Hop til indhold
Pelle3003

Dansk blowjob kvinde (uniktoo), Dianalund

Recommended Posts

Pelle3003 skrev, for 2 timer siden:

Hvem har været der og hvordan var oplevelsen ?

Her. 
Var i nærheden for ca. 3 år siden, og kiggede forbi. 
Skulle nok have været kørt igen. Gamle billeder. Meget stor kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir
Pelle3003 skrev, for 17 timer siden:

Hej

Søger folks erfaring fra hende: https://annoncelight.dk/showad/352032

Hvem har været der og hvordan var oplevelsen ?

En sød, stor husmor. Jeg kunne ikke komme i hendes mund, så hun gav mig håndarbejde. Det bedste er klart hende bryster - i min optik :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi for ikke så længe siden :ph34r: og jeg vil godt kunne anbefale hende. Hun er en ældre dame, tager imod privat og hun er nem at snakke med. Jeg havde aftalt at slutte af med at sperme hende i ansigt og mund. Hun slugte hver en dråbe <3. Tror faktisk oprigtig hun nyder at sutte pik og at gerne yngre mænd besøger hende. Så Go For It.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi for ca. en mdr. siden. Sød,rar, og nem at være sammen med, jeg havde bedt hende have nylonstrømper på, og det havde hun opfyldt, jeg rørte ved hendes ben og bryster imens hun suttede min pik, jeg var lidt anspændt men hun kæmpede og jeg sprøjtede i munden og hun tog det hele. Dejlig naturlig Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest petersnow

Kan ikke finde hende mere ! Er hun stoppet helt - eller annoncerer andre steder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest petersnow

Kan ikke rigtig finde ud af hende ! Hun skulle komme fra ferie 8/9 - men svarer ikke. Nogen der har været der efter 8/9 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har brugt hende tidligere og vil mene du får ikke bedre pik slikker der sluger til den pris. Hun er en ældre dame så det skal man være frisk på. Men ellers go ahead :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...