Hop til indhold

Nemt og perfekt - som mand

Featured Replies

Skrevet
allan48 skrev, for 2 timer siden:

Det er mit indtryk vedr. dating, tinder mv. at
Mænd der søger kortvarige uforpligtende sexforhold har svært ved at finde kvinder.
Mænd der søger fast partner har nemt ved at finde kvinder.
Kvinder der søger kortvarige uforpligtende sexforhold nemt ved at finde mænd.
Kvinder der søger fast partner "en seriøs mand" har svært ved at finde mænd.

Ja både og. 

Sidst jeg var på scor - det var vist omkring november i ca 4 dage så blev det for meget og jeg slettede min profil som så ofte før - ja der skrev jeg faktisk udtrykkeligt at jeg ikke søgte en kæreste, men kun sex. Og det kunne jeg mærke flere af mændene blev lidt - hvad skal man sige " tøsefornærmede" over. Eller måske blev de bare forvirrede. Ihvertfald begyndte flere at kommentere på det og skrev at det da var lidt mærkeligt og lidt overfladisk at jeg kun søgte sex, for de søgte da noget mere fast og var ihvertfald ikke interesserde i engangsknald. Det var ikke rigtig dem skrev de. Rigtig mange lagde op til at skulle ses fast og at de nærmest var " vokset fra" det med engangsknald. ( det var ikke ældrd mænd men yngre mænd vi snakker om her) 

Jeg blev egentlig lidt overrasket over den reaktion. Følte lidt at de - altså mændene - følte sig lidt stødt over min ret uforpligtende og " ovetfladiske" tilgang til sex. At jeg ikke behøver mere og andet fra dem end lige en enkelt aften var vist nærmest fornærmende. 

Så jeg er ikke helt sikker på at du har ret i din teori. Jeg tror din teori passede for 15-20 år siden. 

Men tiderne har ændret sig 

Også i dating verdnen. Mænd leder efter seriøse forhold i større grad end tidligere. Kvinder er blevet mere frigjorte og søger nu engangsknald i større grad end tidligere. 

Redigeret af Den lille frøken

• Svar 52
  • Visninger 7.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Måske pik i lange baner, men hvilken slags pik?  Jeg tror det har meget med den energi man selv har hvad man tiltrækker. Jeg er godt forsynet med dejlige, kærlige elskere nu, men for et par år si

• Ja, selvfølgelig kan kvinder, også ældre kvinder, få sex når de vil. Måske ikke med hvem de vil, men de kan få sex hvis de vil. Som skrevet før af andre, via tinder, i byen, swingerklub, i netto, i pa

• Nej det er der da ikke. Og man kan jo et øjeblik her ved årets slut, reflektere over hvordan vi ville have det, hvis det var omvendt? Vores koner kunne købe hvad de lystede med smukke dejlige unge mæn

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 11 timer siden:

Jeg blev egentlig lidt overrasket over den reaktion. Følte lidt at de - altså mændene - følte sig lidt stødt over min ret uforpligtende og " ovetfladiske" tilgang til sex. At jeg ikke behøver mere og andet fra dem end lige en enkelt aften var vist nærmest fornærmende. 

Tror det handler om det, nogle kalder "erotisk rang" ... 
De seksuelt efterstræbte - mænd som kvinder - har nemt ved at finde uforpligtende sex, men svært ved at finde forhold.
Omvendt, så har de mere gennemsnitligt efterstræbte - mænd som kvinder - nemt ved at finde fast forhold, men svært ved at finde uforligtende sex.

Når det ligner et mand / kvinde problem, er det simpelt hen fordi der er ret få seksuelt efterstræbte mænd, men mange seksuelt efterstræbte kvinder.

Aådan groft skåret .. svært at forklare kort .. og det er selvfølgelig tænkt som tendens, ikke generalisering ... 

• 1 month later...
Skrevet
sneræven skrev, den 5.1.2023 at 10:54:

Tror det handler om det, nogle kalder "erotisk rang" ... 
De seksuelt efterstræbte - mænd som kvinder - har nemt ved at finde uforpligtende sex, men svært ved at finde forhold.
Omvendt, så har de mere gennemsnitligt efterstræbte - mænd som kvinder - nemt ved at finde fast forhold, men svært ved at finde uforligtende sex.

Når det ligner et mand / kvinde problem, er det simpelt hen fordi der er ret få seksuelt efterstræbte mænd, men mange seksuelt efterstræbte kvinder.

Aådan groft skåret .. svært at forklare kort .. og det er selvfølgelig tænkt som tendens, ikke generalisering ... 

Meget godt beskrevet, trods at det er kort. Det passer meget godt begge vej.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.