Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har bestilt en tid hos Vida her på tirsdag og ser voldsomt frem til det møde efter at have læst omfattende positive ting om hende!

Anmeldelse kommer snarest efter mødet (i det rigtige forum)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte dejlige Vida sidst hun var i landet og havde en god oplevelse. Ikke mindst med hendes lækre krop, der ikke var skæmmet af silikone, tatoveringer og andet griseri. Kun et fint næsten usynligt ar (kan ikke huske om det var lodret eller vandret) var at se. På hendes nye billeder synes jeg at jeg kan se et ret tydeligt, ret bredt rødt ar vandret, næsten dækket at blomsten. Har hun fået et kejsersnit siden sidst eller anden operation?

Jeg foretrækker piger så naturlige som muligt, dog er en studsning eller barbering ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tungen72 skrev, den 2.2.2024 at 17:17:

Åhhh så er jeg rolig det var nemlig også det jeg oplevede, dog ikke finger og det er bestemt hende jeg besøger igen men jeg var en øjeblik bange for du mente sex uden og jeg vil ikke være sammen med nogen der har sex uden, der er jo ingen grund til at risikere noget hverken for os eller pigerne 

 

Åhh gud endnu en prædikant! Hvornår fatter du og andre at vi ikke gider høre på jeres evindelige moraliseren om kondomer?? 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 4 timer siden:

Åhh gud endnu en prædikant! Hvornår fatter du og andre at vi ikke gider høre på jeres evindelige moraliseren om kondomer?? 
 

 

 

KJ735 skrev, for 4 timer siden:

Åhh gud endnu en prædikant! Hvornår fatter du og andre at vi ikke gider høre på jeres evindelige moraliseren om kondomer?? 
 

 

Det er ikke nogen moralpræken, du kan vælger de piger hvor du kan få lov tage de chancer du vil, jeg sidder bare pris på en pige der passer på sig selv og mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lukas_A skrev, den 4.2.2024 at 12:18:

Jeg har bestilt en tid hos Vida her på tirsdag og ser voldsomt frem til det møde efter at have læst omfattende positive ting om hende!

Anmeldelse kommer snarest efter mødet (i det rigtige forum)

Kom du nogensinde forbi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 5.2.2024 at 11:35:

Jeg besøgte dejlige Vida sidst hun var i landet og havde en god oplevelse. Ikke mindst med hendes lækre krop, der ikke var skæmmet af silikone, tatoveringer og andet griseri. Kun et fint næsten usynligt ar (kan ikke huske om det var lodret eller vandret) var at se. På hendes nye billeder synes jeg at jeg kan se et ret tydeligt, ret bredt rødt ar vandret, næsten dækket at blomsten. Har hun fået et kejsersnit siden sidst eller anden operation?

Jeg foretrækker piger så naturlige som muligt, dog er en studsning eller barbering ok.

https://annoncelight.dk/profile/Vidavida 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tungen72 skrev, for 18 timer siden:

 

Det er ikke nogen moralpræken, du kan vælger de piger hvor du kan få lov tage de chancer du vil, jeg sidder bare pris på en pige der passer på sig selv og mig 

Så gør du det! Og så undlad dit bavl i dette forum om kondomer eller ej tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 1 time siden:
KJ735 skrev, for 1 time siden:

Så gør du det! Og så undlad dit bavl i dette forum om kondomer eller ej tak!

Nå undskyld jeg viste du var sådan en slags bestyrer over hvad vi må skrive 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tungen72 skrev, for 3 timer siden:

Nå undskyld jeg viste du var sådan en slags bestyrer over hvad vi må skrive 

Det er faktisk påtalt UTALLIGE GANGE af admin/moderator!! Så det handler såmænd ikke om hvad jeg mener eller vil bestemme!

Så tag du og læs op på “reglerne” i dette forum før du spiller smart igen…

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 9 timer siden:

Det er faktisk påtalt UTALLIGE GANGE af admin/moderator!! Så det handler såmænd ikke om hvad jeg mener eller vil bestemme!

Så tag du og læs op på “reglerne” i dette forum før du spiller smart igen…

Klap lige hesten. At du syntes at du er ligeglad om de bruger konndom er op till dig, men andre syntes åbenbart at det er rart at vide om de bruger kondom, så de/jeg kan vælge om jeg vil vil besøge dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tungen72 skrev, den 2.2.2024 at 17:17:

Åhhh så er jeg rolig det var nemlig også det jeg oplevede, dog ikke finger og det er bestemt hende jeg besøger igen men jeg var en øjeblik bange for du mente sex uden og jeg vil ikke være sammen med nogen der har sex uden, der er jo ingen grund til at risikere noget hverken for os eller pigerne 

 

:huh:Kan det ikke være lige meget så længe du bare selv sørger for kun at dyrke sikker sex med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 56 minutter siden:

:huh:Kan det ikke være lige meget så længe du bare selv sørger for kun at dyrke sikker sex med hende?

Vi må hellere stoppe den her man må åbenbart kun ydre sin mening her hvis den falder i rigtig smag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iron man skrev, for 7 timer siden:

Klap lige hesten. At du syntes at du er ligeglad om de bruger konndom er op till dig, men andre syntes åbenbart at det er rart at vide om de bruger kondom, så de/jeg kan vælge om jeg vil vil besøge dem

Du har jo ikke fattet diskussionen. Det handler om at jeg/vi ikke gider høre på alle de prædikanter med deres moraliseren overfor os der ikke bruger kondom!! Og det er som jeg nævner påtalt utallige gange af moderatorerne!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tungen72 skrev, 1 time siden:

Vi må hellere stoppe den her man må åbenbart kun ydre sin mening her hvis den falder i rigtig smag 

Du har stadig ikke fattet det. At du ikke tør eller vil undlade kondom er dit valg. Du behøver bare ikke blive ved og ved at bavle om at du finder det farligt for “os” og pigerne? Hvem er “os”? Vi vælger selv og du vælger selv. Og at du vil bruge kondom vil jeg ikke kommentere på for det et DIT VALG!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke brug for at brugere udtrykker deres behov for at irettesætte andre brugere i en tråd eller at skrivet noget, der kun er henvendt til en bestemt bruger - dertil har i PM.

Hvis man føler at folk afsporer en tråd, så rapporterer man indlægget, så skal ledelsen nok gøre deres arbejde.

Hvilke services en GP udbyder er relevant information. Om man bryder sig om den service er IKKE relevant information.

Holdninger til "med/uden" har ledelsen påpeget et utal af gange, at tråde ikke skal afspores med. Det er debatteret til fulde i andre relevante fora og betragtes derfor også som afsporing.

@KJ735 Bare et head up, fordi du åbenbart har glemt vores henstilling den 26. januar, hvor du blev bedt om ikke at "hjælpe" ledelsen med vores arbejde, men blot rapportere når du så brud på reglerne. Det er VORES job at gribe ind, hvis det bryder med reglerne. Alt dette gør vi bagom kulisserne for at støje mindst muligt overfor andre brugere. Samtidig gjorde vi opmærksom på, at direkte henvendelser til andre brugere hører hjemme i PB. - netop så der ikke afspores fra emnet. Prøv at skriv det på en gul lap på din skærm, så vi slipper for at skrive til dig omkring det emne igen. På forhånd tak.

Nu tilbage på sporet.

 

cc: @Bommer @Iron manj @Tungen72

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lukas_A skrev, den 4.2.2024 at 12:18:

Jeg har bestilt en tid hos Vida her på tirsdag og ser voldsomt frem til det møde efter at have læst omfattende positive ting om hende!

Anmeldelse kommer snarest efter mødet (i det rigtige forum)

Hvor er det rette Forum ? For jeg er spændt på at læse din anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager manglende svar kære venner. 

Mit besøg blev aflyst fra min side grundet sygdom i den nære familie. Det nye besøg har ukendt tidshorisont. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Vida for 2 dage siden. Hun er en dejlig pige, meget serviceminded og opmærksom. Massagen er ikke det jeg efterspørger mest, men vil dog sige, at det ikke er hendes spids kompetance. Til gengæld var det dejligt efter vending og Vida's afklædning til nøgen, at mærke hendes små frække bryster på ryggen, krydret med blide kys på hals og nakke - gir rigtig dejlig følelse i kroppen. Efter Vida  havde givet  udstyret god opmærksomhed, blev "han" iklædt sikkerhedsudstyret  og dykningen i hendes  stramme lysthus og bagindgang blev foretaget. Afslutningsvis blev sikkerhedsudstyret fjernet og på min opfordring gav et HJ ro i kroppen.

Helt sikkert genbesøg når lejlighed byder sig.

                                                                                                                         

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 7 timer siden:

Ja lige der hvor Vesterbrogade ender og fordeler sig ud i en "Trekant" :P

Er vandstanden faldet i Vejle ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Lick skrev, for 13 timer siden:

Er vandstanden faldet i Vejle ? :)

Det er den vist men der har aldrig været problemer på Vardevej hvor Vida holder til for jeg besøgte gudinden dagen efter den megen nedbør 

Redigeret af Tungen72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...