Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Stjernemix7331 skrev, den 29.1.2023 at 12:34:

Take good care of her. 

Glemte først at skrive: Tak for anmeldelsen! Prøvede selv at få en aftale i lørdags uden held.

Hvorfor skriver du pludselig på engelsk, når du plejer at skrive på dansk? Nu får du alle andre til at skrive Danglish.

Lad mig gætte: Hun spurgte om du ville skrive en omtale og så vælger du for hendes skyld at gøre det på engelsk? Eller er der andre grunde?

Edit: Kan dog se, at du også skrev på engelsk som Stjernemix1337, og at du med den nyere profil forklarede, at du synes dansk er et fucking lortesprog. Så måske behøver du ikke svare igen, men andre behøver heller skrive engelsk til dig.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Hun ser smuk ud:) Er også nysgerrig ift on hun giver rigtig GFE med lækre, grådige kys - eller om hun er en mere bly viol:)

Skrevet

Er der ingen andre ud over ovennævnte skribenter (og mig) der har følt sig fristet her? Og ud over trådstarter samtidig også er lykkedes med forehavendet?

Det ville være oplysende, hvis nogen kunne uddybe og supplere trådstarters ganske sikkert velmente, men noget kortfattede anmeldelse.

Skrevet

Jeg tog en tur for holdet og er jeg bestemt ikke skuffet. Hendes billeder retvisende og særdeles 

Den billede med almindeligt påklædning. Hendes alder vil sige passer som en ung 23 årig med et par dejlige unge bryster.  Jeg tog hendes basis standard 30 minutter og og alle discipliner var tilfredsstillende for mit vedkommende.  Til info. Hvis du i bil kør ud lidt i god tid det kan være lidt udfordrende mht. Parkering. God søndag

Skrevet

Just adding here a nice positive review.

"Angelina" er super friendly, eager to please, not much small talk as English or Danish are very limited. 

High quality visit. Nice place, parked by netto and walked over.

Same girl as photos, standard menu, tad pricey,   2100/hr w cim. 

Repeat? Y  

As mentioned recently, part of a familiar group of " baltic beauties" previously based around "KB-byen". Angelina has a nice vibe and can certainly get into it.  

She said probably here for a couple of weeks.

Skrevet

@Rebel_Millionare  how did you contact her , i wrote to her with whatsupp  twice in different day , no response at all .

I represent myself and polite , but message is never read , and no response at all.

Skrevet
Bruce Lee skrev, for 6 timer siden:

@Rebel_Millionare  how did you contact her , i wrote to her with whatsupp  twice in different day , no response at all .

I represent myself and polite , but message is never read , and no response at all.

with WhatsApp...  Could be gone now? I don't know. 

Skrevet

Jeg er kommet i kontakt med hende via Whatsapp. Hun tager desværre hjem i morgen, men hun siger, hun kommer tilbage.

Redigeret af SørensenA

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.