Hop til indhold

Der bliver ikke svaret tilbage…

Featured Replies

Skrevet

Når jeg ikke får svar er det ofte på prisforespørgsler, der er ganske mange der ikke skriver priser i deres annonce. 

Jeg forstår godt pigerne ikke gider skrive dagen lang om deres priser men hvorfor så ikke bare annoncere med dem? 

Nå men enden på det bliver jeg besøger en anden mere oplysende pige. 

Skrevet

Jeg  opfatter  altid  et  mangel  på  svar  som  udtryk  for  manglende  interesse,  og  det  er  uanset  om  det  er  første  kontakt  eller  en  man  kender  allerede.  En  henvendelse  kan  godt  være  af  en  dårlig  kvalitet,  men  mon ikke man  så  godt  ved  det  selv.  Hellere  en  afvisning  end  ikke  noget  svar,  synes  jeg.

Redigeret af Nordjysk Kinkster

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 25 minutter siden:

Hellere  en  afvisning  end  ikke  noget  svar,  synes jeg.

Også selvom afvisningen kommer flere timer efter, fordi pigen ikke har kunnet svare dig før? Det kan for nogen af os risikere at medføre uheldige situationer.

Man kan hjælpe sig selv og pigen ved at skrive noget i stil med  “jeg vil gerne bede om et svar inden kl. 12.00, tak” i sin henvendelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.