Hop til indhold

Brændt af, hvad er rimeligt.

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Tak for kommentarerne. Jeg følte mig respektløst behandlet af vedkommende og ville bare gerne fornemme om jeg var urimelig. Jeg respekterer altid aftalerne og aflyser om nødvendigt i god tid.

Skrevet

Husk at du bare er et nummer i rækken.

Skønner pigen at der er mere økonomi i den aktuelle gæst, må du jo affinde dig med det.

Næppe et spørgsmål om respekt men økonomi.

Om det så tjener pigen bedst på den lange bane er en anden sag.

Skrevet
hagbarth skrev, for 3 minutter siden:

Husk at du bare er et nummer i rækken.

Skønner pigen at der er mere økonomi i den aktuelle gæst, må du jo affinde dig med det.

Næppe et spørgsmål om respekt men økonomi.

Om det så tjener pigen bedst på den lange bane er en anden sag.

Du har nok desværre ret - som "fast" kunde er det sgu trist at blive behandlet på den måde.

Skrevet
sexes skrev, den 28.1.2023 at 17:24:

Du tager det personligt, han er jo ikke en kæreste, men en du lavet forretning med. Men hvad hved jeg, måske du havde følser for paul pik

Tillader mig lige at svare på den her. Set ud fra mit synspunkt. @Eva Nadine kan indvende hvis hun er uenig

Selvfølgelig er det personligt, når ens barnebarn har været døende og værdien af det reduceres til et spørgsmål om 200 kr. 

Når det er en fast gæst som man også gør andet med end at sexe. F. eks taler sammen, hygger sammen og deler personlig viden med så BLIVER det personligt. 

Og derfor kan det føles som en iskold klud i ansigtet at blive mødt med en sådan kynisme og ligegyldighed, når ens dyrebareste har været tæt på at dø. 

Derfor er det DYBT personligt 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

@Den lille frøken spot on :) og tak <3

Jeg gad egentlig ikke reagere på det, fordi det var så skørt :D 
Men når vi nu har åbnet op for posen: 
Til det med følelser for "paul pik" som sexes nedgraderede ham til (aka Poul Erik)... manden har aldrig fået andet end Lingam massage, hyggesnak og positiv særbehandling. Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvorfor det er helt ude i skoven at der kunne være forelskelseslignende følelser fra min side lige netop med ham. Jeg ønsker ikke at nedgøre eller hænge manden yderligere ud for det tilfælde at han rent faktisk læser med herinde. Han er jo flink og rar... indtil han ikke var det længere set med mine øjne. 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 5 timer siden:

Selvfølgelig er det personligt, når ens barnebarn har været døende og værdien af det reduceres til et spørgsmål om 200 kr. 

Det jeg mener er at hun tager ham personligt, og hans reaktion for personligt, det ikke en god måde at lave forretning på. Og som jeg læser det så ved han slet ikke hvad der var sket, fordi han ikke spurgte, så han ved kun at hun siger noget akut, men ikke hvad, eller om der overhovedet er rigtigt.

Når det er en fast gæst som man også gør andet med end at sexe. F. eks taler sammen, hygger sammen og deler personlig viden med så BLIVER det personligt.

Det siger jeg heller ikke at det ikke kan ske, men derfor behøver man jo ikke at reagere udfra ens følser.

Og derfor kan det føles som en iskold klud i ansigtet at blive mødt med en sådan kynisme og ligegyldighed, når ens dyrebareste har været tæt på at dø

Igen, det viste han jo ikke.

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 28.1.2023 at 01:19:

da jeg blot skrev at der var opstået en akut krise (uden detaljer) 

Eva Nadine skrev, den 28.1.2023 at 01:19:

uden overhovedet at spørge hvad der var sket hverken da jeg skrev undskyld på dagen, ved næste sær-booking forespørgsel eller på noget tidspunkt derimellem.

Så han ved jo ikke hvad der sket, eller om der overhovedet var sket noget, fordi hun siger jo selv hun ofte lyver.

Skrevet
sexes skrev, for 7 timer siden:

Det jeg mener er at hun tager ham personligt, og hans reaktion for personligt, det ikke en god måde at lave forretning på. Og som jeg læser det så ved han slet ikke hvad der var sket, fordi han ikke spurgte, så han ved kun at hun siger noget akut, men ikke hvad, eller om der overhovedet er rigtigt.

Det siger jeg heller ikke at det ikke kan ske, men derfor behøver man jo ikke at reagere udfra ens følser.

Igen, det viste han jo ikke.

Nej det vidste han ikke. Men han vidste at det var en akut krise 

Det er alm pli og ordentlighed at spørge til hvad der er sket hos en person man har en relation til. 

Og når man tilmed sætter trumf på ligegyldigheden ved at forvente kompensation - ja så følger man en sikker opskrift der hedder :" hvordan kommer jeg til at ligge på den koldeste hylde i fryseren"

Redigeret af Den lille frøken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.