Hop til indhold
arsg

Bedste oplevelse, jeg nogensinde har haft med Eva på Lemongrass Lingam

Recommended Posts

vovse skrev, den 21.8.2023 at 20:37:

Hvis du ser Evas svar på mit spørgsmål, så synes jeg det fremgår meget tydligt.

 

Jeg er ved at finde en tid, for Eva må jeg simpelthen opleve 

Jeg spurte så  pænt og så  får man et svar se svar et andet sted   jeg  kan   ikke se  hvad  hun  svarer  nu  var det dig   jeg   spurte  om  hun var  nøgen  under behandling  og om  man får en  lækker orgasme  til  sidst

Erik

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 22 timer siden:

Jeg spurte så  pænt og så  får man et svar se svar et andet sted   jeg  kan   ikke se  hvad  hun  svarer  nu  var det dig   jeg   spurte  om  hun var  nøgen  under behandling  og om  man får en  lækker orgasme  til  sidst

Erik

Øhh ok. Hvis dine spørgsmål var rettet til mig, så kan jeg gode grunde ikke svare, da jeg ikke har været forbi endnu (har lavet en aftale og jeg glæder mig B)).

Jeg synes hun har beskrevet omkring beklædning, men da det ikke er så vigtigt for mig, så har jeg ikke brugt tid på det.

Udfra hendes egen beskrivelse, så tror jeg godt man kan regne med en “lækker orgasme”, og i sitationstegn da det er forskelligt hvad det indebærer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vovse skrev, for 6 timer siden:

Øhh ok. Hvis dine spørgsmål var rettet til mig, så kan jeg gode grunde ikke svare, da jeg ikke har været forbi endnu (har lavet en aftale og jeg glæder mig B)).

Jeg synes hun har beskrevet omkring beklædning, men da det ikke er så vigtigt for mig, så har jeg ikke brugt tid på det.

Udfra hendes egen beskrivelse, så tror jeg godt man kan regne med en “lækker orgasme”, og i sitationstegn da det er forskelligt hvad det indebærer.

 

 

jeg er int i om hun er nøgen eller  har lidt på det betyder noget for mig sådan er det 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
grå skrev, for 5 minutter siden:

jeg er int i om hun er nøgen eller  har lidt på det betyder noget for mig sådan er det 

 

Det står i hendes annonce på AL ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 4 minutter siden:

jeg er int i om hun er nøgen eller  har lidt på det betyder noget for mig sådan er det 

Jeg oplevede at hun pakkede brysterne ud, men selvom de er store og indbydende, så er det ikke dem man skal fokusere på. Det fortæller hun også. Jeg tror det mest handler om at skabe en intim atmosfære og at du ikke skal være helt ene om at udstille dig. Måske også lidt fordi hun godt kan lide at flashe dem :x

Fokus er for hende på at styre dig og din nydelse og ligeså gælder det for dig. Fokuser på at blive løftet uden at gøre andet end at være tilstede i øjeblikket. Sagt på en anden måde: lig stille, nyd turen (turene) og luk eventuelt øjnene så du kan koncentrere dig om dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 6 timer siden:

Jeg oplevede at hun pakkede brysterne ud, men selvom de er store og indbydende, så er det ikke dem man skal fokusere på. Det fortæller hun også. Jeg tror det mest handler om at skabe en intim atmosfære og at du ikke skal være helt ene om at udstille dig. Måske også lidt fordi hun godt kan lide at flashe dem :x

Fokus er for hende på at styre dig og din nydelse og ligeså gælder det for dig. Fokuser på at blive løftet uden at gøre andet end at være tilstede i øjeblikket. Sagt på en anden måde: lig stille, nyd turen (turene) og luk eventuelt øjnene så du kan koncentrere dig om dig selv.

ja det ved jeg godt man  skal kun  nyde  ikke yde   noget  helt  korrekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Det står i hendes annonce på AL ;) 

 

kan du  ike fortælle mig det jeg kan  ikke læse hendes annoce  i  øjeblikket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
grå skrev, for 16 minutter siden:

kan du  ike fortælle mig det jeg kan  ikke læse hendes annoce  i  øjeblikket

Hun beholder trusserne på, og måske sokker hvis der er fodkoldt :lol: 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok så gør det  ikke noget der er lngt fa rÅrhus til Frederiksbeg rundel når man får en så  dejlig  oplevelse vel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu behøver Eva ikke flere slidte thumbs up. Hun har fortjent dem alle for de forløste kroppe og knirkende lemmer hun har lagt briks til. Jeg kommer sjældent flere gange hos den samme. Jeg har gjort det hos Malle, som kan sit kram og giver en følelsen af at være velkommen. Og så med Eva. Jeg var der selv for et par uger siden og gik vaklende forløst der fra. Så ikke så meget om hendes fremragende måde at lære os 1-tabellen påny. Du vil vide hvad det betyder, når du besøger hende. Til gengæld skal hun have hældt en balje ros over sig for at tænke nyt, sjovt og i det hele taget produktudvikle. Jeg er desværre for genert til hendes fredagsbar, men hurra for hendes happy hour lotteri med Trine. Det burde ende salget af Quick lodder for good. Hun har også sit eget. 

https://lemongrass.forestfreak.dk/

Der er desværre ikke gevinst hver gang. Men der udsigten til en god stund at krydse fingre for.

Held og lykke til jer alle fra gambler Rawenwood

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 29.8.2023 at 21:51:

Hun beholder trusserne på, og måske sokker hvis der er fodkoldt :lol: 

STRØMPER står der altså - sokker er da noget helt andet! 
Der er gokkesokker, sutsokker og ragsokker f.eks.
Det havde jeg indtil videre slet ikke overvejet, men måske hvis det bliver en RIGTIG kold vinter og det kniber med nye gæster på briksen, så det er tid til at ryste posen og finde på noget nyt der kan få mænd ud af vinterhi, kunne især gokkesokker da være noget der ikke er set før som "extras", så vidt jeg er orienteret... eller hvad? :P 

Rawenwood skrev, for 23 timer siden:

Jeg har gjort det hos Malle, som kan sit kram og giver en følelsen af at være velkommen

https://annoncelight.dk/showad/369252 Malles ene annonce
https://annoncelight.dk/showad/369253 Malles anden annonce
Kan ikke helt gennemskue forskellen :D men her er de. 
En af de gæster på briksen som Malle (@Malle Magic Massage) og jeg har til fælles kalder gang på gang og med stjerner i øjnene Malle for "Suge-Malle" og siger samtidigt noget i stil med "Ja, Eva - det er SÅ ærgerligt hun er helt oppe i Nordsjælland, og du på Frederiksberg" som er tættere på hans nabolag. Deri ligger for ham et slet skjult forsøg på at lokke mig til - gang på gang - at tilbyde fransk afslutning som Malle jo gør - og tilsyneladende gør det GODT - og samtidigt er han tydeligvis ret lun på Malle, og synes jeg skal ha' endnu en stikpille... modig mand når man tænker på han ligger splitternøgen og overlader sin dyrebare Lingam i min varetægt i tæt på en time ;) 
Til orientering kommer fransk afslutning hos mig til at ske når der er to tirsdage i træk dagene efter en lørdag på samme uge kan jeg afsløre :rolleyes::D

<3 Eva 
 

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lemongrass Lingam skrev, for 7 minutter siden:

gokkesokker da være noget der ikke er set før som "extras

Jeg er ikke sikker på det vil have det ønskede resultat - et par fugtige trusser virket, på overbevisende måde, har en ven fortalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er ikke sikker på det vil have det ønskede resultat - et par fugtige trusser virket, på overbevisende måde, har en ven fortalt. 

Nu skriver du så trusser - ville det ikke snarere være underbukser eller måske ligefrem underbenklæder eller sågar kalsonger - altså når nu du synes at strømper hedder sokker:lol: 
Spørg lige "din ven" om dét :P


Og hos Lingam Lena @kvinde 1966 - i Kastrup, hvad der også ville være "København" for en jyde (eller hvad, @Aarhuselsker?) men hverken er Nordsjælland eller Frederiksberg kan man få Sounding ifm. sin Lingam massage hvis man har lyst til noget andet "extras" og ikke er lun på min tanke om gokkesokker - har du været dér endnu, @Rawenwood måske? ;) 
https://1966kvinden.webnode.dk/ 
 

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lemongrass Lingam skrev, for 18 minutter siden:

også ville være "København" for en jyde

København starter ved betalingsanlægget. Det ved alle. 

 

 

Lemongrass Lingam skrev, for 19 minutter siden:

u skriver du så trusser - ville det ikke snarere være underbukser eller måske ligefrem underbenklæder eller sågar kalsonger

Nope, trusser er ordet. Jeg ser dig iført SOKKER og en G-streng, som dog ikke startede dagen som G-streng. Det kom lissomhenadvejen ;) 

Men kan du finde et par lodne, laksefarvede trico charmeuse, kender lykken ingen grænser hos min ven - husk SOKKER ( han staver det sucker, men han er også fra Sæby) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemongrass Lingam skrev, for 17 timer siden:

Nu skriver du så trusser - ville det ikke snarere være underbukser eller måske ligefrem underbenklæder eller sågar kalsonger - altså når nu du synes at strømper hedder sokker:lol: 
Spørg lige "din ven" om dét :P


Og hos Lingam Lena @kvinde 1966 - i Kastrup, hvad der også ville være "København" for en jyde (eller hvad, @Aarhuselsker?) men hverken er Nordsjælland eller Frederiksberg kan man få Sounding ifm. sin Lingam massage hvis man har lyst til noget andet "extras" og ikke er lun på min tanke om gokkesokker - har du været dér endnu, @Rawenwood måske? ;) 
https://1966kvinden.webnode.dk/ 
 

Nej, jeg har stadig til gode at ligge på briksen hos @kvinde 1966 Det er simpelthen ikke lykkedes at få lavet aftale pga. Tidspunktet. Men hende har jeg også kun hørt godt om, og håber da at det vil lykkes på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemongrass Lingam skrev, den 13.12.2023 at 19:04:

STRØMPER står der altså - sokker er da noget helt andet! 
Der er gokkesokker, sutsokker og ragsokker f.eks.
Det havde jeg indtil videre slet ikke overvejet, men måske hvis det bliver en RIGTIG kold vinter og det kniber med nye gæster på briksen, så det er tid til at ryste posen og finde på noget nyt der kan få mænd ud af vinterhi, kunne især gokkesokker da være noget der ikke er set før som "extras", så vidt jeg er orienteret... eller hvad? :P 

https://annoncelight.dk/showad/369252 Malles ene annonce
https://annoncelight.dk/showad/369253 Malles anden annonce
Kan ikke helt gennemskue forskellen :D men her er de. 
En af de gæster på briksen som Malle (@Malle Magic Massage) og jeg har til fælles kalder gang på gang og med stjerner i øjnene Malle for "Suge-Malle" og siger samtidigt noget i stil med "Ja, Eva - det er SÅ ærgerligt hun er helt oppe i Nordsjælland, og du på Frederiksberg" som er tættere på hans nabolag. Deri ligger for ham et slet skjult forsøg på at lokke mig til - gang på gang - at tilbyde fransk afslutning som Malle jo gør - og tilsyneladende gør det GODT - og samtidigt er han tydeligvis ret lun på Malle, og synes jeg skal ha' endnu en stikpille... modig mand når man tænker på han ligger splitternøgen og overlader sin dyrebare Lingam i min varetægt i tæt på en time ;) 
Til orientering kommer fransk afslutning hos mig til at ske når der er to tirsdage i træk dagene efter en lørdag på samme uge kan jeg afsløre :rolleyes::D

<3 Eva 
 

Annoncerne er ens, nr 2 annonce blev kun oprettet fordi jeg fik problemer med at forny den allerede eksisterende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...