Hop til indhold

Hvorfor er der så stor mangel på Dominaer i KBH?

Featured Replies

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 31 minutter siden:

Du må ikke selv reklamere herinde men undtagelsen er hvis du smider det op under Sexevents i  Sexevents underforummet må man godt reklamere og er du smart @Lady Laura så formulerer du det som Domina optræning i feks. April måned så Admins ikke rykker det til tidligere afholdte sexevents for hurtigt. 

Har lavet det på den måde nu og tak for info.

• Svar 83
  • Visninger 18.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Der er mange gode Dominaer i Dk, men nu efterlyser manden udenlandske Dominaer. Dem er der rigeligt af i Kbh. Du kan finde deres annoncer på sm-porten og på escord-side.dk Så går snakken om prise

• Er der så stor mangel...? Så vidt jeg kan se er de ikke så synlige, det er nok fordi vi er mere bonerte end Red Light i Amsterdam og i Hamburg og Berlin. Se Sverige, der skal man vidst lede mere..

• Madame-elisabeht(TV)
    Madame-elisabeht(TV)

Kære Noah1 Hold op en spændende tråd du har fået lavet - Du skal da ikke gå og være så ked af det!  Hvis du helst fortrækker udenlandske Dominaer, så hop da på et tog en og smut en tur til H

Skrevet
Lady Laura skrev, for 23 timer siden:

Er det mig som er blind?

Jeg ser den ikke!

Skrevet
Lady Laura skrev, den 4.4.2024 at 08:39:

Nej, den gik ikke og er nu slettet.

Til gengæld, så har jeg ikke fået en ekstra advarsel.

Find informationer om mine lærlinge på en anden side.

Skrevet
LystTilSM skrev, den 1.4.2024 at 19:47:

Jeg kender desværre ikke et board som er i live :(

Men hvis nogen vil starte et  vil jeg være fast deltager og bidrager gerne til omkostninger, men synes SMporten vil være et passende sted 

Måske sørgeligt for for nogen, men jeg kan da oplyse at SMporten er oppe at køre igen.

Så Lady Lauras ønske om at det ikke skete, blev det ikke opfyldt.

Skrevet
Dickmand skrev, for 16 minutter siden:

Måske sørgeligt for for nogen, men jeg kan da oplyse at SMporten er oppe at køre igen.

Er du sikker på det, får bare en startside

Skrevet

Generelt koster en dominans seance det dobbelte af en almindelig sex seance - hvilket jeg aldrig har forstået: hvis jeg var glædespige og havde sex med adskillige kunder hver dag ville jeg tro en dominans seance hvor man formentlig ikke har almindelig sex ville være en kærtkommen afveksling - men hvad ved jeg.

Jeg har prøvet dominans med flere glædespiger, men de fleste synes ikke rigtigt at vide hvad de skal stille op - og hvis man selv skal tage initiativ går det der med at blive domineret ligesom i vasken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.