Hop til indhold
Krone1980

Januar tur - Nairobi

Recommended Posts

Krone1980 skrev, den 21.3.2023 at 19:56:

Med Marcy var betalingen drinks, mad og oplevelser… jeg havde fra start skrevet jeg søgte “casual”/short term”

Hvordan med sex? Tog I også hiv tests fra håndkøb ? Var det rigtig GF sex altså uden kardoner ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 25.3.2023 at 17:15:

Hvad koster en aften i byen i Kenya? Mad, drinks etc?

Der er kæmpe, som i kæmpe-kæmpe stor forskel på hvad det koster. Det kommer helt an på hvor du tager hen, og hvad du forventer.

Regn med et 5-dollars penge for en øl. Og et sted omkring 50 dollars per person for restaurant, med mindre du går et af de helt fede steder. Så koster det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - ja vi tog test, og ja - jeg havde muligheden for at knalde uden  … jeg brugte nok 300-700 pr. Aften ude, med drinks - vi prøvede også de helt fede steder- Inti f.eks - en roof top restaurant som var mega fed, og ville være et klasse sted i KBH. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone1980 skrev, den 25.1.2023 at 21:36:

Lyder fedt! god tur :)

 

 

Inspireret af Jerseys juletur har jeg booket en tur til Nairobi i næste uge - og harallerede lavet en del aftaler via Tinder. Det virker super lovende - jeg vil løbende eller efter fortælle om turen, afhængig af hvor meget tid jeg får. Har givet den fuld skrald og skal bo på et af byens fede hoteller
 

Jeg har læst mange anmeldelser det sidste års tid, og vil gerne betale tilbage :-)

 

/Krone

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...