Hop til indhold

Dårlig mavefornemmelse - hvordan får man det sagt?

Featured Replies

Skrevet

Jeg går altid med min mavefornemmelse, også som sexarbejder. Det er meget få jeg har sagt nej tak til gennem tiden, men nu står jeg så i situationen at jeg har en virkelig dårlig mavefornemmelse med en ny kunde, og jeg har ikke lyst til at se ham.

Hvordan får jeg det sagt på en ordentlig måde så jeg ikke sårer ham unødigt?

Måske har I piger nogle gode erfaringer? Måske har I mænd nogle tanker om det?

<3

Skrevet

Nu skal du jo selvfølgelig ikke udlevere ham her, men hvad skyldes din dårlig mavefornemmelse? 

Har du mødt ham engang tidligere? 

Jeg mener man altid skal gå efter sin mavefornemmelse, så hvis det er sådan du har det, 100% følg den. 

Skrevet
  • Author
Jernet skrev, for 9 minutter siden:

Nu skal du jo selvfølgelig ikke udlevere ham her, men hvad skyldes din dårlig mavefornemmelse? 

Har du mødt ham engang tidligere? 

Jeg mener man altid skal gå efter sin mavefornemmelse, så hvis det er sådan du har det, 100% følg den. 

Jeg har ikke mødt ham før.

Han var meget styrende i vores samtale, kommanderende i flere tilfælde, og det føltes virkelig ubehageligt. Og så blev han bare ved og ved at trække samtalen ud, selvom jeg flere gange sagde ligeud at jeg ville lægge på. Det virkede som om han ville dominere relationen.

Udover det kan det være svært at forklare en mavefornemmelse. Det er bare en ubehagelig fornemmelse.

Skrevet

Altid følg din mavefornemmelse!

99% af de mindre gode oplevelser jeg har haft i denne branche, havde jeg allerede fra starten en mistanke om ville ende i et mindre heldigt møde.

Hvis jeg har kontakt med en mand og jeg ikke har lyst til at få ham på besøg, skriver jeg bare at jeg ikke føler kemien er der og ønsker ham en fortsat god dag.

Mændene kan vælge til og fra som de ønsker, samme kan vi :)

Skrevet
Amanduh skrev, for 18 minutter siden:

Jeg går altid med min mavefornemmelse, også som sexarbejder. Det er meget få jeg har sagt nej tak til gennem tiden, men nu står jeg så i situationen at jeg har en virkelig dårlig mavefornemmelse med en ny kunde, og jeg har ikke lyst til at se ham.

Måske har I piger nogle gode erfaringer? Måske har I mænd nogle tanker om det?

<3

Et forslag fra mig hvor du bruger en lille løgn for at undgå det personlige og risiko for at såre ham:

Fortæl ham venligt, at du for at holde et højt niveau kun ser få gæster dagligt. I den senere tid er mange stamkunder regelmæssigt vendt tilbage, og du har derfor besluttet at lukke for tilgang af nye gæster indtil videre. I det her  aktuelle tilfælde er du kommet til at booke for optimistisk, hvilket du beklager.

Håber du kan bruge noget af det.

Venlig hilsen 

signor

Skrevet
Amanduh skrev, for 24 minutter siden:

jeg har en virkelig dårlig mavefornemmelse med en ny kunde, og jeg har ikke lyst til at se ham.

Jeg skulle til at foreslå noget i retning af, at du måske kunne sige, at du havde en fornemmelse af, at I måske havde mødt hinanden før i en anden sammenhæng, og at du derfor ikke synes det var en god ide at mødes til sex.

Efter at have læst din ekstra information blinker alle røde lamper. Det møde bliver ikke godt. Det er helt fair som @Din Emma skriver, at du toner rent flag og siger, at du fornemmer, at I ikke passer godt sammen.

Som de andre skriver, så stol på din mavefornemmelse. Du skylder ham ikke noget, og da slet ikke hvis han allerede moser dig i telefonen.

Skrevet
Amanduh skrev, for 4 minutter siden:

Han var meget styrende i vores samtale, kommanderende i flere tilfælde, og det føltes virkelig ubehageligt. Og så blev han bare ved og ved at trække samtalen ud, selvom jeg flere gange sagde ligeud at jeg ville lægge på. Det virkede som om han ville dominere relationen. 

Han lyder som en faker, der måske i virkeligheden slet ikke vil besøge dig. 

Jeg synes din årsag til ikke at ville se ham er helt reel, og det kan du sagtens sige, pakke det pænt ind og afslutte med at sige at du ikke føler det her vil blive godt og ham ikke skal spilde sine penge og i begge ikke skal spilde jeres tid på hinanden. Måske mere diplomatisk end jeg formulere det. 

Pas på dig selv. 

Skrevet

Forstår godt din bekymring, og den er hel real syntes jeg . I bund og grund kan han tage afslaget så ilde op at han vil begynde at stalke dig, der er virkelig mange syge personer tror jeg .

Du må sige det så nænsomt som muligt, om du så må lyve, så gør det, kan virkelig føle her bag skærmen at du føler dig frastødt af denne syge person .

Redigeret af 2300Amar

Skrevet

Er der tvivl er der som regel ingen tvivl. Måske han læser med her, så jeg ville bare være ærlig og sige at du ikke føler kemien er der og af den grund skal i ikke mødes 

pas godt  på dig selv 

Skrevet

Du skal bare sige ligeud at du har en dårlig mavefornemmelse. Det plejer folk at respektere, og skulle han endelig begynde at diskutere din begrundelse, siger du bare at han lige nu kun bestyrker din fornemmelse. 
Ikke alle de der sære foreslåede udflugter og hvide løgne. 
Jeg har brugt argumentet i en verden hvor sådanne argumenter normalt ikke høres. De fleste har sagt ok, nogle få har grinet og sagt "tøs" hvorpå jeg kunne svare at han lige have bekræftet min fornemmelse. 
Det hedder også intuition. 

Skrevet

Kender godt din følelse og den er bestemt ikke ra :(

Jeg høre til en af de total besværlige... Jeg skal både se ansigts billede... Tale med dem og drikke en kop kemi kaffe

Og det gør, at Jeg og de får en følelse af om det er værd, at bruge mere tid på. Plus de jo også kan sige fra efterfølgende... Går jo begge veje

Og så syntes Jeg, at det er nemmere, at sige fra på en pæn måde... Og at Jeg ikke hel syntes der er den kemi der skal til, for et videre forløb

Men kan du allerede mærke i en samtale, at det ikke er dig... Ja så er det nemmere at sige pænt, at du desværre ikke har/havde fornemmelsen af, at der var den kemi der skal til for, at man kan lege sammen... Evt. send dit afslag på sms så du slipper for, at høre hans nok grimme svar

Det giver dig også en god fornemmelse i kroppen når du får sagt fra <3

Skrevet

Du skal ikke bekymre dig om at såre hans følelser når du tager udgangspunkt i dine egne.

Du skriver en besked: "Hej, jeg aflyser vores aftale da jeg har en dårlig fornemmelse omkring det. Mvh xxxx"

Bliver han ved med at skrive eller maile så blokerer du ham.

Færdig. Slut. Næste

Skrevet

Det er bare at aflyse den aftale og afslutte kontakten.

Du behøver ikke begrunde din beslutning.

Skrevet

Du skylder ingen forklaring til nogen. Heller ikke til ham. Bare aflys. Længere er den ikke.

Skrevet

Gør som pianistinden skriver. 

Du skylder ham intet. Og du vil lave overgreb på dig selv hvis du tvinger dig selv til at være samnen med ham

Iøvrigt så begrunder du da din dårlige mavefornemmelse virkelig godt idet du jo skriver at han var meget styrende og dominerende i jeres samtale og trak samtalen ud - længere end du havde lyst til. 

Det giver da et rigtig godt billede på din dårlige mavefornemmelse. 

Jeg ville også selv anse det som et rødt flag hvis en - jeg aldrig havde mødt før - var styrende og dominerende under den indledende samtale. 

Skrevet
tvr skrev, for 25 minutter siden:

Du skylder ingen forklaring til nogen. Heller ikke til ham. Bare aflys. Længere er den ikke.

Enig med @tvr. Hvorfor skal du forklare en masse? Aflys og blokere hans nr.

Skrevet

Altid stol på din mavefornemmelse. Jeg siger oftest “Beklager, men vi er ikke et match”, ikke flere forklaringer, kommer de med grimme kommentarer derefter har de kun bevist min pointe. 

Skrevet

Og stor ros for, at du holder den pæne tone og udviser samvittighedsfuldhed.

Med det i mente skal du stole på din intuition, og som Liv antyder, hold det kort og ærligt.

:) Q.

Skrevet

Hmmm, jeg er ikke ganske enig i "færdig, slut, næste" kontant afregning-stilen fra de damer. Det er nemt at skrive og sige, når man er meget erfaren. Men hvis I læser trådstarters oplæg igen, er der en usikkerhed, og en lille angst, på spil. Sådan opfatter jeg det i alt fald. 

I det daglige er jeg meget kontant, men aldrig på andres vegne. En 30-årig, for eksempel, kan ikke have samme læderhud og mangel på angst for omverdenens dom som mig 60-årige. Nogle gange er spørgsmålet, om man vil slå hovedet til blods imod klippevæggen - eller lige så stille liste en lidt mere diskret vej rundt om bjerget, og komme videre.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Men hvis I læser trådstarters oplæg igen, er der en usikkerhed, og en lille angst, på spil.

I givet fald er der ekstra grund til at sige nej tak og komme videre, uden dialog. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

er der en usikkerhed, og en lille angst,

Det er kun første gang, og der er altid en første gang. Når man først har sprunget over kløften er de næste spring rutine. 

Skrevet
Liv skrev, for 1 minut siden:

I givet fald er der ekstra grund til at sige nej tak og komme videre, uden dialog. 

Jeg mener nu heller ikke, at mit svarforslag ligefrem lagde op til dialog.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 12 minutter siden:

Hmmm, jeg er ikke ganske enig i "færdig, slut, næste" kontant afregning-stilen fra de damer. Det er nemt at skrive og sige, når man er meget erfaren. Men hvis I læser trådstarters oplæg igen, er der en usikkerhed, og en lille angst, på spil. Sådan opfatter jeg det i alt fald. 

I det daglige er jeg meget kontant, men aldrig på andres vegne. En 30-årig, for eksempel, kan ikke have samme læderhud og mangel på angst for omverdenens dom som mig 60-årige. Nogle gange er spørgsmålet, om man vil slå hovedet til blods imod klippevæggen - eller lige så stille liste en lidt mere diskret vej rundt om bjerget, og komme videre.

Hele pointen er jo netop at for at trives i denne branche skal man lære at turde sige fra. Jo før jo bedre. Masser af mænd vil prøve at manipulere dig til at gøre ting du ikke ønsker og kan du ikke lide at sige nej, ender det galt :( 

Har set mange søde piger forlade branchen af den grund. 

Skrevet

Jeg havde fornylig lavet en aftale med en pige, men kort efter skriver hun at hun lige havde fået det røde og desværre måtte aflyse ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Jeg havde fornylig lavet en aftale med en pige, men kort efter skriver hun at hun lige havde fået det røde og desværre måtte aflyse ;-)

Ja det sker desværre på ubekvemme tidspunkter det skidt, jeg har selv gjort det flere gange fordi min krop lever sit eget liv, aflyser aftalet med mig og nægter at indordne sig efter mine planer :lol:

Men så er det bare at omdirigere aftalen til en anden dag B)

At bruge det som undskyldning er bare at trække tiden for menstruation varer ikke evigt (heldigvis)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.