Rejsenetværk 9741 Skrevet 3. December, 2013 Chefredaktør har fået nok af Tysklands prostitution Orientering 02. december 2013 kl. 17:20 på P1 Det store omfang af prostitution i Tyskland nu blevet for meget for feminismens bannerfører i Tyskland, redaktøren Alice Schwarzer fra bladet Emma. Hun er gået i kamp for det, hun kalder, helt skæve magtforhold mellem tvangs- og fattigdomsramte kvinder og deres tyske kunder. Hør indslag http://www.dr.dk/P1/orientering/indslag/2013/12/02/171846_1_1_1_1.htm Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 3. December, 2013 I stedet for at sådanne "feminister" bruger deres kræfter på at få indført signallovgivning i deres eget hjemland, så skulle de hellere arbejde for at få bedre økonomiske forhold for de mange fattige kvinder(og mænd) i de østeuropæiske lande. At indføre signallovgivning omkring køb af sex, er som at tisse i vandet for at få varmen. Udadtil ser det måske meget godt ud, men problemet med "udnyttelsen" af fattige mennesker er IKKE løst. De fattige mennesker får det jo ikke bedre af sådan en lovgivning - tværtimod så bliver de formentligt kastet lige i armene på endnu mere kriminelle miljø, end de som måske er tilstede i Tyskland i øjeblikket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 3. December, 2013 Jeg kommer sådan til at tænke på et andet liberalt erhverv, hvor udviklingen på anden vis kørte helt af sporet, uden at man politisk af den grund hverken fandt det nødigt at kriminalisere branchen eller kunderne. Set i bagklogskabens klare lys havde vi og tror jeg har vi stadig en finansiel sektor globalt, der agerede purbetets uansvarligt, og som ville gøre det igen, var og er det ikke fordi moder stat nu politisk har taget ved lære af årsagerne til at det gik så galt som det gjorde, og derfor nu har valgt at lovgive omkring, og spille en langt mere aktiv rolle i at opstille rammevilkårene hvorunder branchen kan udøve sin virksomhed. Dermed også de rammevilkår hvorunder vi forbrugere kan forbruge i den finansielle sektor. Samme burde man politisk gøre i Tyskland, for helt grundlæggende har den tyske lovgivning på området virket beskæftigelsesfremmende, der er masse af afledte support servicejob i FKK sektoren, det blev gjort muligt at køre omkostningseffektiv stordrift, der igen førte til overkommelige priser på købesex, og ikke mindst har det medført en massiv merindtægt fra sexturisme. Intet af dette ville man ødelægge ved at halvere udbuddet af købesex, der efterfølgende stadig ville være dobbelt så stor relativt betragtet som i Danmark. Ikke mindst vil lovgivningen med legal rufferi grundlæggende bestå, sådan at det er muligt i modsætning til Danmark at optimere driften i princippet i hele branchen Kun vil man få luget ud i de værste vildskud, få branchen ført ind på et mere langtidsholdbart spor. Ganske som med den finansielle sektor Gør man det ikke, og medvirker branchen ikke selv positivt hertil i Tyskland åbner man flanken for feminister af den skole som Alice Schwarzer fra bladet Emma repræsenterer, der under påskud af branchens påståede skyggesider/reelle samme, over tid vil kunne tænkes med hjælp fra EU systemet og svensk indflydelse på samme at kunne presse Tyskland til at rulle en grundlæggende rigtig lovgivning tilbage til fordel for den svenske model Hvem havde troet det ske i Frankrig - vi kan lige så godt selv som sælgere og købere af sex medvirke til at rydde op, som at det var klogt af den finansielle sektor at medvirke - i øvrigt i en situation hvor den ikke havde andet valg. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 3. December, 2013 Jeg kommer sådan til at tænke på et andet liberalt erhverv, hvor udviklingen på anden vis kørte helt af sporet, uden at man politisk af den grund hverken fandt det nødigt at kriminalisere branchen eller kunderne.At sammenligne den finansielle branche med prostitutionsbranchen er lidt søgt. Der er store forskelle på de to brancher.Den finansielle branches største problem er, at der desværre er mange mennesker der ikke ser noget problem i at snyde sig til gevinster, f.eks. via kunstig oppustning af ejendommes værdi mv.Prostitutionsbranchens største problem er, at arbejdet skal udføres i det skjulte.Kvinder der arbejder som prostitueret, skal gemme sig, fordi de risikerer at blive set ned på at andre mennesker eller decideret forfult af såkaldte "feminister" (stigmatiseret).Mænd der køber sex, ønsker at det foregår i det skjulte, fordi de tilsvarende bliver set ned på, samt at de også bliver forfulgt "feministerne".Men allermest væsentligt, at i det traditionelle parforhold stilles der krav om (typisk fra kvinden) at man skal udleve alle seksuelle behov med den faste partner, og mænd bliver derfor nød til at holde deres elskerinder/bolleveninder/sexklub besøg/køb af sex/osv. skjult.At lovgivningen så også decideret modarbejder disse forhold, ved ikke at anerkende arbejdet, gør det hele meget værre.Den eneste måde at "rydde op" i prostitutionsbranchen er via en lovgivning der forsøger at få så meget af sexhandlen frem i lyset, og derved kontrollerbar.Hverken sexarbejdere eller sexkøbere har pt. nogen reel mulighed for at påvirke om der er skumle bagmænd eller mennesker under tvang i branchen. For de/vi har ingen indsigt i hvad der reelt sker i prostitutionsbranchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 3. December, 2013 (edited) Hej, jeg synes du simplificere det, finans verden og bordel verden, har ting til fælles, der er mange sorte penge at tjene og hurtigt penge at tjene... samt hvor mange luder og kunder for den sag i tyskland står frem med ansigt osv...? jeg synes den danske model med at det er lovligt at sælge og købe sex, men det svært at oprette bordeller mv, er den bedst af valg man kan have, jeg støtter ikke fuld lovlighed, for både Holland og Tyskland har problemer i dere "lovlige" prostutions markede, med handlet piger - misbrug - børn prostution, ikke at sådan ting kan og finder sted i Dk, men svære når markede er lovligt men ikke åben... i dag kan danske pigerne og udlandske piger frit arbejde og betaler skat som luder, der hvor problemet er, at der mange sorte penge i det her, se på de bordel sager med flere millioner der kørt de sidst par år, piger som arbejder sort både aktive piger samt telefon pigerne, og sidst jeg læste om det, vurdere politiet og skat cirka for en millardt sorte penge i det her... det sgu ret mange... stigmatisering stopper ikke af lovliggørelsen som i Tyskland... med ved man selv er åben omkring det, både som kunde og pige, hvordan tror du de homoseksuelle har gjort det spring ud !!! ,dog selv i dags DK er der nogle som skjuler deres homoseksuellitet... måske luder og kunder skal have en spring ud dag.. hvor de almen piger som nyder deres job som prostutieret og kunde som køber dem springer ud og siger se os, der ikke noget forkert i det... måske en love parade?? for kunder og pigerne som i Berlin med på lasten bilen og højt tekno musik eller noge... men jeg regner med du løfter fanen højt og starte med at fortæller venner familie og måske børnene at du køber sex, af yngre lækre modeller, fordi det du brug for og har du en datter kan du jo råde hende til at starte op luder, som fritids job, forudsat hun er 18 år gamle, da det ikke kræver uddannelse mv og giver en god løn.. bryde stimatisering... eller har vi anonyme profiler mv.. eller måske ikke, det er meget svær, vi vil gerne se de unge piger sprede ben for os, men ikke så gerne se kone-søster.datter, gøre det for andre mænd og knalde for penge.. samt hvor mange af pigerne vil blive kærester med en kunde? når de holde med at arbejd? eller før, ikke så mange... moral er godt dobbel moral er dobbel så godt.. og jeg ikke et hak bedre sig... min tætte venner ved det, men da ikke noget informere om på mit arbejde eller noget jeg vil fortæller unge mennesker om er et super karriere valg prøvemanden l Redigeret 3. December, 2013 af prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 3. December, 2013 Vi kan lige så godt selv som sælgere og købere af sex medvirke til at rydde op, som at det var klogt af den finansielle sektor at medvirke - i øvrigt i en situation hvor den ikke havde andet valg. Venlig hilsen Rejsenetværk Nogen gange går det måske også for vidt i Tyskland, fx. den udprægede brug af fransk uden i klubber og diverse flat rate koncepter. Og nogle af koncepterne er måske lidt for billige. Det er et et hårdt pres på pigerne, selv om jeg personligt har oplevet at det er dem, der hiver gummiet af, og ikke mig. Ligesom kassedamer og andre andre der måske får 500-1000EUR/md rundt omkring i EU. Personligt foretrækker jeg at støtte op om de tyske eller til nøds polske piger som dog er lidt mere lokale og måske gør det lidt mindre af økonomisk nød end de mange "magre rumænere". Jeg frygter lidt at det går i samme retning som i Frankrig og Sverige. Hvis koncepterne bliver for "Bizarre" tiltrækker det sig desværre "hattedamernes" medie opmærksomhed og så kommer stramningerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 847 Skrevet 3. December, 2013 Tyskland har åbenbart også deres egen lille andel af gale feminister. Her er fra en FEMEN aktion foran Artemis i Berlin: http://www.bild.de/regional/berlin/femen/nackt-demo-vor-hauptstadt-puff-33582914.bild.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 3. December, 2013 De er frække de Femen piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. December, 2013 Tyskland har åbenbart også deres egen lille andel af gale feminister. Her er fra en FEMEN aktion foran Artemis i Berlin: http://www.bild.de/regional/berlin/femen/nackt-demo-vor-hauptstadt-puff-33582914.bild.html De er gale men sjove, de har lænket sig fast, jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så din video Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 5. December, 2013 Franske prostitutionskunder vil fremover blive straffet med 1.500 euro i bøde Orientering 05 Dec. 2013,kl. 17:30 Det er sket en historisk kovending i Frankrig, hvor prostitution altid har været lovligt. For nu skal prostitutionskunder til at bøde for at besøge bordellerne. En nyligt vedtaget lov i Frankrig, pådrager prostitutionskunder en bøde på 1.500 euro. Af: Aske Munck Hørhttp://www.dr.dk/radio/ondemand/p1/orientering-477/#!/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg