Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Ungfyr85

Synes nu faktisk det er et ret reelt spørgsmål og tænker også det vil være til gavn for os alle hvis der var sådan et forum. Jeg høre ofte fra kvinderne på SD, at der er rigtig mange useriøse mænd der ødelægger det for dem, ved ikke at overholde aftaler osv. så der er nok flere kvinder der vil være på SD hvis, de ikke skulle spilde så meget tid på useriøse mænd. 
God jul! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejede om man kunne bygge sådan en service, men da en identifikation af en SD eller GP-gæst typisk vil være på telefonnr, emailadresse eller navn, kan det ikke gøres uden at dele personfølsom data, og dermed kan det ikke blive lovligt.

På en platform som sugardaters er det teknisk muligt, da kontakt og mange aftaler laves via et anonymt brugernavn.

Og jeg er helt enig med @Ungfyr85 
At få sorteret de useriøse fra vil være til gavn for alle parter. På præcis samme måde som når vi mænd advarer hinanden om de useriøse piger og roser de seriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungfyr85 skrev, for 2 timer siden:

Jeg høre ofte fra kvinderne på SD, at der er rigtig mange useriøse mænd der ødelægger det for dem, ved ikke at overholde aftaler osv.

Kvinderne kan vel bare anmelde dem til Sugardating.dk - men ellers kan jeg ikke forstå nogle mænd vil spilde deres tid og penge på Sugardating.dk, uden af være seriøse, da medlemskabet er horribelt dyrt - jo, måske ham stalkeren vi ikke må nævne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

man kunne jo bare lade siden her være et forum
underligt ingen tænker på det ?
Det ville da være ok, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 timer siden:

Kvinderne kan vel bare anmelde dem til Sugardating.dk - men ellers kan jeg ikke forstå nogle mænd vil spilde deres tid og penge på Sugardating.dk, uden af være seriøse, da medlemskabet er horribelt dyrt - jo, måske ham stalkeren vi ikke må nævne ;-)

Hvordan melde dem til sugardaters? Man kan jo ikke blive udelukket fordi man ikke holder aftale 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 14 timer siden:

man kunne jo bare lade siden her være et forum
underligt ingen tænker på det ?
Det ville da være ok, 

God ide!! Det ville bare være posotovt for pigerne hvis de kunne læse om en SD inden en date - det ville gøre det sværere at være en idiotisk SD

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 5 timer siden:

Hvordan melde dem til sugardaters? Man kan jo ikke blive udelukket fordi man ikke holder aftale 

Måske ikke - men så kald det stalking istedetfor!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Jakoblaursen skrev, for 8 timer siden:

God ide!! Det ville bare være posotovt for pigerne hvis de kunne læse om en SD inden en date - det ville gøre det sværere at være en idiotisk SD

Jeg har mødt to som er blevet voldtaget, nok 5 som er blevet snydt for penge, og virkelig mange, som har måttet gå, fra dates. Da den som dukkede op ikke var den på fotos , eller ikke passede med alder osv: Jeg har skrevet med 2 som har være i retten og vundet over voldtægt mænd. 

 

yrghh skrev, den 21.12.2022 at 16:57:

Jeg overvejede om man kunne bygge sådan en service, men da en identifikation af en SD eller GP-gæst typisk vil være på telefonnr, emailadresse eller navn, kan det ikke gøres uden at dele personfølsom data, og dermed kan det ikke blive lovligt.

På en platform som sugardaters er det teknisk muligt, da kontakt og mange aftaler laves via et anonymt brugernavn.

Og jeg er helt enig med @Ungfyr85 
At få sorteret de useriøse fra vil være til gavn for alle parter. På præcis samme måde som når vi mænd advarer hinanden om de useriøse piger og roser de seriøse.

Og det behøver man her på siden for an anmelde piger ??? hvor har du dog den tankeløse ide fra: og det ville ikke være lovligt at have sådan et kartotek. Og man ville ikke have de oplysninger ???
Ja en mulighed for at melde tilbage var da det mindste
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 8 timer siden:

Og det behøver man her på siden for an anmelde piger ??? hvor har du dog den tankeløse ide fra: og det ville ikke være lovligt at have sådan et kartotek. Og man ville ikke have de oplysninger ???
Ja en mulighed for at melde tilbage var da det mindste
 

Jeg synes det er svært at forstå - rent sprogligt - hvad du egentligt siger her; kunne du prøve at formulere det lidt tydeligere?

Hvilken ide er tankelæs? At sugarbabes skulle have mulighed fir at lave reviews af sugardaddies? Mener du at det er OK at sugardaddies kan lave reviews af sugarbabes men at det nodsatte ikke er i orden? Hvis dette er din holdning kan du så tydeliggøre hvorfor du mener dette? Eller er det noget helt sndet du giver udtryk for.

Jeg synes det er et interessant punkt og vil gerne forstå hvad du siger:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Jakoblaursen skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes det er svært at forstå - rent sprogligt - hvad du egentligt siger her; kunne du prøve at formulere det lidt tydeligere?

Hvilken ide er tankelæs? At sugarbabes skulle have mulighed fir at lave reviews af sugardaddies? Mener du at det er OK at sugardaddies kan lave reviews af sugarbabes men at det nodsatte ikke er i orden? Hvis dette er din holdning kan du så tydeliggøre hvorfor du mener dette? Eller er det noget helt sndet du giver udtryk for.

Jeg synes det er et interessant punkt og vil gerne forstå hvad du siger:)

Jeg er enig med dig , i at de, sugarbabes, skulle have den samme mulighed som os: Der er rygter om en facebook side om det, men rygter
Min kommentar , var mere til et indlæg om at man så skulle have mail adresse , telefonnummer osv, for at kunne anmelde. Det har vi jo heller ikke her på sugarbabes, så det syntes jeg var underligt, at have som krav. Jeg opfattede det mere som et forsøg på at spænde ben for ideen.  Og derfor en tankeløs ide !
god jul

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig med dig , i at de, sugarbabes, skulle have den samme mulighed som os: Der er rygter om en facebook side om det, men rygter
Min kommentar , var mere til et indlæg om at man så skulle have mail adresse , telefonnummer osv, for at kunne anmelde. Det har vi jo heller ikke her på sugarbabes, så det syntes jeg var underligt, at have som krav. Jeg opfattede det mere som et forsøg på at spænde ben for ideen.  Og derfor en tankeløs ide !
god jul

Ok - ja, det burde være lige til for Eroguide at oprette en “Anmeldelser af sugardaddies” - sektion:)

Redigeret af Jakoblaursen
Fjel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus

Jeg tror det er et spørgsmål om tid så bliver Sugardaters lukket og slukket af myndighederne. Det er en del af regeringens nye udspil at stramme yderligere op om prostitution.

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 19 timer siden:

Og det behøver man her på siden for an anmelde piger ??? hvor har du dog den tankeløse ide fra: og det ville ikke være lovligt at have sådan et kartotek. Og man ville ikke have de oplysninger ???
Ja en mulighed for at melde tilbage var da det mindste
 

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men jeg tolker det som om, at du ikke forstår, hvad jeg har skrevet.
Lad mig prøve at gøre det tydeligere:

Anmeldelse af en SD på et brugernavn fra sugardaters.dk er muligt fordi brugernavnet er anonymt, så der derfor ikke deles personfølsomme informationer.
Anmeldelse af en kunde hos en GP vil kræve at der deles f.eks. telefonnummer, så det kan ikke blive lovligt.

Beklager hvis min evne til at se ting i et større perspektiv har skabt forvirring om mit budskab.

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
yrghh skrev, for 1 time siden:

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men jeg tolker det som om, at du ikke forstår, hvad jeg har skrevet.
Lad mig prøve at gøre det tydeligere:

Anmeldelse af en SD på et brugernavn fra sugardaters.dk er muligt fordi brugernavnet er anonymt, så der derfor ikke deles personfølsomme informationer.
Anmeldelse af en kunde hos en GP vil kræve at der deles f.eks. telefonnummer, så det kan ikke blive lovligt.

Beklager hvis min evne til at se ting i et større perspektiv har skabt forvirring om mit budskab.

så det kan man godt, ville du sige 
Mange tak, det havde du ikke behøvet at sige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olympus skrev, for 18 timer siden:

Jeg tror det er et spørgsmål om tid så bliver Sugardaters lukket og slukket af myndighederne. Det er en del af regeringens nye udspil at stramme yderligere op om prostitution.

Jeg har på et tidspunkt mødtes med en pige, som i hvert fald påstod at have haft højtstående embedsmænd som daddies - så der burde være nogle kræfter, der modarbejder en sådan idé indefra :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
Emptyman skrev, for 21 timer siden:

Jeg har på et tidspunkt mødtes med en pige, som i hvert fald påstod at have haft højtstående embedsmænd som daddies - så der burde være nogle kræfter, der modarbejder en sådan idé indefra :P

Se regeringsgrundlag "Værdighed 3.7"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Olympus skrev, den 23.12.2022 at 16:35:

Jeg tror det er et spørgsmål om tid så bliver Sugardaters lukket og slukket af myndighederne. Det er en del af regeringens nye udspil at stramme yderligere op om prostitution.

tja , og så den om julemanden, så kan vi tro på alt
De har advokater ansat så de præcist ikke går noget ulovligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 13 minutter siden:

tja , og så den om julemanden, så kan vi tro på alt
De har advokater ansat så de præcist ikke går noget ulovligt

Hvis man ville lukke siden, var det sket. Det er svært at bevise at SD fortager sig noget ulovligt, fordi de ikke fortager sig noget ulovligt! :)

Der er jo ikke den store forskel på dating.dk og den ovennævnte service, blot at manden som udgangspunkt betaler en rejse/ gave eller andet på SD. 

Det er langt fra ulovligt! Udover det,  er alle (de fleste) på SD frivilligt på siden og over 18 år gamle! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Agent0037 skrev, for 8 timer siden:

Hvis man ville lukke siden, var det sket. Det er svært at bevise at SD fortager sig noget ulovligt, fordi de ikke fortager sig noget ulovligt! :)

Der er jo ikke den store forskel på dating.dk og den ovennævnte service, blot at manden som udgangspunkt betaler en rejse/ gave eller andet på SD. 

Det er langt fra ulovligt! Udover det,  er alle (de fleste) på SD frivilligt på siden og over 18 år gamle! 

det er ikke rigtigt problematikken, det er lov om alfonseri, som er i spil,. Det er ikke lovligt i danmark at tjene penge på at formidle kontakt i f m salg af sex. Og der går de lige på linien hvor de sikrer sig, ved advarsler , som de ikke tager alvorligt , men kan henvise til. Advarsler om ikke a tover føre penge og andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
GreeneyesQ skrev, den 21.12.2022 at 15:01:

Er der nogen som ved om der findes et sted hvor man kan læse anmeldelser af sugardaddys?

Skriv et forslag til EG om at oprette et forum til anmeldelse af SD'er - det kunne jo meget bekvemt ligge lige under anmeldelse af Sugarbabes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 21.12.2022 at 16:57:

Jeg overvejede om man kunne bygge sådan en service, men da en identifikation af en SD eller GP-gæst typisk vil være på telefonnr, emailadresse eller navn, kan det ikke gøres uden at dele personfølsom data  

Ja identifikation kan være svært. 
Jeg syntes da selv at jeg er rimelig anonym. 
Jeg hedder Michael, som 1 mill andre, og går ikke og fortæller mit brugernavn til nogen. 
Og mail og tlf kan skiftes hurtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GreeneyesQ skrev, den 21.12.2022 at 15:01:

Er der nogen som ved om der findes et sted hvor man kan læse anmeldelser af sugardaddys?

 

Pianistinden skrev, den 26.12.2022 at 07:23:

Skriv et forslag til EG om at oprette et forum til anmeldelse af SD'er - det kunne jo meget bekvemt ligge lige under anmeldelse af Sugarbabes :)

Det er jo ikke fair af anmelde sugardadys.  Det er et spørgsmål om etik om moral. Det betyder at alt kan stoppes uden betaling, hvis der ikke er enighed. 

En sugar babe sælger en ydelse og en dady betaler. Det er derfor en køber sælger relation. Normalt er det køberen som er beskyttet af købeloven. Sælgeren er den særke part. Netto kan ikke anmelde dårlige kunder. Derimod kan kunderne anmelde Netto, da kunden er den svage part.  En suggarbabe forventesat sælge seksuelle ydelser. Hvis dette ikke er tilfældet, skal der gøres opmærksom på dette, hvilket sker i nogle profiler. Så er der ærlighed i relationen, og kunden får det der betales for. Ellers må køber i forbindelse med et møde, forvente at få den sexuelle ydelse, som der lægges op til.

Der kan være mange detaljer som skal aftales, alt efter ønsker hos kunden og begrænsninger hos sælger. Eksempler er urin fra begge parter, med eller uden gummi, analsex osv. Hvis dette ikke er klart fra begyndelsen kan handlen afbrydes uden omkostninger fra kunden, hvis enighed ikke opnås. Ligeledes skal der være enighed om prisen, inden handlen indgås. Den kan ikke stige eller falde selv om betalingen falder senere. Det samme er at ydelser skal være aftalt. Der kan ikke forventes ekstra ydelser uden ekstra betaling, lige som sælger kan sige fra, hvis ydelsen ikke er til salg.  Det svarer til, at jeg ønsker at købe en anden varer, f.eks. er græsslåmaskine. Hvis jeg ønsker en selvkørende maskine, kan jeg gå uden handel, hvis varen ikke er det jeg forventer.  Hvis jeg har købt varen og accepteret betingelserne er jeg også forpligtet, hvis varen er i orden. E-net handel har lidt andre regler, lige som man kun kan købe billeder og ikke fysisk relation uden personligt møde.

Alt dette ændre ikke ved at en daddy skal opføre sig ordenligt og ikke begå voldtægt eller andet kriminelt. Hvis det sker er det en politiopgave. 

Da forudsætningen en relation, hvor man man aftaler noget, som det forventes at begge overholder, er det dårlig moral og uetisk ikke at gøre dette. Da sælger er den stærke part, må de bære tabet, hvis aftale ikke overholdes. Jeg har også haft tab på kunder, der ikke betalte, da jeg havde en forretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...