Hop til indhold
Le courvoisier

Absolut lækker GFE med Veronika!

Recommended Posts

Jeg besøgte Veronika i dag og jeg kan sige WOW sikke en smuk pige! Hun giver noget af den bedste GFE jeg har oplevet i lang tid. Det er hende på billederne. 100% model krop og en meget rar og varmt personlighed. Hendes GFE er særklasse. Jeg følte mig meget velkommen fra første sekund. Hun er den blide elskerinde med en absolut lækker ungpige krop. Jeg håber hun bliver længe!

https://annoncelight.dk/showad/363288

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Kan du oplyse ca hvor i Århus hun holder til? Jeg er i byen i morgen og hun ser spændende ud :) leder ikke efter adresse men nord/syd/øst/vest

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 2 timer siden:

Kan du oplyse ca hvor i Århus hun holder til? Jeg er i byen i morgen og hun ser spændende ud :) leder ikke efter adresse men nord/syd/øst/vest

Århus C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 21 timer siden:

Jeg besøgte Veronika i dag og jeg kan sige WOW sikke en smuk pige! Hun giver noget af den bedste GFE jeg har oplevet i lang tid. Det er hende på billederne. 100% model krop og en meget rar og varmt personlighed. Hendes GFE er særklasse. Jeg følte mig meget velkommen fra første sekund. Hun er den blide elskerinde med en absolut lækker ungpige krop. Jeg håber hun bliver længe!

https://annoncelight.dk/showad/363288

 

Du skriver Aarhus C.   Kan du ikke komme lidt mere ind på hvad det er for et sted.    Er det til at komme til uden der 1000 folk der kan se en.   Er det en lejlighed osv.   For jeg tror da jeg vil besøge hende en af de næste dage. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pennywise skrev, for 2 timer siden:

Ved nu ikke om jeg vil kalde det flydende engelsk, men hun kan gøre sig forståelig og forstår det meste. Hun sagde til mig at hun var fra Ukraine.

Havde du også en god oplevelse med hende ligesom OP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skanderbronx skrev, for 2 timer siden:

Havde du også en god oplevelse med hende ligesom OP?

Ja, det var helt fint. Ikke det bedste jeg har prøvet,  men kunne helt sikkert finde på at komme igen.  Hendes french kissing er dog lidt mangelfuld 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pennywise skrev, for 21 timer siden:

Ja, men skriver jo også bare hvad hun sagde til mig. Om det ene eller andet er korrekt betyder ikke noget for mig da jeg ikke taler nogen af de to sprog alligevel...

Det var heller ment som kritik, bare en forundring over pigen ikke lige var klar over hvor hun kommer fra. Men ja om det er det ene eller andet er ligegyldigt, så længe hun kan et nogenlunde engelsk og at hun er en sød pige. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antoninus skrev, den 2.2.2023 at 21:54:

flere anmeldelser af hende?

Have visited her today. It's her in the pictures 100%. Really nice body, and has a friendly personality. Her services were good, except for French kissing. She was kissing me all over the body and allowed me to kiss all over her, but when I attempted French kissing, I could feel she wasn't into it, so I stopped after that first try. 

 

The place is not very discrete, as there is a lot of foot traffic in the area. And parking options are limited. Had to drive few houses further to find an empty spot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 31 minutter siden:

 @Le courvoisier Tak for anmeldelsen. Hun ser godt nok lækker ud. Hvordan oplevede du at hun kyssede?

Jeg synes hun kysser meget godt. Hun brugte tungen- ret lækker- ikke tantekys. 

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 6 minutter siden:

Jeg synes hun kysser meget godt. Hun brugte tungen- ret lækker- ikke tantekys. 

Super. Tak for info. Men det er jo også svært med kys. Der kan være mange årsager til at en pige kysser mere med nogen end med andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 1 minut siden:

Super. Tak for info. Men det er jo også svært med kys. Der kan være mange årsager til at en pige kysser mere med nogen end med andre. 

Enig- Kys er også ret vigtigt for mig ,men jeg var ellers meget tilfreds med den måde hun kyssede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...