Hop til indhold
Noah1

Hvorfor er der så stor mangel på Dominaer i KBH?

Recommended Posts

For et det helt klart 2 ting

prisen på dominaer  

at mange dominaer ikke vil have man rører ved dem

 

der afholder mig fra besøg

hvorimod der er en del udenlandske til fornuftige priser og som ikke har berørings angst 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke læst det hele, bare set overskriften og jeg mener at det bunder i at eksisterende dominaer ikke har været gode nok til at oplære de unge kvinder som vil.

Det gælder også mig selv og derfor er jeg begyndt at oplære unge kvinder igen, sådan at vi får flere til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Så går man her med 3 lærlinge, som jeg lærer op i lidt af hver og så bliver vi brændtaf 70% af tiden.

Det gør det rigtig svært for mig at få dem til selv at tro på seriøsiteten i BDSM verden her i kongeriget.

Helt ærligt, ta jer sammen og giv noget i stedet for bare at ville ha og ha.

Går her og piver over manglende dominaer som en forvent og møgforkælet møgunge!

Redigeret af Lady Laura

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lady Laura

Forstår godt din irritation over de som svigter, det er desværre mere reglen end undtagelsen.

Men efter min mening, og jeg har +30 år i den prof BDSM verden, så er der flere årsager til det lille antal dominaer.

Hvis ikke efterspørgelse er stor så bliver der også få dominaer, hvem gider sidde på en vagt og så kommer der kun en gæste 

Mange (de fleste) dominaer tilbyder ikke sex, ofte fordi de føler sig hævet de kvinder som tilbyder sex, men uanset så er Dominaerne lige så meget prostituerede som de andre. For mit vedkommende så er BDSM en del af sex.

De færreste dominaer er det af reel lyst, men af ren kassetænkning. Man mærker tydeligt når dominaen er med af lyst, og det er ikke så tit det sker mere.

Tidligere blev der afholdt events, med flere dominaer og endnu flere slaver. Generelt finder jeg pris niveauet i orden, men det sidste jeg så var prisen helt i "himlen"

For 10-15 år siden var de fleste dominaer aktive på de forskellige forummer og deltog i debatter som her og chat forummer. Nu er de næsten totalt fraværende.

Du skriver du har "elever", Jamen så fortæl om det så vi bliver nysgerrige.

Men for at slutte hvor vi startede, så skal vi alle respekterer hinanden og selvfølgelig udebliver man ikke fra en aftale!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Laura skrev, for 5 timer siden:

Så går man her med 3 lærlinge, som jeg lærer op i lidt af hver og så bliver vi brændtaf 70% af tiden.

Det gør det rigtig svært for mig at få dem til selv at tro på seriøsiteten i BDSM verden her i kongeriget.

Helt ærligt, ta jer sammen og giv noget i stedet for bare at ville ha og ha.

Går her og piver over manglende dominaer som en forvent og møgforkælet møgunge!

Alt for mange useriøse, og det "rammer" ekstra hårdt ved en Domina hvor et besøg typisk er min. 1 time og så er der sat 1/2 time af til rengøring. Eneste vej frem, er depositum på f.eks. 1000 kr. det vil sorter de useriøse fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 2 minutter siden:

Alt for mange useriøse, og det "rammer" ekstra hårdt ved en Domina hvor et besøg typisk er min. 1 time og så er der sat 1/2 time af til rengøring. Eneste vej frem, er depositum på f.eks. 1000 kr. det vil sorter de useriøse fra. 

Pite, jeg er i princippet enig med dig, dog har jeg svært ved at betale depositum til en ukendt domina som ikke er et etableret sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg ser priser som 3500 kr for 1 time hos en"domina", der er totalt ukendt, er jeg klar over, at for mange driver rovdrift på navnet Domina.

Men der er sikkert nogen, der falder for det.

Når nu der skrives om div. forum,s hvor der kan være debat, Hvor er det?

Hvor er SM-porten blevet af?

Nej som Pite skriver: tag et passende depositum, det sortere de useriøse fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dickmand,

Typisk så er prisen hos en domina 2500 for en time?

Men oplever at såkaldte blive piger uden udstyr or erfaring  tager fuldstændige ublu priser for dominans.

Tidligere var der et chat forum hos SMPORTEN og BDSMFORUM

BDSMFORUM døde for nogle år siden og jeg tror at SMPORTEN syntes at chat var for dyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 34 minutter siden:

Pite, jeg er i princippet enig med dig, dog har jeg svært ved at betale depositum til en ukendt domina som ikke er et etableret sted.

Jeg kunne aldrig finde på at vælge en "ukendt" Domina. Vil altid opsøge en der har været i gamet i længer tid, eller arbejder på et af de kendte steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 1 minut siden:

Dickmand,

Typisk så er prisen hos en domina 2500 for en time?

Men oplever at såkaldte blive piger uden udstyr or erfaring  tager fuldstændige ublu priser for dominans.

Tidligere var der et chat forum hos SMPORTEN og BDSMFORUM

BDSMFORUM døde for nogle år siden og jeg tror at SMPORTEN syntes at chat var for dyr.

Ja, der er nogle der tror, at fordi de har en par lange støvler og en ridepisk fra Harald Nyborg kan de kalde sig Domina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kunne aldrig finde på at vælge en "ukendt" Domina. Vil altid opsøge en der har været i gamet i længer tid, eller arbejder på et af de kendte steder.

Ja det er dilemmaet, for hvordan skal de nye så komme ind i gamet?

Og ser vi på København så er der ikke mange etablerede steder tilbage. Og i Odense ser jeg 1-2 steder, men Aarhus og Aalborg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
LystTilSM skrev, for 12 minutter siden:

Dickmand,

Typisk så er prisen hos en domina 2500 for en time?

Men oplever at såkaldte blive piger uden udstyr or erfaring  tager fuldstændige ublu priser for dominans.

Tidligere var der et chat forum hos SMPORTEN og BDSMFORUM

BDSMFORUM døde for nogle år siden og jeg tror at SMPORTEN syntes at chat var for dyr.

Jeg må udtrykke mig forkert...

Jeg spurgte efter et forum til DEBAT...ikke til chat.?

(Så vi pudser lige tasterne af, og skriver det igen):D

ER der andre board, hvor vi kan debattere, et som er i live, dem der er nævnt, er jo afgået ved døden.....?

Redigeret af Dickmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhus? 

Generalt besøger jeg kun danske kvinder. Men i BDSM verdenen har jeg gjort en undtagelse.

I Glostrup har jeg besøgt Lady Solei og fået gode oplevelser.

Seneste har jeg lavet en aftale med Amandara i Aarhus og føler hun hører til blandt de etablerede og glæder mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 5 minutter siden:

Jeg må udtrykke mig forkert...

Jeg spurgte efter et forum til DEBAT...ikke til chat.?

(Så vi pudser lige tasterne af, og skriver det igen):D

ER der andre board, hvor vi kan debattere, et som er i live, dem der er nævnt, er jo afgået ved døden.....?

Jeg kender desværre ikke et board som er i live :(

Men hvis nogen vil starte et  vil jeg være fast deltager og bidrager gerne til omkostninger, men synes SMporten vil være et passende sted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 59 minutter siden:

Når jeg ser priser som 3500 kr for 1 time hos en"domina", der er totalt ukendt, er jeg klar over, at for mange driver rovdrift på navnet Domina.

Men der er sikkert nogen, der falder for det.

Når nu der skrives om div. forum,s hvor der kan være debat, Hvor er det?

Hvor er SM-porten blevet af?

Nej som Pite skriver: tag et passende depositum, det sortere de useriøse fra.

Jeg tager 2000 for 1 time. 

Holder mig for mig selv og er glad for at SM porten ikke findes mere.

Savner også fortiden, men vi må tilpasse os nutiden og den fremtid som den bringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 14 minutter siden:

Jeg kender desværre ikke et board som er i live :(

Men hvis nogen vil starte et  vil jeg være fast deltager og bidrager gerne til omkostninger, men synes SMporten vil være et passende sted 

Samme her, men ingen gider alt det der bøvl der følger med og derfor kommer det ikke til at ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, 1 time siden:

Alt for mange useriøse, og det "rammer" ekstra hårdt ved en Domina hvor et besøg typisk er min. 1 time og så er der sat 1/2 time af til rengøring. Eneste vej frem, er depositum på f.eks. 1000 kr. det vil sorter de useriøse fra. 

Jeg går ikke ind for depositum.

Man må have en form for samvittig og skrive at man er forsinket forhindret eller har fået kolde fødder. Det er jo en ærlig sag.

Mennesker bliver bare grimmere og grimmere for hver generation og det generer dem slet ikke.

Jeg tænker at det kommer til at ændre sig og opstå i en ny form.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, 1 time siden:

Alt for mange useriøse, og det "rammer" ekstra hårdt ved en Domina hvor et besøg typisk er min. 1 time og så er der sat 1/2 time af til rengøring. Eneste vej frem, er depositum på f.eks. 1000 kr. det vil sorter de useriøse fra. 

Jeg tror ikke på ideen om depositum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
LystTilSM skrev, for 1 time siden:

Kære Lady Laura

Forstår godt din irritation over de som svigter, det er desværre mere reglen end undtagelsen.

Men efter min mening, og jeg har +30 år i den prof BDSM verden, så er der flere årsager til det lille antal dominaer.

Hvis ikke efterspørgelse er stor så bliver der også få dominaer, hvem gider sidde på en vagt og så kommer der kun en gæste 

Mange (de fleste) dominaer tilbyder ikke sex, ofte fordi de føler sig hævet de kvinder som tilbyder sex, men uanset så er Dominaerne lige så meget prostituerede som de andre. For mit vedkommende så er BDSM en del af sex.

De færreste dominaer er det af reel lyst, men af ren kassetænkning. Man mærker tydeligt når dominaen er med af lyst, og det er ikke så tit det sker mere.

Tidligere blev der afholdt events, med flere dominaer og endnu flere slaver. Generelt finder jeg pris niveauet i orden, men det sidste jeg så var prisen helt i "himlen"

For 10-15 år siden var de fleste dominaer aktive på de forskellige forummer og deltog i debatter som her og chat forummer. Nu er de næsten totalt fraværende.

Du skriver du har "elever", Jamen så fortæl om det så vi bliver nysgerrige.

Men for at slutte hvor vi startede, så skal vi alle respekterer hinanden og selvfølgelig udebliver man ikke fra en aftale!

 

Jeg er enig i meget af det du skriver - det er sådan lidt på godt og ondt i min forstand.

Det med ikke at have sex med sine slaver bunder i at det simpelthen er under min værdighed. Det har intet med andre kvinder at gøre.

Jeg har de sidste 10 år holdt mig meget for mig selv fordi jeg ikke bryder mig om det drama der ofte fælger med at sidde på vagt et sted. Det var så befrigende at slippe for det.

Nu, med de indlæg der ellers er kommet, så kan jeg godt se at jeg har det godt i min osteklokke. 

Til næste år har jeg 20 års jubilæum og finder nok på et event.

Ingen gider det traditionelle, rutine eller autopilot

- Levende og autentiske stunder er det der skal til.

Det tror jeg på.

Prostitution eller ej, hvem går op i det? Det er jo bare en etiket som så mange andre man kan sætte på dem man vil.

Mht til eleverne, så tænker jeg at oprette et indlæg et sted, så man kan få lidt mere afvide end det som står i annoncerne. Billeder er naturligvis vigtigt på trods af mine ord og så langt er vi ikke nået eftersom det ikke er sikkert at de vil bruge det i det her regi.

Redigeret af Lady Laura

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 time siden:

Alt for mange useriøse, og det "rammer" ekstra hårdt ved en Domina hvor et besøg typisk er min. 1 time og så er der sat 1/2 time af til rengøring. Eneste vej frem, er depositum på f.eks. 1000 kr. det vil sorter de useriøse fra. 

Okay, det var jeg slet ikke klar over...

Meget udseende og mange ubrugte ting som egentlig bare står til pynt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
LystTilSM skrev, for 2 timer siden:

Ja det er dilemmaet, for hvordan skal de nye så komme ind i gamet?

Og ser vi på København så er der ikke mange etablerede steder tilbage. Og i Odense ser jeg 1-2 steder, men Aarhus og Aalborg?

Hvorfor skal det lige været et etableret sted som koster en formue hver måned?

Hvorfor kan det ikke bare være et sted hvor man har de ting man skal bruge til formålet?

ALtså vil man have de store super dyre steder som i gamle dage, så betal for det.

Jeg havde bl. andet Roskildevej 47 A og betalte en formue hver måned og for hvad?

For at holde liv i et etableret sted for kunderne skyld? Nej.

Redigeret af Lady Laura

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede et oplæg om den yngste lærling og har fået en advarsel af admin for det.

Jeg har ikke tænkt mig at betale hertil for at oplyse jer, så det må I finde på et andet websted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Laura skrev, for 31 minutter siden:

Jeg lavede et oplæg om den yngste lærling og har fået en advarsel af admin for det.

Du må ikke selv reklamere herinde men undtagelsen er hvis du smider det op under Sexevents i  Sexevents underforummet må man godt reklamere og er du smart @Lady Laura så formulerer du det som Domina optræning i feks. April måned så Admins ikke rykker det til tidligere afholdte sexevents for hurtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...