Guest Gabbana Skrevet 5. Januar, 2023 (edited) Jeg synes det kunne være interessant at vide hvad både i andre gutter eller glædespiger gør når i for eksempel skal besøge en gp, på date, eller ud og spise med med konen/kæresten eller skal i byen Jeg kan sige for mit vedkommende at hvis jeg skal på date, i byen eller ud spise med en sød pige så skal patkassen køres godt igennem i fitten og det samme skal køllerne, både biceps og triceps så hende den søde kan have noget godt at ligge på. Jeg sætter også altid håret og bruger favorit perfume og deodoranten og finder det pæneste tøj frem i garderoben for man vil jo gerne vise den bedste version af en selv. Vi mennesker er jo forskellige som nat og dag, og vi gør hver især forskellige ting når vi skal i byen, på dates osv så derfor synes jeg da det kunne være spændende at høre hvad i gør når i skal de ovennævnte ting Redigeret 5. Januar, 2023 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2154 Skrevet 5. Januar, 2023 Gabbana skrev, 1 time siden: Jeg kan sige for mit vedkommende at hvis jeg skal på date, i byen eller ud spise med en sød pige så skal patkassen køres godt igennem i fitten og det samme skal køllerne, .... så hende den søde kan have noget godt at ligge på. Whut ... ??? Dén kan jeg ikke tyde ... Men jeg er jo osse gammel ... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Januar, 2023 Nu mødes jeg kun med kunder. Dater ikke. Men bader, sætter håret i en praktisk frisure til formålet. Sparsom make up, alt efter hvem der kommer en smule parfume. Og ellers et frækt sæt lingeri. Når man ikke er der skal ud i det offentlige rum for at møde nogen behøves jo ikke så meget tøj. Men kan da sige jeg har kunder der kommer i alt fra arbejdstøj, joggingbukser til det fineste søndagstøj. Kommer jo meget an på hvornår på dagen og hvordan de evt lige kan smutte hjemmefra. Tøjet betyder intet for mig hvad angår kunder. Det skal alligevel af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 906 Skrevet 5. Januar, 2023 sneræven skrev, for 21 minutter siden: Whut ... ??? Dén kan jeg ikke tyde ... Men jeg er jo osse gammel ... Patkassen = brystkassen Fitten = fitness center Køllerne = overarmene Han træner, pumper musklerne op så han er i form. 2 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 906 Skrevet 5. Januar, 2023 Når jeg skal besøge en gp gør jeg nøjagtig som var det en hver anden date jeg skulle på. Barberes, for oven og for neden, bad, klippet negle, renset øre, pænt rent tøj, de nyeste og pæneste boxershorts, lidt af den bedste parfume, ikke meget bare lige så jeg dufter godt at. Jeg gør det lige så meget for pigens skyld som min egen. Når jeg føler mig i orden, slapper jeg bedre af, selvtilliden vokser og jeg får mere ud af besøget. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 5. Januar, 2023 (edited) Kære Gabbana Godt indlæg - nu kan jeg altså kun fortælle om min egen måde at gebærde mig på. Nu køber jeg altså ikke sex; (men jeg håber fandeme jeg snart får taget mig sammen til noget frækt købefisse) Så jeg har siden min skilsmisse for maaaange år siden i de perioder hvor jeg ikke haft kærester datet via datingsider. Det har været Scor.dk - Dating.dk - den tyske singlebørs - Parship.de For mig skal der være en "rød tråd" hele vejen igennem fra det jeg har skrevet i min datingprofil til vores brevveksling/tlfsnak - det hun møder - spiser sammen med - snakker med og om - går med hjem - går i seng med - - - - Når jeg skal på date så synes jeg det er vigtig at være mig sig selv - være som jeg er - ikke forestille noget andet som jeg ikke er - være ÆRLIG!! i, - sådan er jeg som menneske - hvordan er jeg som ny partner. Være udhvilet og føle mig godt tilpas, Dvs : ren skrubbet - ny barberet - 20 klippede og rene negle - en deospray jeg godt selv kan lide - rent tøj - klæde mig pænt i det tøj og de sko jeg føler mig godt tilpas i. Når jeg tager på date er jeg "helt blank" - ikke forventer noget - så er der heller ingen skuffelser - men OVERRASKELSER af de gode og frække. Når jeg køber deospray/parfume er det vigtig, at det er en jeg selv har valgt og kan lide - den skal afspejle mig !!!! - ja den røde tråd. Når vi er ude med pigerne så skal vores pengepung/card sidde meget løst - vi betaler ALT : f.eks taxa - spisning - drinks - hotel - biletter -osv. Kvinder hader nærrige mænd. - - De skal nok betale tilbage senere Stort set alle date jeg har været på har givet fisse første aften eller næste møde. Ind imellem har jeg sgu måtte "tage mig til hovedet" over kvinders liderlighed det kan simpelthen ikke gå stærkt nok med at komme i kanen og knalde, og dem der er særlig aktive er faktisk dem over 60 år Og gummi - aaaaldrig nogensinde ej heller i Tyskland og Ukraine. Det har aldrig ligget i luften og det skulle anvendes, jeg har heller aldrig gummi med, og når jeg skal ud og have noget købefisse bliver det også uden gummi. Been there - done that Mange hilsner Nye tider -------- Måske min tilgang til det med at være "helt blank" hænger sammen med at jeg holder meget af at møde møde nye mennesker, de bedste sammenkomster/fester/ - - - er for mig dem med mange fremmede som jeg aldrig har mødt før, nye samtaler, nye bekendtskaber. De værste er dem hvor vi kender hinanden i forvejen, for hvad kan vi snakke om ??? - det samme lort som sidste gang. Jeg håber den tilgang med helt blank også er den der gør mit første besøg hos en GP særdeles positivt. Redigeret 5. Januar, 2023 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3256 Skrevet 5. Januar, 2023 Jeg er fuldstændig mig selv så bortset fra lidt mere lækkert lingeri når det er en gæst så er forberedelserne ens uanset om det er en date eller en gæst jeg skal møde . Jeg er forfængelig og går enormt meget op i min hygiejne, hårpleje, hudpleje, skønhedsbehandllinger og makeup. Jeg er ikke dullet op med falske øjenvipper og læber, men har altid altid ALTID mascara, parfume og blush på i dagtimerne også på mit primære job (som noget nær den eneste af mine kvindelige kolleger). Jeg går klassisk feminint klædt og kan lige så vel have kjole på, på en søndag som på en date night lørdag Mine gæster møder mig i mit alm pæne hverdags tøj Så forberedelserne falder ikke rigtig udenfor mine daglige rutiner - jeg er bare altid lækker og spiseklar 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2154 Skrevet 5. Januar, 2023 Jernet skrev, for 38 minutter siden: Patkassen = brystkassen Fitten = fitness center Køllerne = overarmene Han træner, pumper musklerne op så han er i form. Øøøh ... nåh ja, s'fø'li ... I min generation betød 'fitten' nioget helt andet ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 906 Skrevet 5. Januar, 2023 sneræven skrev, Lige nu: Øøøh ... nåh ja, s'fø'li ... I min generation betød 'fitten' nioget helt andet ... Ha ha ha, ja sådan læste jeg det også først 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 5. Januar, 2023 sneræven skrev, 1 time siden: Whut ... ??? Dén kan jeg ikke tyde ... Men jeg er jo osse gammel ... @Jernet gav dig den helt nøjagtige og præcise forklaring på de ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 5. Januar, 2023 SweetMilf6630 skrev, for 57 minutter siden: Tøjet betyder intet for mig hvad angår kunder. Det skal alligevel af. Korrekt… når der skal dyrkes par akrobatik så ryger klunset selvfølgelig men spændende at høre om hvordan du gør dig klar til når du skal ses med en kunde så tak for dit input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 5. Januar, 2023 sneræven skrev, for 18 minutter siden: I min generation betød 'fitten' nioget helt andet ... Du må sgu lige være ung med de unge du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 5. Januar, 2023 Pianistinden skrev, for 20 minutter siden: Jeg går klassisk feminint klædt og kan lige så vel have kjole på, på en søndag som på en date night lørdag Tak for dit input og spændende at høre om hvordan du gør dig i stand , det er altid dejligt at høre forskellige måder at gøre sig i stand på så tak for dit input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 5. Januar, 2023 Nye tider skrev, for 41 minutter siden: Godt indlæg - nu kan jeg altså kun fortælle om min egen måde at gebærde mig på. Tak for dit input og spændende at høre om hvad du gør Nye tider skrev, for 42 minutter siden: Når vi er ude med pigerne så skal vores pengepung/card sidde meget løst - vi betaler ALT : f.eks taxa - spisning - drinks - hotel - biletter -osv. Kvinder hader nærrige mænd. - - De skal nok betale tilbage senere Jeg kan så fortælle at jeg har lavet en udregning for hvor mange penge jeg har brugt på kaffe dates og jeg har brugt i alt 5.879 kroner på kaffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 906 Skrevet 5. Januar, 2023 Gabbana skrev, for 1 minut siden: Jeg kan så fortælle at jeg har lavet en udregning for hvor mange penge jeg har brugt på kaffe dates og jeg har brugt i alt 5.879 kroner på kaffe Jeg har lige talt med Columbias finansminister. Jeg skulle hilse og takke for supporten, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 5. Januar, 2023 Jeg er altid meget hygiejnisk uanset om jeg er alene eller sammen med andre . Ellers gør jeg intet, hviler i mig selv og behøver ikke alt andet for at booste mit selvværd . Af min egen erfaring, så tænder langt de fleste kvinder på en mand med selvværd og som hviler i sig selv, frem for pumpet muskler . Jeg var der selv engang, der hvor du er nu, ung, usikker på mig selv, så gjorde alt for at kompensere for min egen usikkerhed. Jo mere jeg hviler i mig selv i dag, des nemmere møder jeg omverden og omvendt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. Januar, 2023 Jernet skrev, for 20 minutter siden: Jeg har lige talt med Columbias finansminister. Jeg skulle hilse og takke for supporten, Colombia's finansminister siger også tak..... Troede Columbia havde en finansdirektør og ikke en minister.... Men sådan er der jo så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 5. Januar, 2023 Glemte at tilføje, at jeg har mødt en del yngre kvinder de sidste par år, som er både 15-20 år yngre en mig, er selv 53 . De siger at de er mere tiltrukket af en mand som mig, med styr på sit liv, stille og rolig samt hviler i sig selv, frem for smarte pumpet fuck boy på tinder og andre steder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. Januar, 2023 Gabbana skrev, for 25 minutter siden: Jeg kan så fortælle at jeg har lavet en udregning for hvor mange penge jeg har brugt på kaffe dates og jeg har brugt i alt 5.879 kroner på kaffe Hvis det er på en uge, er det meget. Hvis det er over 15 år, er det lidt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2154 Skrevet 5. Januar, 2023 (edited) Jeg klæder mig i almindelig, pænt nyvasket tøj, cowboybukser og en udvalgt skjorte .. deodorant uden parfume, da jeg jo ikke véd om der kan være noget med allergi ... Større bad før jeg tager hjemmefra, og skyller mig over eller vasker mig når jeg når frem, jeg skal sædvanligvis rejse et godt stykke ... Jeg ville egentlig godt finde lidt inspiration til at klæde sig lidt fikst, som ældre ... så man virker mindst mulig usexet , dvs. ikke er klædt som en guldbrudegom ... Uden at man ligner en gangsterboss fra tediverne ... For mig passer det bedre med nget lidt country-agtigt, gerne med en snert af vagabond ... Eller bare noget helt personligt ... Redigeret 5. Januar, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 5. Januar, 2023 Pianistinden skrev, 1 time siden: Jeg er fuldstændig mig selv så bortset fra lidt mere lækkert lingeri når det er en gæst så er forberedelserne ens uanset om det er en date eller en gæst jeg skal møde . Jeg er forfængelig og går enormt meget op i min hygiejne, hårpleje, hudpleje, skønhedsbehandllinger og makeup. Jeg er ikke dullet op med falske øjenvipper og læber, men har altid altid ALTID mascara, parfume og blush på i dagtimerne også på mit primære job (som noget nær den eneste af mine kvindelige kolleger). Jeg går klassisk feminint klædt og kan lige så vel have kjole på, på en søndag som på en date night lørdag Mine gæster møder mig i mit alm pæne hverdags tøj Så forberedelserne falder ikke rigtig udenfor mine daglige rutiner -jeg er bare altid lækker og spiseklar Kære Pianistinden - - jeg er bare altid lækker og spiseklar - - det lyder sådan - godt gået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 5. Januar, 2023 sneræven skrev, for 22 minutter siden: Jeg klæder mig i almindelig, pænt nyvasket tøj, cowboybukser og en udvalgt skjorte .. deodorant uden parfume, da jeg jo ikke véd om der kan være noget med allergi ... Større bad før jeg tager hjemmefra, og skyller mig over eller vasker mig når jeg når frem, jeg skal sædvanligvis rejse et godt stykke ... Jeg ville egentlig godt finde lidt inspiration til at klæde sig lidt fikst, som ældre ... så man virker mindst mulig usexet , dvs. ikke er klædt som en guldbrudegom ... Uden at man ligner en gangsterboss fra tediverne ... For mig passer det bedre med nget lidt country-agtigt, gerne med en snert af vagabond ... Eller bare noget helt personligt ... er det dig fra kandis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2154 Skrevet 5. Januar, 2023 (edited) mrfisher skrev, for 35 minutter siden: er det dig fra kandis a´hwaffor en fisk ... ?????? Nej, jeg er hverken halvt eller helt kendt ... Men derfor er der alligevel en del der kender mig ... ... og jeg er absolut ikke til dansktop ... Redigeret 5. Januar, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 5. Januar, 2023 Jeg dresser ned. Flannelskjorte og arbejderbukser. Ubarberet og med håret i hestehale. Gerne lidt motorolie på hænderne, som jeg straks beder om at få vaske væk når jeg kommer ind. Og så en af mine mirakuløse og svindyre parfumer - en som de ikke egentlig kan dufte, men alligevel fornemmer nærværelsen af. Den kombi gør dem blød i knæene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 5. Januar, 2023 2300Amar skrev, for 2 timer siden: Glemte at tilføje, at jeg har mødt en del yngre kvinder de sidste par år, som er både 15-20 år yngre en mig, er selv 53 . De siger at de er mere tiltrukket af en mand som mig, med styr på sit liv, stille og rolig samt hviler i sig selv, frem for smarte pumpet fuck boy på tinder og andre steder . Og det har du ret i. At hvile i sig selv. De kan mærke det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg