Hop til indhold
Guest Flamme

Racisme på EG

Recommended Posts

Guest Flamme

Jeg fatter overhovedet ikke, at tråde som denne, kan få lov til at blive oppe. Er denne form for retorik og diskussion tilladt på Eroguide? Det kan da ikke passe, at vi kan tillade os at snakke på den måde om andre mennesker, og hvad værre er, at at admins tilsyneladende siger god for dette, da mindst én har kommenteret i tråden, men ikke på nogen måde bemærket den tydelige racisme der finder sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Racisme er slemt, men mennesker, der konstant er krænkede på andres vegne er næsten lige så slemt. Man er ikke automatisk racist, fordi ens sprogbrug er gammeldags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flamme

Super, så er ingen af dem racister, men racistiske udtalelser kom de i hvert fald med, og det var også det det her handlede om. Tænk at kunne læse de kommentare, og afskrive alt det som bare gammeldags sprogbrug. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket af det finder du racistisk?

Jeg ser ikke anvendelse af betegnelser, de omtalte befolkningsgrupper ikke selv benytter sig af. Og opfordringen til vold blev stoppet med det samme. 

:huh: Q.

Redigeret af Quatermain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Keyser

I skulle have været her da EG havde et såkaldt politisk forum. Det blev primært brugt af folk til højre for Rasmus Paludan …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flamme
Keyser skrev, for 1 minut siden:

I skulle have været her da EG havde et såkaldt politisk forum. Det blev primært brugt af folk til højre for Rasmus Paludan …

Kommer på ingen måde bag på mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flamme
Quatermain skrev, for 7 minutter siden:

Hvilket af det finder du racistisk?

Dine kommentare i denne tråd f.eks. Jeg synes, det er ekstremt barnligt, at man så tydeligt bruger folks race og etnicitet til at nedlade dem, og derefter lader sig om, at man ikke kan se, hvorfor man beskyldes for racisme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flamme skrev, for 36 minutter siden:

Dine kommentare i denne tråd f.eks. Jeg synes, det er ekstremt barnligt, at man så tydeligt bruger folks race og etnicitet til at nedlade dem, og derefter lader sig om, at man ikke kan se, hvorfor man beskyldes for racisme.

Skulle du ikke bare finde en anden hobby?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rallende skrev, for 8 minutter siden:

Skulle du ikke bare finde en anden hobby?

 

Er du ikke noget sart? Den tråd du linker til er da ikke slem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Horseman skrev, for 8 minutter siden:

Er du ikke noget sart? Den tråd du linker til er da ikke slem.

Om tråden er slem eller ej, kan diskuteres. Men tonen er ikke usædvanlig, og "debattørerne" udstiller jo især deres egne snævre begrænsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Flamme hvis du finder de tråde racistiske, så har du self lov til det. 

EG er et privat ejet forum og Admin har valgt at tillade det. 

Men jeg tror altså ikke at EG er et sted for dig, ligesom Ekstrabladet's Nationen nok heller ikke var det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Jeg har svært ved at se hvilke andre ord de skulle have brugt. Især TS for at beskrive den situation han stod i og hvem han mødte.
Vreden over situationen, havde været den samme om det havde været en 18 årig dansker der ville ha snydt sig til penge. Så tonen havde været hård og velfortjent uanset hvad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flamme skrev, for 1 time siden:

Dine kommentare i denne tråd f.eks. Jeg synes, det er ekstremt barnligt, at man så tydeligt bruger folks race og etnicitet til at nedlade dem, og derefter lader sig om, at man ikke kan se, hvorfor man beskyldes for racisme.

Hahaha du må have det svært hvis du finder det stødende…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser overhovedet ikke noget galt i den tråd - end at der sidder nogle folk, der lokker en mand ud til et sted, hvor de vil stjæle hans penge….

jeg har selv været udsat for samme scam 3 gange - og hver gang har den kammerat, jeg skulle mødes med ikke været fra denne egn - de 2 gange, fik de så travlt, at de snuplede i deres ben for at komme væk - så dem fik jeg fat i - de endte med jeg fik kørepenge for at jer var taget derud….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flamme

Jeg værdsætter, at I giver jeres mening til kende. De svar jeg har fået, viser dog, at mange af dem der deltager i dette forum, har nogle holdninger, som jeg er dybt uenig med, og som heldigvis er ved at dø ud i Danmark. 

Men grunden til at jeg skrev dette indlæg i Feedback og ikke i Generelt, var for rent faktisk at få et konkret svar fra folkene bag EG, om dette er noget de siger god for, og jeg håber stadig på et svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver blot ud fra det, jeg observerer dagligt og det, som er almen viden.

Humor appliceret på forskellige grupper af befolkningen er velkendt gennem historien, Århusianer- københavner- molbo jokes osv.  Accepterer man det og er intelligent nok til at kunne grine lidt af sig selv, virker det faktisk mere inkluderende end udstødende. 

Udskamning af folk som du gør, er faktisk væsentligt værre. Jeg står ved mine ord, og  de mest nedladende kommentarer lader jeg jo så dig om. 

:huh: Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, 1 time siden:

Jeg ser overhovedet ikke noget galt i den tråd - end at der sidder nogle folk, der lokker en mand ud til et sted, hvor de vil stjæle hans penge….

jeg har selv været udsat for samme scam 3 gange - og hver gang har den kammerat, jeg skulle mødes med ikke været fra denne egn - de 2 gange, fik de så travlt, at de snuplede i deres ben for at komme væk - så dem fik jeg fat i - de endte med jeg fik kørepenge for at jer var taget derud….

- - de gav dig kørepenge  :D:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flamme skrev, 1 time siden:

Jeg værdsætter, at I giver jeres mening til kende. De svar jeg har fået, viser dog, at mange af dem der deltager i dette forum, har nogle holdninger, som jeg er dybt uenig med, og som heldigvis er ved at dø ud i Danmark. 

Men grunden til at jeg skrev dette indlæg i Feedback og ikke i Generelt, var for rent faktisk at få et konkret svar fra folkene bag EG, om dette er noget de siger god for, og jeg håber stadig på et svar.

Kære Flamme:):)

- -  du er ret ny her på EG, - -  har du ikke snart læst så meget, at du kan danne dig en fornemmelse af hvad EG egentlig er, og du dermed kan beslutte om det i det hele taget er noget for dig ???? - - - - -  det er det ikke vel ?

Jeg synes det er meget egoistisk, at tro bare fordi du som et nyt medlem med bare 11 indlæg forventer at "Førerbunkeren" straks kommer springende pga du føler dig stødt. Jeg håber så sandelig at "Førerbunkeren" bruger deres sparsomme tid på noget mere fornuftigt, - end sarte dig;)

Jeg har været herinde i snart 10 år og nøøøøj hvor har bølgerne gået høøøøjt - - det du føler dig stødt over er sgu flueknepperi når det er rigtigt småt.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flamme skrev, for 3 timer siden:

Dine kommentare i denne tråd f.eks. Jeg synes, det er ekstremt barnligt, at man så tydeligt bruger folks race og etnicitet til at nedlade dem, og derefter lader sig om, at man ikke kan se, hvorfor man beskyldes for racisme.

Du må være sjov til fester

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flamme skrev, for 8 timer siden:

Jeg værdsætter, at I giver jeres mening til kende. De svar jeg har fået, viser dog, at mange af dem der deltager i dette forum, har nogle holdninger, som jeg er dybt uenig med, og som heldigvis er ved at dø ud i Danmark. 

Men grunden til at jeg skrev dette indlæg i Feedback og ikke i Generelt, var for rent faktisk at få et konkret svar fra folkene bag EG, om dette er noget de siger god for, og jeg håber stadig på et svar.

Sæt dig nu bare ind i dit legeværelse og tag en tudekiks og leg med lidt lego... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...