Hop til indhold

Vær obs. på mht. Lilith og Veronika i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Faldt over følgende annonce. Flotte billeder, endda men en kopi af extrabladet fra i går, men studsede over hvorfor billedere var taget på Hotel Ottilia i København. Spottede de meget ikoniske vinduer, og en del af gasoline grill's skilt (se Lilith billeder). Er selvfølgeligt teknisk set muligt at de har taget billederne om aftenen den 29, og så drønet til Aarhus her den 30. Men jeg ville ikke selv tage chancen.

https://annoncelight.dk/showad/363290

https://annoncelight.dk/showad/363288

Skrevet

Wow,  det  er  da  godt  nok  en  meget  teknisk  detalje  at  blive  mistænkelig  på.  Og  hvad  er  det  egentligt  vi  skal  være  obs  på?  Hvorfor  skulle  de  udgive  sig  for  at  være  i Aarhus  og  ikke  være  det???  Smukke  kvinder  er  hvad  jeg  ser.

Skrevet

Du tænker, at pigerne tager nye billeder hver gang de flytter lokation? Det tror jeg næppe. 

Skrevet

Dejligt at de Kan så meget dansk, at de kan læse aviser. :rolleyes:

Skrevet

Nu når ivernkarlsen reelt kommer med en efterlysning og ikke an anbefalelse, er der så en anden som kan anbefale en af de to piger? Overvejer at besøge Veronika, men det er altid rart med en god anbefaling i baglommen. 

Skrevet

Has anyone visited one of these girls? Their pictures look quite tempting to be honest.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.