Hop til indhold

Ændring i GP adfærd som sætter tanker igang.

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der har prøvet at være i samme situation som mig. 

hvor i lige pludselig mærker en ændring af adfærd i besøg hos en pige som i ellers har besøgt mange gange. 
Jeg har prøvet det for nydeligt, og må sige det satte en masse tanker igang. 

er det mig er det pigen. 
eller har hun bare en dårlig dag. 
er hun ok. 
Og ja jeg spurgte ind til hendes ve og vel. 
og svaret var alt var ok. 

men kender hende rimelig godt. 
og ved at alt ikke var ok. 

larschristian. 

Skrevet

Vi har vel alle op og nedture eller bare lyst til at ligge i sengen hele dagen se film æde slik og ikke tænke på en skid .. 

En forhøjet elregning er pt det der gør mit humør lidt nederen .. at vide bilen snart skal til syn . alle de ting man ikke altid ved økonomisk hvor ender henne kan være ødelæggende .. så om det er det ene eller det andet .. familie tam tam . glemt at købe morgenmad .. mange små ting . 

Tænker du kan tjekke lidt op på det ved næste besøg . men igen .. hun har et erhverv som du kommer og nyder godt af så de personlige ting er nok ikke det man skal krave i . 

Skrevet
  • Author
Fyr1979 skrev, for 1 minut siden:

Vi har vel alle op og nedture eller bare lyst til at ligge i sengen hele dagen se film æde slik og ikke tænke på en skid .. 

En forhøjet elregning er pt det der gør mit humør lidt nederen .. at vide bilen snart skal til syn . alle de ting man ikke altid ved økonomisk hvor ender henne kan være ødelæggende .. så om det er det ene eller det andet .. familie tam tam . glemt at købe morgenmad .. mange små ting . 

Tænker du kan tjekke lidt op på det ved næste besøg . men igen .. hun har et erhverv som du kommer og nyder godt af så de personlige ting er nok ikke det man skal krave i . 

Tror ikke du forstod min pointe. 

jeg var bekymret for pigen. 
nej taler ikke om personlige ting på den måde. 

men nu har jeg over 50 + besøg så lidt kender man da til hende og personligt  

men tak for dit ind spark. 

Skrevet

Det er vel ikke anderledes end med så mange andre relationer. du må vel overvejer hvilken relation du har til hende, og huske på at du er en kunde for hende. Det glemmer vi nogle gange fordi sex minder om en rigtig relation. Men det er det ikke så længe den ene betaler for den andens selskab. 

så jeg tror du skal acceptere hendes svar- eller alternativt udfordre om jeres relation skal blive privat. Men så er det nok slut med sex med hende.  

Så hvad vil du vælge - være hendes ven uden sex eller kunde med sex. 

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, for 1 minut siden:

Det er vel ikke anderledes end med så mange andre relationer. du må vel overvejer hvilken relation du har til hende, og huske på at du er en kunde for hende. Det glemmer vi nogle gange fordi sex minder om en rigtig relation. Men det er det ikke så længe den ene betaler for den andens selskab. 

så jeg tror du skal acceptere hendes svar- eller alternativt udfordre om jeres relation skal blive privat. Men så er det nok slut med sex med hende.  

Så hvad vil du vælge - være hendes ven uden sex eller kunde med sex. 

Nej jeg vil ikke være ven i ordets forstand. 

men for mig er det naturligt som kunde at se de signaler pigen sender. 
Og er helt klar på at jeg betaler og sådan skal det forblive. 

har ikke nogen illusion om det er ægte for nej det er det ikke. 
men derfor kan man god se det på det menneskelige plan. 
og synes også man som kunde har en forpligtigelse til det. 
det er trods alt mennesker vi har med at gøre.

Men selv om det er betalt samværd kan man godt mærke ændringer efter mange besøg.  

Skrevet

Jeg har haft en fast Thai, som jeg har besøgt over 25 gange i de to perioder hun har været her.

Ret hurtigt begyndte vi at skrive sammen mellem møderne og det blev meget kærligt og kæreste-agtigt, selvom vi aldrig var explicitte omkring, at det var det det var blevet til. I de måneder, der gik mellem hun var her var i jævnlig kontakt.

Hun har været med mig på hotel og overnatte og ude og høre musik og rundt i byen og opleve ting sammen.

De sidste besøg hos hende ville hun ikke have betaling.

Jeg har hele tiden vidst, at hun har nogle udfordringer med hendes familie i Thailand. Nogen gange svarer hun ikke når jeg skriver, eller giver udtryk for at være stresset. Jeg reagerer med omsorg og bekymring. Omkring jul skrev hun, at hun blev stresset af vores forhold og det skulle stoppe.

Siden har hun været kold som is og kontakten er i bero. Hun rejser hjem på lørdag.

Jeg har ikke gjort noget forkert efter danske kultur standarder, men må acceptere, at jeg ikke kunne give hende det hun har brug for på den rigtige måde.

Skrevet
  • Author

@DenSøde øv det er da trist :(

men nu taler jeg om hvis man er betalende og på besøg hos en GP

at man så pludselig kan fornemme noget ikke er helt som det måske skulle være. 

både i akten og være måden. 

Skrevet

@Larschristian Du er ikke ret konkret eller specifik. Hvordan skulle vi kunne kommentere det, når vi ikke ved hvad der er galt. Eller hvilke ændringer hos kvinden der er tale om??

Skrevet
Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

@DenSøde øv det er da trist :(

men nu taler jeg om hvis man er betalende og på besøg hos en GP

at man så pludselig kan fornemme noget ikke er helt som det måske skulle være. 

både i akten og være måden. 

Jeg oplevede på et tidspunkt i min situation, at hun havde en svær periode med at være her. Hun havde hjemve og hun tænkte dårligt om sig selv.

Det reagerede jeg på ved at sige, at jeg ikke kunne besøge hende, hvis jeg havde den mindste mistanke om, at jeg var medvirkende til at få hende til at føle sig mindre værd eller at hun var udsat for noget hun ikke ønskede. Jeg holdt en pause på en måned, men hvor vi var i kontakt. 

Hvis du mærker hun ændrer adfærd kan det være udtryk for udbrændthed hos hende, men forvent ikke, at hun er åben omkring hendes situation. 

Jeg ville give hende luft og tid og anbefale hende en pause eller helt at stoppe.

Skrevet
  • Author
Muggi skrev, Lige nu:

@Larschristian Du er ikke ret konkret eller specifik. Hvordan skulle vi kunne kommentere det, når vi ikke ved hvad der er galt. Eller hvilke ændringer hos kvinden der er tale om??

Det beklager jeg hvis jeg ikke var klar i spyttet 

men mit spørgsmål er rimelig simpelt. 
om nogle har prøvet at en GP som de har besøgt mange gange har ændret adfærd. 
og man kan fornemme alt ikke er som det plejer at være. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

På en måde og så alligevel ikke. Jeg har gennem flere år besøgt en GP hvor hendes begejstring er dalet. I starten skrev vi til hinanden selvom vi ikke aftalte tider. Men over tid er der radio tavshed. Jeg tror det er ganske normalt at interessen daler. Hun er også noget jaloux over at jeg ser andre GP'ere, hvilket jeg ikke forstår. Når hun selv ligger og bliver kneppet af hundredevis mænd :wacko:

Skrevet
Larschristian skrev, for 11 minutter siden:

Måske du ligger flere følelser i det en du burde, da det er tale om købesex . 

Grunden kan også være at hun kan mærke at du er for følelsemæssigt involveret og det går hende på .

Skrevet
Larschristian skrev, for 17 minutter siden:

Nej.

Skrevet
  • Author
2300Amar skrev, for 3 minutter siden:

Måske du ligger flere følelser i det en du burde, da det er tale om købesex . 

Grunden kan også være at hun kan mærke at du er for følelsemæssigt involveret og det går hende på .

Nej der er intet følelser på den måde. 

er helt klar over jeg betaler og kun derfor vi er sammen. 
det gør jeg også klart i andet svar. 

det er udelukkende pigens ve og vel der bekymre mig. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Så må du gå mere direkte til hende og fortælle om din oprigtige bekymring .

Skrevet
  • Author
2300Amar skrev, for 12 minutter siden:

Så må du gå mere direkte til hende og fortælle om din oprigtige bekymring .

Ja og det gjordet jeg også. 

men svaret var alt er ok. 
og få nok ikke mere ud af hende og hun skal som sådan heller ikke stå til regnskab for mig. 
Men det kunne jo være andre havde prøvet det samme. 

Skrevet

Så må du nok acceptere hendes grænser. Det kan meget vel være at der er problemer men hun ikke ønsker at dele dem med dig. 

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, for 6 minutter siden:

Så må du nok acceptere hendes grænser. Det kan meget vel være at der er problemer men hun ikke ønsker at dele dem med dig. 

Præcis som skrevet oven over det skal hun heller ikke stå til regnskab over for mig over. 

Skrevet

men du virker som en real og betænksom fyr .

Nogle gange må vi bare acceptere at piger i denne branche ofte har det lidt mere kompliceret en som så .

Nu kender jeg selv meget til sugardate verdenen og har selv haft et par faste som udviklede sig, men med samme resultat, de havde en masse problemer at slås med og naiv som jeg er, troede jeg kunne redde dem, men det var for kompliceret .

Skrevet
Muggi skrev, for 3 timer siden:

På en måde og så alligevel ikke. Jeg har gennem flere år besøgt en GP hvor hendes begejstring er dalet. I starten skrev vi til hinanden selvom vi ikke aftalte tider. Men over tid er der radio tavshed. Jeg tror det er ganske normalt at interessen daler. Hun er også noget jaloux over at jeg ser andre GP'ere, hvilket jeg ikke forstår. Når hun selv ligger og bliver kneppet af hundredevis mænd :wacko:

-Sådan er det med kvinder -de må godt men vi må sgutte...ggg 

Skrevet
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Men din bekymring kan du ikke bruge til noget -andet end få dårlig samvittighed -og det er måske i virkeligheden det der handler om... Det er en hård branche, at være i både på den ene side og den anden... Men du skal passe på dig selv -ikke på hende. +50 besøg er også mange -i må jo havde talt en del om lidt af hvert... -hvorfor ikke lade det være op til hende, om hun synes i skal forsætte -spørg hende direkte næste gang -og så acceptere hendes svar. Eller konfronter hende med din oplevelse af  "alt ikke er ok" 

Jeg har prøvet tilsvarende -men har aldrig besøgt den samme +50 gange -sex er godt, men jagten er bedre... -er mit motto -men +50gange -er jo næsten ægteskabsagtigt... jeg tror du har følelser i klemme;-)   

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

Men din bekymring kan du ikke bruge til noget -andet end få dårlig samvittighed -og det er måske i virkeligheden det der handler om... Det er en hård branche, at være i både på den ene side og den anden... Men du skal passe på dig selv -ikke på hende. +50 besøg er også mange -i må jo havde talt en del om lidt af hvert... -hvorfor ikke lade det være op til hende, om hun synes i skal forsætte -spørg hende direkte næste gang -og så acceptere hendes svar. Eller konfronter hende med din oplevelse af  "alt ikke er ok" 

Jeg har prøvet tilsvarende -men har aldrig besøgt den samme +50 gange -sex er godt, men jagten er bedre... -er mit motto -men +50gange -er jo næsten ægteskabsagtigt... jeg tror du har følelser i klemme;-)   

Tak for et godt input 

ja nok bare min samvittighed det er ikke et spørgsmål om vi skal forsætte eller ej. 

ja 50 er mange og dog over mange år. 
har bestem ikke følelser på den måde. 
dog sympati. 
Så derfor tænker man da sit når lige pludselig hun ikke er som hun plejer  

men du har ret måske metal trætheden har meldt sig. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 8 minutter siden:

Tak for et godt input 

ja nok bare min samvittighed det er ikke et spørgsmål om vi skal forsætte eller ej. 

ja 50 er mange og dog over mange år. 
har bestem ikke følelser på den måde. 
dog sympati. 
Så derfor tænker man da sit når lige pludselig hun ikke er som hun plejer  

men du har ret måske metal trætheden har meldt sig. 

-det kan det jo blive -hvis du spørg hende direkte ik... 

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

-det kan det jo blive -hvis du spørg hende direkte ik... 

Jo men gider ikke har spurgt ind til det. 

Det var nu også mere om andre kendte til det. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Jo men gider ikke har spurgt ind til det. 

Det var nu også mere om andre kendte til det. 

-Kvinder er gådefulde -bedst som man tror man kender -dem dukker der en ny side op... Man kan aldrig blive helt klog på, hvad de vil/ikke vil... -Nogen gange ved de det ikke en gang selv... Så jo mindre tungt du tager det -jo bedre har du det... Det kan så let blive kompliceret...  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.