Hop til indhold
Le courvoisier

Absolut lækker GFE med Veronika!

Recommended Posts

Le courvoisier skrev, den 5.2.2023 at 11:06:

Enig- Kys er også ret vigtigt for mig ,men jeg var ellers meget tilfreds med den måde hun kyssede.

Hun sagde nej til tungekys, da jeg var der, men sagde ja til tungekys på telefonen, inden jeg kom. Resten af service var nærmest som at knalde med en smuk zombie. Ingen indlevelse overhovedet. Ingen GFE. Hun kiggede væk nærmest hele tiden. Så grim og gammel er jeg sgu ikke. Smuk pige og ringe service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, den 17.2.2023 at 07:48:

Hej, er nogen fra Sjælland har været forbi hende !

Ja smuk pige men ringe service. Som at knalde en zombie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
drakumar skrev, for 3 timer siden:

Hun sagde nej til tungekys, da jeg var der, men sagde ja til tungekys på telefonen, inden jeg kom. Resten af service var nærmest som at knalde med en smuk zombie. Ingen indlevelse overhovedet. Ingen GFE. Hun kiggede væk nærmest hele tiden. Så grim og gammel er jeg sgu ikke. Smuk pige og ringe service.

100% samme oplevelse jeg havde med Veronika i Odense.......en larmende tavshed og et dødt blik i øjnene.....ikke en særlig rar oplevelse....Jeg selv kan godt lide at skabe en god stemning hos pigerne så de føler sig trygge...med smil, small talk og venlighed, men dette blev mødt af en mur af tavshed og zero øjenkontakt...jeg spurgte flere gange under akten om hun var okay, men stadig ingen respons af nogen art...bare tavshed og hele tiden kiggende væk.

Virkede som om hun slet ikke burde lave dette. Blev desværre også ret skuffet over hendes meget blege og kedelige udseende.....lever slet ikke op til fotos. Veronika kan bestemt ikke anbefales...hmmm... Havde en bekymrende, dårlig fornemmelse i maven da jeg kørte hjem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

drakumar skrev, for 4 timer siden:

Hun sagde nej til tungekys, da jeg var der, men sagde ja til tungekys på telefonen, inden jeg kom. Resten af service var nærmest som at knalde med en smuk zombie. Ingen indlevelse overhovedet. Ingen GFE. Hun kiggede væk nærmest hele tiden. Så grim og gammel er jeg sgu ikke. Smuk pige og ringe service.

Jeg besøgte Veronika nu igen -to gange -da hun var i Århus og min oplevelse var noget helt andet end det du skriver. Hun er ikke en pige som snakker om alt muligt og det kan jeg faktisk godt lide. Jeg oplevede super lækker GFE sex- specielt den første gang. Vi prøvede en del stillinger og jeg var meget tilfreds. Ikke noget med at spilde tiden med lange samtaler eller unødvendige sprøgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg besøgte Veronika nu igen -to gange -da hun var i Århus og min oplevelse var noget helt andet end det du skriver. Hun er ikke en pige som snakker om alt muligt og det kan jeg faktisk godt lide. Jeg oplevede super lækker GFE sex- specielt den første gang. Vi prøvede en del stillinger og jeg var meget tilfreds. Ikke noget med at spilde tiden med lange samtaler eller unødvendige sprøgsmål.

Godt for dig. Jeg har læst andre herinde have den samme oplevelse, som jeg havde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende I dag. Lad mig tilslutte mig på de utilfredse os der besøgt hende. Hendes 

Billeder passer fint med hendes real look. Hun kan slet ikke eller vil ikke give kys, overfladig øko blow.

Hermed er jeg 1200 fattigere uden en god grund. God sommer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...