Hop til indhold
Kaptajn Haddock

Brændt af, hvad er rimeligt.

Recommended Posts

Blev for et par uger siden brændt af kort tid inden en fast aftale. Var nået frem til adressen, hvor jeg har haft flere gode besøg tidligere. Begrundelsen var, at en anden kunde ønskede at forlænge sit besøg. Jeg har aldrig været ude for det før og er i tvivl om det er en rimelig begrundelse. Hvad tænker panelet? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bål og brænd hvis du udebliver eller aflyser i sidste øjeblik så bliver dit nummer spærret, er hvad der står i mange annoncer i dag - og det er jo egentlig rimeligt nok.

Men det gælder sgu begge veje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis tøsen er dejlig nok, er det måske lettere at se gennem fingre med ;) 

Men vildt irriterende uanset

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, for 15 minutter siden:

Blev for et par uger siden brændt af kort tid inden en fast aftale. Var nået frem til adressen, hvor jeg har haft flere gode besøg tidligere. Begrundelsen var, at en anden kunde ønskede at forlænge sit besøg. Jeg har aldrig været ude for det før og er i tvivl om det er en rimelig begrundelse. Hvad tænker panelet? :)

Fortæl dem om episoden og find et nyt sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, for 32 minutter siden:

Uden stil. Jeg ville gå videre i livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi skal måske også se det fra første gæsts side, han vil gerne forlænge og får så et nej, fordi hun skal have en ny gæst, som muligvis brænder hende hende af, eller måske kun en kort aftale, jeg syntes at når det nu oplyses at pigen tidlige har være Ok, at tilgive hende 

Hilsen 1X2

Del dette indlæg

Link til indlæg

har prøvet at blive brændt af lignende det du skriver dog kun af nye piger jeg ikke har besøgt før . er enig med de andre det er ikke ok .

omvendt er hun i det mindste ærlig med dig .  blev engang brændt af af en kendt gp , vice værten var åbenbart kommet forbi uanmeldt .. kl 20 .. i flere timer .. orker ikke hvis pigen ikke er til at regne med

Del dette indlæg

Link til indlæg
xmand skrev, for 2 minutter siden:

Vi skal måske også se det fra første gæsts side, han vil gerne forlænge og får så et nej, fordi hun skal have en ny gæst, som muligvis brænder hende hende af, eller måske kun en kort aftale, jeg syntes at når det nu oplyses at pigen tidlige har være Ok, at tilgive hende 

Hilsen 1X2

Hvor for er det trådstarters problem at den forrige kunde ikke har kunnet finde ud af at booke tilstrækkelig tid?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis trådstarter er "fast" kunde på stedet, så burde de vide at en fast kunde dukker op til tiden, og måske informerer kunden før trådstarter aftale, at der altså er en bagkant og der faktisk kommer en ny kunde.

Det handler, for mig, om service fra stedets side :-)

En anden tanke kunne være at stedet tager pengene når de er der (altså pengene), og "bare" går ud fra at næste kunde accepterer tingene som det er.

Jeg var i hvert fald blevet skuffet hvis min tid hos mit faste sted "bare" blev slettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, 1 time siden:

Har prøvet det flere gange. Pigen havde et afslappet forhold til aftaler så jeg flere gange stod med panden mod døren. Fyrede hende til sist.

For satan hvor har jeg tit ventet på Tilde i bording, men klogere blev jeg ikke :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, for 3 timer siden:

Var nået frem til adressen, hvor jeg har haft flere gode besøg tidligere

Jeg kender følelsen selv :)  

Da jeg var en nybegynder til det her game, jeg havde faktisk også brændt mine to stamkunde af pga en hård lang dag obs plus en ny kunde, de tre kunder var så uskyldige til jeg aldrig ville glemme oplevelsen.:(

En ting jeg har lært af min fejl er “tilliden” jeg kunne desværre ikke gøre noget ved udover de mange undskyldninger:((jeg havde mistet mine gode og trofaste kunder)efter en aftale måtte se som et tillidsbrud. 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har længe ventet på en "forsinkelser" tråd... jeg har nemlig et par ting jeg gerne liiiige vil af med (Surprise Surprise! :P)

Først: 
Det undrer mig egentlig lidt at pigerne ikke stikker en hvid eller grå løgn i sådan en situation. 
Hvorfor overhovedet fortælle at man er blevet overhalet indenom af et bedre tilbud? Det er da ufedt at høre at man er nedprioriteret uanset årsagen. Det vil da være nemmere at tilgive eller se igennem fingrene med, hvis det er et hændeligt uheld eller lign.

Jeg har masser af virkelige hændelser der i ny og næ forsinker mig. Dem bruger jeg så også når det IKKE passer, men bare er for langt eller indviklet at forklare sandheden. 
For der er både fordele og ulemper ved at arbejde "Privat/Diskret" som rent faktisk er et privat hjem et diskret sted :wub:

De gange jeg oftest kan blive forsinket (dog aldrig ikke pga. forlængelse fra igangværende mand) har det egentlig blot været det nemmeste at skrive en sms i stil med: 
"Jeg er 5-10 minutter forsinket. Går det an?" uden yderligere forklaring. Det har alle indtil videre blot været forstående overfor helt uden mislyde.
Som oftest er det en nabo med rollator der hvor jeg har "klinikken" som har tabt noget der er faldet ned i en revne, så elevatordøren i "vores" opgang ikke kan åbne eller lukke. Der kan godt samle sig en mindre flok gangbesværede i løbet af en times tid, når det sker. Det er mildest talt ubelejligt når ingen ved hvad der foregår inde hos "mig". Jeg har præcis denne nabo mistænkt for at det er fordi hun synes det er lidt hyggeligt at jeg eller andre kommer ud og hjælper. Så sker der da lidt og der er nogen at snakke med. Det sker ikke for andre end hende. Men hvad skal man gøre? 
En anden nabo har en el-scooter der sommetider af ukendte årsager ikke kan dreje til venstre og hun kan derfor ikke bakse den på plads selv når den skal parkeres. Hun ringer på og spørger om hjælp, idet hun kender mig som en hjælpsom nabo. Jeg gør da lidt ud af at være på nik og hils med folk i ejendommen, så ingen tænker der foregår skumle ting og sager når jeg lukker døren :D 
No good deed goes unpunished ;) 
Eller en taxa eller ambulance spærrer indgangen til selve opgangen. Eller der står to naboer og snakker "over hækken" lige ude foran dørspionen på "min" etage, og de er godt igang med et eller andet sladder. 
Så bliver jeg jo nødt til lige at holde manden der er på vej lidt hen, så vi kan have kysten klar, samtidigt med at vi bevarer diskretionen, både af hensyn til mig og til manden der er på vej. 
HVIS jeg egentlig bare ikke kan få min mor ud af røret i telefonen fordi hun ikke kan finde ud af Mit-ID og Netflix, eller jeg er kommet til at stikke mascara kosten ind i øjet og kontaktlinsen er forsvundet ned i den langhårede bademåtte, så siger jeg det altså ikke som det er.
Så får en af de sædvanlige forsinkelsesårsager skylden. "Der er en nabo der har brug for hjælp" kan alle vel forstå og acceptere. Og det kunne have været noget så sandt en anden dag. :wub:
Altså det sker ikke ret ofte med forsinkelser i det hele taget, men det sker da.

Dernæst:
Har jeg været nødsaget til at aflyse helt, har det indtil videre været i god tid pånær en enkelt gang eller to, hvor noget opstod helt akut.
Sidste år var det "barnebarn akut indlagt på hospitalet" og jeg fik ikke taget telefonerne med i ambulancen under kaoset midt om natten, og kunne derfor ikke kontakte nogen før næste eftermiddag da jeg var nødt til at tage hjem efter min private familie-telefon som jeg ikke længere kunne undvære, og derfor lige tog arbejdstelefonen med i tasken også, så jeg kunne skrive undskyld til dagens mænd.
Den dag var der 3 aftaler booket. To nye og een genganger. De to nye tog det faktisk rigtigt pænt da jeg blot skrev at der var opstået en akut krise (uden detaljer) og at jeg beklagede dybt. De svarede i retning af "Det kan jo ske" og "Håber du er ok?" selvom de overhovedet ikke kendte mig endnu. 

Gengangeren var en af mine meget faste gæster der har besøgt mig ret mange gange over en lang periode og endda flere steder i byen. En enkelt gang TO gange på samme uge. 
Det skal måske siges at han utallige gange havde fået særbehandling fordi det passede ham bedst tidligt på dagen når bilen skulle på værksted eller lign. ærinder.  Ofte på dage der egentlig var fuldt bookede, ved at jeg kom tidligere eller blev længere, eller sågar holdt fridag. Jeg går (for) langt for at "please" faste gæster og imødekomme deres behov. 
Han skrev nogle uger senere, og endnu en gang dagen før med forslag om en "for tidlig" tid fordi han ved jeg er fuldt booket og jo alligevel står tidligt op for hans skyld. 
"Kan du i morgen kl. XX? Du skylder jo lidt fra sidste gang da du ikke kom".... uden overhovedet at spørge hvad der var sket hverken da jeg skrev undskyld på dagen, ved næste sær-booking forespørgsel eller på noget tidspunkt derimellem.
Jeg svarede på hans sms "Hej Poul Erik. Hvor meget synes du at jeg skylder dig fra sidste gang?", hvortil han svarede noget langt der endte med "200 kr", hvilket jeg helt af mig selv som absolut minimum havde tilbudt ham i rabat hvis i det mindste havde spurgt ind til om der var sket noget eller lign. på et eller andet tidspunkt, eller havde undladt "du skylder jo..." beskeden. 
Jeg svarer "Ok. Har du mobilepay, så vi kan få det ud af verden?"... det har han ikke. 
Jeg skal fandme ikke være ved at miste et barnebarn og være et følelsesmæssigt nervevrag i flere nætter i træk OG skylde den klaphat der har fået særbehandling i hoved og røv noget som helst... var min tanke. 
Jeg var tæt på at lade ham booke aftalen dagen efter, give ham 200 kr. i døren og smække den i hovedet på ham. Det valgte jeg dog ikke at gøre, og har ganske enkelt bare ikke svaret ham hverken den dag eller siden. Han ved hvor han kan finde mig hvis han vil have sine FÅGGIN to hundrede kroner. 
Bliver stadig sur når jeg tænker på det som man måske fornemmer.
Han har skrevet to gange siden. Den ene gang "I morgen kl. XX? Kh." og den anden gang "I dag kl XX?" 
Det har jeg ikke svaret på. Hvis han ikke har regnet ud at han har skudt sig selv i foden for 200kr, eller hvorfor jeg er tavs, er der vist ikke ret meget jeg længere kan gøre for manden alligevel.
Han er kodet ind i min telefon nu som NEJ TAK Poul Erik. Før hed han VIP Poul Erik. 
Jeg er holdt HELT op med at være tosse-flink. Dog ikke kun pga. Poul Erik. Men jeg er holdt op med at give folk positiv særbehandling medmindre de starter ;) Der er f.eks. en ny meget fast gæst der aldrig helt ved hvad tid han kan nå at være fremme, med op til flere timers forsinkelse og han booker bare alle 3 tider (som er kl. 12, 14 og 16) og betaler for dem alle, så han har frit valg hele dagen. 
HAN har ret mange klip til gode på særbehandlings-klippekortet, den skøre skid med for mange lommepenge til overs <3  
Ellers ender jeg som en bittermis der ikke kan andet end brokke sig online en fredag aften over de mindste detaljer der har bragt mit pis i kog, i stedet for at hore eller hygge :lol:

Er man egentlig glad for en pige/gæst man ser fast, og er det pludselig er blevet "for meget" og ikke længere er det værd som det har været, så skal man da sige fra! Uanset om man er kunde/gæst eller sexarbejder. 
Måske også fortælle hvorfor man siger fra. Det gjorde jeg ikke. Jeg ved ikke om jeg KAN gøre det uden at bide hovedet af ham, og det glæder vist ingen andre end mig i et split sekund.
Jeg har stadig lyst til at råbe af ham "Hent dine FÅGGIN to hundrede kroner din NAR! Jeg skal fandeme ikke høre fra dig at jeg skylder noget fordi mit barnebarn var døende! Må din RØV klø og dine arme være for korte til at nå!" eller hvad folk der råber nu kan finde på. Jeg råber måske hvert 5. år eller cirka deromkring. Så jeg vil gerne vente til næste år for at holde den pæne statistik :D 
Jeg mistede en fast gæst og en allerede betalt ferie men beholdt mit barnebarn OG fik endelig meldt mig HELT ud af Flinkeskolen. Det var da en helt fantastisk byttehandel! <3 
Poul Erik mistede 200kr han måske stadig synes jeg skylder. Desuden chancen for mit selskab og sit yndlingsfrikvarter et par gange om måneden... plus det løse. Jeg håber han har fundet en god afløser. For det har jeg da ;) 

Kærligst, Eva <3

PS: 
Dette var i august. Barnebarnet har det fint nu men var indlagt i knap 2 uger hvor det svingede mellem liv og død.
Poul Erik er ikke hans rigtige navn. Jeg tror heller ikke han læser med herinde, men hvem ved?

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
Eva Nadine skrev, for 47 minutter siden:

Det undrer mig egentlig lidt at pigerne ikke stikker en hvid eller grå løgn i sådan en situation. 
Hvorfor overhovedet fortælle at man er blevet overhalet indenom af et bedre tilbud?

Fordi vi ikke er dumme, og kan ikke lide at blive talt ned til. 

Er jeg ny kunde er situationen forståelig, og jeg giver hende en chance til, hvis hun er ærlig om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 38 minutter siden:

Hvorfor overhovedet fortælle at man er blevet overhalet indenom af et bedre tilbud? Det er da ufedt at høre at man er nedprioriteret uanset årsagen. Det vil da være nemmere at tilgive eller se igennem fingrene med, hvis det er et hændeligt uheld eller lign.

Oplevede det nemlig som en ret ufed besked. Specielt når man har været pæn og ordentlig stamkunde. Jeg ville aldrig forvente at jeg bare kunne forlænge min aftale, hvis pigen havde en ny kunde på vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
Kaptajn Haddock skrev, for 38 minutter siden:

Jeg ville aldrig forvente at jeg bare kunne forlænge min aftale, hvis pigen havde en ny kunde på vej.

Du skriver ny kunde, og ikke næste kunde, der er en stor forskel.

Hvis du giver 2000, og næste kunde har en aftale til 600, og han er ny kunde så måske kommer han slet ikke. Jeg synes pigen skal ta de 2000.

Men er det en fast kunde, hun har aftalt en tid med, skal hun ta ham, også selv om hun taber lidt mønt her og nu, og ham med de 2000 vil sagtens forstå hende, og hun sender jo også et signal til ham om at hun er respektere og er glad for stamkunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke fair i min verden. 

så skal hun ikke forlænge med kunden når hun har en anden aftale. 

du siger du var fremme ved adressen. 
så skurre det lidt i mine øre. 

tror det er en dårlig undskyldning. Sorry to say 

for hun har vel som min. Lagt et spænd ind på 30 min. 

Og skulle hun passe sin mobil aftaler imens hun har besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Jeg har masser af virkelige hændelser der i ny og næ forsinker mig. Dem bruger jeg så også når det IKKE passer, men bare er for langt eller indviklet at forklare sandheden. 

Enig. Vi kan alle blive forsinket, også i sidste øjeblik.

Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Sidste år var det "barnebarn akut indlagt på hospitalet" og jeg fik ikke taget telefonerne med i ambulancen under kaoset midt om natten, og kunne derfor ikke kontakte nogen før næste eftermiddag da jeg var nødt til at tage hjem efter min private familie-telefon som jeg ikke længere kunne undvære, og derfor lige tog arbejdstelefonen med i tasken også, så jeg kunne skrive undskyld til dagens mænd.
Den dag var der 3 aftaler booket. To nye og een genganger. De to nye tog det faktisk rigtigt pænt da jeg blot skrev at der var opstået en akut krise (uden detaljer) og at jeg beklagede dybt. De svarede i retning af "Det kan jo ske" og "Håber du er ok?" selvom de overhovedet ikke kendte mig endnu.

... [Poul Erik pikhoved-historien] ...

"Kan du i morgen kl. XX? Du skylder jo lidt fra sidste gang da du ikke kom".... uden overhovedet at spørge hvad der var sket hverken da jeg skrev undskyld på dagen, ved næste sær-booking forespørgsel eller på noget tidspunkt derimellem.

Om du så havde skrevet dagen efter aftalen, så var du sgu da blevet tilgivet på stedet.

Forleden var jeg vidne til et trafikuheld og det tager jo lidt tid at sikre sig/hjælpe til at parterne har det ok og får udvekslet de rette oplysninger. Uanset hvilken gudebehandling jeg måtte være på vej hen til, så kunne jeg aldrig få mig selv til at køre fra min omsorgspligt for mennesker i en eller anden krise. Så hun ville få en besked om at jeg er forsinket og muligvis må aflyse selvom det var i sidste øjeblik eller efter tiden for den sags skyld. Om jeg ryger på den sorte spærreliste eller ej er helt op til hende og naturligvis ok hvis jeg gør, for jeg kunne også bare være en rytter der rider på løgnens marker. Nu var jeg ikke på vej til noget bestemt, men jeg havde til gengæld ansvaret for en der på grund af sin sygdom, kan have meget, meget svært ved at håndtere afvigelser og pludselige hændelser. Hun tog det heldigvis ok, men det kunne lige så godt være gået den anden vej.

Men som med dit stakkels barnebarn, så er det jo heldigvis i kategorien "sjældenheder".

Der kan naturligvis også være årsager af langt mindre vilde og frygtelige omstændigheder som er ok. Verden behøver ikke at være faldet ned om ørene for at noget i tidsplanen går galt. Vi kan alle tage fejl af tiden eller glemme den fordi vi bliver optaget af et eller andet - det er vel smuttet for os alle i ny og næ og heller ikke en grund til at nogen ryger på min sorte liste... altså med mindre det gentager sig.

Men når jeg er på vej til mit lille dyrt betalte (og her mener jeg ikke bare økonomisk) mig, mig, mig hjørne, hvor jeg skal forkæles med samværet med en kvinde som synes at jeg er det bedste det er sket for hende i den time jeg er der, så skal det fanden edeme ikke starte med "der er en der er bedre end dig, men du kan få lidt rester bagefter". Du kan fucke med Poul Erik kan du, så goodbye, jeg er ikke til ydmygelser.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, for 4 timer siden:

Du skriver ny kunde, og ikke næste kunde, der er en stor forskel.

Helt uenig. Der er en aftale eller ikke en aftale. For mig er det ikke er økonomisk spørgsmål, det er et spørgsmål om respekt for andre.

Når jeg ikke bliver mødt med respekt (hvis jeg ellers synes jeg fortjener det i situationen), så ryger respekten også den anden vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, for 8 timer siden:

Jeg ville aldrig forvente at jeg bare kunne forlænge min aftale, hvis pigen havde en ny kunde på vej.

Det burde du heller ikke kunne, medmindre pigen undervejs kontakter næste kunde og spørger, om han kan komme senere. Kan han ikke det, eller er det ikke muligt at kontakte ham, så stopper første aftale til tiden, så næste kan få sin tid. Også selvom næste er ny kunde og dermed potentielt en afbrænder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 16 minutter siden:

Det burde du heller ikke kunne, medmindre pigen undervejs kontakter næste kunde og spørger, om han kan komme senere. Kan han ikke det, eller er det ikke muligt at kontakte ham, så stopper første aftale til tiden, så næste kan få sin tid. Også selvom næste er ny kunde og dermed potentielt en afbrænder.

Lige præcis.

Det synes jeg det er den eneste smart måde at forhandle med hinanden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aftaler er aftaler. Har selv haft en gp aflyse en aftale, fordi hun gerne ville tilbringe mere tid sammen med mig. Det føltes ufattelig godt, og meget selvtilid forøgende. 

Det er ikke normen dog. Spørger altid de gp'er jeg ser ofte om de har nogen efter, og efterfølgende lader dem bestemme tempoet/tidsrummet. Har selv prøvet at strække en time til tre, og blev sendt hjem af mutter, fordi det var næsten 10 om aftenen. 

Jeg kan på den anden side også forstå hvis der er en skema/tidspres fra hendes side. Det er et yrke, og jeg kunne aldrig drømme om at forhindre dette yrke til at fungere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tja gode @Kaptajn Haddock med mindre du har en “afhængighed i klemme” til præcis den GP, der aflyste mens “du havde fingeren på ringklokken” grundet en anden kunde, så ville jeg i dit sted, ikke gøre andet end at gøre det samme som hende selv, prioritere en anden GP,  og nyde samværet med hende og lade skuffelsen ligge der, hvor den blev skabt, hos hende der brændte dig af.

bh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
Eva Nadine skrev, for 16 timer siden:

Hvis han ikke har regnet ud at han har skudt sig selv i foden for 200kr, eller hvorfor jeg er tavs, er der vist ikke ret meget jeg længere kan gøre for manden alligevel.

Du tager det personligt, han er jo ikke en kæreste, men en du lavet forretning med. Men hvad hved jeg, måske du havde følser for paul pik.

Akut krise, naboen har brug for hjælp, hvide løgne, grå løgne, når du ofte lyver så har han nok tænkt at det bare var en mere løgn. Men hvis han rent faktisk tror på du havde en akut krise, kan det jo også være han ik ønsker at ha en meget alvorlig samtale med hans gp.

Glædespiger skal jo helst give glæde, og hvis han skal høre på dine personlige problemer, er det ikke meget glæde over det.

At smide ham væk som en brugt babyklud uden forklaring, og ikke svarer hans sms, det underligt.

Og til alle dem der siger en aftale er en aftale, jeg vil da også helst ha det vsr på den måde, men det bare ik virkeligheden, holder altid mine aftaler, eller aflyser i god tid. Men en aftale er ikke bare en aftale, man må også se på hvem der laver den aftale, en ny kunde og ny gp, deres aftale er ikke det samme, som den aftale en gp og stamkunde har, eller aftale du har med din læge. Læser ofte nogle skriver at de blev brændt af, ny kunde/ny gp, de virker overrasket/sur, er det irriterende, ja, men gå til en anden, eller tag en spiller, du ikke kongen af Danmark, men bare en ud af mange. det ikke fordi jeg synes det skal være sådan, men det er sådan det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...