Hop til indhold
Denhotte30

Maria den liderlige fra Slagelse. Skal Prøves!

Recommended Posts

Maria den liderlige, er bare så pisse fræk! 
jeg nåede ikke engang at komme ind af døren før vi var igang med at kysse og røre ved hinanden, hun er i sandhed en liderlig kvinde og jeg synes personligt hun er pisse smuk med sine store bryster og det frække korte hår med de sorte briller på!

jeg havde betalt 1600 kr for en halv time uden kondom og allerede da vi nåede ind til sengen og hun begyndte at sutte mig kunne jeg mærke at jeg skulle komme nu, så jeg sprøjtede ud over hendes bryster efter kun 5 minutter, hun gik hurtigt ud og skyllede sig imens jeg lagde mig i sengen, hvor efter hun kom ind og tog min pik i munden igen for at få den stiv nok til hun kunne sidde sig på mig og ride mig så jeg kunne høre hun kom flere gange, den kvinde er vild med sex og jeg kunne mærke når hun kom udover min pik, hun kyssede mig imens hun red og så sagde hun at jeg skulle tage hende hårdt bagfra! Jeg har aldrig prøvet at komme så hurtigt efter hinanden, så da jeg stod og tog hende i Doggie så kunne jeg mærke at jeg skulle komme igen og kom oppe i hende! 
 

hun er virkelig en oplevelse værd! 
må jeg høre om andre har haft lige så gode oplevelser med hende?

hun har ihverfald lige fået en stamkunde her!!

https://annoncelight.dk/showad/358359

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder i hvert fald meget interessant. Jeg kunne godt overveje at aflægge hende et visit i nær fremtid. Er også spændt på at høre om flere kender hende. Gad vide om hun er ny i branchen, eller har arbejdet som glædespige i længere tid..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt, at du efter sådan en fed, uforglemmelig oplevelse måtte oprette en profil og dele din stund med os. :-)

Tak for en velskreven anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner... Det kan godt være, at "Denhotte30" ikke er et helt ægte nyt medlem, men jeg var forbi for noget tid siden, og der er ingen tvivl om, at hun er ret glad for sex, og tingene foregik på stort set samme måde som Denhotte30 beskriver... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thop skrev, for 8 timer siden:

Griner... Det kan godt være, at "Denhotte30" ikke er et helt ægte nyt medlem, men jeg var forbi for noget tid siden, og der er ingen tvivl om, at hun er ret glad for sex, og tingene foregik på stort set samme måde som Denhotte30 beskriver... 

Kan du fortælle lidt om din oplevelse...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående oplevelse.

Jeg besøgte Maria en halv time i dag og blev som O.P. modtaget med dejlige kys.

Der skal ikke herske nogen tvivl om at hun nyder sex :-)

Så meget endda, at jeg endte med ikke at kunne løsrive min tunge fra hendes fisse andet end for at nyde hendes dejlige kys og bryster mens hun kom sig ovenpå orgasmerne.

 

Jeg (og pikkemand) glæder mig allerede til jeg får sparet nok sammen til næste besøg.

 

Redigeret af Gonnermand
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Så du kneppe uden gummi ?

Det er ihvertfald en mulighed for 500,- ekstra, ifølge annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Boost skrev, for 8 timer siden:

Bare fordi jeg synes hun var rar at være sammen med er ik ensbetydende med at jeg skal være sammen med hende igen :rolleyes:

undskyld jeg ikke rigtigt kan "kode" dit indlæg, men er det bare en generel oplysning?, eller er det et svar til nogen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 16 timer siden:

undskyld jeg ikke rigtigt kan "kode" dit indlæg, men er det bare en generel oplysning?, eller er det et svar til nogen?

 

Det er et  svar på at jeg umiddelbart heller ik har planer om at besøge hende igen uanset hvor god hun var 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Boost skrev, for 5 timer siden:

 

Undskyld jeg bliver ved  med at vade rundt i det, men........Der er ingen en denne tråd der umiddelbart giver udtryk for at de ikke vil besøge pigen igen, og nu skriver du 

 

Mr. Boost skrev, for 6 timer siden:

heller ik har planer om at besøge hende igen

............som i at der er flere der ikke vil besøge pigen igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi Maria et par gange. Og det var sku ret lækkert begge gange.

Hendes fisse smager aldeles glimrende og hendes mund sutter lækkert og blødt, jeg kneppede hende kun den ene af gangene, da jeg bare ville ha bj den anden.

Har helt sikkert planer om af komme igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er godt nok liderlig og vild med sex, har ikke oplevet en sådan entusiasme før. Lækker fisse, stor røv og kæmpe patter. Overraskende pæne tæer. 
kan helt sikkert anbefales. Billederne er retvisende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
Skrevet (edited)

Og så kunne det jo være rart at vide hvem der omtales (aktivt link) her næsten et år efter....

Redigeret af DDR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...