplyse om ekstra muligheder når man først ligger på briksen eller er de bange for razzia at de ikke giver den info ud til enhver der spørger?

fx har læst om et sted i hillerød der blev lukket ned af samme årsag.

hvilke metoder bruger andre herinde til at få oplyst priser?

Skrevet
denensomme skrev, for 2 timer siden:

spurgt ind til ekstra eller fp uden dog at få konkrete svar.

Det er meget normalt, tror jeg. Med mindre stedet annoncerer med seksuelle ydelser, hvilket jeg fornemmer ikke er tilfældet for dem, du har i tankerne. Det blev vist nok nævnt i en gammel tråd, at nogle thaipiger synes det er upassende med en så direkte forespørgsel, og at svaret et stykke hen ad vejen også afhænger af, om de selv har lyst til at tilbyde den ydelse eller ej. Så ofte skal man lige igennem den indledende leg først, hvor pigen skal få en fornemmelse af, hvem du er, førend hun tilbyder noget. Og bare fordi nogen her på EG har skrevet om den fulde pakke, er det ikke sikkert, at du får det tilbudt.

denensomme skrev, for 2 timer siden:

hvilke metoder bruger andre herinde til at få oplyst priser?

Personligt går jeg ud fra, at stedet kører med standardpriser, altså 300 for håndjob, 500 for blow, 1000/1500 for 30/60 minutters fuld pakke. Er det billigere, så fint med mig. Er det dyrere, bliver det nej tak herfra.

Skrevet

Har to gange været hos en GP hvor Jens Betjent kom på besøg. Det var såmænd ganske udramatisk. De kom ikke for min skyld, var helt klar min opfattelse. 
De bankede på og råbte det var politiet. Begge gange var pigen alene på stedet. Vi afbrød og hun gik ud og åbnede. Imens hoppede jeg i tøjet. De lod mig bare gå, de spurgte hvad jeg hed og om min fødselsdato. Tror ikke engang de skrev det ned. 
Ringede sidste gang til pigen dagen efter og spurgte om vi kunne færdiggøre det vi var igang med dagen før. 

Skrevet

Det med razziaen kommer jeg hurtigt over.

Det er være at kigge kollegaerne i øjnene dagen efter. 

Skrevet
8000 skrev, for 1 time siden:

Det er være at kigge

Det hedder, værre at kikke men jeg tror de fleste ved hvad dem fra Århus og Ålborg mener i deres tørre udsagn som i altid er respekteret 

Skrevet
denensomme skrev, for 12 timer siden:

er det fordi de kun vil oplyse om ekstra muligheder når man først ligger på briksen eller er de bange for razzia

Så holder de vel deres sti ren ala Tyskland, hvor mange tilbyder AO men aldrig annoncerer med det. Skriver man kun massage, siger man kun massage, yder man kun massage og viser regnskaberne med moms og skat kun massage, er der vel mulighed for at stikke nogle sorte penge i lommen og ikke blive snuppet for det.

latinas4ever skrev, for 18 timer siden:

Jeg håndterer tanken om razzia på samme måde som mine tanker om tsunamier.

Brugbart selv om razziaer vel i teorien kan ramme ALLE Gp´er. Tænker TS skal høre pigerne selv, fx de selvstændige og danske, hvor mange razziaer, de har fået ved udkørsel eller besøg i privaten og antallet og dermed få en realistisk version af risikoen og derpå træffe sine valg for at undgå tsunami/razzia. 

Skrevet
luca1234 skrev, for 2 timer siden:

Brugbart selv om razziaer vel i teorien kan ramme ALLE Gp´er. Tænker TS skal høre pigerne selv, fx de selvstændige og danske, hvor mange razziaer, de har fået ved udkørsel eller besøg i privaten og antallet og dermed få en realistisk version af risikoen og derpå træffe sine valg for at undgå tsunami/razzia. 

Præcis. Jeg har i min tid i branchen haft besøg af politiet tre gange, alle på steder hvor man kunne komme uden tidsbestilling. Første gang, havde jeg en gæst, han blev i rummet, mens jeg gik ud. Anden gang var jeg alene. Og tredje gang var efter lukke, hvor vi var to piger i gang med oprydning. De kommer for at tjekke om pigerne har opholdstilladelse, er her på frivillig basis, er eftersøgte mv., men også for at høre om vi har problemer af nogen art. Jeg har ikke oplevet, at de har været interesseret i mine gæster. Og jeg føler mig tryg og supergodt behandlet af politiet.

Skrevet
Liv skrev, for 19 minutter siden:

men også for at høre om vi har problemer af nogen art.

Liv skrev, for 19 minutter siden:

jeg føler mig tryg og supergodt behandlet af politiet.

Dejligt at høre. Og dejligt, altid, at høre fra Hestens mund så at sige. Vi andre tror meget og mange ting men ved ufatteligt lidt ift Jeres dagligdag, antal beskeder, trusler, alt. 

Skrevet

Har oplevet det engang i Ikast, men da pige kunne fremvise sit danske pas, træk de sig pænt tilbage og da de gik forbi venterummet hvor jeg sad, ønskede de god fornøjelse med et smørret grin.

Skrevet
PPE skrev, den 5.2.2023 at 19:52:

God aften.

et hurtigt lille spørgsmål;

Hvordan håndterer I tanker om, at besøge en glædespige, og så der kommer razzia under seancen.

Det er et spørgsmål som jeg selv overvejer meget.

Du gør intet ulovligt, så som udgangspunkt er politiet aldeles uinteresseret i dig.

Men hvis vi forestiller os, at din kone er politibetjent, og at hun i hastværket ved morgenbordet glemmer at fortælle dig, at han skal bruge hele arbejdsdagen på at besøge frække huse, så kan du hurtigt få et problem :)

Ellers får du bare en ekstra oplevelse, som du kan hygge dig med at fortælle os om herinde.

I det mindste jeg ser frem til en anmeldelse af politiet :)

Din

AM

Redigeret af 2300AM

Skrevet
2300AM skrev, for 27 minutter siden:

I det mindste jeg ser frem til en anmeldelse af politiet :)

Ja, man kan jo rent faktisk godt blive knaldet af politiet :biggrin:

Skrevet
2300AM skrev, for 23 minutter siden:

I det mindste jeg ser frem til en anmeldelse af politiet

Det giver kun problemer at anmelde politiet. Selv når de går langt over stregen og du melder dem til den uafhængige politiklagemyndighed, giver det kun dig - og dig alene - problemer. De lækker alle oplysninger til det lokale politi, som med garanti gør alt hvad de kan for at chikanere dig (og din familie). Her taler jeg af erfaring..... Det bliver kun værre af at anmelde politiet, uanset hvor meget de fucker dig. Ikke at det skal blive en politik-streng, men Danmark er kun en retsstat, når man lader politiet gå så vidt de har lyst

Skrevet
tvr skrev, for 3 timer siden:

Det giver kun problemer at anmelde politiet. Selv når de går langt over stregen og du melder dem til den uafhængige politiklagemyndighed, giver det kun dig - og dig alene - problemer. De lækker alle oplysninger til det lokale politi, som med garanti gør alt hvad de kan for at chikanere dig (og din familie). Her taler jeg af erfaring..... Det bliver kun værre af at anmelde politiet, uanset hvor meget de fucker dig. Ikke at det skal blive en politik-streng, men Danmark er kun en retsstat, når man lader politiet gå så vidt de har lyst

Trist at høre om dine erfaringer.

Men med den officielle sprogbrug på dette sted er der jo en finurlig forskel på begreberne "anmeldelse af politiet" og "politianmeldelse".

Jeg har tidligere foreslået at ændre udtrykket "anmeldelser af" til "oplevelser med", men det har ikke vundet bifald på højere niveau.

tvr skrev, for 3 timer siden:

Danmark er kun en retsstat, når man lader politiet gå så vidt de har lyst

Det forstod jeg ikke.

Din 

AM

Redigeret af 2300AM

Skrevet
PPE skrev, den 5.2.2023 at 19:52:

God aften.

et hurtigt lille spørgsmål;

Hvordan håndterer I tanker om, at besøge en glædespige, og så der kommer razzia under seancen.

Det er et spørgsmål som jeg selv overvejer meget.

Som svensk oroar jag mig aldrig för en razzia när jag besöker en GP i Danmark där det är lovligt att köpa sex.

I Sverige, där det är olagligt att köpa sex, så använder jag mitt omdöme (till exempel besöker jag inte billiga "löpande-band-bordeller" med östeuropeiska flickor som det är lätt och "lönande" för polisen att spana på) när jag köper sex för att inte behöva onödigtvis oroa mig för polisen.

Skrevet
Bror Myra skrev, for 2 minutter siden:

Som svensk oroar jag mig aldrig för en razzia när jag besöker en GP i Danmark där det är lovligt att köpa sex.

I Sverige, där det är olagligt att köpa sex, så använder jag mitt omdöme (till exempel besöker jag inte billiga "löpande-band-bordeller" med östeuropeiska flickor som det är lätt och "lönande" för polisen att spana på) när jag köper sex för att inte behöva onödigtvis oroa mig för polisen.

Jag kan väl tillägga vid de första par besöken på kliniker i Köpenhamn (där jag debuterade som sexköpare för 33 år sedan om jag minns rätt) så var jag lite nervös för att någon skulle se mig mig och mer eller mindre smög mig fram till kliniken, och tittade mig noga omkring så att ingen skulle se mig, innan jag ringde på. Det slutade jag ganska snabbt med och egentligen så väcker det mer uppmärksamhet om man uppträder onormalt!

Jag har besökt thaimassageställen i centrala Stockholm (och köpt sex) och jag kunde notera att jag behövde inte gå många steg på trottoaren (fortovet) så var det ingen som la märke till att jag bara några sekunder tidigare hade klivit ut genom dörren från en massageklinik som i verkligheten var en bordell. Samma gäller i Köpenhamn – jag behöver inte heller gå många meter innan någon inte längre ser varifrån jag kom.

Jag förstår att man kan vara lite nervös i början (det var jag), men det är en helt onödig känsla och tänk istället på att sex och sexuell njutning egentligen är det finaste man kan köpa för pengar!

Skrevet
AB455 skrev, den 8.2.2023 at 13:52:

Ja, man kan jo rent faktisk godt blive knaldet af politiet :biggrin:

Yes, please ;)
Jeg bliver fugtig i fugen når jeg får besøg af mænd i uniform... eller hvis jeg bare passerer dem på gaden. Det er banalt og små-pinligt men sandt. :wub:

Der har igennem årene været pillow talks med en del af den slags i min "butik". De sladrer lige så meget som alle andre :D 
Det er mit indtryk at:
Når de dukker uventet op på et bordel, er det som oftest fordi de leder efter en eller flere mænd der har begået et eller andet, og som de enten ved ofte frekventerer bestemte steder i nabolaget, og hvor de mistænker at måske er de liiiiige inde at holde frikvarter fra Røver og Politi-legen og det er vel sjovere at gemme sig i en kvindes favn end i en pap-container. 
Her er det en god undskyldning at de har pligt til at checke bordeller ud jævnligt. 
De går ind 2 betjente, og der venter måske flere udenfor på strategiske steder hvor hele kvarteret kan holdes lidt øje med. Den ene taler typisk med resten af styrken, og den anden undersøger om der gemmer sig folk bag potteplanter eller under sengen f.eks.

Når det er en "rigtig" razzia som er bestilt af SKAT eller (husker ikke navnet) dem der går efter illegale arbejdere, eller som går efter stedets ejer eller andre der opholder sig på stedet, er de mere end to betjente ad gangen. Er det en SKAT razzia, er betjentene mest med for SKAT medarbejdernes sikkerhed hvis der skulle opstå tumult eller kaos. 

Jeg har kun været ude for det få gange i min karriere. Den ene gang er værd at fortælle om. Jeg er bange for at det ikke vil berolige trådstarter, dog. Så spring evt. over ;) 

Det var på en vagt en lørdag nat for mange år siden. Da var det tydeligvis "potteplante-detektivarbejde" versionen. Da politiet (an)kom var der nu ingen andre end to betalende gæster - een i mit værelse og een i min kollegas.
Men telefondamen havde en stærk mistanke om at dem politiet ledte efter lige havde været der, eftersom de gerne ville vente i flere timer på at hilse på mig og min kollega. Hun bad dem gå en tur og komme tilbage, men de tilbød hende ret mange penge for at blive og vente. Hun følte sig utryg ved dem og bankede på døren hvor jeg lå og knaldede med en af mine meget faste gæster. 
Mine (også faste) telefondamer bankede ALDRIG på døren når jeg knaldede. Ej heller når tiden var gået hos mig. Så jeg åbnede døren og så på telefondamen som sendte mig et stift "jeg har brug for hjææælp-blik" og var i øvrigt tavs da hun gik forbi mig med flokken foran sig på vej ned til venteværelset for enden af gangen. Jeg fornemmede at situationen var sær, så jeg trådte splitternøgen ud i gangen med armene i siden som Pippi Langstrømpe før hun deler tæsk ud til banditterne, og sagde højt og vredt "Er der ildebrand, eller hvad fanden sker der?" 
Flokken valgte at gå kort tid efter, omend jeg bilder mig ind at det ikke var pga. min nøgne Pippi-attitude, men fordi de fik kolde fødder af andre årsager :wub: 
Manden i mit værelse lå helt afslappet med den ene arm bag nakken og den anden igang med vedligeholds-strøg på rejsningen og var sådan lidt "er vi ved at være klar til at forsætte"-agtig :D 
Der gjorde vi så imens politiet (an)kom, så jeg mødte dem (desværre) aldrig... de kunne ellers også snildt ha' fået en omgang nøgen-Pippi for min skyld ;) 

Kærligst,
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Frygten er måske ubegrundet, men jeg har oplevet razzia på et bordel i Ballerup få dage efter jeg havde været der og kan huske jeg tænkte pyha. Men jeg har alligevel ikke frygtet det siden. Det var for ca. 20 år siden. 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

Når det er en "rigtig" razzia som er bestilt af SKAT eller (husker ikke navnet) dem der går efter illegale arbejdere, eller som går efter stedets ejer eller andre der opholder sig på stedet, er de mere end to betjente ad gangen. Er det en SKAT razzia, er betjentene mest med for SKAT medarbejdernes sikkerhed hvis der skulle opstå tumult eller kaos. 

Dem du ikke husker navnet på er vel Udlændingestyrelsen, de går meget op i opholds- og arbejdstilladelser. Har har typisk et par betjente med som rygdækning.

Redigeret af Pite
Fejl i det.

• 2 weeks later...
Skrevet

Prøv at læse eller høre bøgerne: “Hærdet” og “Helhjertet” af den tidligere narko betjent Rene Dahl Andersen. De beskriver - blandt meget andet, meget godt politiets og Skats interesser inden for bordelverdenen, og pigerne i miljøet. Nogle betjente bruger måske ligefrem rassiaerne til at kikke sig lun på varerne i butikken, hvis man kan sige det sådan ;-) ( han var selv kæreste med en glædespige i den dyre vægtklasse i en periode)  Og er i øvrigt meget oplysendende, tankevækkende og underholdende bøger.  Og der er en hel podcastserie med ham og en kvindelig journalist på Podimo, særdeles underholdende. “Narkobetjenten og den kriminelle underverden”

Redigeret af Storstrafferen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.