Hop til indhold
Guest Gabbana

Vaniljekranse eller vaniljelort ?

Recommended Posts

Guest Gabbana

Nu står julen jo for døren, det er jo jul på lørdag, og julegaverne til venner og familien er pakket ind og så blev de tid til juledag. Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig date, og på et tidspunkt på daten hvor vi skulle lave vaniljekranse og det var rigtig hyggeligt

her ser i de vaniljekranse jeg lavede og jeg fik desværre ikke et billede af dem hun lavede. Men hun var ikke helt enig og  hun sagde mine lignede vaniljelort 

her ser i mine vaniljekranse… jeg synes de blev flotte.

59B87AAB-3E73-40B3-A2D4-712535A23622.jpegOg når ja jeg glente at nævne daten. Gik godt og vi havde sex

god mandag og glædelig jul

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000

Glædelig jul! Måske hun hev dig ind i soveværelset for at undgå at smage dit bagværk? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
andrew1000 skrev, for 1 minut siden:

Glædelig jul! Måske hun hev dig ind i soveværelset for at undgå at smage dit bagværk? :P

Tak tak :D ja hun var ikke imponeret over udseendet på vanilje kranse, så jeg tænker det må være årsagen til at vi skulle ind i hendes soveværelse :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gabbana

Hvordan hulen bar du dig ad med at få vaniliekranse til at se sådan ud .. ? :D:(

Det er da bare noget med at vride dejen gennem en slags kødhakker med den rigtige plade, så får man en lang orm af dej med et fint mønster.
Skær ud, fold sammen ... 
Hvordan kan dét gå galt ... ?

Jeg har selv lige bagt æbleskiver - hjemmelavede fra bunden ... 
Nogle af dem ser lidt mystiske ud, lad os sige lidt for sorte, men det er fordi jeg har problemer med at styre varmen på mine kogeplader ...
Den sidste trediedel blev pæne.
Det sker hver gang .... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
sneræven skrev, for 35 minutter siden:

Hvordan hulen bar du dig ad med at få vaniliekranse til at se sådan ud .. ? :D:(

Ærligt jeg aner det ikke. Jeg er så dårlig i et køkken :wacko:

sneræven skrev, for 37 minutter siden:

har selv lige bagt æbleskiver - hjemmelavede fra bunden ... 
Nogle af dem ser lidt mystiske ud, lad os sige lidt for sorte

De blev sikkert pænere end mine vaniljekranse :lol:men hun klagede dog ikke over mine evner i sengen…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Gabbana skrev, for 4 minutter siden:

De blev sikkert pænere end mine vaniljekranse :lol:men hun klagede dog ikke over mine evner i sengen…..

det siger jo ikke så meget..... Hvis alternativet var at spise de vaniljekranse tror jeg ikke der kommet klager uanset hvor elendigt det var gået i sengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg laver altid mine vaniljekranse med et hul på en størrelse, så de kan glide ned over min pik. Så får hun lov til at spise dem derfra. Det har jeg aldrig fået klager over… :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
anmelder skrev, for 11 minutter siden:

altså hvis du er lige så god i sengen, som du er til at lave vanilliekranse, så får du den sku aldrig i hul makker :)

Jeg fik sgu da næsten lavet dem runde ? Dog uden hul i :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Fætteren skrev, for 42 minutter siden:

Jeg laver altid mine vaniljekranse med et hul på en størrelse, så de kan glide ned over min pik. Så får hun lov til at spise dem derfra. Det har jeg aldrig fået klager over… :D

mine var der bare ikke hul i :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
tvr skrev, 1 time siden:

det siger jo ikke så meget..... Hvis alternativet var at spise de vaniljekranse tror jeg ikke der kommet klager uanset hvor elendigt det var gået i sengen

De smagte faktisk godt. De lignede bare ikke vaniljekranse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først og fremmest ros for et fedt indspark til en god date. Jeg vil også påpege, at 'vaniljekransene' minder om det tidspunkt, hvor man trækker sig tilbage fra analsex, bare for at pigen skal have en chance for at hele op igen.

:wacko: Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabbana skrev, for 14 timer siden:

59B87AAB-3E73-40B3-A2D4-712535A23622.jpegOg når ja jeg glente at nævne daten. Gik godt og vi havde sex

god mandag og glædelig jul

Hvis man kigger på bagepapiret kan man godt ane hendes kranse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Bear skrev, for 5 timer siden:

Hvis man kigger på bagepapiret kan man godt ane hendes kranse ;)

Jeg synes mine var flottest <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Quatermain skrev, for 5 timer siden:

hvor man trækker sig tilbage fra analsex, bare for at pigen skal have en chance for at hele op igen.

Hvis hendes numsehul lignede min vaniljekranse så ved jeg altså ikke hvad jeg skal sige :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...