Hop til indhold
Krone1980

Januar tur - Nairobi

Recommended Posts

Inspireret af Jerseys juletur har jeg booket en tur til Nairobi i næste uge - og harallerede lavet en del aftaler via Tinder. Det virker super lovende - jeg vil løbende eller efter fortælle om turen, afhængig af hvor meget tid jeg får. Har givet den fuld skrald og skal bo på et af byens fede hoteller
 

Jeg har læst mange anmeldelser det sidste års tid, og vil gerne betale tilbage :-)

 

/Krone

Redigeret af Krone1980
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone1980 skrev, den 25.1.2023 at 21:36:

Inspireret af Jerseys juletur har jeg booket en tur til Nairobi i næste uge - og harallerede lavet en del aftaler via Tinder. Det virker super lovende - jeg vil løbende eller efter fortælle om turen, afhængig af hvor meget tid jeg får. Har givet den fuld skrald og skal bo på et af byens fede hoteller
 

Jeg har læst mange anmeldelser det sidste års tid, og vil gerne betale tilbage :-)

 

/Krone

God tur!!

Jeg kender Nairobi super godt, så hvis du vil have råd til hvor du går i byen osv siger du bare til.  Hvis du har booket hotel for at være i nærheden af gode barer og klubber, håber jeg du har booket i Westlands. Hvis du har booket for en helhedsoplevelse, anbefaler jeg "Hemingways" i Karen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt - og Tak - send meget gerne råd til nogle gode steder at gå hen og få en drink og se nogle dejlige damer ? 
er booket godt op med Tinder aftaler, men vil gerne ud og opleve nattelivet 
 

Har du erfaring med “Sugar” aftaler dernede ? 

westlands it is heldigvis 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone1980 skrev, for 14 timer siden:

Fedt - og Tak - send meget gerne råd til nogle gode steder at gå hen og få en drink og se nogle dejlige damer ? 
er booket godt op med Tinder aftaler, men vil gerne ud og opleve nattelivet 
 

Har du erfaring med “Sugar” aftaler dernede ? 

westlands it is heldigvis 

Nu ved jeg jo ikke helt hvad dine prioriteter eller budget siger, men her er lidt forskelligt:

Hvis du skal imponere en date, så tag hende på INTI, på One Africa Square. Det er en japansk-sydamerikansk fusionsrestaurant, på toppen af en meget spektakulær bygning (ligner en kæmpe dildo). Super god mad, service og vin. Lidt i den dyre ende for Kenya-forhold. Men ikke dyrt efter danske forhold. 

Der er også et par gode indiske restauranter og en brasiliansk steak house. Igen, ikke dyre efter danske forhold, selv dem der er dyre efter lokale..... alle i Westlands. Villa Rosa (hotel) har et par gode restauranter også. Men ellers er hotel restauranterne gode men ikke super gode.

Et par øl: Alchemist i Westlands er godt. Brew Bistro er også godt (de brygger selv noget af øllet). Begge steder har længe åbent. Brew Bistro er åbent fra frokost, hvor de har en hæderlig een, over aftensmad og bliver til natklub om aftenen/natten. På toppen af en høj bygning. Ret fedt. Alchemist er en bar, men hænger sammen med et par billige (men gode) spisesteder. Også åbent hele natten, stort udendørs dansegulv med forskellige barer når det bliver sent. Begge steder kan du helt sikkert score. Både betalngs og ikke betalings score, afhængig af din egen charme :)

Deciderede pick-up steder: Boss Den (tidligere Black Diamond). OGså i Westlands. Gå-afstand fra Alchemist og Brew Bistro. Her er stort set alle pigerne købe-piger. Og mange er meget smukke og lækre. Desværre overlevede mange af de gode steder ikke pandemien og den meget hårde nedlukning i Nairoibi.

En god night club er Milan i Mirage Towers lige ved siden af Villa Rosa hotel. åben 24 timer i døgnet. Der er mad, men det er ikke værd at skrive hjem om, kun hvis man fester længe.....  Servicen er ikke super god. Men hey, søde piger er der nok af. Ved så ikke om det gælder alle 24 timer i døgnet..... men sent aften og nat er der ihvertfald. 

Hvis du bevæger dig lidt væk fra Westlands og ind til CBD, er der Sabina Joy. Åbent 24 timer. Der er en bar, et dansegulv, siddearrangementer, billard og masser af piger. Samt værelser nede bagved, hvor det forventes at du tager piger med. Du betaler husets pris for værelserne og individuelt til pigerne. Det er ikke højeste klasse piger du finder her. Men nogle er smukke nok. 

Generelt vil jeg sige at kenyanske piger er dejlige.... der er mange lækre og smukke piger. De har et noget højere uddannelsesniveau end pigerne generelt i Afrika.  Det betyder jo også at det er nemmere at tale med dem om noget fornuftigt. Der er klart forskel på øverste og nederste hylde, hvis man kan sige det sådan. Du kan sikkert sagtens lave en masse aftaler på tinder, badoo osv med nogle piger. Men det er nok ikke piger fra øverste hylde. Dem er du nødt til rent faktisk at møde. De er ikke så promiskuøse som underklassen, og har tydeligvis heller ikke brug for de penge mange af de fattigere piger regner med at få ved slutningen af en date. Til gengæld er de mere veluddannede, velplejede, velklædte osv Så det er værd at skrue charmen på og ikke bare vælges på tinder fordi du er en hvid mand fra Europa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 14 timer siden:

Hvordan med hoteller har du nogen anbefalinger her TVR?

Mvh

G

Ja. Jeg bor altid på Park Inn, Sankara eller Villa Rosa Kempinski. De ligger rigtigt i forhold til gode steder at gå ud, og med den ny Expressway, tager det ikke længere 2 timer fra lufthavnen i taxi og er acceptabelt iforhold til møder på regeringskontorerne osv.  De har alle 3 (især Villa Rosa) gode restauranter og alle 3 har fornuftige barer. Radisson og Sankara har begge roof top barer, hvilket er ret fedt. Alle 3 har swimming pool. Og alle 3 har security hvor tasker, ID, og tøj bliver checket inden man kommer ind. Det er vigtigt da Al Shabab (somalisk al qaeda gruppe) har udført nogle spektakulære angreb på hoteller og shopping centre I Kenya og den kenyanske hær har udført straffeaktioner langt ind i Somalia. 

Og book et dobbeltværelse, så der ikke opstår diskussioner om "gæster" må komme med på værelset efter kl 22. De diskussioner ender altid med at koste en del....

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 7 minutter siden:

Tak TVR. Er det OK at gaa ud om aftenen/natten - Er det feks sikkert at gaa fra Hotellet til Brew Bistro - eller er det taxi?

Mvh

G

Kommer an på hvilket hotel du er på. Taxi'ne er tit gamle og beskidte. Jeg vil anbefale Uber. Du har valget med at betale med credit card (som normalt) og kontant. Uber modtager kontant betaling eller eventuelt Mpesa (mobilepay, som jo faktisk blev opfundet i Kenya). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone1980 skrev, for 16 timer siden:

Hvordan sletter man tråd, af personlige årsager kommer jeg ikke afsted denne omgang? 
 

og ja, tingene var betalt - så bare virkelig ærgerligt 

Ejjjjj, hvor ægerligt for dig:(, håber der kommer en anden gang.

Desværre kan du ikke selv slette en tråd, du skal have fat i en Moderator.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lykkedes/tror det lykkedes  at få penge tilbage / ombooke til marts - så hvis tråden kan ligge indtil da - ved ikke om jeg kan redigere overskriften  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone1980 skrev, for 1 time siden:

Det lykkedes/tror det lykkedes  at få penge tilbage / ombooke til marts - så hvis tråden kan ligge indtil da - ved ikke om jeg kan redigere overskriften  

 

Ligegyldigt med overskriften. Og tråden bør da blive liggende. En af de gode ting ved dette forum er jo at man kan gå ind og kigge - også på de lidt ældre tråde

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 29.1.2023 at 09:28:

Ja. Jeg bor altid på Park Inn, Sankara eller Villa Rosa Kempinski. De ligger rigtigt i forhold til gode steder at gå ud, og med den ny Expressway, tager det ikke længere 2 timer fra lufthavnen i taxi og er acceptabelt iforhold til møder på regeringskontorerne osv.  De har alle 3 (især Villa Rosa) gode restauranter og alle 3 har fornuftige barer. Radisson og Sankara har begge roof top barer, hvilket er ret fedt. Alle 3 har swimming pool. Og alle 3 har security hvor tasker, ID, og tøj bliver checket inden man kommer ind. Det er vigtigt da Al Shabab (somalisk al qaeda gruppe) har udført nogle spektakulære angreb på hoteller og shopping centre I Kenya og den kenyanske hær har udført straffeaktioner langt ind i Somalia. 

Og book et dobbeltværelse, så der ikke opstår diskussioner om "gæster" må komme med på værelset efter kl 22. De diskussioner ender altid med at koste en del....

Hvad med fairmont the norfolk - ser også fedt ud - og ok lokation ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone1980 skrev, for 16 timer siden:

Hvad med fairmont the norfolk - ser også fedt ud - og ok lokation ? 

Tjah, joh. Sikkert udmærket. Ikke gåafstand til barer og restauranter. Men jeg kender det ikke. Det ligger sådan lige mellem Westlands og CBD, i "ingenmandsland" så at sige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste spørgsmål - og du har nok svaret. Hvis det er de lækreste piger, og man gerne vil betale for kvalitet - hvor skal man hen ? 
 

og hvilken bar med ikke købe piger ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du går på gode barer, de fede barer (Alchemist eller Brew Bistro), er der masser af piger, der ikke er købe-piger. Men også købe-piger. Også Milan night club.

På Boss Den er der vist kun købe-piger, eller tæt på ihvertfald.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg landet i Nairobi og nyder min første morgenmad efter en sen landing 0430 lokal tid. 
 

Har en date her kl. 1330 med en super flot fitness pige på 27, som skriver på fuldstændig flydende engelsk og er gudesmuk på billederne. Jeg har valgt en date tilgang med hende som I Danmark, og får lidt selskab til en god frokost. 

Fortsættelse følger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå mit indlæg kommer måske til at skuffe en smule da turen blev markant anderledes end først tænkt .. but here it goes … 

Først og fremmest havde jeg brugt en del tid på tinder inden - fik omkring 1000 “likes” og matchede vel 100, som jeg så så an inden på Whatsapp med flere billeder/video Call inden - den 27 årige fitness babe Marcy var hende jeg havde bedst kemi med og så bedst ud på billeder - planen var en frokost date med hende, og så tage den derfra. Vi endte dog med at sidde på en sky bar det meste af dagen, senere i min seng - for så at tage en drink på Milan ved siden af Kapinsky hotel - og så tilbage i min seng igen. Hun var gudesmuk og det var slående som alle mænd gloede på hendes flotte krop og ansigt når vi gik og sad sammen… det var vildt … det korte af lange - og lidt “tragiske” histore er at hun endte i min seng hele ugen, og vi hyggede os alle dage  - vi spiste på lækre steder hver aften -og var i byen næsten alle aftener - og min konklusion var hun var hver aften, at hun var klart den lækreste og frækkeste (og havde egentlig ikke et behov for at tage en ny med hjem) … hun fik 200 dollars for hele ugen, hvor de sidste 100 var da jeg tjekkede ud af hotellet sidste dag. Der var rigtig mange flotte piger i byen (specielt torsdag på Brew bistro  - og  fredag på Alchemist) - men de øvrige hverdage var det lidt sløjt fremmøde på diverse barer (Alchemist, Brew bistro og pMilan ved siden af Kapinsky) 

Jeg vil klart anbefale tinder som middel til at fiske hjemmefra , og ja det kræver så man luer lidt ud og måske beder om flere billeder for at lue ud i ukrudtet  - men jeg så ærligt ikke nogen der var så gudesmuk som Marcy  var - og hun ville blive en klar top pige blandt de bedste her i Danmark - jeg vil sammenligne hende med Hellen Aguilera - som er den bedste jeg har prøvet herhjemme og på niveau ift udseende (jeg er med på hun er fra Sydamerika så udseende ikke kan sammenlignes) .. 

Torsdag og fredag ville man nok kunne have fundet noget som var på niveau med . Jeg er 43 - almindelig pæn - 5 kg for meget - i byen var det helt tydeligt at jeg ekstremt meget opmærksomhed, smil og blikke, især når Marcy ikke var hos mig … jeg er helt sikker på jeg kunne scoret mange … men igen, få var så flotte som hende … og nogle ville sikkert have penge. 
 

Med Marcy var betalingen drinks, mad og oplevelser… jeg havde fra start skrevet jeg søgte “casual”/short term” - og det var hun helt indforstået med … jeg gav hende nogle penge et par gange og kaldte det transport (2* 50 dollars) og så 100 da jeg sagde farvel 

En vild uge - havde regnet med en ny kvinde hver dag- men hun var simpelthen. Skøn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørg endelig - og jeg vil svare så godt jeg kan. Jeg har haft en uge i Thailand for nogle år siden - hvor det var skiftende kvinder og vel lidt samme koncept/muligheder som Nairobi. 
 

Nu er det jo så smag og behag om man er til det ene eller andet, men min vurdering er at det ihverfald er markant nemmeres score “naturligt” I Nairobi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone1980 skrev, for 23 timer siden:

det var vildt … det korte af lange - og lidt “tragiske” histore er at hun endte i min seng hele ugen, og vi hyggede os alle dage

Det lyder til at du havde en fantastisk tur der passede til præcis dit behov som det var lige den uge i dit liv. Jeg mistede selv først min mødom da jeg var 30, så jeg føler nok lidt at jeg skal indhente noget, og derfor har jeg en præference for at knalde en ny pige hver dag.

Jeg tænker vi begge kan blive enige om at det er helt vidunderligt at opholde sig i et land hvor man er højt eftertragtet af langt de fleste kvinder. Her hjemme kan jeg på en god dag måske matche med en handicappet eller førtidspensionist på Tinder. I Kenya opsøger gudesmukke sofistikerede kvinder mig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone1980 skrev, den 21.3.2023 at 19:56:

 

Med Marcy var betalingen drinks, mad og oplevelser… jeg havde fra start skrevet jeg søgte “casual”/short term” - og det var hun helt indforstået med … jeg gav hende nogle penge et par gange og kaldte det transport (2* 50 dollars) og så 100 da jeg sagde farvel 

En vild uge - havde regnet med en ny kvinde hver dag- men hun var simpelthen. Skøn 

Wow! Sikke en tur, jeg er sikker på at vi er mange der gerne ville have set billeder af hende.

Hvad koster en aften i byen i Kenya? Mad, drinks etc?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...