Hop til indhold

Recommended Posts

Hvorfor er det ikke fair at anmelde en sugardaddy - men fair at anmelde en sugarbabe?

Anmeldelserne handler om parternes oplevelse vedr troværdighed og diskretion af personen, om billeder var retvisende, kommunikationen i orden, kemien mellem dem osv osv.

Dit køb og salg argument er for søgt - hæv barren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
migmanden skrev, for 9 timer siden:

 

Det er jo ikke fair af anmelde sugardadys.  Det er et spørgsmål om etik om moral. Det betyder at alt kan stoppes uden betaling, hvis der ikke er enighed. 

En sugar babe sælger en ydelse og en dady betaler. Det er derfor en køber sælger relation. Normalt er det køberen som er beskyttet af købeloven. Sælgeren er den særke part. Netto kan ikke anmelde dårlige kunder. Derimod kan kunderne anmelde Netto, da kunden er den svage part.  En suggarbabe forventesat sælge seksuelle ydelser. Hvis dette ikke er tilfældet, skal der gøres opmærksom på dette, hvilket sker i nogle profiler. Så er der ærlighed i relationen, og kunden får det der betales for. Ellers må køber i forbindelse med et møde, forvente at få den sexuelle ydelse, som der lægges op til.

Der kan være mange detaljer som skal aftales, alt efter ønsker hos kunden og begrænsninger hos sælger. Eksempler er urin fra begge parter, med eller uden gummi, analsex osv. Hvis dette ikke er klart fra begyndelsen kan handlen afbrydes uden omkostninger fra kunden, hvis enighed ikke opnås. Ligeledes skal der være enighed om prisen, inden handlen indgås. Den kan ikke stige eller falde selv om betalingen falder senere. Det samme er at ydelser skal være aftalt. Der kan ikke forventes ekstra ydelser uden ekstra betaling, lige som sælger kan sige fra, hvis ydelsen ikke er til salg.  Det svarer til, at jeg ønsker at købe en anden varer, f.eks. er græsslåmaskine. Hvis jeg ønsker en selvkørende maskine, kan jeg gå uden handel, hvis varen ikke er det jeg forventer.  Hvis jeg har købt varen og accepteret betingelserne er jeg også forpligtet, hvis varen er i orden. E-net handel har lidt andre regler, lige som man kun kan købe billeder og ikke fysisk relation uden personligt møde.

Alt dette ændre ikke ved at en daddy skal opføre sig ordenligt og ikke begå voldtægt eller andet kriminelt. Hvis det sker er det en politiopgave. 

Da forudsætningen en relation, hvor man man aftaler noget, som det forventes at begge overholder, er det dårlig moral og uetisk ikke at gøre dette. Da sælger er den stærke part, må de bære tabet, hvis aftale ikke overholdes. Jeg har også haft tab på kunder, der ikke betalte, da jeg havde en forretning. 

At der kan stoppes uden betaling hvis der er uenighed, hmm , og det kan der så, hvis manden snyder for penge, voldtager, begynder at slå under sex, ikke er den han udgiver sig for, stalker pigen , ikke møder op  o. m. a. ??
Du gør det til et spørgsmål om penge, penge har ingen moral, det er en bytte ting alene. Og En aftale på sugardating er ikke en ting som skal sælges, det er ern relation, som skal defineres og fungere i virkeligheden.
jeg syntes det er en fin ide, at anmelde herinde. På samme vilkår som kvinder bliver anmeldt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ret længe siden jeg havde profil på Sugardaters.dk
Jeg kunne ikke længere finde rundt da de ændrede designet, og ikke var knyttet nok til stedet til at jeg tog det alvorligt længere. 
Men jeg erindrer et eller andet om et stjerne- eller hjerte- rating system så vidt jeg husker. Men det var vist mere noget med hvor aktiv man var på stedet og hvor mange breve man svarede på eller skrev, og ikke sådan en slags TrustPilot rating. 
Det ville da ellers være et hit. 
Jeg tror at de på nympho.dk prøvede noget i den retning, men der var kun lige inde at vende og så ude igen, fordi jeg fandt på noget mere snedigt (for mig).

Altså jeg kunne da godt gi' nogle af EG's rødder et par stjernestempler eller lign. hvis der altså var et sted at stemple dem så de kunne springe køen over hos nogle af de andre. 
Jeg har da også mere eller mindre indirekte gjort det med nogle ganske få i f.eks. de anmeldelser der har været af mig enten med den ene eller den anden kasket. 
Det er nu ikke mit indtryk at EG-rødderne jeg kender eller har kendt i en eller anden (ikke altid bibelsk) forstand, virker specielt interesserede i at blive stjernet eller anmeldt sådan overordnet set. De fleste synes nok det er lidt lækkert at vi holder det for os selv. Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det uden de havde bedt direkte om det sådan lidt "Kan du ikke anbefale mig til Trunte Dit og Trunte Dat?". Og det har kun en enkelt gjort.
Det kan jo også være svært både at skulle være glad i låget hul- eller hånd-bror med nogen den ene dag og så skændes med dem i tråde på EG den næste :D 
Så ja, nok en bedre idé på Sugardaters.dk end herinde nu jeg tænker efter ;) 

I øvrigt skrev mange på Sugardaters.dk "se min profil på scor.dk" eller lign. og dérinde ER der da en slags gæstebogs/anbefalings-funktion så vidt jeg husker? 

Jeg ville klart overveje at melde mig ind på Sugardaters.dk igen hvis der rent faktisk var et rating-system af en art af daddies. Det ville lette sorteringsarbejdet en del. Men indtil videre går det an med disse kemi-dates med happy ending jeg praktiserer, endda sommetider uden at vide det. Det er altså nemt og bekvemt... altså mest for mig naturligvis :P:wub:

Kærligst, Eks-Sugarbabe-Eva <3

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Nu er det ret længe siden jeg havde profil på Sugardaters.dk

Men du glemte at slette din profil, da du forlod den, så den dukker stadig op, når jeg søger på mine standardkriterier. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Nu er det ret længe siden jeg havde profil på Sugardaters.dk
Jeg kunne ikke længere finde rundt da de ændrede designet, og ikke var knyttet nok til stedet til at jeg tog det alvorligt længere. 
Men jeg erindrer et eller andet om et stjerne- eller hjerte- rating system så vidt jeg husker. Men det var vist mere noget med hvor aktiv man var på stedet og hvor mange breve man svarede på eller skrev, og ikke sådan en slags TrustPilot rating. 
Det ville da ellers være et hit. 
 

Det rating system var en ren pestilens.

Der er nogle piger på sugardaters der ikke ønsker sex. Svare du dem i en pæn tone at du faktisk forventer sex, så kunne du være sikker på negativ rating. Det samme ved de piger, som forventer høje beløb som du siger nej til.

Når så de piger man faktisk havde en god dialog med, så samtidig ikke ligefrem strøede om sig med positive tilkendegivelser, så kunne en negativ rating blive hængende længe.

Så fint at de har droppet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Nu er det ret længe siden jeg havde profil på Sugardaters.dk
.



 

Det rating system duede ikke, man fik dårlig rating, fordi man f eks ikke ville give 2000 for en kop kaffe
Men denne tråd er nok også mere , et oplæg til at kunne identificere , de profiler som snyder svindler slår o m a. Om man kunne have et sted man kunne anmelde det
mig bekendt findes der en side , på facebook, hvor man kan tale om erfaringer , også de slemme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 13 timer siden:

Men du glemte at slette din profil, da du forlod den, så den dukker stadig op, når jeg søger på mine standardkriterier. :)

Arhj... seriøst? :D 
Det er da helt skørt. Men rart at vide, hvis jeg genovervejer at aktivere den igen. Så er der da ingen der har snuppet navnet :P
Jeg tror nu ikke jeg kan huske mit password, og email adressen jeg havde tilknyttet har jeg slettet igen for længst. 
Tak for brugervenlig info i hvert fald <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...