Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #4 - Fredag 17. marts kl. 17-22

Recommended Posts

Mister12 skrev, for 5 minutter siden:

Bare for at hjælpe @Eva Nadine lidt :wub:

Så det er navnet på bandet? Navnet på sangen? Det er sguda et sært navn. Står det for noget? 
I er sgu ikke videre brugervenlige :D Jeg forstår jo ikke hvad de synger!

PIS-PS: nu kom jeg til at skrive i tråden med den forkerte profil... måske mundkurv og endnu et advarselspoints i sigte. FÅG! 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 minutter siden:

Så det er navnet på bandet? Navnet på sangen? Det er sguda et sært navn. Står det for noget? 
 

Ja da, Vildt Letpåklædte TJejer - det ved alle da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trident skrev, for 9 minutter siden:

Det er toglinien der hedder sådan. Vestjysk et eller andet

Lemvigbanen – VLTJ (Vemb-Lemvig-Thyborøn-Jernbane)

Hvis så @Eva Nadine, glemmer det og grønsager og frugt, så står jeg da klar til at hjælpe, hvis der er mere der skal oversættes <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 2 timer siden:

Klik på "Følg mig" knappen for Fredagsbar. Så får du besked når jeg uploader et nyt billede på profilen her. Det betyder at der er ny dato og at man kan tilmelde sig. 

Jeg kan nu afsløre at næste gang bliver 
FREDAG 9. JUNI 
Og det bliver i Vanløse næste gang. 
"Hele huset" (som er en høj kælder i en villa med lidt mere plads, omend Slyngelstuen bliver sådan lidt halvandet rum og lidt plads i gangen) er reserveret til os og hele dagen, så vi kan lægge lidt tidligere ud og slutte lidt senere også. 
Der bliver også plads til 16 gæster i stedet for de 10 der har været til de første 4 Fredagsbar fester. 
DET bliver dejligt med lidt mere "luft under vingerne" næste gang. Og det når at blive jordbærsæson! Whoop whoop! 
Der kommer mere info når tingene er puslet på plads, og jeg ved hvilke med-værtinder der kommer med næste gang. 

PIGER/KVINDER der ønsker at være med-værtinde næste gang er hjerteligt velkomne til at skrive en besked til mig, (også du @JenniferRomantica :D ) så vi kan annoncere arrangementet med navn på med-værtinderne fra starten.
Vi skal bruge to - og helst tre medværtinder. Lingam Lena @kvinde 1966 kan nemlig ikke næste gang. Så bliver der plads til at ryste posen lidt. 
Kvindelige gæster er som altid velkomne, så længe de identificerer sig selv som sexarbejdere i bred forstand. 

Jeg glæææder mig allerede til næste gang! 

Kærligst, Eva <3

Ååå det er bare øv jeg ikke kan næste gang :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 1 time siden:

Blot til orientering... man kan IKKE tilmelde sig til Fredagsbar #5 her i tråden... vel @SiaUngQ - bare spørg @JenniferRomantica som gjorde det til Fredagsbar #2 :D 
Skriv et brev - så tager vi den derfra :wub:

Jeg forfatter et brev til dig, sådan lidt kæreste-kæde-brev agtigt hvor du skal sætte kryds i rigtige boks :wub:

Ej jeg er fluks på vej i din indbakke:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 1 time siden:

Lemvigbanen – VLTJ (Vemb-Lemvig-Thyborøn-Jernbane)

Hvis så @Eva Nadine, glemmer det og grønsager og frugt, så står jeg da klar til at hjælpe, hvis der er mere der skal oversættes <3

Drik din grøntsagsjuice og indløs dit gavekort moster smart-i-en-fart! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Kære Eva.

Nu får du koden til Nistens indlæg og Misters fede youtube film. Det ka godt wær swært fo kjøwenhawnere.

Bandet hedder Tørfisk eller Tarfisk på lokalsproget. De er vidt berømt over there i Jylland. :P

Og togbanen hedder Wemb Lemwig Thyborøn  Jærnbane. 

Som dreng kom jeg som alle de andre til lægen og fik sundhedscheck, i blandt øjencheck. Tavlen havde ikke bowstawer, men pictogrammer, 5 - 6 årige ku jo æt  bowstawerne.

Et af dem var Æ futtåk, men hvis man svarede Æ Wemb LemWIg Tyborøn futtåg så vankede der et bolsje. Så man blev manuduceret hjemmefræ så man ku sware ræjtit

Ska do ha øversat til/fræ engelsk så ka a å de. :D

You know  æ fisker fra æ hele wæjstkøjst ku ujen provlemer snak mæ æ fisker fra æ hele englands østkøjst ujen a noven af dem skyftet æ sprok, De talte bare som de plejede :)

Redigeret af Moden Libertiner II
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Å så ku I fårsæt mæ De gyldne Løver , Hjemmebærnderiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... Måske har man haft lidt for mange timer foran storskærmen med børnebørnene som man prøver at lære engelsk i løbet af ugen, når man auto-oversætter mærkli-jysk til Hotel Transylvaniansk om søndagen :D 

All I hear is "Bleh bleh bleh" :wub:

 

 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 18.3.2023 at 15:56:

Taaaaak til alle de deltagende<3..

Og så vil jeg gerne lige at alle der har drillet mig med mit alkoholproblem lige proklamerer her i tråden at jeg faktisk ikke var hverken fuld eller noget som helst andet:ph34r::wub:..

Kære @JenniferRomantica - Du har IKKE noget alkoholproblem - Du drikker, du bliver sjov, du drikker mere, du bliver MEGET sjov - det slet intet problem. :D

(Blot så nye læsere er klar over det - Jennifer bliver ikke fuld til fredagsbar, og hun drikker faktisk ikke særligt meget. Så det er kun godmodigt og kærligt drilleri, når fredagsbardeltagerne  "mobber" Jennifer med at hun har et alkoholproblem. Grunden er at til en af fredagsbarene, havde hun ikke fået spist noget, og det gør jo at 2 glas champagne virker lidt hurtigere og kraftigere end normalt.)

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, den 18.3.2023 at 16:55:

Jeg er så klar i juni…der er 83 dage til, hvad skal man dog finde på i ventetiden :wub:

Købe lodsedler, og andet der kan opbruge dit normale held til BJ Bingo og Lingam Lotto, inden fredagsbaren ??!?! :mrgreen:

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op hvor jeg stornyder at læse jeres tråde , før og efter i har afholdt den Fredags bar , alle kommentarer emmer af glæde , overskud  sjov og ballade og jeg elsker alt ved det , 
I virker som en røvfuld knald rare mennesker hele  bundtet ;)

Jeg bliver vist nødt til at prøve det en dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...