Hop til indhold

Kate 18 y.o - smuk, sød og smilende

Featured Replies

Skrevet
TheLion skrev, for 2 timer siden:

typisk vil der så stå, hvilken “vej” det gives). Om en 18-årig kan give det skal jeg ikke gøre mig klog på, men som sagt jeg anede ikke, at hun tilbød det? :)

Hvad er pointen med dit indlæg, jeg bliver lidt forvirret? Der står tydeligt i listen over ydelser, at hun tilbyder at dominere kunden. Hun tilbyder også underkastelse. Altså netop begge veje. I prislisten kan man så læse, at det er "soft". 

Hvad du ikke ved, behøver du vel ikke skrive indlæg om, men du kan læse det hele i hendes annonce.

• Svar 74
  • Visninger 46.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Utroligt så mange verdensklasseelskere, der bevæger sig rundt på Eroguide  En ting er sikkert: pigerne ville aldrig bruge glidecreme, da de er konstant liderlige og vil aldrig fake en orgasme!

• Hun er her nu.   Og på endnu en solskinsdag efter en grå vinter, så er polske 18 y.o. petite Kate tilbage igen. Hendes profiltekst er rettet til noget mere world/international GFE’ish (li

• Det er Korrekt. Hun har.

Postede billeder

Skrevet
Bebop skrev, for 52 minutter siden:

Hvad er pointen med dit indlæg, jeg bliver lidt forvirret? Der står tydeligt i listen over ydelser, at hun tilbyder at dominere kunden. Hun tilbyder også underkastelse. Altså netop begge veje. I prislisten kan man så læse, at det er "soft". 

Hvad du ikke ved, behøver du vel ikke skrive indlæg om, men du kan læse det hele i hendes annonce.

Jeg ved ikke helt, hvad du mener? Der står vist netop bare “soft domination”. Der var et par medlemmer, @ppd og @Den_glade_amatør, der spurgte ind til, hvorfor hun udbød det, og @Den_glade_amatør spurgte, hvorfor hun gjorde det som en 18-årig. Jeg har skrevet, at jeg ikke anede det, at det derudover ikke fremgår helt tydeligt om det er det ene eller andet (det står vist under “services” – ikke i prislisten). Jeg skal stadig ikke gøre mig klog på det?

Derudover har jeg skrevet, at jeg håber, at der er mange, der får en god oplevelse med pigen :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse mm.

Skrevet

Kate ser fantastisk dejlig ud. Nogen der ved om hendes bryster er ægte? Jeg er kun til ægte bryster, men er lidt i tvivl i forhold til billederne og hendes tekst. God aften ^_^

Skrevet
MisterMan skrev, for 51 minutter siden:

Kate ser fantastisk dejlig ud. Nogen der ved om hendes bryster er ægte? Jeg er kun til ægte bryster, men er lidt i tvivl i forhold til billederne og hendes tekst. God aften ^_^

De er helt naturlige og ægte …. 

Skrevet
MisterMan skrev, for 2 timer siden:

Ja, brysterne er netop naturlige, så der er ikke noget der. Jeg er ikke helt fan af lokationen denne gang, et hotel, men ellers som sagt fin pige og det hele. Kate fortalte, at hun var der et ok stykke tid denne gang (et par uger) :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 7 timer siden:

Jeg ved ikke helt, hvad du mener? Der står vist netop bare “soft domination”

Jeg kender det: Øjnene er det første sted man bliver blind. I betragtning af at du gerne læser korrektur på dine indlæg, så er det overraskende, at du ikke læser mit med lidt større opmærksomhed. Måske er du for optaget af selv at skrive, så du overser hvad andre skriver? Du svarer i hvert fald nærmest tvangspræget på alle mulige indlæg, selvom det indimellem er ren højttænkning uden noget formål.

Jeg skrev:

Bebop skrev, for 8 timer siden:

Der står tydeligt i listen over ydelser, at ...

I prislisten kan man så læse, at 

Du læser tydeligvis kun prislisten. Se på listen over ydelser.

Screenshot_20230713-210912~2.png

Redigeret af Bebop

Skrevet
Bebop skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kender det: Øjnene er det første sted man bliver blind. I betragtning af at du gerne læser korrektur på dine indlæg, så er det overraskende, at du ikke læser mit med lidt større opmærksomhed. Måske er du for optaget af selv at skrive, så du overser hvad andre skriver? Du svarer i hvert fald nærmest tvangspræget på alle mulige indlæg, selvom det indimellem er ren højttænkning uden noget formål.

Jeg skrev:

Du læser tydeligvis kun prislisten. Se på listen over ydelser.

Screenshot_20230713-210912~2.png

Tak for din kommentar. Læs gerne mit tidligere indlæg:

TheLion skrev, for 8 timer siden:

(…)

Jeg har skrevet, at jeg ikke anede det, at det derudover ikke fremgår helt tydeligt om det er det ene eller andet (det står vist under “services” – ikke i prislisten). Jeg skal stadig ikke gøre mig klog på det?

(…)

Her står det samme, som du nu illustrerer.

Jeg ville gerne kommentere på det øvrige (der kunne ligne en afsporing fra debatten), men jeg vil anbefale, at vi fokuserer på pigen, Kate, jf. EG’s retningslinjer :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
MisterMan skrev, for 15 timer siden:

Og for god ordens skyld nu hvor jeg har sagt det med brysterne, der netop er naturlige, så er der, hvis jeg har set rigtigt sket lidt forandringer i ansigtet. Så det er desværre ikke det ellers utrolig fine ungpige-ansigt, som hun havde tidligere, og som man ser på de fleste af billederne, der havde lidt “runding” – det nye har et lidt mere “spidst” eller “hårdt” udtryk, som jeg ser det. Jeg håber dog, at hun selv eller andre godt kan lide det. Men stadig en utrolig skøn pige, der virkelig kun kan anbefales og som virkelig har et stort potentiale :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 13.7.2023 at 07:24:

Helt ærligt, dominans fra en 18-årig? Nej, vel? Det ligner mere et godt eksempel på, at hvis nogen vil betale for en bestemt ydelse, så kan pigen da godt tage et eller andet for det.

Og også til @Bebop. Det er rettet til, at det nu står, at det er til hende, før stod der netop bare “soft domination”. Om det er bedre alderen, 18 år, taget i betragtning ved jeg ikke (forstå mig nu ret) – men da sikkert meget fint til dem, som godt kan lide det og mere meningsfuldt i forhold til det med ydelser.

Veninden, Alina Honeyy, 20 år, der stort set lige er kommet, både giver og modtager :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse mm.

Skrevet

Tak, Iceman og Lion, for jeres svar :!:

Skrevet
TheLion skrev, den 14.7.2023 at 10:02:

Og for god ordens skyld nu hvor jeg har sagt det med brysterne, der netop er naturlige, så er der, hvis jeg har set rigtigt sket lidt forandringer i ansigtet. Så det er desværre ikke det ellers utrolig fine ungpige-ansigt, som hun havde tidligere, og som man ser på de fleste af billederne, der havde lidt “runding” – det nye har et lidt mere “spidst” eller “hårdt” udtryk, som jeg ser det. Jeg håber dog, at hun selv eller andre godt kan lide det. Men stadig en utrolig skøn pige, der virkelig kun kan anbefales og som virkelig har et stort potentiale :)

Det forstår jeg overhovedet ikke, hvad du mener med. Jeg har selv lige besøgt Kate for første gang, og jeg synes hendes ansigt (som resten af hende) er både smukt og naturligt. Præcist som hendes billeder.

Jeg havde en rigtig dejlig oplevelse med hende, og jeg kan på det varmeste anbefale et besøg hos hende.

Skrevet
OneGuy skrev, for 2 timer siden:

Det forstår jeg overhovedet ikke, hvad du mener med. Jeg har selv lige besøgt Kate for første gang, og jeg synes hendes ansigt (som resten af hende) er både smukt og naturligt. Præcist som hendes billeder.

(…)

Som sagt smag og behag – jeg håbede også lidt at nogen ville komme med deres tanker. Jeg tænker, at hun er gået lidt mere efter “model-looket” mere end ungpige-looket med mere “fylde”. Netop derfor også, at jeg skrev det andet med, at jeg håber, at andre måske ville være glade for det. Det er også kun, hvad jeg udelukkende har kunne se, og hvad pigen har sagt sidste gang hun var her (vel og mærke da jeg spurgte til, at noget så lidt anderledes ud, og hun tilkendegav, at noget var det). Hun virkede vældig glad for det. Sammenlign evt. de gamle billeder med de nye billeder/videoer. Og stadig meget fine naturlige bryster. Jeg håber også lidt, at der måske er nogen andre, der har lidt at sige i forhold til, hvad de måtte tænke.

OneGuy skrev, for 2 timer siden:

(…)

Jeg havde en rigtig dejlig oplevelse med hende, og jeg kan på det varmeste anbefale et besøg hos hende.

Det sidste afviger til gengæld jo ikke fra, hvad jeg har skrevet?

TheLion skrev, den 14.7.2023 at 10:02:

(…)

Men stadig en utrolig skøn pige, der virkelig kun kan anbefales og som virkelig har et stort potentiale :)

God jagt derude :)

Redigeret af TheLion
Korrektur, tilføjelse mm.

Skrevet

So, I'd like to ask you guys a question. I'm always getting cold feet. I feel awkward getting very sweet messages from a girl who has never seen me,then getting an address or the number to a hotel room that I'm supposed to climb up to to get into a door that is supposed to be unlocked. I have never hired someone, but I read your reviews of these amazing women, and I want to be a part of it too! 

So is this what you normally do? Nothing to worry about? Alternatively, aren't there any hotel reception or bar or street where we can see what's in the menu and what's in the menu can also see us? 

Skrevet
OlenOnsh skrev, 1 time siden:

So is this what you normally do? Nothing to worry about? Alternatively, aren't there any hotel reception or bar or street where we can see what's in the menu and what's in the menu can also see us? 

Well... What's normally? ;)

First. Create a new thread about your questions in the forum "Generelt". You are derailing this thread which is a review of a specific woman.

There is always something that is good to be aware of and there are also some places where it looks a bit like what you are asking about, but create a new thread on the subject and I'm sure you will get more info.

Skrevet
TheLion skrev, for 2 timer siden:

Som sagt smag og behag – jeg håbede også lidt at nogen ville komme med deres tanker. Jeg tænker, at hun er gået lidt mere efter “model-looket” mere end ungpige-looket med mere “fylde”. Netop derfor også, at jeg skrev det andet med, at jeg håber, at andre måske ville være glade for det. Det er også kun, hvad jeg udelukkende har kunne se, og hvad pigen har sagt sidste gang hun var her (vel og mærke da jeg spurgte til, at noget så lidt anderledes ud, og hun tilkendegav, at noget var det). Hun virkede vældig glad for det. Sammenlign evt. de gamle billeder med de nye billeder/videoer. Og stadig meget fine naturlige bryster. Jeg håber også lidt, at der måske er nogen andre, der har lidt at sige i forhold til, hvad de måtte tænke.

Må give @OneGuy ret på den her. Var på besøg hos søde, fine og smukke Kate op til weekenden. Og jeg forstår måske ikke helt hvad du mener. Men jeg har heller ikke besøgt hende tidligere. Synes måske mere billederne som hun også har benyttet de andre gange hun har været her, er ret modelagtige i forhold til virkeligheden. Synes hun er langt mere charmerende og ‘ungpige’-agtig i virkeligheden. Så jeg synes velsagtens lidt det modsatte :)
Er desuden vild med hendes lidt fjollede attitude, som hun også viser lidt af på videoen på Nympho. 

Behøves jeg sige jeg havde et fantastisk besøg og oplevelse hos Kate. Skal snart afsted igen :wub:

Skrevet

Opholder hun sig på en hotel eller privat bolig? 

Skrevet
kasperbo skrev, 1 time siden:

Må give @OneGuy ret på den her. Var på besøg hos søde, fine og smukke Kate op til weekenden. Og jeg forstår måske ikke helt hvad du mener. Men jeg har heller ikke besøgt hende tidligere. Synes måske mere billederne som hun også har benyttet de andre gange hun har været her, er ret modelagtige i forhold til virkeligheden.

(…)

Behøves jeg sige jeg havde et fantastisk besøg og oplevelse hos Kate. Skal snart afsted igen :wub:

Jeg siger ikke mere i forhold til det. Læs evt. mine tidligere kommentarer. Må være op til andre at diskutere.

Endnu engang også kun anbefalinger herfra.

OlenOnsh skrev, for 2 timer siden:

So, I'd like to ask you guys a question. I'm always getting cold feet. I feel awkward getting very sweet messages from a girl who has never seen me,then getting an address or the number to a hotel room that I'm supposed to climb up to to get into a door that is supposed to be unlocked. I have never hired someone, but I read your reviews of these amazing women, and I want to be a part of it too! 

@AB455 is partly correct when he says it should be discussed elsewhere like in “general debat”. Like with all the stuff you asked about with your personal stuff. The hotel is okay by the way.

But it is a fair enough question to ask if it is nice to visit her in a hotel. One of the small few things that I wasn’t so happy about this time. But not terrible. But as I said before. Many recommendations :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Where2 skrev, for 13 minutter siden:

Se evt. tidligere svar.

TheLion skrev, den 13.7.2023 at 20:37:

(…)

Jeg er ikke helt fan af lokationen denne gang, et hotel, men ellers som sagt fin pige og det hele. Kate fortalte, at hun var der et ok stykke tid denne gang (et par uger) :)

:)

Redigeret af TheLion

Skrevet
kasperbo skrev, 1 time siden:

Må give @OneGuy ret på den her. Var på besøg hos søde, fine og smukke Kate op til weekenden. Og jeg forstår måske ikke helt hvad du mener. Men jeg har heller ikke besøgt hende tidligere. Synes måske mere billederne som hun også har benyttet de andre gange hun har været her, er ret modelagtige i forhold til virkeligheden. Synes hun er langt mere charmerende og ‘ungpige’-agtig i virkeligheden. Så jeg synes velsagtens lidt det modsatte :)
Er desuden vild med hendes lidt fjollede attitude, som hun også viser lidt af på videoen på Nympho. 

Fantastisk!

"Ungpige, lidt "fjollet", fin."

Ord der minder lidt som da jeg besøgte "Sony" i Hvidovre og Nørrebro.

Kan slet ikke få nok af unge piger. Piger som Kate burde i så fald få en medalje.<3

Redigeret af ppd

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, den 12.7.2023 at 13:07:

Og som sædvanlig link til nympho.dk virker ikke. 

Man kan altid markere linket (selvom det ikke virker) og højreklikke og vælge "åbn link" (i hvert fald i de fleste browsere)

Skrevet
Martindrengen skrev, for 2 timer siden:

Man kan altid markere linket (selvom det ikke virker) og højreklikke og vælge "åbn link" (i hvert fald i de fleste browsere)

Jeg tænker, at det der står meget gerne skulle give mening – nu skrev jeg godt nok link men altså med hyperlink til nympho.dk, der ikke virker på EG (og ja ja, det kan man selvfølgelig også skrive, “hyperlink”, de fleste herinde bruger bare ordet “link”). Se evt. tidligere kommentarer, hvor det f.eks. forklares, hvordan man omgår det:

Dinosdk69 skrev, den 12.7.2023 at 13:50:

Kræver bare en lille omvej via fx kortlink.dk:

https://nympho.dk/n9465/3175/kate-petite-girl-back-to-cph/

Dette vil jeg personligt dog ikke anbefale, da EG ikke er glade for det. Så jeg er ikke helt sikker på, at jeg er med?

Derudover vil jeg anbefale at bruge f.eks. “generel debat” til yderligere diskussioner om dette og i stedet holde os til emnet – nemlig pigen, 18 y.o. Kate. 

ppd skrev, for 18 timer siden:

(…)

Kan slet ikke få nok af unge piger. Piger som Kate burde i så fald få en medalje.<3

Ja, hun er helt sikkert en af de lidt ekstra fine piger, så lad os da få givet nogen medaljer ;)

Redigeret af TheLion
Korrektur, tilføjede mm.

Skrevet

* Og haha, ja, hun er helt sikkert en af de ekstra fine piger, skulle der selvfølgelig stå.

Skrevet
OlenOnsh skrev, den 17.7.2023 at 19:07:

(…)

By the way speaking of which – weird stuff that might happen. When I was supposed to visit the girl again this week, there had been a miscommunication between the girl and the manager/ her “team”. I had booked two hours with the girl but when I arrived the girl wasn’t ready for the meeting for different reasons. Besides from that the very expensive flowers I had given her from our last meeting had disappeared/ been thrown out (got some weird explanation). This has only happened one time with this girl who I only can recommend and I hope for better experiences in the future. Cost me the chance of meeting with another girl. On a positive note I found the car park nearby.

Where2 skrev, den 17.7.2023 at 21:30:

Pigen, Kate, og hendes veninde har nu fået ny lokation, så der burde være rigtig fine muligheder for at besøge dem nu under andre rammer. Jeg har ikke besøgt veninden, men Kate kan kun anbefales.

Links til pigerne er her:

Kate:

https://nympho.dk/n9465/3175/kate-petite-girl-back-to-cph/

Alina Honeyyy:

https://nympho.dk/n12937/4144/this-will-be-an-unforgettable-and-passionated-date/

Og nej, links til nympho.dk virker stadig ikke til bare at “klikke” på.

Redigeret af TheLion
Korrektur, tilføjelse mm.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.