Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hmm - jeg tror man vil få mere ud af at bestille en alm. rengøringskone - evt. sort - og så tage den derfra og se om der er kemi til også at få gang i lagnerne  ;-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Hmm - jeg tror man vil få mere ud af at bestille en alm. rengøringskone - evt. sort - og så tage den derfra og se om der er kemi til også at få gang i lagnerne  ;-)

MTK har hellere ikke lovet noget med lagnerne. Kun fræk rengøring  ;)

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 5 timer siden:

MTK har hellere ikke lovet noget med lagnerne. Kun fræk rengøring  ;)

Hun antyder at hun er åben for specielle ønsker, men bliver så sur og når de fremsættes, fremfor stille og roligt at afvise dem - det er derfor jeg skriver at det måske vil være mere interessant med en alm. rengøringskone - evt. kan man finde en fra Ukraine, der kan lide at fyre den af ;-)

Skrevet

FEJL!!

Redigeret af Gløden
Fejl post

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 12 timer siden:

MTK har hellere ikke lovet noget med lagnerne. Kun fræk rengøring

Når man vælger at annoncerer med en ydelse af denne karakter, på en salgsplatform som AL, så kan man ikke fortænke nogle mennesker i at spørge ind til ydelsen mere specifikt, og hvis man gerne vil fremstå seriøs, så bør man som et minimum tale pænt. Hun antyder at der er mulighed for at der kan ydes særlige ydelser, og igen, set i lyset af denne kontekst, så skulle hun måske give nogle eksemplar på HVAD disse "særlige ønske" KUNNE være.

Skrevet
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Når man vælger at annoncerer med en ydelse af denne karakter, på en salgsplatform som AL, så kan man ikke fortænke nogle mennesker i at spørge ind til ydelsen mere specifikt, og hvis man gerne vil fremstå seriøs, så bør man som et minimum tale pænt. Hun antyder at der er mulighed for at der kan ydes særlige ydelser, og igen, set i lyset af denne kontekst, så skulle hun måske give nogle eksemplar på HVAD disse "særlige ønske" KUNNE være.

Ja, jeg er enig.

Hvis jeg kan betale en kvinde  for at gå rundt i mit hjem og gøre rent, med meget lidt tøj på, betale lidt mere for at hun går rundt helt nøgen, så er det da nærliggende at tro at der kan yderligere opgraderes...... Især når hun på en annonceplatform for købesex skriver at hun er åben for specielle ønsker, som @Jernsvinet skriver..... Så på den baggrund kan ingen da klandres for at spørge.....  hvordan hun så svarer, siger bare en del om hende.

Skrevet

Hun har brug for et anger management kursus! 

Skriv til denne mail [email protected] hvis du vil have en sviner :lol:

Redigeret af Kanye

Skrevet
  • Author
tvr skrev, den 11.1.2023 at 11:26:

Ja, jeg er enig.

Hvis jeg kan betale en kvinde  for at gå rundt i mit hjem og gøre rent, med meget lidt tøj på, betale lidt mere for at hun går rundt helt nøgen, så er det da nærliggende at tro at der kan yderligere opgraderes...... Især når hun på en annonceplatform for købesex skriver at hun er åben for specielle ønsker, som @Jernsvinet skriver..... Så på den baggrund kan ingen da klandres for at spørge.....  hvordan hun så svarer, siger bare en del om hende.

Jeg forsvarer hende ikke mere. Er ligeglad nu 

• 3 weeks later...
Skrevet
Kanye skrev, den 11/1/2023 at 22:54:

Hun har brug for et anger management kursus! 

Skriv til denne mail [email protected] hvis du vil have en sviner :lol:

Jeg er også blevet svinet godt og grundigt til. Det er spild af tid at skrive til hende

Skrevet
Jernsvinet skrev, den 10.1.2023 at 16:14:

Men efter billederne at dømme er hun ….Sort!!!!!

Der skal man lige regne lille mor med … er du gift med en …. Once. U go Black u never go back!!!!

Det er da trist hvis lille mor slet ikke skal have PIK

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.