Hop til indhold

Ændring i GP adfærd som sætter tanker igang.

Featured Replies

Skrevet
Larschristian skrev, for 7 timer siden:

synes også man som kunde har en forpligtigelse til det. 

Det virker som om du ser dig selv som mere en kunde, hun gad ikke og give dig et sekund af hendes tid, helt ærligt du KUN en kunde i hendes øjne, hun kan smide dig væk når som helst, som var du intet, bare en brugt babyklud.

Har oplevet det hos en fast gp jeg en gang havde, hun var ligepludselig mere stille og gad ik at snakke, den gange trode jeg det var hendes måde at sige til mig, at hun ik vil ha mig som kunde mere, jeg tog en pause på et halvt år, da jeg besøgte hende igen var alt godt igen, i dag ved jeg at hun havde en mindre nedtur.

Skrevet
  • Author
sexes skrev, for 5 minutter siden:

Det virker som om du ser dig selv som mere en kunde, hun gad ikke og give dig et sekund af hendes tid, helt ærligt du KUN en kunde i hendes øjne, hun kan smide dig væk når som helst, som var du intet, bare en brugt babyklud.

Har oplevet det hos en fast gp jeg en gang havde, hun var ligepludselig mere stille og gad ik at snakke, den gange trode jeg det var hendes måde at sige til mig, at hun ik vil ha mig som kunde mere, jeg tog en pause på et halvt år, da jeg besøgte hende igen var alt godt igen, i dag ved jeg at hun havde en mindre nedtur.

Tror ikke du har læst mine svar i tråden til de andre 

jeg er helt klar over jeg kun er sammen med hende når jeg betaler og sådan ønsker jeg det også kun. 
ønsker intet andet fra hende og er klar over jeg bare er et nummer i rækken. 
så nej jeg er bare alm. kunde. 

dit andet afsnit er mere i tråd med det jeg efter spurgte :)

tak for det 

Skrevet

Har oplevet noget lignende med en, som jeg har set rigtig mange gange. Men det handlede vist om at hun følte, at jeg følte noget, som jeg ikke rigtig følte  Jeg fornemmede at der måske var en anden, der havde lagt for meget i det og, at hun blev bekymret for, om jeg ville gøre det samme. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.