Hop til indhold

Recommended Posts

En glædelig jul og et godt nytår til alle her på EG.

Jeg skal en smut til København i begyndelsen af januar, og vil i den anledning gerne høre om de bedste bud på en times GFE i staden lige nu.

Jeg har et par kriterier, jeg normalt går efter:

1) Vil gerne minimere risiko for kønssygdomme, så jeg går normalt uden om piger, der har "uden kondom"-ekstraydelsen

2) Jeg vil gerne have en "luksusoplevelse", så jeg går efter de lidt dyrere piger og dem som ikke har 15-minutters tilbud. De skal helst have et pænt ansigt, en slank krop, naturlige bryster og give GF-kys

3) Jeg er 50+ og foretrækker der "voksne piger" i alderen 25-40ish

4) Kan GP føre en fornuftig samtale på dansk eller engelsk er det et plus

5) Foretrækker piger der arbejder selvstændigt og frivilligt

Jeg er spændt på, hvad der topper listen i København lige nu, så alle input er velkomne.

Hilsen

Gentleman, Aarhus

Redigeret af gentlemanfromdenmark@gmail

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som om, at en tur på et af hovedstadens tilbageværende bordeller nemmest vil opfylde dine ønsker. Måske kan det blive en udfordring med kyssene, men ring da til et sted eller to og hør, om ikke der skulle være en pige på vagt, som modsvarer dine ønsker. Alternativt er der også er par aktive piger her på EG, som kunne komme i betragtning, men det kræver selvfølgelig, at deres vagtplaner passer med, hvornår du er i byen. Der må du selv kigge på Annoncelight, om det kan gå op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for inspirationen.

Jeg har en drøm om at besøge alle de søde, og vidt forskellige, piger på Pussy Galores i løbet af 2023. Vel at mærke hvis de vi ha' besøg i en timestid (eller flere) af sådan en lidt mere end midaldrende, betalende, sensuel forspilsmand som mig, der oven i købet gerne vil snakke lidt bagefter. Og som værdsætter et glas Champagne til indledning, imens vi lækker planer for samværet.... og begynder at pille. Jeg har vist stadig to Champagne-glas stående hos PG.

Hvis jeg skriver om besøgene her på guiden, bliver det naturligvis med respekt for forskellighed, individuelt repertoire og for at kemi mellem os sikkert vil variere.

Det var da lidt af et nytårsforsæt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

Tak for inspirationen.

Jeg har en drøm om at besøge alle de søde, og vidt forskellige, piger på Pussy Galores i løbet af 2023. Vel at mærke hvis de vi ha' besøg i en timestid (eller flere) af sådan en lidt mere end midaldrende, betalende, sensuel forspilsmand som mig, der oven i købet gerne vil snakke lidt bagefter. Og som værdsætter et glas Champagne til indledning, imens vi lækker planer for samværet.... og begynder at pille. Jeg har vist stadig to Champagne-glas stående hos PG.

Hvis jeg skriver om besøgene her på guiden, bliver det naturligvis med respekt for forskellighed, individuelt repertoire og for at kemi mellem os sikkert vil variere.

Det var da lidt af et nytårsforsæt!

...beklager slåfejl. Det skal stå "lægger" planer for samværet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 4 timer siden:

Pigerne på Pussy Galores opfylder dine kriterier. Kemien & typen er svær at guide dig i - det kan du kun selv vurdere :-)

https://70210026.dk/vagplan  

Et præcist svar og tak for det. PG er et godt sted at begynde, og også fortsætte med.

Der er selvfølgelig andre goder steder som for eksempel SG og pigerne i Hvidovre og Valby.

Kan godt forstå at "markedet" i København er svært at navigere i.

Vi ses til nydelse en dag,  min søde frøken, snart,

Signor

Del dette indlæg

Link til indlæg

En anbefaling fra min side er Carola.

https://nympho.dk/n4758/2058/carola-gfe/

Intelligent polsk kvinde. Et besøg er som hos den hemmelige elskerinde. Hun har været flere omgang i Kbh. 

Du finder her også nogle anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
Din danske Girl Next Door skrev, den 27.12.2022 at 17:11:

Pigerne på Pussy Galores opfylder dine kriterier. Kemien & typen er svær at guide dig i - det kan du kun selv vurdere :-)

https://70210026.dk/vagplan  

Til trådstarters pkt 2 vil det være formålstjenligt at uddybe hvor mange af pigerne på PG, der kysser. 

Jeg vil anbefale TS at spørge den pågældende pige før fremmøde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...