Pelle3003 30 Skrevet 2. Januar, 2023 Hej Søger folks erfaring fra hende: https://annoncelight.dk/showad/352032 Hvem har været der og hvordan var oplevelsen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1046 Skrevet 2. Januar, 2023 Pelle3003 skrev, for 2 timer siden: Hvem har været der og hvordan var oplevelsen ? Her. Var i nærheden for ca. 3 år siden, og kiggede forbi. Skulle nok have været kørt igen. Gamle billeder. Meget stor kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 3. Januar, 2023 Pelle3003 skrev, for 17 timer siden: Hej Søger folks erfaring fra hende: https://annoncelight.dk/showad/352032 Hvem har været der og hvordan var oplevelsen ? En sød, stor husmor. Jeg kunne ikke komme i hendes mund, så hun gav mig håndarbejde. Det bedste er klart hende bryster - i min optik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasplaren 44 Skrevet 3. Januar, 2023 Jeg har været forbi for ikke så længe siden og jeg vil godt kunne anbefale hende. Hun er en ældre dame, tager imod privat og hun er nem at snakke med. Jeg havde aftalt at slutte af med at sperme hende i ansigt og mund. Hun slugte hver en dråbe . Tror faktisk oprigtig hun nyder at sutte pik og at gerne yngre mænd besøger hende. Så Go For It. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle3003 30 Skrevet 3. Januar, 2023 Ja, tænker også at det må prøves 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasplaren 44 Skrevet 3. Januar, 2023 Synes du skal gøre det. Hun er som sagt ret lige til. Jeg havde besøgt hende meget mere hvis jeg ellers boede tættere på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toftmand 7 Skrevet 21. Marts, 2023 Jeg var forbi for ca. en mdr. siden. Sød,rar, og nem at være sammen med, jeg havde bedt hende have nylonstrømper på, og det havde hun opfyldt, jeg rørte ved hendes ben og bryster imens hun suttede min pik, jeg var lidt anspændt men hun kæmpede og jeg sprøjtede i munden og hun tog det hele. Dejlig naturlig Q. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest petersnow Skrevet 5. Juni, 2023 Kan ikke finde hende mere ! Er hun stoppet helt - eller annoncerer andre steder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 30. August, 2023 Hun er tilbage https://annoncelight.dk/showad/352032 og jeg overvejer selv at køre forbi ved lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest petersnow Skrevet 21. September, 2023 Kan ikke rigtig finde ud af hende ! Hun skulle komme fra ferie 8/9 - men svarer ikke. Nogen der har været der efter 8/9 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 21. September, 2023 Jeg har været der. Hun er en tur værd. God pik slikker der oprigtig lader til at nyde det og så sluger hun hver en dråbe sperm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydekrog 0 Skrevet 15. Maj, 2024 Er der nogen der har besøgt hende for nylig? Overvejer at kigge forbi hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydekrog 0 Skrevet 15. Maj, 2024 Er der nogen der har besøgt hende for nylig? Overvejer at kigge forbi hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jokerit 2 Skrevet 16. Maj, 2024 Hun er expert til at sutte til bunds og tage hele udløsningen i ansigtet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hurtigkarl 51 Skrevet 11. December, 2024 Har nogen været der for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hurtigkarl 51 Skrevet 13. December, 2024 manglerish skrev, for 13 timer siden: Hvorfor? Vil gerne besøge hende og der har ikke været nyt i 1-2 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1046 Skrevet 13. December, 2024 hurtigkarl skrev, for 38 minutter siden: Vil gerne besøge hende og der har ikke været nyt i 1-2 år Ikke noget jeg vil anbefale at gøre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 13. December, 2024 Jeg har brugt hende tidligere og vil mene du får ikke bedre pik slikker der sluger til den pris. Hun er en ældre dame så det skal man være frisk på. Men ellers go ahead Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fæhunden 2 Skrevet 2. Januar Har næsten lige været en tur forbi og det er en klar anbefaling herfra, et super blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg