Hop til indhold

Betaling før/efter

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor er det lige vi ligger pengene inden ydelsen, gør det også selv, og er tit blevet skuffet bagefter. Der er kun få som accepterer at få Kr bagefter akten.

Hvad er jeres erfaringer i thai miljø ift afregning før/efter

Kan vi blive enige om kun at vise betalingen, eller kommer vi ikke langt så gg

Redigeret af Tetra

Skrevet
Tetra skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor er det lige vi ligger pengene inden ydelsen, gør det også selv, og er tit blevet skuffet bagefter. Der er kun få som accepterer at få Kr bagefter akten.

Kan vi blive enige om kun at vise betalingen, eller kommer vi ikke langt så gg

endelig et fornuftigt indlæg... ja hvorfor - måske skal vi vise at vi har pengene og så betale hvis ydelsen passer med det lovede

Skrevet
mrfisher skrev, for 5 minutter siden:

endelig et fornuftigt indlæg... ja hvorfor - måske skal vi vise at vi har pengene og så betale hvis ydelsen passer med det lovede

Gør du også sådan når du køber ting “ spiser først og betaler bagefter “ 

Redigeret af Madame Illona

Skrevet
Madame Illona skrev, Lige nu:

Gør du også sådan når du køber ting “ spiser først og betaler til sidst “ 

haha øh ja - det er sådan det fungerer

Skrevet

Det er ligesom Tivoli, biografer, koncerter og andre forlystelser. Eller som tog, fly og færger. Man betaler før man går ombord og det er næsten umuligt at få refusion, hvis man ikke når sit mål.
Jeg har kun mødt EN pige, der tager betaling bagefter. Hun får så altid lidt ekstra når tegnedrengen alligevel er fremme...

Skrevet
Madame Illona skrev, Lige nu:

Hvilken verden lever du i 

du betaler forud på en restaurant - næppe... så jeg lever i den virkelige verden

Skrevet
yrghh skrev, for 1 minut siden:

Det er ligesom Tivoli, biografer, koncerter og andre forlystelser. Eller som tog, fly og færger. Man betaler før man går ombord og det er næsten umuligt at få refusion, hvis man ikke når sit mål.
Jeg har kun mødt EN pige, der tager betaling bagefter. Hun får så altid lidt ekstra når tegnedrengen alligevel er fremme...

dårlig sammenligning - du nævner etablerede firmaer tænker jeg og ikke kælderbutikker

Skrevet
mrfisher skrev, for 7 minutter siden:

du betaler forud på en restaurant - næppe... så jeg lever i den virkelige verden

mrfisher skrev, for 6 minutter siden:

dårlig sammenligning - du nævner etablerede firmaer tænker jeg og ikke kælderbutikker

Skrevet

På det thai sted hvor jeg kommer (Ankor Wellness i Valby) har de dankorts terminal, og foretrækker betaling efter. 

For det meste betaler jeg først, og nogen piger har haft pengene liggende frit fremme imens jeg har været på besøg. Gensidig tillid. 

En enkelt gang er det tilmed blevet til betaling under akten på et ret uforglemmeligt besøg. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/139906-vildt-og-grænsesøgende-besøg-hos-nanna-dominans-hård-anal-dyb-halsknep-og-respektløs-pengeleg/?tab=comments#comment-1298842

Skrevet
Madame Illona skrev, for 26 minutter siden:

Man kan finde masser af service ydelser man betaler for på bagkant (restaurant, frisør, taxa, og de fleste tha massage klinikker - når man altså køber ren massage) og mange hvor man betaler forud.

Så spørgsmålet er jo bare hvad der give mest mening i netop denne branche. Og det bestemmer sælger jo helt suverænt. køber kan jo så bare vælge at gå igen. 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 39 minutter siden:

Hvilken verden lever du i 

mmmm hvis jeg er ude at spise, er det da ganske normalt at man efter at have spist , betaler regningen.....

Skrevet

Hos mig betaler man før næsten altid.. Cash before ass som jeg siger..

Nogle gæster kender jeg bedre end andre så de kan faktisk når at smutte ud af døren før de vender om og kommer tilbage med pengene:lol:..

Man betaler før fordi jeg ikke gider skulle bruge tiden på at være usikker osv omkring hvorvidt jeg faktisk få min betaling bagefter.. Det ville også bare give en dårlig oplevelse for begge parter.. Især i et erhverv hvor det altid vil være "Han sagde, hun sagde" giver det en form for sikkerhedsstillelse det jo nemt nok bagefter at sige man var utilfreds..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Udover hos mine thai stam steder, så er det normalt betaling forud, og har jeg det helt fint med

Skrevet

Jeg betaler altid efter ydelsen er modtaget.   Lige som på restaurant, værksted, blomsterbuketten er bundet, tænderne er renset hos tandlægen, huset et solgt, tøjet et renset  etc 

Skrevet

"Hvorfor er det lige vi ligger pengene inden ydelsen, gør det også selv, og er tit blevet skuffet bagefter."

Det lyder som om, at du vil vente med at betale til bagefter, så du står bedre i en genforhandling, hvis du er blevet "skuffet" over servicen.

Dermed har du vel selv givet svaret på, hvorfor kotymen er at betale upfront.

Skrevet
Tetra skrev, for 3 timer siden:

Har lige været 1 md i Thailland og har også tidligere været i Thailand - og det er som regel kun værelset eller barfine man betaler for på forhånd.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

De Thaisteder jeg besøgerfast sker betalingen typisk først efter seancen, det sker også ret ofte ved mere random steder.
Har sågar oplevet en østpige insisterer på betalingen først var efter sex.

Skrevet
Madame Illona skrev, for 4 timer siden:

Det var et rimeligt skidt eksempel. På restaurant er det faktisk sådan det er…

Skrevet

Hvis det er et sted hvor de ikke kender mig, er det helt fair med betaling forud.

Steder hvor de kender mig betales bagud, rart de steder at de viser mig tillid.:)

Skrevet

Kan det ikke være ligegyldigt? Hvad skulle fordellen være at betale bagefter? Prisen skal jo betales præcis som på en restaurant. Hvis ydelsen ikke er som forventet, så finder man bare et andet sted næste gang.

Kan godt forstå pigerne vil have betaling forud. Så slipper de for tosser der er frække nok til at stå og prutte om et par 100 kr, hvis de mener de ikke fik den ydelse de forventede.:wacko:

Undskyld for ordet "tosser". Men det er mennesker vi køber en intim ydelse af.. Det er ikke en pakke rugbrød..

Redigeret af John41

Skrevet
John41 skrev, for 38 minutter siden:

Kan godt forstå pigerne vil have betaling forud. Så slipper de for tosser der er frække nok til at stå og prutte om et par 100 kr, hvis de mener de ikke fik den ydelse de forventede.:wacko:

Jeg har aldrig selv prøvet det men en kollega af mine havde en oplevelse med en noget stor tusset gut der bagefter nægtede at gå før han fik nogle penge tilbage.. Kan kun forestille mig at det ville ske oftere hvis man modtog betalingen bagefter.. 

Skrevet

Plejer at betale først, men det gik galt sidste gang. Der forlod jeg kvinden ganske uden at have betalt. Synes, det var voldsomt pinligt at skrive en sms, om at man lige må besøge hende igen, da jeg manglede at betale.

Jeg synes, det er dårlig stil ikke at betale først

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.