Hop til indhold

Sluugeren

Featured Replies

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 56 minutter siden:

Helt enig, El Caliente.....det allerstørste turnoff for mig er dårlig ånde.....denne rådne kloakånde dræber al min lyst til sex med pigen...vi andre er nærmest autister med vores mundhygiejne inden vi besøger pigerne og så må pigerne altså også oppe sig lidt...har mødt piger der lugtede som om de lige havde pattet en selvdød mår og herefter fået et surt opstød..føj!...ren råddenskab...altid tandbørstning, mintpastiller og et friskt stykke tyggegummi i munden lige inden jeg går ind til pigen....hel fast rutine og pigerne har altid været glade for min friske mund....det samme burde virkelig gælde gp'erne....alt andet er simpelthen for klamt!:shock:

Når tismis så lige har fået en tur med en vådserviet, og dunken heller ikke er optimal, så går jeg sgu lidt kold. Hendes ånde henledte min tanke på, hvor mange der var slugt før min tur, og der sikkert ikke var andet end døde børn i mavesækken.

Skrevet

Hvad med du klapper i. Hun er fantastisk 

Skrevet

Måske dem siger alt det pis. Skulle købe en mand i stedet for.  

Skrevet
Langtunge skrev, for 14 minutter siden:

Hvad med du klapper i. Hun er fantastisk 

Hvorfor i alverden skal jeg klappe i. Hvis du ikke tåler man skriver indlæg på din anmeldelse, så skal du lade være med at lave en anmeldelse. Er næsten sikker på (har dog ikke prøvet) at en mand kan præsterer et bedre blæs end hun kunne. Vi kan heller ikke alle have samme opfattelse af en “ydelse” At du med dine 30 års erfaring stille dig tilfreds med lidt slikken på “raketten” og efterfølgende skamroser hende, fortæller lidt om, at de 30 år hos købetøser, ikke har bragt de store oplevelser med sig ;) 

Redigeret af El Caliente

Skrevet
El Caliente skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor i alverden skal jeg klappe i. Hvis du ikke tåler man skriver indlæg på din anmeldelse, så skal du lade være med at lave en anmeldelse. Er næsten sikker på (har dog ikke prøvet) at en mand kan præsterer et bedre blæs end hun kunne. Vi kan heller ikke alle have samme opfattelse af en “ydelse” At du med dine 30 års erfaring stille dig tilfreds med lidt slikken på “raketten” og efterfølgende skamroser hende, fortæller lidt om, at de 30 år hos købetøser, ikke har bragt de store oplevelser med sig ;) 

Ja fordi hun har fortjent det. Jeg åbenbart prøvet mange flere end dig. 

Og du skal ikke ødelægge den dames forretning.  Der står heller ikke dybe blowjob eller gagging. 

Skrevet

Jeg har også besøgt damen, og jeg er nok ca midt i mellem @Langtunge og @El Caliente.

Jeg har fået blow med slug hvilket hun gør ganske godt. Nej, det er ikke deepthroat, men, på mig, tog hun den pænt ind og slugte ladningen.

Pæne sili boobs, som hun pressede mod indersiden af mine lår da hun skulle ned på knæ for at sutte.

Lokaliteten i Søborg er jeg ikke så vild med, men der var rent og ryddeligt. Jeg overvejer at opgrade til sex hvis jeg kommer igen. Pæn slank dame med en visuel fin mis (hun var nøgen selvom jeg skulle have blow) og et nydeligt ansigt. Jeg bemærkede ingen dårlig ånde.

Og nej, hun er ikke dem oprindelige Sluger.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Skrevet

Tak for positiv omtale. 

Skrevet

Mon ikke mundhuggeriet kunne forlægges til andetsteds? 

Skrevet

Det trist at nogle prøver at ødelægge hendes forretning.  Med så useriøs dårlig omtale. 

Skrevet

@Langtunge og @El Caliente fint at i er uenige. Men stop jeres mundhuggeri nu.

Keeper

Skrevet
Langtunge skrev, for 4 timer siden:

Det trist at nogle prøver at ødelægge hendes forretning.  Med så useriøs dårlig omtale. 

Læs andre tråde om hende. Citat slut.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 15 timer siden:

Hmm

Denne annonce anvender samme telefon nr som sluugeren. Men de billeder der er på er ikke hende man møder som sluugeren.

Måske det er her en del af forklaringen på de forskellige oplevelser skal findes??

https://annoncelight.dk/showad/356283

Annoncen findes ikke. Slugeren hed før spermpigen. Ved ikke om det er den annonce du har set, for der havde hun samme billeder på. Ellers kan du søge på de to navne, her pø siden, så kommer andre anmeldelser frem.

Skrevet
El Caliente skrev, for 11 timer siden:

Annoncen findes ikke. Slugeren hed før spermpigen. Ved ikke om det er den annonce du har set, for der havde hun samme billeder på. Ellers kan du søge på de to navne, her pø siden, så kommer andre anmeldelser frem.

Lille Niels linker til en annonce fra denne profil: https://annoncelight.dk/profile/Analpigen10

Det er samme sted, der har flere forskellige GP, hvor de fleste tilbyder noget med slug.

Skrevet
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Lille Niels linker til en annonce fra denne profil: https://annoncelight.dk/profile/Analpigen10

Det er samme sted, der har flere forskellige GP, hvor de fleste tilbyder noget med slug.

Nååå ok… den anden annonce var ikke aktiv i går… Tror godt jeg ved hvem analpigen er, men er ikke 100% sikker. De to piger der er tale om i indlægget er ikke de samme piger.

Skrevet
kasplaren skrev, for 4 timer siden:

Er der nogle af dem man kan kneppe i mund og hals?

Slugeren kan du ikke, hun tager den dårligt nok i munden.  men læs andre tråde om hende, så kan du selv danne dig et indtryk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.