Hop til indhold

fremmed pik til konen

Featured Replies

Skrevet

er der nogle der har erfaring med at lade konen få fremmed pik og hvordan påvirker det jeres sexliv

Skrevet
jan j skrev, for 42 minutter siden:

er der nogle der har erfaring med at lade konen få fremmed pik og hvordan påvirker det jeres sexliv

Hvis hun ellers undlader at få følelser for den fremmede pik, og iøvrigt tager en ydmyg betaling for ydelsen, kan jeg ikke se at det skulle ha’ nogen betydning for sexlivet… 

Held og lykke :P

Skrevet

Hvad har betaling at gøre med det?

Jeg synes det er et udemærket spørgsmål og har selv tænkt det samme.

Det handler vel også i ligeså høj grad om mandens følelser som om kvindens…

Tænker at det der efterlyses er refleksion fra folk der rent faktisk har prøvet det. 

Skrevet
  • Author
Maspero skrev, for 11 minutter siden:

Hvad har betaling at gøre med det?

Jeg synes det er et udemærket spørgsmål og har selv tænkt det samme.

Det handler vel også i ligeså høj grad om mandens følelser som om kvindens…

Tænker at det der efterlyses er refleksion fra folk der rent faktisk har prøvet det. 

lige præsis takker

Skrevet

Vi har prøvet en sommer dag at finde en fræk fyr til konen på www.sexidetfri.dk

Men har kun prøvet den ene gang.

Vi har talt om at vi skal prøve det igen til sommer

Skrevet
  • Author
poppel skrev, for 19 minutter siden:

Vi har prøvet en sommer dag at finde en fræk fyr til konen på www.sexidetfri.dk

Men har kun prøvet den ene gang.

Vi har talt om at vi skal prøve det igen til sommer

lyder frækt

Skrevet
jan j skrev, for 9 timer siden:

Min ex var GP i 6 år, det var et kæmpe turn ON for mig, elskede at køre min pik op i hendes brugte fisse. Vi besøgte også swingerklub nogle gange, hvor jeg lod 10-12 mænd bruge hende på skift. Jeg tænder ganske enkelt bare på at mænd bruger min kone/kæreste som de lyster. 

Min nuværende kæreste er desværre ikke så udadvendt på det område, så det er et stort savn for mig, og da også den eneste grund til at jeg besøger en GP i ny og næ...

Skrevet
jan j skrev, for 11 timer siden:

Tænker at du skal gøre dig klart hvorfor du og din kone overvejer det. Og så er det vigtigste at I er ærlige overfor hinanden i forhold til hvor jeres grænser går. 

Jeg havde et ret intenst sugarbabe-forhold til en som også så andre og det tændte mig ganske meget at være den udvalgte og hendes fortællinger om hvordan hun havde pleaset de andre sugar daddies passede fint under en pause i sexen. 

For mig var det vigtigt at hun ærligt fortalte om det til mig og så syntes jeg bare det var frækt.

Skrevet
jan j skrev, for 23 timer siden:

Det vigtigste er at finde ud af om konen er til sex uden følelser. Der er en del kvinder der ikke kan skille de to ting ad.

Skrevet

For mig er der to ting i dit spørgsmål - det første handler om kommunikation. Og er måske det væsentligste i at få det til at lykkedes godt for alle parter. 

Hvad er jeres aftaler, rammer & grænser som par? Der er mange måder at have et 'åbent' forhold på. I skal sammen finde ud af hvad der fungerer for jer, og hvad der ikke gør.

En regel der har fungeret godt for mig i parforhold, er at ens egen partner/kæreste/whatever ikke må gå sulten i seng. Partnerens sexbehov står først. Når jeg har sørget for at han er glad og tilfreds, kan jeg gå ud og lege med andre, hvis jeg har lyst til det. Det gør at vores åbne forhold ikke går ud over vores sexliv sammen. 

Skrevet

I skal ihverfald være enige om det er en fælles fantasi, eller om det kun er den ene af jer der tænder på tanken.

Jeg er pt selvvalgt single men har tidligere både delt og lånt min daværende kæreste ud. Første gang fantasien skulle omsættes til handling gav virkelig et sus i maven, men sexen bagefter var fantastisk! Også en stor fornøjelse at se hende forføre en anden fyr.

Sørg for at få snakket godt igennem først, og som @Din danske Girl Next Door siger, er det vigtigt at huske at please hinanden :) 

Skrevet
  • Author
Din danske Girl Next Door skrev, for 12 timer siden:

For mig er der to ting i dit spørgsmål - det første handler om kommunikation. Og er måske det væsentligste i at få det til at lykkedes godt for alle parter. 

Hvad er jeres aftaler, rammer & grænser som par? Der er mange måder at have et 'åbent' forhold på. I skal sammen finde ud af hvad der fungerer for jer, og hvad der ikke gør.

En regel der har fungeret godt for mig i parforhold, er at ens egen partner/kæreste/whatever ikke må gå sulten i seng. Partnerens sexbehov står først. Når jeg har sørget for at han er glad og tilfreds, kan jeg gå ud og lege med andre, hvis jeg har lyst til det. Det gør at vores åbne forhold ikke går ud over vores sexliv sammen. 

håber du sørger for din partner får rigeligt sex og tak for indlæg knus jan

Skrevet
Din danske Girl Next Door skrev, for 21 timer siden:

En regel der har fungeret godt for mig i parforhold, er at ens egen partner/kæreste/whatever ikke må gå sulten i seng. Partnerens sexbehov står først. Når jeg har sørget for at han er glad og tilfreds, kan jeg gå ud og lege med andre, hvis jeg har lyst til det.

Tjooh ... der er mange variationer, det kommer an på hvad du mener med 'glad og tilfreds' ... ;)
Jeg har selv en fantasi om, at jeg har en partner eller elskerinde, som jeg varmer op før hun går ud og leger ... 
Uden at hverken hun eller jeg bliver tilfredsstillet ... 
Nu er jeg så gammel efterhånden, at det ikke er aktuelt at realisere det ude i 'den virkelige verden' ... 
Men jeg har faktisk snakket med et par af pigerne inde på PG, jeg har besøgt her i år, om netop den fantasi ... 
Den kan jo godt delvis realiseres i GP-sammenhæng ... 

Havde jeg haft muligheden, tror jeg, af forskellige grunde, det havde været OK for mig at leve i et åbent forhold ...
Jeg er nysgerrig omkring en del ting ... 
Men jeg regner med at booke en tid hos dig en gang i det nye år hvis du stadig er aktiv til den tid ...
Det har jeg længe haft i tankerne - og så kan vi jo måske snakke om emnet et par minutter undervejs .. 

jan j skrev, for 8 timer siden:

håber du sørger for din partner får rigeligt sex

Når det handler om åbne forhold, tænker jeg det drejer sig om meget mere end sex.
Jeg selv er mest i retning af noget polyamorøst, men véd ikke om jeg ville kunne klare det, i praksis .. 
Det kræver følelsesmæssigt nærvær, ansvarlighed, og som @Din danske Girl Next Door skriver, kommunikation .. først og fremmest, god og reel kommunikation.
Og så skal begge parter være meget selvstændige og opmærksom på tilløb til forelskelse ... 
Jeg læste et sted, at hvis de forudsætninger er opfyldt, så fungerer åbne og polyamorøse forhold lige så godt som traditionelle, monogame forhold.
Men, som sagt, for mig er det ren teori ... så det kan sagtens være jeg er naiv ... 
Tror bare man kan få meget mere ærlighed, fordi man ikke behøver skjule at man kan have lyst til eller være glad for andre.

Redigeret af sneræven

Skrevet

sneræven skrev, for 13 minutter siden:

Men jeg regner med at booke en tid hos dig en gang i det nye år hvis du stadig er aktiv til den tid ...
Det har jeg længe haft i tankerne - og så kan vi jo måske snakke om emnet et par minutter undervejs .. 

@sneræven Det ville være en fornøjelse at møde dig - du er mere end velkommen til at booke mig hos PG. Jeg er sikker på, at vi kunne have en dejlig tid sammen og dele perspektiver på sex, forhold og alt der i mellem ;-*
Jeg kommer fortsat til at have enkelte vagter på PG i ny og næ, men som udgangspunkt blot 1-2 om måneden <3 

Mine input til emnet i øvrigt er det nok bedst vi tager under fire øjne, så jeg ikke trætter EG med mine åbne holdninger til sex & parforhold. Vil glæde mig til at se dig ;)

Skrevet
Din danske Girl Next Door skrev, for 50 minutter siden:

Mine input til emnet i øvrigt er det nok bedst vi tager under fire øjne, så jeg ikke trætter EG med mine åbne holdninger til sex & parforhold

Hvor er du altså bare et godt menneske. 

Jeg er så rasende taknemmelig for at du ikke vil trætte mig (og evt. andre) med historier om dit eventyrlige medrivende sexliv, som med statsgaranti er tusinde gange mere spændende og interessant end mit.  Tænk sig hvis jeg skulle falde for tidligt i søvn. 

Af hjertet tak. 

ps! jeg har en Red Bull i køleskabet, hvis nu du skulle fortryde. 

Redigeret af underdog40

Skrevet
underdog40 skrev, 1 time siden:

Jeg er så rasende taknemmelig for at du ikke vil trætte mig (og evt. andre) med historier om dit eventyrlige medrivende sexliv, som med statsgaranti er tusinde gange mere spændende og interessant end mit.  

Det kan jeg næppe forestille mig er tilfældet - altså, at jeg har et væsentligt mere interessant sexliv end dig ;-)

Skrevet
Din danske Girl Next Door skrev, for 48 minutter siden:

Det kan jeg næppe forestille mig er tilfældet - altså, at jeg har et væsentligt mere interessant sexliv end dig ;-)

Hvor jeg dog glæder mig til at booke en time med dig Girl Next Door i begyndelsen af det nye år. Må jeg foreslå 20 minutters sitrende forspil, 20 minutters saftig sex og 20 minutters spændende samtale, bl.a om at være open minded?  Elastisk tidsramme dog....alt efter stemning og liderlighed.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 6 minutter siden:

Må jeg foreslå 20 minutters sitrende forspil, 20 minutters saftig sex og 20 minutters spændende samtale, bl.a om at være open minded? 

Helt så meget kan jeg nok ikke love ... 
Jeg er trods alt lidt ældre end Signor'en, og ikke helt så elegant (formoder jeg, uden dog at vide det .. )
Jeg er inspireret af den jyske hede ... ikke af Italien ... 

Af een eller anden grund kommer jeg til at tænke på afslutningen af 90 års fødselsdagen:
"Same procedure as last year, miss Sophie?"
"Same procedure as every year, James" ... 

Skrevet
Din danske Girl Next Door skrev, for 13 timer siden:

Det er da helt sikkert du har... Eksempel : Underdog har ikke haft sex med dig, og selv hvis han nu har haft det, så har du med sikkerhed haft meget mere sex med dig, end han har.
Ergo så er dit sexliv mere interessant end hans er - simpelt bevist med hvor mange gange I hver især har haft sex med dig. :roll:

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 13 timer siden:

Hvor jeg dog glæder mig til at booke en time med dig Girl Next Door i begyndelsen af det nye år. Må jeg foreslå 20 minutters sitrende forspil, 20 minutters saftig sex og 20 minutters spændende samtale, bl.a om at være open minded?  Elastisk tidsramme dog....alt efter stemning og liderlighed.

Meget gerne - det ville være en fornøjelse ;-)

Skrevet
Din danske Girl Next Door skrev, den 28.12.2022 at 21:39:

Lad mig beskrive mit sexliv for dig.  

Jeg har sex med min kone når Mars står i ascendant til Jupiter på onsdage i ulige uger i et skudår og der ikke er sidevind i Katmandu. 

Mit resterende sexliv kan du læse om under anmeldelser. The End. 

Skrevet
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

Lad mig beskrive mit sexliv for dig.  

Jeg har sex med min kone når Mars står i ascendant til Jupiter på onsdage i ulige uger i et skudår og der ikke er sidevind i Katmandu. 

Mit resterende sexliv kan du læse om under anmeldelser. The End. 

Klasse kommentar. Jeg kunne ikke have beskrevet mit eget, på en så nøjagtig måde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.