Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Vida blev min ynglings thai pige.

Da hun rejste hjem til Thailand sagde hun at hun kom tilbage i december 2022 igen...

Hun agerede sammen med Anna, som stadig er en af de bedste i Vejle lige nu.

Min kemi med smukke Vida var bare helt i top.

Måske hun er tilbage under andet navn og nummer?

Håber på godt nyt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 3 timer siden:

Hej

Vida blev min ynglings thai pige.

Da hun rejste hjem til Thailand sagde hun at hun kom tilbage i december 2022 igen...

Hun agerede sammen med Anna, som stadig er en af de bedste i Vejle lige nu.

Min kemi med smukke Vida var bare helt i top.

Måske hun er tilbage under andet navn og nummer?

Håber på godt nyt. 

hun er stadig i thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som ved om Vida er kommet tilbage til dk?  Rygter sagde jo marts.

Måske hun bruger ny nick name og nummer.?

(Hun agerede sammen med Anna i havnegade hjørne, som stadig er en af de bedste i Vejle lige nu.).

Savner bare Vida, fik bedste oplevelse ever ned hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg hende besøgt.

Velkendt sted i vestbyen, med bagindgang, så det ikke er ud til den befærdede vej.

Vida er ung, slank, en lille petit krop med små struttende ungpige bryster og den mest indbydende lille røv

Fin massage, ikke hård, men bare behagelig.

Sexwn var fantastisk og lidenskabelig på den frække måde. Bare synet i spejlet da jeg tog hende i en doggy på briksen… Vauw! Siger jeg bare.

Redigeret af exostar

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 17 timer siden:

Så fik jeg hende besøgt.

Velkendt sted i vestbyen, med bagindgang, så det ikke er ud til den befærdede vej.

Vida er ung, slank, en lille petit krop med små struttende ungpige bryster og den mest indbydende lille røv

Fin massage, ikke hård, men bare behagelig.

Sexwn var fantastisk og lidenskabelig på den frække måde. Bare synet i spejlet da jeg tog hende i en doggy på briksen… Vauw! Siger jeg bare.

er det på klinikken på vardevej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 5 timer siden:

er det på klinikken på vardevej 

Ja, det er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt hende og kæft hvor er hun dejlig. Super oplevelse klart den bedste i meget lang tid.

Udvalget i Vejle og også været noget sløj hvis man er til helt naturlige slanke thai piger med ægte bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Vida  og voooee hun er den bedste oplevelse ever, hun er gude smuk/fræk og alt føles så naturligt 

hun var så fantastisk og det vil bestemt være hende jeg besøger i frem tiden, hun vil dog helst tidligt men det får jeg gerne til at lykkes ♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tungen72 skrev, for 22 timer siden:

Jeg har lige besøgt Vida  og voooee hun er den bedste oplevelse ever, hun er gude smuk/fræk og alt føles så naturligt 

hun var så fantastisk og det vil bestemt være hende jeg besøger i frem tiden, hun vil dog helst tidligt men det får jeg gerne til at lykkes ♥️

Hvordan tidligt ? Altså tidligt på dagen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 1 time siden:

Vida er et besøg værd. Billederne er af hende. Hun giver en god service. Full service 30 min til 800 kr.

Hvad mener du med full service 30 min til 800 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Ja sex, blowjob uden, slikketur til hende, give finger til hende. Hun kysser også. 

Åhhh så er jeg rolig det var nemlig også det jeg oplevede, dog ikke finger og det er bestemt hende jeg besøger igen men jeg var en øjeblik bange for du mente sex uden og jeg vil ikke være sammen med nogen der har sex uden, der er jo ingen grund til at risikere noget hverken for os eller pigerne 

Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Ja sex, blowjob uden, slikketur til hende, give finger til hende. Hun kysser også. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...