Hop til indhold
kingo40

Sky -​ Petite Thai in Vejle

Recommended Posts

Lord of the rings ;-) skrev, for 3 timer siden:

Hej. Kan man skrive på dansk eller er engelsk bedre.

Har du overvejet at prøve selv?? Hun har sikkert hørt om Google translate selv hvis du skriver på rumænsk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HMA skrev, for 8 timer siden:

Har du overvejet at prøve selv?? Hun har sikkert hørt om Google translate selv hvis du skriver på rumænsk 

Er der en speciel grund til dit nedladende svar??? Jeg vil gerne møde pigen og dermed også gerne starte ud på bedste måde. ;)

Jeg er ikke specielt vant til dette miljø så det kan da sagtens være at Google Translate er fin at bruge men jeg ved også at der nogen gange opstår misforståelser på grund af netop Google Translates måde at oversætte på. Jeg kan se at andre har gode oplevelser med at møde hende og mener også derfor at det er et relevant spørgsmål. Bedste hilsener herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lord of the rings ;-) skrev, for 18 timer siden:

Hej. Kan man skrive på dansk eller er engelsk bedre.

Du går aldrig helt galt i byen hvis du skriver på det sprog der er brugt i annoncen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi dette lækre sted og flotte pige i mandags, virkelig en dejlig oplevelse. Sky er lidt en "naboens datter oplevelse " tror jeg det er noget der heder. :-)stedet er langt ovre det man forventer ned traditionelle Thai massage steder. Jeg sendte sms mandag formiddag om ønske om tid (Engelsk). Fik hurtigt svar med tilbud om 3 forskellige pakker. Valgte pakke 2. 1 time med massage, FP og Jacuzzi . Var ude igen efter 70 min. Top service -:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 nye piger ankommet til dette dejlige sted, er det  nogen der har prøvet dem..

Redigeret af Golf

Del dette indlæg


Link til indlæg

starter lige med et link. https://annoncelight.dk/showad/362382 så fik jeg besøgt en af de nye piger på adressen og det var en super oplevelse smug ung og sød pige tog i mod mig i døren og som altid på denne adresse var alt som lovet super fedt og fant ud af man kan få 2 piger på adressen nu den nye som jeg prøvede i går Naughty MINIE og Sweet SKY så det bliver min næste tur det skal prøves så bare kom af sted super sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, den 4.3.2023 at 08:43:

så fik jeg besøgt en af de nye piger på adressen og det var en super oplevelse smug ung og sød pige tog i mod mig i døren og som altid på denne adresse var alt som lovet super fedt

Lyder dejligt. Kan du fortælle lidt mere om pigen... Matcher hun billederne? Er hun naturlig/dullet op? Hvordan gebærder hun sig på briksen? Tager hun styring, eller er hun mere passiv? Hvordan vil du sammenligne hende med Sky?

Tak!

Redigeret af Chunkylover53

Del dette indlæg


Link til indlæg

som sagt så gjort jeg var idag på besøg hos de to dejlige piger og det er da det beste jeg har brugt penge på i lang tid begge piger er gode hver for sig men sammen bliver de bare bedre og det siger en del der er intet som få massage af to piger som kan deres kram super oplevelse det skal prøves igen det er sikkert oh vist

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 2 timer siden:

som sagt så gjort jeg var idag på besøg hos de to dejlige piger og det er da det beste jeg har brugt penge på i lang tid begge piger er gode hver for sig men sammen bliver de bare bedre og det siger en del der er intet som få massage af to piger som kan deres kram super oplevelse det skal prøves igen det er sikkert oh vist

Hvem besøgte du. Der er 3 piger på stedet. Evt skriv lidt om service og valg af ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du læste hele tråden ville du se jeg ville besøge minie og sky så det er dem jeg skriver om og det var til fp i en time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 15 timer siden:

Hvis du læste hele tråden ville du se jeg ville besøge minie og sky så det er dem jeg skriver om og det var til fp i en time 

OK takker 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften!

Efter for nylig at have besøgt Sky, vil jeg også gerne bidrage med et par ord om min oplevelse. Min vante hjemmebane er på Sjælland, for det meste omkring hovedstaden. Men jeg kommer lidt rundt ifbm. både job og familiebesøg, og da jeg havde planlagt en tur op og ned ad E45, kom jeg i tanke om flere gode ord om dette sted. Jeg fik det til at passe med et besøg, omend lidt sent på dagen, men virkelig hurtig og effektiv kommunikation gjorde det nemt at lave en aftale med Sky. Aftalte 1 times FP.

Sikken sød pige. Mit besøg mindede om de fleste positive anmeldelser - bare bedre. Bestemt et positivt og oplevelsesrigt besøg.

Sky virker lidt genert, men flirter alligevel og charmerer sig ind på hinanden. Vi havde en god kemi og der blev sendt søde smil og flirtende bemærkninger frem og tilbage, heraf en del på thai - det virkede til hun godt kunne li’ jeg forsøgte mig frem, og var med til at skabe en god stemning. Og jeg kan simpelthen ikke stå for en sød pige med bøjle på tænderne. Det bliver jeg aldrig for gammel til.


Et hurtigt bad, op på briksen, i gang med en god blød massage, pirring de rigtige steder. Hun fnisede over min overraskende hurtige rejsning. 
Om på ryggen, med banditten strittende i vejret,  og så gik det ellers derud af, og varmen og intensiteten steg.

Eneste minus er at briksen lige er til den smalle side. Omvendt er det en fordel at man automatisk er tættere.

Sluttede af med et bad, smalltalk på vej ud og farvelkys med ordre fra Sky om jeg skal komme igen snart - og et kærligt kram :x

Alt i alt et dejligt besøg og en god oplevelse. 


 

Redigeret af kasperbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle alligevel til Vejle og blev fristet af anmeldelserne herinde. 
Meget spot on. Pænt sted og super sød pige. Let til smil og fin kemi. Som der også er nævnt i tidligere anmeldelser, er Sky noget stille og kommunikationen er lidt svær. Aftalte en times FP med  2 x “cum”. 
Det blev til en halv times halvsløj massage og 10 min sex, så var der ligesom ikke mere for den 25 øre. Så ca 45 min senere stod jeg på gaden igen. Jeg kommer ikke tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt både Sky og Minie.

Først Sky tilbage i januar, da hun begyndte at annoncerer, men efterfølgende to gange hos Minie da der kom yderligere piger på stedet.

Minie er helt klart min personlige favorit af de to. Hun er køn, lavere end Sky og så mørkhåret. Hun er helt sikkert naughty, som profilteksten skriver og havde fornemmelsen af, at man sagtens kan tage styringen med hende.

Sky er høj af en thai pige at være, men jeg følte ikke helt krop passede til ansigt da jeg besøgte hende første gang. Havde forventet at hun var lidt kønnere, men når det er sagt, så fejler hendes service intet. Hun er ekstrem sød og venlig - lidt genert, men når man først har været der lidt åbner hun op.

Begge er et besøg værd. 

Stedet er i top og nok det flotteste sted jeg har oplevet i hele Jylland. De “ordinære” massageklinikker har langt vej endnu på det punkt.

indgangen er ikke helt diskret, men der er vist også en bagindgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, stedet er fantastisk.

Som du nævner begge er et besøg værd, dog synes jeg der er noget frækt over at være urutineret og ægte, der synes jeg Sky er i top..

i min optik er hun super smuk og fræk, og hun er da også tøet mere og mere op jo flere gange jeg har besøgt hende.

kroppen er fantastisk og ikke mindst naturlig 100%
jeg ved ikke hvor længe hun bliver, men jeg skal da helt sikkert forbi inden hun forlader os :-)

God dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...