Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #4 - Fredag 17. marts kl. 17-22

Recommended Posts

Hej Eva/piger det ville være en fed oplevelse håber på lidt held og en sjov hyggelig aften. Jeg tager gerne vin eller en flaske lidt stærkere med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Just67 
Hvis du (og andre der er for sent ude til næste gang) gerne vil have besked i god tid, så klik på Følg mig-knappen i annonceprofilen, eller følg tråden her. Når der kommer ny dato, til Fredagsbar #5 så skriver jeg det i både her i denne tråd, lægger et billede op i Evas Fredagsbar Annonceprofilen OG opretter en ny tråd. Så der er altså mange måder man kan sørge for at være med i kapløbet om billetterne til næste gang ;) 
Følger du Annonceprofilen får du en email når jeg har uploadet et nyt billede til profilen. Så er det bare at klikke og kigge og skrive en besked.
Men I må selv lige holde jer til allesammen... det er kun pigerne der bliver sær-inviteret og håndplukket sådan med mig som initiativtager :P
#ForskelPåFolk

Måske ses vi næste næste gang?
Kærligst, Eva <3

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

  

Liv skrev, den 13.2.2023 at 11:36:

Jamen, tak til @Evas Fredagsbar for at forære mig en ekstra måned, helt gratis. Jeg var sikker på, at det var nu på fredag, der skulle leges i Valby, men det er så åbenbart først til marts :rolleyes::lol: 

Ahahahaha... Jeg kan sige så meget, uden at nævne navne (*hoo* @JenniferRomantica*ooost*), du ikke den eneste der næsten var på vej til Valby på fredag... Jeg fik en sms med forespørgsel om hvad for noget tøj der ville være passende at tage med på fredagsbaren. Og med mit kendskab til kvinder undrede jeg mig meget - For I kvinder plejer jo alligevel altid først at vælge hvad tøj I skal have på, i sidste øjeblik før I skal ud af døren. :mrgreen:

Dog vil jeg så sige, uden at have set Jennifer i hendes isbjørn, at den termoheldragt hun havde på ved sit besøg hos mig i decemberkulden, på et eller andet plan var enormt sexet, så det var måske en mulighed for hende :D 

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 2 timer siden:

  

Ahahahaha... Jeg kan sige så meget, uden at nævne navne (*hoo* @JenniferRomantica*ooost*), du ikke den eneste der næsten var på vej til Valby på fredag... Jeg fik en sms med forespørgsel om hvad for noget tøj der ville være passende at tage med på fredagsbaren.

Æh... de kvinder der kommer til næste Fredagsbar (som altså ikke var i fredags) har alle været med før... og som derfor formentlig ikke har brug for en påklæder :D 
Men ok... hvad ved jeg? Nogle af os har jo huller i hukommelsen i ny og næ ;) 

Igen... til orientering for alle der læser med i denne tråd som alle i hele verden kan læse med i... NEJ det er ikke en lukket klub og NEJ ingen af de mænd der kommer til Fredagsbar er på nogen måde mere tilknyttede til os kvinder end andre. Ej heller "alfonser". Heller ikke @Francois
Jeg gider ikke flere beskeder om dét emne. 

EVAS FREDAGSBAR  er ene og alene mig som tovholder. Ingen er på nogen måde bagmænd eller associerede. 
Så det stopper nu. På forhånd tak :) 

Med venlig men bestemt hilsen, 
Eva <3 

#TænkDigNuOmFørDuKlikkerPåSendForFandenDa! :rolleyes:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Som om nogen nogensinde har kunnet være i tvivl om Eva's totale og aldeles herredømme over Fredagsbaren. That why its so popular and successful. UDSOLGT læænge før den løber af stabelen, så længe at nogle slet ikke kan vente tilsyneladende.

For mit vedkommende står den skrevet i kalenderen med KUGLEPEN (så kan den ikke hviskes ude :D ), og ja jeg skulle vende bladet for at få den på rette plads.

Glæder mig til isbjørn, G og T, højt humør, højt lydniveau, gensyn med dem fra sidst og et par stykker fra memory lane og ikke at forglemme 'skammekrogen'

PS: Francois Glædeskvinder og i det hele taget kvinder foretrækker jeg at klæde AF, ikke på.

PPS: Når en kvinde spørger mig om hun ser for tyk ud i den kjole hun har valgt kommer jeg altid i et dilemma. Uanset hvad jeg svarer er det forkert. :P

 

<3 Love you all

 

Redigeret af Moden Libertiner II

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Seriøst? :blink:

Jamen jeg ved ikke hvad der sker :D 
Måske nogle mænd tænker at sådan et arrangement kan en flok kvinder da umuligt stable på benene selv, og der må da være mænd i kulissen? :P
Eller rønnebærrene er sure? 
Eller nogen prøver at fiske efter VIP-status eller særbehandling eller vil gerne selv ha' tjansen som alfons? :lol: 
Eller det virker "for godt til at være sandt" og nogen prøver i solidaritet med de mænd der er blevet snydt af andre "depositum/forudbetalings-arrangementer" at hjælpe fordi de vil gerne fælde dem der fusker, og kan ikke kende forskel på skidt og kanel? 
Eller @Francois er lidt for "frisk" i sine indlæg herinde, og det virker for indforstået og ekskluderende hvis man er ny og forsigtig?
Eller eller eller... også har jeg bare været for pro-aktiv og selv-iscenesættende på Eroguide og de er bare i sabotage-humør, og vi stod for tur? 
Man ved det jo ik' :rolleyes: 
Der er masser af muligheder. 
Heldigvis er os der er med jo ikke i tvivl om hvad det handler om:

Liberté, égalité, fraternité!
...et PŒŒŒŒK! Et BINGÔ... et Ohlala 

<3 Êvá 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liberté, égalité, fraternité!

...et PŒŒŒŒK! Et BINGÔ... et Ohlala 

<3 Êvá 

Det er derfor jeg tog til Frankrig, ellers ville jeg jo ikke vide hvad du skriver! 

Glæder mig til en høj intelligent debat aften med skøre indslag fra øverste hylde, nåå ja måske også nederste  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lukket klub? 

Da jeg deltog i fredagsbar #2 kendte jeg ingen af de glædespiger eller brødre der deltog, ud over Eva som jeg havde mødt på hendes berømte massagebriks en enkelt gang. Massagebriksen tænker jeg i øvrigt er et langt bedre alternativ end det telefonforhør som man ellers må udsætte sig for, da Eva gerne vil vide lidt om hvem det er der møder op :lol:

Har vi ikke alle været nye og grønne? Jeg var i hvert fald og det var også grunden til at jeg ikke tilmeldte mig fredagsbar #1, da jeg simpelthen syntes det var vildt grænseoverskridende at skulle mødes med så mange fremmede i et miljø som jeg slet ikke kender rigtigt, ud over de par besøg jeg har haft hos udvalgte GP'ere, hvoraf ingen af dem (ud over Eva på massagebriksen) var nogen jeg havde mødt før.

Jeg vovede mig dog til at skrive præcist hvad jeg følte dengang:

"Jeg kan ikke den fredag, jeg kan godt den fredag, jeg tør ikke, jeg tør godt, jeg vil så gerne, aaaargh..."

Mon ikke det er en enkelt eller to det har det nogenlunde som jeg havde det dengang?

Men, men, men... Det er ganske enkelt bare vildt hyggeligt. En aften hvor vi mødes som dem vi er, både kunder og sexarbejdere. 

Og når man nu har været med før, ja så bliver man jo ligesom medlem af "klubben" uden at det skal lægges mere i det end det. Man er et lidt mere kendt ansigt blandt de andre der deltager den aften og jeg kan nu sætte ord og ansigt på et par brødre herinde, ligesom jeg fik mødt nogle flere af de skønne kvinder - altså kvinder som jeg aldrig havde mødt før.

Alle som en er det skønne mennesker der ligesom mig, lever hvert vores lidt grå liv mellem vores besøg og udskejelser samt kvinder som giver den gas for vores skyld når vi nu banker på deres dør.

Fredagsbaren er blandingen mellem de to, hvor vi mødes og slapper af i hinandens selskab, hvilket er så befriende at vi meget hurtigt kan komme til at virke indspiste og muligvis lukkede. Men det er på ingen måde sandheden. Vi er bare sluppet fri. :)

Så skynd dig at melde dig til næste gang, uanset hvor grøn og usikker og forbeholden du er, vi skal nok omfavne dig for vi var selv grønne første gang - jeg var i hvert fald.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

@AB455 af hjertet TAK! <3:wub: 
Måske bedste og mest brugbare indlæg i alle Fredagsbar trådene tilsammen.
Har smækket den på profilen som den øverste Anmeldelse, da jeg tænker alle der overvejer deltagelse egentlig bare behøver at læse dét.
Så tusind tak for dit skriv! Både på vegne af pigerne og på vegne af dem der er lidt i tvivl til næste, næste, næste og næste gang :) 

Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 4 timer siden:

Mon ikke det er en enkelt eller to det har det nogenlunde som jeg havde det dengang? 

Jeg er en af de "grønne" i år og må da indrømme at ja jeg har det nok lidt som dig sidste år, men på samme tid spændt.
Men håber i tager godt i mod mig og er sikker på at det nok skal blive en herlig aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil os gerne sige, at nej ingen ejer nogen eller er betalt for at skrive positivt her. Alle de fredage vi har lavet det her, har været så hyggelige og sjove og det skal de os være fremover <3

Ka ikk vente.. er det ikk snart.. er det ikk snart :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 12 minutter siden:

Ka ikk vente.. er det ikk snart.. er det ikk snart :D:P

Haha... nej det er ikke snart. Det er først om EN MÅNØØØØØD :D 


Jeg er spændt på at høre fra @Siljenips som står på vagtplanen nu på fredag den 17. FEBRUAR som altså IKKE er Evas Fredagsbar-fredag, om hvor mange mænd der dukker op bare til døren i håb om at der er en afbuds-plads til dem til Evas Fredagsbar... blot for at opdage at det er en måned for tidligt. 
Personligt synes jeg hun skal bede dem om at tage plads i Slyngelstuen og så bare ta' entré og kalde det Siljes Fredagsbar :P 
Havde jeg haft tid, var jeg nok taget ned til hende på visit bare for at heppe på det. Måske gemme mig bag en potteplante i Pippi Langstrømpe kostume eller noget (fniser fjollet)
Det er jo altså fastelavn i denne weekend! 
Men jeg arter mig nok trods alt, og skal heldigvis noget andet så jeg ikke bliver fristet til narrestreger :wub:

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har GIN nok!!! 
Den gode @Hans69 (som er en af de faste Fredagsbar-barbarer) var forbi i går og indløste sin præmie fra den FØRSTE fredagsbar.
Som den gavmilde Gentleman han er og bliver, så medbragte han ENDNU en flaske af den fancy gin der skifter farve når man hælder Tonic i - til ALLE os der deltager i næste Fredagsbar.

Så i skrivende stund ser Fredagsbar-skabet med rester fra de andre gange inkl. det nyeste bidrag, altså således ud: 
Halvanden flaske fancy farveskiftende gin (Nu officielt den primære ingrediens i "Husets drink" som naturligvis er min yndlingsfarve; LILLA
Trekvart fyldt flaske "Aviation" amerikansk gin 
En kvart flaske "Hendricks" Lunar gin

Så øh... skal vi ikke "ryste posen lidt" (bare for at blive i det bingo/banko-lingvistiske hjørne) og tage noget ANDET end gin med på sammenskudsgilde manér til Fredagsbar #4? ;) 

Glææææder mig! 

På forhånd TAK til @Hans69 for sin generøsitet! 
Og jeg stemmer JA til at han nu er næsten tilgivet for ikke at kunne dukke op denne gang? :wub:

Kærligst, Eva <3

PS: Chardonnay og Champagne/Crémant er mit personlige "Holy Trinity of C's" - hvad har I andre på ønskelisten?

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er vist forstået ,- så ingen kvaje gin (jeg alligevel ikke skulle tage med) men kan da være jeg falder over nogle bobler i Frankrig!! Kæmpe misforståelse at det kun er til nytårsaften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

Jeg tænker at vi kun mangler tonic nu B). Evt mango sirup og lime sodavand.

Jeg har de andre gange taget et par Faxe kondi med som jeg blander i. 
Før Fredagsbaren brød jeg mig faktisk ingenlunde om Gin & Tonic. Jeg kunne til nød tvinge mig selv til at drikke en Gin & Schweppes Lemon dengang mænd stadig turde sende drinks over til pigerne der sad ved bordene ved siden af deres, uden de fik dem i fjæset igen.
Det viser sig at det måske mest er Tonic'en jeg ikke er fjollet med. En veninde har altid drukket G&FK og en anden veninde Gin/7-up. Husets drink til Fredagsbar med den fancy blå gin der bliver lilla når man hælder Tonic i virker også med Faxe Kondi. Eller danskvand og lidt citron. 
Måske er det bare fordi den er lilla at jeg er blevet glad for den :D 

Det er for mig med blå-gin-der-bliver-lilla lidt ligesom med mænd-i-uniform.
En mand jeg ikke sådan tænder helt vildt sprællende på som "au naturel" - smid ham i et par camouflagebukser med alt for mange lommer, sorte snørestøvler, armygrøn T-shirt og en kasket - så er jeg sikkert freeeeesh :P 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 2 timer siden:

Det er for mig med blå-gin-der-bliver-lilla lidt ligesom med mænd-i-uniform.
En mand jeg ikke sådan tænder helt vildt sprællende på som "au naturel" - smid ham i et par camouflagebukser med alt for mange lommer, sorte snørestøvler, armygrøn T-shirt og en kasket - så er jeg sikkert freeeeesh :P 

Forudser gigantisk uplanlagt Cosplay arrangement til Fredagsbar #5...

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 21.2.2023 at 20:01:

Mænd i uniform.....meeeeeeeemories :lol:

og 

Francois skrev, den 21.2.2023 at 22:07:

Forudser gigantisk uplanlagt Cosplay arrangement til Fredagsbar #5...
 

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...