Guest Peter2500 Skrevet 11. December, 2022 Jeg læste lige denne artikel på DR.dk Anong blev narret ud i prostitution på dansk massageklinik | DR Hvordan kan man sikre sig, at man ikke for besøgt sådan et sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skitlandet-sverige 54 Skrevet 11. December, 2022 Jeg tror Danmark er nødt til at indføre en sexkøbslovgivning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shokshok 27 Skrevet 11. December, 2022 Ved kun at besøge danske piger og man kan hurtigt mærke på pigen om hun gør det af lyst eller tvang 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 11. December, 2022 (edited) Shokshok skrev, for 8 minutter siden: Ved kun at besøge danske piger og man kan hurtigt mærke på pigen om hun gør det af lyst eller tvang Lad nu vær med at gøre alle udenlandske piger til handlede piger. Alt det der køb dansk prædiken er lidt træls at høre på. Redigeret 11. December, 2022 af Lange 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 11. December, 2022 Alligevel imponerende hvordan politiet formår at fucke op hver eneste gang, med mindre selvfølgelig der skal dels fartbøder ud. Det kan de godt finde ud af. 4 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shokshok 27 Skrevet 11. December, 2022 Lange skrev, Lige nu: Lad nu vær med at gøre alle udenlandske piger til handlede piger. Hvordan tænker du at en fattig udlandsk pige kommer til Danmark finder eg sted at arbejde fra det kan næsten kun lade sig gøre med bagmænd 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 11. December, 2022 Shokshok skrev, Lige nu: Hvordan tænker du at en fattig udlandsk pige kommer til Danmark finder eg sted at arbejde fra det kan næsten kun lade sig gøre med bagmænd Men derfor kan det jo godt være frivilligt. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter2500 Skrevet 11. December, 2022 Shokshok skrev, for 9 minutter siden: Ved kun at besøge danske piger og man kan hurtigt mærke på pigen om hun gør det af lyst eller tvang Men der er vel også fx. thailandske piger som kan lide deres job? Dem jeg besøger virker bestemt meget meget tilfredse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 11. December, 2022 Shokshok skrev, for 1 minut siden: Hvordan tænker du at en fattig udlandsk pige kommer til Danmark finder eg sted at arbejde fra det kan næsten kun lade sig gøre med bagmænd At nogen piger har brug for hjælp gør dem ikke til handlede. Du skærer alle over en kam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shokshok 27 Skrevet 11. December, 2022 Synes bare det er noget svineri at nogen skal tjene på de stakkels piger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 11. December, 2022 Shokshok skrev, for 3 minutter siden: Synes bare det er noget svineri at nogen skal tjene på de stakkels piger Jo men der er også nogen der tjener på danske piger. Men ellers er jeg enig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The spoon Skrevet 11. December, 2022 Nu kommer jeg årligt i Thailand, og høre om “mulighederne” der er for at få et arbejde i Europa for unge Thai piger. De låner til billetter, visa, indkvartering mm, så er det sikkert de “ikke render af pladsen” da familien så vil miste jord og hus, som er lagt i pant for “lånet”. de skal have et “respektabelt” arbejde, har hørt mange forskelige, en af de bedste var at plukke jordbær, i findland, i december, hende fik vi overbevist om at det var snyd og bedrag. Jeg elsker thaier, og næsten alt der har med Thailand at gøre, men der findes ikke et folk, som er så godtroende når det gælder om at blive rig uden at arbejde for det, eller med nogen risiko. Ja jeg ved godt jeg slår alle over en kam, og der er helt klart også piger som gør det af lyst og til egen gavn, og dem har jeg den største respekt for. Det som gør mig helt sur, er dels politiets udulighed, og at bagmændene slipper gang efter gang, og at de aldrig vil stå ved hvad de laver. Hvis de er gode buddhister så bliver de med sikkerhed et meget dårligt dyr i næste liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 11. December, 2022 Peter2500 skrev, for 29 minutter siden: Men der er vel også fx. thailandske piger som kan lide deres job? Dem jeg besøger virker bestemt meget meget tilfredse! -De elsker pengene;-) Og os der betaler dem... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 11. December, 2022 Peter2500 skrev, for 57 minutter siden: Jeg læste lige denne artikel på DR.dk Anong blev narret ud i prostitution på dansk massageklinik | DR Hvordan kan man sikre sig, at man ikke for besøgt sådan et sted? Det kan man ikke! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 11. December, 2022 (edited) @Møffe det virker til, at du har nogle holdninger, som sikkert kommer af erfaring. Kan du uddybe dine kommentarer? Udover at have sjov og have sex, så er jeg i branchen for at lære og for at forstå. Redigeret 11. December, 2022 af andrew1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 11. December, 2022 andrew1000 skrev, for 9 minutter siden: @Møffe det virker til, at du har nogle holdninger, som sikkert kommer af erfaring. Kan du uddybe dine kommentarer? Udover at have sjov og have sex, så er jeg i branchen for at lære og for at forstå. Jeg kan nemt uddybe mine kommentarer -og det er ud fra mine og andres erfaringer med thaier... Hvis du vil lære -så er det første du skal lærer "du/vi kommer aldrig til at forstå dem" -jo mere du tror du forstår -jo mere finder du ud af, er helt anderledes end du ellers troede du forstod... Jeg og andre er blevet overrasket mange gange ved et besøg -f.eks. noget man havde aftalt på forhånd ikke kommer til, at ske. Det sker så noget andet som måske er meget bedre eller ringer end aftalt... De kan fortælle dig noget om dem selv den ene gang, næste gang eller næste igen (har de glemt det, de har fortalt første gang til dig) og fortæller dig så noget andet -når du så konfrontere hende med det første hun fortalte dig -benægter hun -og siger f.eks. "det må være en anden, det har sagt det" selv om du godt kan se på dem de lyver... Det er heldigvis undtagelser -men det er en pisse hård branche -og kun de stærkeste overlever i den -big business så du tror det er løgn... Mange af pigerne du møder er her på et turistvisum i max 3mrd. -de må ikke arbejde -men det omgåes af "bagmændene" Som tit er ældre thaikvinder som har været her i mange år, og har lært, hvordan de kan lave en forretning -de har gode kontakter i thailand og her i danmark/skandinavien -og så handler det om, at have et til flere steder, hvor de kan drive forretningen -og så lade pigerne roker i mellem stederne -så de ikke bliver for synligt, hvad det foregår... Men hold fast i dit ønske som jeg deler "have sjovt og have sex" +massage;-) Tag ikke fejl jeg elsker thaier, og er gift med en, men man ved aldrig, hvis du kan leve med det -så nyd det/dem. Ellers pas på dig selv...;-) PS.: Denne artikel kan passe på mange thaier i branchen... (som dog ikke står frem, eller ikke ved hvorfor de kom til dk. for det gør de så udmærket ) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 11. December, 2022 Takker, @Møffe. Glædelig jul til dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 11. December, 2022 Tænker ved du/i taler i telefon med pigen selv og hun taler dansk, så tror jeg i vil undgå de handle piger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 8 minutter siden: Tænker ved du/i taler i telefon med pigen selv og hun taler dansk, så tror jeg i vil undgå de handle piger Man kan udmærket være her, af egen frie vilje, uden at kunne tale dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 11. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Man kan udmærket være her, af egen frie vilje, uden at kunne tale dansk. Ja men så er der den der nævnte usikkerhed om hun er eller ikke 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 9 minutter siden: Ja men så er der den der nævnte usikkerhed om hun er eller ikke Jeg kan ikke se om det hun kan tale dansk, automatisk medfører hun ikke er handlet. Jeg kender thaikvinder som har boet fast i Danmark i mange år, som ikke taler dansk. De er frie mennesker, rejser af og til til Thailand, tager på ferie forskellige steder osv som alle frie mennesker kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 11. December, 2022 Møffe skrev, 1 time siden: Jeg kan nemt uddybe mine kommentarer -og det er ud fra mine og andres erfaringer med thaier... Hvis du vil lære -så er det første du skal lærer "du/vi kommer aldrig til at forstå dem" -jo mere du tror du forstår -jo mere finder du ud af, er helt anderledes end du ellers troede du forstod... Jeg og andre er blevet overrasket mange gange ved et besøg -f.eks. noget man havde aftalt på forhånd ikke kommer til, at ske. Det sker så noget andet som måske er meget bedre eller ringer end aftalt... De kan fortælle dig noget om dem selv den ene gang, næste gang eller næste igen (har de glemt det, de har fortalt første gang til dig) og fortæller dig så noget andet -når du så konfrontere hende med det første hun fortalte dig -benægter hun -og siger f.eks. "det må være en anden, det har sagt det" selv om du godt kan se på dem de lyver... Det er heldigvis undtagelser -men det er en pisse hård branche -og kun de stærkeste overlever i den -big business så du tror det er løgn... Mange af pigerne du møder er her på et turistvisum i max 3mrd. -de må ikke arbejde -men det omgåes af "bagmændene" Som tit er ældre thaikvinder som har været her i mange år, og har lært, hvordan de kan lave en forretning -de har gode kontakter i thailand og her i danmark/skandinavien -og så handler det om, at have et til flere steder, hvor de kan drive forretningen -og så lade pigerne roker i mellem stederne -så de ikke bliver for synligt, hvad det foregår... Men hold fast i dit ønske som jeg deler "have sjovt og have sex" +massage;-) Tag ikke fejl jeg elsker thaier, og er gift med en, men man ved aldrig, hvis du kan leve med det -så nyd det/dem. Ellers pas på dig selv...;-) PS.: Denne artikel kan passe på mange thaier i branchen... (som dog ikke står frem, eller ikke ved hvorfor de kom til dk. for det gør de så udmærket ) Nuanceret, klogt og med livserfaring. Sjældent godt indlæg. Har oplevet nogle af de samme ting, "f.eks noget man havde aftalt på forhånd ikke kommer til at ske" ..... bl.a. Alle thaipigernes øvrige kvaliteter ufortalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 11. December, 2022 (edited) Jyske Coco Erotik massør skrev, for 22 minutter siden: Ja men så er der den der nævnte usikkerhed om hun er eller ikke Usikkerheden er sand i teorien, men lad os tage en udenlandsk pige som Barbara eller Lulu.. Der er ingen usikkerhed om, at de er her af egen fri vilje og lyst. I den anden ende af spektret er historier som først i tråden. Og så er der alle pigerne i nuancer af grå ml Barbara og hende her. Mænd, der principielt ikke vil støtte menneskehandel, bruger helt naturligt at tid på selvstændige piger, der ikke er handlet. Af de piger, jeg har købt tid med, har mange holdt forbindelse med mig, taget på restaurant med mig uden at forlange betaling og enkelte har sågar inviteret mig til deres hjemby. Har de været handlet? Nej. De har været uafhængige, selvtænkende og duelige kvinder, der kan sige til og fra, ganske som dig og andre danske piger. Det er en frygtelig historie, som ingen ønsker sig gentaget. Men deraf kan det ikke følge, at vi skal afholde os fra at møde udlændinge. Redigeret 11. December, 2022 af andrew1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 11. December, 2022 Møffe skrev, 1 time siden: De kan fortælle dig noget om dem selv den ene gang, næste gang eller næste igen (har de glemt det, de har fortalt første gang til dig) og fortæller dig så noget andet -når du så konfrontere hende med det første hun fortalte dig -benægter hun -og siger f.eks. "det må være en anden, det har sagt det" selv om du godt kan se på dem de lyver... @Møffe Jeg tvivler på din fortælling blev fortalt rigtigt. Når der er tale om et turistvisum, så tror jeg ikke pigerne som kun kommer til DK og skal være her tre mdr kan tale og forstå flydende dansk og engelsk. Jeg synes det er umuligt for dem at starte med at sige nogle ord og finde på at lyve. Det er bare mening, jeg ved ikke ret meget om thailændere her i DK. Men uanset hvodan de opfører sig her i landet, cloud you please don’t treat them as bad as they are, treat them as good as you are 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 11. December, 2022 (edited) Shokshok skrev, for 4 timer siden: Hvordan tænker du at en fattig udlandsk pige kommer til Danmark finder eg sted at arbejde fra det kan næsten kun lade sig gøre med bagmænd Fejl Redigeret 11. December, 2022 af fræk6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg