Hop til indhold
kingo40

Sky -​ Petite Thai in Vejle

Recommended Posts

først lige et link til skønheden link https://annoncelight.dk/showad/362382

der er skrevet lidt om denne dejlige pige under ally men syntes hun fortjener sin egen tråd. kommer lige fra denne nye pige i dk super sød smilene og det kan godt være hun er lidt stille da hendes engels ikke er for godt men massage og sex der er hun ikke stille super hygge massage og sexen var skide god hun kysser gerne og virker til at kunne lide det hun laver. stedet er super flot og der mangler intet super god oplevelse

jeg kommer snart igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 18 timer siden:

billerne er af hende og taget på stedet hvor hun er super flotte lokaler og dejlig pige

 

Men annoncen er inaktiv. Eller er den kun aktiv når hun er på job?

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 36 minutter siden:

Men annoncen er inaktiv. Eller er den kun aktiv når hun er på job

Hun har nok bare ordrebogen fuld. Sådan går det jo når en pige får rigtig gode anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 22.1.2023 at 10:28:

Hun har nok bare ordrebogen fuld. Sådan går det jo når en pige får rigtig gode anmeldelser. 

Den er aktiv igen - hvilket betyder hun deaktivere når hun ikke er på job

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Sky og wow for en lækker oplevelse :)

De lækreste lokaler jeg til dato har set hos et thai sted. Super sød pige som dog er lidt svær at kommunikere med Da hendes engelsk ikke er det bedste. Men super køn og slank pige med naturlige bryster, ikke noget med falske og unaturlige bryster som ellers desværre er blevet så populær hos thaierne. Jeg synes at massagen var super god og kompetent og lige som jeg godt kan lide det. Heller ikke noget at udsætte på sexen.

Sluttede af med Jacuzzi treatment og wow hvor var det lækkert, det kunne jeg godt finde på at gå efter alene næste gang, eventuelt krydret med et hj.

Skal helt sikkert besøges igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tweet skrev, for 52 minutter siden:

Nogen der kan fortælle hvad så en lækker behandling koster? :D

Jo du skriver eller ringer bare på hendes nummer og fortæller hvad du ønsker og så får du en pris;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 36 minutter siden:

Jo du skriver eller ringer bare på hendes nummer og fortæller hvad du ønsker og så får du en pris;)

Sådan. Rigtig brugbart indlæg. Hvorfor havde jeg dog ikke tænkt på det? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Tweet skrev, for 10 timer siden:

Sådan. Rigtig brugbart indlæg. Hvorfor havde jeg dog ikke tænkt på det? :D

Vi deler ikke adresser og priser hvis de ikke står i annoncen. Du kunne forsøge med en PM til en af dem der har besøgt hende og spørge - så tænker jeg nok du kan få svar på dit spørgsmål ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man skrive en anmeldelse som blot bekræfter andre tidligere? Jo egentligt bare lidt spild af spalteplads. Og alligevel vil jeg gerne bekræfte andres oplevelser af en naturlig, slank ung kvinde. Ikke helt så tynd (heldigvis) som billederne og bmi antyder, men slank på lækker vis. Dejlig oplevelse, det superfranske dog lidt forstyrret af tænder, men det fik vi rettet på. Massagen havde ikke meget med traditionel thaimassage, men det var heller ikke den jeg kom efter. Og spa er anbefalesværdigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kunne det igen lykkedes at komme på Vejles flotteste sted efter at det har været uden aktivitet i en måneds tid.

Valgte en let start med Sky - dvs massage og HJ og så en skærv oveni for at hun ville smide kludene.

Jeg synes hendes massage var fin. Der er  jo forskel på pigernes udførelse. Kunne godt have tænkt mig lidt mere fokus på ballerne hvor der lægges vægt på men omvendt var hendes massage af bryst og ned til skridtet helt til UG - nok bedste til dato for mig. Det del blev jo heller ikke ringere af at hun - splitternøgen - havde sat sig på knæ mellem mine ben.

Sky har en rigtig fin krop - høj af en thai, slank og med en rigtig fin og fræk popo. Brysterne er små og hun har - for mig - heldigvis ikke valgt at banke silicone i dem. Jeg rørte hende lidt her og der og kunne føle at hendes hud virker glat som en baby’s. Missen holdt jeg mig dog fra men kunne se den har en mindre dusk. Så helt igennem er en naturlig pige - kun en enkelt tatovering på den ene skulder. 

Sky’s virker måske nok lidt genert og tilbageholdende - men det på den gode måde hvor hun giver søde smil og udviser hensynsfuldhed. 
Og da vi vel også huske hun for få dage er kommet til DK som første gang i sit liv og at hendes engelskkundskaber ikke er på højt niveau. 

Jeg synes Sky er en rigtig sød pige og glæder mig til at besøge hende igen - og da skal jeg prøve hvordan det er at være sammen med hende i Jacuzzi’en.
 

 

 

 

 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Sky for et par dage siden. Sød rar venlig ægte fotos what's not to like.

Hmm hun er  lidt for stille efter min mening. Kunne godt tænke mig lidt action i sex delen fra hendes side. . Men læs ikke nogen dårlig oplevelse. 

Men jeg er stadigvæk blæst bagover mhst. til stedet, det er lækkert på trods af jeg ikke fik jacuzzi rummet. 

Men kommer sikkert igen. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Sky 2 gange og kan godt lide hindes uskyldighed, jeg kommer igen, det er jeg også nød til da jeg har lovet hinde min hjemmelavede "lab moo, pet pet"

Som skrevet, de bedste omgivelser der kan opdrives i DK.

 

/Jyden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ofte for sent ude til at få en aftale i stand med Anna, som næsten er på højde med S dengang hun var aktiv. Derfor lavede jeg en aftale med Sky. S har jeg så kunne hilse på når jeg har besøgt Sky. Jeg har nu besøgt Sky to gange. Første gang 1,5 time anden gang to timer. Første gang brugte vi 50 min på første runde afbrudt af massage og så anden runde, hvor vi gik 15 min over tid. Fordi hun skulle nå og komme igen. Det blev ikke til så meget massage første gang, men jeg nåede at få fornemmelsen af at det kunne være godt. Derfor to timer anden gang og hvor jeg ikke kunne tage for givet der var plads til overtid. Sex med Sky foregår mere roligt, men ingen tvivl om hun nyder det Det opleves specielt lige før hun er ved at komme og hun begynder at styrer ens hoved mens hun bliver slikket. I forhold til massagen. Så tager hun godt ved, som jeg bedst kan lide det. Blev overrasket da hun fortalte at hun kun havde gjort det i 3 måneder. Ingen tvivl om at jeg kommer igen og jeg kommer nok til at skifte mellem Anna og Sky, så længe Anna er her. De kan hver deres og fortjener ikke at blive sammenlignet. De er begge to en fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk indlæg.

anna 

Singelguy skrev, den 2.2.2023 at 22:48:

Jeg er ofte for sent ude til at få en aftale i stand med Anna, som næsten er på højde med S dengang hun var aktiv. Derfor lavede jeg en aftale med Sky. S har jeg så kunne hilse på når jeg har besøgt Sky. Jeg har nu besøgt Sky to gange. Første gang 1,5 time anden gang to timer. Første gang brugte vi 50 min på første runde afbrudt af massage og så anden runde, hvor vi gik 15 min over tid. Fordi hun skulle nå og komme igen. Det blev ikke til så meget massage første gang, men jeg nåede at få fornemmelsen af at det kunne være godt. Derfor to timer anden gang og hvor jeg ikke kunne tage for givet der var plads til overtid. Sex med Sky foregår mere roligt, men ingen tvivl om hun nyder det Det opleves specielt lige før hun er ved at komme og hun begynder at styrer ens hoved mens hun bliver slikket. I forhold til massagen. Så tager hun godt ved, som jeg bedst kan lide det. Blev overrasket da hun fortalte at hun kun havde gjort det i 3 måneder. Ingen tvivl om at jeg kommer igen og jeg kommer nok til at skifte mellem Anna og Sky, så længe Anna er her. De kan hver deres og fortjener ikke at blive sammenlignet. De er begge to en fornøjelse.

tak for godt indlæg.

anna er det samme sted ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Anna og Sky er to forskellige steder tæt på havnen. Sky er i de mest lækre lokaler man kan forestille sig. Begge steder kan man komme ind af bagindgangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Route66 skrev, den 25.1.2023 at 12:19:

Så kunne det igen lykkedes at komme på Vejles flotteste sted efter at det har været uden aktivitet i en måneds tid.

Valgte en let start med Sky - dvs massage og HJ og så en skærv oveni for at hun ville smide kludene.

Jeg synes hendes massage var fin. Der er  jo forskel på pigernes udførelse. Kunne godt have tænkt mig lidt mere fokus på ballerne hvor der lægges vægt på men omvendt var hendes massage af bryst og ned til skridtet helt til UG - nok bedste til dato for mig. Det del blev jo heller ikke ringere af at hun - splitternøgen - havde sat sig på knæ mellem mine ben.

Sky har en rigtig fin krop - høj af en thai, slank og med en rigtig fin og fræk popo. Brysterne er små og hun har - for mig - heldigvis ikke valgt at banke silicone i dem. Jeg rørte hende lidt her og der og kunne føle at hendes hud virker glat som en baby’s. Missen holdt jeg mig dog fra men kunne se den har en mindre dusk. Så helt igennem er en naturlig pige - kun en enkelt tatovering på den ene skulder. 

Sky’s virker måske nok lidt genert og tilbageholdende - men det på den gode måde hvor hun giver søde smil og udviser hensynsfuldhed. 
Og da vi vel også huske hun for få dage er kommet til DK som første gang i sit liv og at hendes engelskkundskaber ikke er på højt niveau. 

Jeg synes Sky er en rigtig sød pige og glæder mig til at besøge hende igen - og da skal jeg prøve hvordan det er at være sammen med hende i Jacuzzi’en.
 

 

 

 

 


 

 

Så blev Jacuzzien også afprøvet !!!

Jamen,  jamen sikke en gang forkælelse af blivet behandlet med salte-  og sæbecremer af Sky.
Det er kombinationen af en sådan omgang massage, sex og “vandbad” der gør en fuldstændig salig - man føler sig da hensat til en bedre verden.


Sky sagde jeg kunne da bare komme hver dag - jo tak, så meget gerne men det rækker de færrestes økonomi nok til.

Jeg blev en fantastisk oplevelse rigere. Godt noget sådant findes

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Så måtte jeg lige afsted endnu engang til dette fine sted med den sødeste pige. Man må sige at standarden er “sky”-høj på det sted. 

Kommer snart igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, 1 time siden:

Så måtte jeg lige afsted endnu engang til dette fine sted med den sødeste pige. Man må sige at standarden er “sky”-høj på det sted. 

Kommer snart igen!

Prøv at fortælle mig hvad man får med i prisen når man køber halvanden time. ? Hvis prisen er hemmelig, så send lige en besked privat. Dm eller hvad de unge siger. 
 

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

@Excess ‘cause I can har du læst min anmeldelse jeg linker til længere oppe i den her tråd? 

Pris kan du altid skrive til hende og spørge om - hun er sød og rar. prisen er helt std Vejle priser med et lille tillæg hvis du hopper i jacuzzien sammen med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...