Hop til indhold

Penis forstørrer

Featured Replies

Skrevet

Førhen var det vist noget crap der ikke virkede. Men det kan jo være ændret :smile:

har du/ i nogle erfaringer med nogle produkter som i rent faktisk har oplevet virkede

Skrevet
Bib skrev, for 1 time siden:

Førhen var det vist noget crap der ikke virkede. Men det kan jo være ændret :smile:

har du/ i nogle erfaringer med nogle produkter som i rent faktisk har oplevet virkede

Nogle almindelige hårelastikker rundt om pik og evt. nosser - det virker. Almndelige gummielastikker kan også bruges - de er bare vanskelige at få af igen - især hvis man ikke er glatbarberet. Man kan også vælge at bruge noget snor og en "bamseklemme" - ligesom på de flyverdragter børn bruger i børnehaven - de er nemme at justere stramningen på - og senere at afmontere uden at hænge fast i skind og nossehår. Penisringe vil jeg ikke anbefale, da de dels er alt for dyre og sjældent passer i størrelsen - og så kan de også netop være en pestilens at få på og af igen.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Bib skrev, for 6 timer siden:

NEJ, intet til permanent forøgelse. 

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Man kan også vælge at bruge noget snor og en "bamseklemme" - ligesom på de flyverdragter børn bruger i børnehaven - de er nemme at justere stramningen på

...men tag for guds skyld snor og klemme ud af flyverdragten, inden du tester... :)

Skrevet
Bib skrev, for 10 timer siden:

Det er min erfaring, at de fleste mænd, der siger de har en lille pik, faktisk ikke har det. Måske handler det om, at acceptere hvad man har fået og derefter at finde en kvinde, der holder af en mindre pik. Ikke alle har behov for sønderjysk spegepølse ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 30 minutter siden:

Det er min erfaring, at de fleste mænd, der siger de har en lille pik, faktisk ikke har det. Måske handler det om, at acceptere hvad man har fået og derefter at finde en kvinde, der holder af en mindre pik. Ikke alle har behov for sønderjysk spegepølse ;) 

Godt råd, god humor. Sexy combo.

Skrevet

Jeg har altid sagt man er nødt til at spille med de kort man har fået udleveret, og ja, jeg har aldrig været en størrelse John Holmes fyr.

Skrevet
Wasted Youth skrev, for 13 timer siden:

Giv det her et forsøg

Det morsomme er, at den metode faktisk er videnskabeligt understøttet. Ved at strække penis, helst minimum fire timer om dagen i en længere periode, kan man opnå en forlængelse, når man måler på den måde, der kaldes "udstrakt længde", som er længden i slap tilstand, når man trækker i enden. Det er ikke helt klart, om den reelt bliver længere i stiv tilstand også, og heller ikke om den måske bliver tyndere i processen. Men noget sker der altså.

Se i øvrigt denne side, der lødigt gennemgår forskellige metoder, hvor det især er kirurgi, der kan have en reel effekt, først og fremmest den med at skære bindevævet, der hæfter penis til skambenet, hvorved penis ikke som sådan bliver længere, men den stikker bare mere ud fra kroppen, så effektivt bliver den længere. Det får dog en effekt på rejsningen:

https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/sexual-health/in-depth/penis/art-20045363

Skrevet

Jeg er også lidt under middel angående strørrelse, tror det ødelægger ens selvtillid at have fokus må størrelse, de partnere jeg har haft, har ikke haft et problem med den, har dog droppet stillinger hvor jeg ikke fylder nok i dem, det lærer man jo med tiden

Skrevet
Liv skrev, for 22 timer siden:

Ikke alle har behov for sønderjysk spegepølse ;) 

Den smager ellers godt….:ph34r:

(Jeg finder selv ud…..)

Skrevet

Ja og nej...
Jeg har ikke hørt om noget der virker så man kan gøre sin pik større sådan som jeg tror det var tanken fra trådstarter i hvert fald. 

Ord og termer er her i mit indlæg valgt for at bedre forståelsen.
Man må nok både google og tale med sin/en læge om det hvis man har brug for ordentlig, kvalificeret hjælp og vejledning.
Eroguide er altså kun en slags spejderhytte for liderbasser m.m. og "Hvad ved bønder om agurkesalat?"
Tak til Johannes Møllehave og Kristeligt Dagblad, som nu langt om længe fik en æresplads i et af mine indlæg her på Eroguide, og tilmed på en Søndag :D 

Nåmen tilbage til emnet :wub:
Man kan faktisk ved et kirurgisk indgreb få penis til at se længere ud - i SLAP tilstand. 
Forenklet forklaret:
Kirurgen lægger et snit dér hvor "hæftningen" af svulmelegemerne sidder fast på kroppen. 
Nogle mænd er født med meget stramt "bindevæv" netop dér. 
Så vidt jeg ved kan man ikke få en sådan operation af kosmetiske årsager alene. 
Men det er da muligt at man kan finde en læge et sted måske i udlandet der er villig til at gøre forsøget for ussel mammon. 
Jeg vil dog STÆRKT fraråde det! Det er satandanseme et uheldigt sted at eksperimentere hvis det går galt, vil jeg mene. Der er ikke mange kirurger på verdensplan der har ekspertise og erfaring med denne type operation, så vidt jeg ved.

Er man stadig i voksealderen så ER der faktisk evidens for at man kan påvirke nogle af kroppens celler ved stimulation. 
En penispumpe KAN faktisk virke - hvis altså man er drengebarn eller præ-teenager. 
Når først voksealderen er overstået har det ingen eller absolut minimal effekt. 

Der er til gengæld andre steder der kan stimuleres til forstørrelse. 
Et eksempel er brystvorter. 
Det jeg har set ret mange gange i mine år som glædespige, og som oprindeligt gjorde mig nysgerrig nok til at undersøge det grundigt fra en mere videnskabelig vinkel er, at mænd der er særligt begejstrede for at nulre deres brystvorte/brystvorter ifm. masturbation kan have MEGET større brystvorter i den ene side.
Det viser sig at den ene brystvorte ad åre ganske enkelt får enormt meget mere opmærksomhed og berøring, fordi de fleste mænd spiller pik med den samme hånd næsten hver gang.
Den anden hånd er så fri til at nulre og det er nok nemmest at nå den ene nipple fremfor den anden. Derfor kommer der over mange år en sommetider meget synlig forskel. 
I de tilfælde hvor jeg har mænd på briksen der har størrelsesforskel på venstre og højre nipple, der sørger jeg for at gøre et ekstra nummer ud af dem og spørger om der er en foretrukken side, hvis jeg kun har een hånd fri til at assistere. 
De tror sommetider jeg er tankelæser. Det er jeg (desværre) ikke :D 

De fleste kan få en HÅRDERE og "mere stabil" rejsning ved at træne sin prostata på forskellig vis.
Der er også andre teknikker end knibeøvelser der kan hjælpe på netop dét. 

Jeg har en del antropologisk indsigt i den menneskelige seksualitet. Ikke at dét kommer nogen særligt til gode, herinde i hvert fald :D 
Men jeg kan da bidrage med lidt for sjov: 
I nogle kulturer har man et meget anderledes forhold til nøgenhed, seksualitet og kønsdeles betydning end i vores del af verden. Der kan være hvad vi ville betragte som usædvanligt frisind. I andre kulturer er det det stik modsatte (omskæring af kvinders klitoris f.eks.) 
Der er en MEGET stor diversitet i hvordan vi som menneskedyr har tradition for at implementere sexlivet, både på personligt plan og som samfund. Som i vanvittig stor forskel. 

I nogle kulturer er store/lange skamlæber et særligt hit. Der er steder i verden hvor der er tradition for at piger og unge kvinder systematisk "hiver sig selv i de ydre skamlæber" for at de skal blive større. Det ved man virker. Men det er også piger/kvinder i voksealderen. Det samme gør de unge mænd, omend deres penis. DE har statistisk og gennemsnigligt set større pikkemænd end dem der genetisk og geografisk set burde have samme størrelse. Så hiv i den ofte, længe og meget når man er i voksealderen virker tilsyneladende. 
Der er dog ikke tale om nogen meget stor videnskabelig undersøgelse. Men afvigelserne er tydelige og store nok til at man har kunnet drage en konklusion set udfra selv skrappe videnskabelige betingelser. 
I nogle kulturer strækker man andre kropsdele ad åre for at ændre kroppens naturlige form. Både kranier, hals, hænder/fødder, læber og ører f.eks. 
Men havde der været noget der virkede på penisforstørrelse, så havde det nok været alment udbredt viden i det meste af verden, vil jeg gætte på ;) 

Nørdede kærlige hilsner, 
Eva <3

PS: Her er et video med nogle unge mænd fra en af de før omtalte kulturer der optræder lidt til en byfest: 
https://www.youtube.com/watch?v=wTvR3UkT7fw 
Og her en gadeteatergruppe i asien der muligvis har brugt rekvisitter ;) 
https://www.youtube.com/watch?v=DM4YRTU-LzM 

Det er da et sted at starte for inspiration eller søndagsunderholdning om ikke andet , hvis artiklen fra Johannes Møllehave i Kristeligt Dagblad ikke var helt nok :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 30 minutter siden:

Ja og nej...
Jeg har ikke hørt om noget der virker så man kan gøre sin pik større sådan som jeg tror det var tanken fra trådstarter i hvert fald. 

Ord og termer er her i mit indlæg valgt for at bedre forståelsen.
Man må nok både google og tale med sin/en læge om det hvis man har brug for ordentlig, kvalificeret hjælp og vejledning.
Eroguide er altså kun en slags spejderhytte for liderbasser m.m. og "Hvad ved bønder om agurkesalat?"
Tak til Johannes Møllehave og Kristeligt Dagblad, som nu langt om længe fik en æresplads i et af mine indlæg her på Eroguide, og tilmed på en Søndag :D 

Nåmen tilbage til emnet :wub:
Man kan faktisk ved et kirurgisk indgreb få penis til at se længere ud - i SLAP tilstand. 
Forenklet forklaret:
Kirurgen lægger et snit dér hvor "hæftningen" af svulmelegemerne sidder fast på kroppen. 
Nogle mænd er født med meget stramt "bindevæv" netop dér. 
Så vidt jeg ved kan man ikke få en sådan operation af kosmetiske årsager alene. 
Men det er da muligt at man kan finde en læge et sted måske i udlandet der er villig til at gøre forsøget for ussel mammon. 
Jeg vil dog STÆRKT fraråde det! Det er satandanseme et uheldigt sted at eksperimentere hvis det går galt, vil jeg mene. Der er ikke mange kirurger på verdensplan der har ekspertise og erfaring med denne type operation, så vidt jeg ved.

Er man stadig i voksealderen så ER der faktisk evidens for at man kan påvirke nogle af kroppens celler ved stimulation. 
En penispumpe KAN faktisk virke - hvis altså man er drengebarn eller præ-teenager. 
Når først voksealderen er overstået har det ingen eller absolut minimal effekt. 

Der er til gengæld andre steder der kan stimuleres til forstørrelse. 
Et eksempel er brystvorter. 
Det jeg har set ret mange gange i mine år som glædespige, og som oprindeligt gjorde mig nysgerrig nok til at undersøge det grundigt fra en mere videnskabelig vinkel er, at mænd der er særligt begejstrede for at nulre deres brystvorte/brystvorter ifm. masturbation kan have MEGET større brystvorter i den ene side.
Det viser sig at den ene brystvorte ad åre ganske enkelt får enormt meget mere opmærksomhed og berøring, fordi de fleste mænd spiller pik med den samme hånd næsten hver gang.
Den anden hånd er så fri til at nulre og det er nok nemmest at nå den ene nipple fremfor den anden. Derfor kommer der over mange år en sommetider meget synlig forskel. 
I de tilfælde hvor jeg har mænd på briksen der har størrelsesforskel på venstre og højre nipple, der sørger jeg for at gøre et ekstra nummer ud af dem og spørger om der er en foretrukken side, hvis jeg kun har een hånd fri til at assistere. 
De tror sommetider jeg er tankelæser. Det er jeg (desværre) ikke :D 

De fleste kan få en HÅRDERE og "mere stabil" rejsning ved at træne sin prostata på forskellig vis.
Der er også andre teknikker end knibeøvelser der kan hjælpe på netop dét. 

Jeg har en del antropologisk indsigt i den menneskelige seksualitet. Ikke at dét kommer nogen særligt til gode, herinde i hvert fald :D 
Men jeg kan da bidrage med lidt for sjov: 
I nogle kulturer har man et meget anderledes forhold til nøgenhed, seksualitet og kønsdeles betydning end i vores del af verden. Der kan være hvad vi ville betragte som usædvanligt frisind. I andre kulturer er det det stik modsatte (omskæring af kvinders klitoris f.eks.) 
Der er en MEGET stor diversitet i hvordan vi som menneskedyr har tradition for at implementere sexlivet, både på personligt plan og som samfund. Som i vanvittig stor forskel. 

I nogle kulturer er store/lange skamlæber et særligt hit. Der er steder i verden hvor der er tradition for at piger og unge kvinder systematisk "hiver sig selv i de ydre skamlæber" for at de skal blive større. Det ved man virker. Men det er også piger/kvinder i voksealderen. Det samme gør de unge mænd, omend deres penis. DE har statistisk og gennemsnigligt set større pikkemænd end dem der genetisk og geografisk set burde have samme størrelse. Så hiv i den ofte, længe og meget når man er i voksealderen virker tilsyneladende. 
Der er dog ikke tale om nogen meget stor videnskabelig undersøgelse. Men afvigelserne er tydelige og store nok til at man har kunnet drage en konklusion set udfra selv skrappe videnskabelige betingelser. 
I nogle kulturer strækker man andre kropsdele ad åre for at ændre kroppens naturlige form. Både kranier, hals, hænder/fødder, læber og ører f.eks. 
Men havde der været noget der virkede på penisforstørrelse, så havde det nok været alment udbredt viden i det meste af verden, vil jeg gætte på ;) 

Nørdede kærlige hilsner, 
Eva <3

PS: Her er et video med nogle unge mænd fra en af de før omtalte kulturer der optræder lidt til en byfest: 
https://www.youtube.com/watch?v=wTvR3UkT7fw 
Og her en gadeteatergruppe i asien der muligvis har brugt rekvisitter ;) 
https://www.youtube.com/watch?v=DM4YRTU-LzM 

Det er da et sted at starte for inspiration eller søndagsunderholdning om ikke andet , hvis artiklen fra Johannes Møllehave i Kristeligt Dagblad ikke var helt nok :D 

er det samme årsag at på kvinder er det ene bryst større end det andet?

tænker faktisk det heldigt at pikken ikke reagere som en brystvorte for med al den berøring vil den være lang lol

Skrevet
bull1977 skrev, for 31 minutter siden:

er det samme årsag at på kvinder er det ene bryst større end det andet?

tænker faktisk det heldigt at pikken ikke reagere som en brystvorte for med al den berøring vil den være lang lol

Man kan nøjes med at skrive @ foran brugernavnet hvis indlæggene man ønsker at citere er MEGET lange. Altså blot til orientering :D 
Sådan her: @bull1977 

Nej til det med bryster. Det er af samme årsager som f.eks. ører kan være placeret forskelligt eller væres større. Folks ansigter er i øvrigt sjældent 100% symmetrisk i højre og venstre side. Det er ikke stimulerings-relateret, så vidt man ved. 

Men tænk på hvor hvor meget mindre pikke måske ville være hvis I ikke havde hevet i dem fra en tidlig alder ;) 
Det ved vi jo ikke. 

Alle videnskabsfolk er i øvrigt "oplært" til at tænke/sige "Hvad vi tror vi ved er..." omend ikke alle praktiserer det. 
Jeg er personligt kun hobby-nørdet med de fleste ting jeg interesserer mig for eller (tror jeg) ved noget om :wub: Jeg er ikke ekspert, ej heller i denne forbindelse. Men jeg (tror jeg) ved en del om netop dette emne qua uddannelser, erfaringer og et langt arbejdsliv bl.a. som sexarbejder m.m.m.
Så jeg er her på Eroguide jo også bare en af dem i spejderhytten der taler om agurkesalat :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 27 minutter siden:

Denne her virker i hvert tilfælde 100%:

blob.png.90f51ff46349c4f2d24443bd6e692707.png

Sammen med denne fætter.

PINCET

Så sparker det r-v.

Redigeret af Krølle Bølle Jr.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

mænd der er særligt begejstrede for at nulre deres brystvorte/brystvorter ifm. masturbation kan have MEGET større brystvorter i den ene side.

Kom ikke og sig, at man ikke bliver beriget med specialviden her på EG! Hvor mange vidste lige det i forvejen? Tak for oplysningen, @Eva Nadine.

PS: Tør godt vædde en skulder- og nakkemassage på, at det kun er ganske få mænd, som evner at spille pik med “den forkerte” hånd. Det er sværere, end man tror. Og hvorfor give sig selv et lousy håndjob?

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

Folks ansigter er i øvrigt sjældent 100% symmetrisk i højre og venstre side. Det er ikke stimulerings-relateret, så vidt man ved. 

Ahrr - du har vist ikke fulgt med når jordemoderen har været på besøg - det er faktisk vigtigt at sørge for at spædbørn ikke altid sover på samme side eller på ryggen for at undgå deformering af hovedet.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Ahrr - du har vist ikke fulgt med når jordemoderen har været på besøg - det er faktisk vigtigt at sørge for at spædbørn ikke altid sover på samme side eller på ryggen for at undgå deformering af hovedet.

Det er formentlig pga. kraniet/hovedet og ikke selve ansigtet, er mit bud. 

Men du har ret... jeg husker INTET om hvad jordmoderen sagde! :wub:
Dog er moderen til min næstbedste eksmand sundhedsplejerske. Det er en sundhedsplejerske som plejer at komme på hjemmebesøg, medmindre det er en hjemmefødsel, måske? Jeg ved faktisk ikke om der findes jordemødre der kører med "outcall" :D 

Spøg til side... det er meget muligt du har ret. Jeg kan spørge eks-svigermor ved lejlighed hvis der er en æske fancy chokolade på spil her? ;) 

Kh. Eva <3

Skrevet
bull1977 skrev, for 21 timer siden:

...

Beklager, fejlsvar fra min side.

Redigeret af Bebop

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

eller på ryggen for at undgå deformering af hovedet.

Sludder. Børn sover ikke på ansigtet, og den generelle anbefaling er at de skal sove på ryggen for at undgå vuggedød. Det er rigtigt at man skal tilstræbe forskellig hovedstilling, men det skyldes risiko for deformering af hovedets form.

Skrevet

Besøg Jennifer hun får alt til at se større ud:)

https://annoncelight.dk/showad/343023

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 15 timer siden:

Tør godt vædde en skulder- og nakkemassage på, at det kun er ganske få mænd, som evner at spille pik med “den forkerte” hånd. Det er sværere, end man tror. Og hvorfor give sig selv et lousy håndjob?

Måske - men det er sgu godt med lidt fremmed af og til ;-) 

Eller begge hænder - det er lidt ligesom 2 piger på en gang ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Liv skrev, den 28.1.2023 at 11:05:

Endelig er der jo også kvinder der ikke er stå store forneden, og derfor bedst kan lide en ikke alt for stor pik.

Min er vist blot middel

Ha' en god dag

Tom

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.