Hop til indhold
Pallemand

P Club Flensborg

Recommended Posts

desværre gik det sådan at jeg var for sent ude mht at reservere tid hos mekanikeren. Måtte køre den til syn og få lavet det nødvendige herhjemme, så eftersyn (af såvel bilens som min Undervogn) må vente nogle uger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det startede i går, så mon ikke de nok skal få det op på hjemmesiden, men de er desværre ikke pisse gode til at opdatere den.

Og som noget nyt, så er Kada Love også meget mere i clubben, dog mest bag baren, meeen en enkelt tur vil være muligt engang imellem. Og synes at kunne fornemme de køre stille i hverdagene, for så at give den gas med 12-15 piger fredag/lørdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

gad vide om ikke hun vil blive glad for en wellnesbehndling men en ½ times fiske spa (doktor fisk), efterfølgende pedicure, og manicure (evt med gele negle)en times massage, klipning og favning? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

gad vide om ikke hun vil blive glad for en wellnesbehndling men en ½ times fiske spa (doktor fisk), efterfølgende pedicure, og manicure (evt med gele negle)en times massage, klipning og favning? ;)

 

Link, adresse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om nogen af pigerne på p club kysser?. Synes ikke nogen af pigerne annoncerer med det

 

Det er der da netop flere af pigerne der gør: Kuss, Kuscheln, Küssen  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om nogen af pigerne på p club kysser?. Synes ikke nogen af pigerne annoncerer med det

Det er der flere af dem der gør, men hvor aktivt de er i det er meget forskelligt, det koster dog en 20€ at kysse med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke generthed i baderummet jeg tænker på ... Det er fint nok, mere risikoen for at møde en man kender, eller en konen kender :smile: og det duer ikke....

Af samme grund duer Hamborg ikke, her kan jeg fint sige jeg er nede og handle og hurtigt hjemme igen... Og det er ret væsentligt, med konen om at gøre :wink:

Hun er ikke så meget med på jeg kommer de steder :smile:

 

Hvis du møder en du kender dernede, så farer han næppe hjem til DK og fortæller alle jeres fælles bekendte, at du har mødt ham på et bordel :ugeek:

 

I øvrigt koster en Dinitrol behandling i Flensborg mindre end det halve af hvad den koster i DK.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god ide, med en undervognsbehandling til bilen, jeg ved godt det er et forum, omkring erotik, men andre emner kan vel også behandles, er der nogen som har erfaring med undervogns behandling i Flensborg området, jeg har fået et tilbud, fra en som ligger ca 2,3 km fra P Club, og afstanden er ikke noget problem, man får en bil at køre i. og 280 euro for en behandling, men mon det er i  orden det de laver ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er aldrig blevet snydt i Flensborg ved mekanikerhjælp, bruger altid autoriseret værksted (FORD) og der er pris, service og garanti klasser over det jeg har mødt i DK,fsv angår undervogsbehandling er det kun mig selv der har prøvet dette, men det er normalt helt fint på de steder jeg kommer..!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god ide, med en undervognsbehandling til bilen, jeg ved godt det er et forum, omkring erotik, men andre emner kan vel også behandles, er der nogen som har erfaring med undervogns behandling i Flensborg området, jeg har fået et tilbud, fra en som ligger ca 2,3 km fra P Club, og afstanden er ikke noget problem, man får en bil at køre i. og 280 euro for en behandling, men mon det er i  orden det de laver ?

 

For nogle år siden fik jeg min bil gjort klar til syn i Süderlügum. Jeg fik en lånebil gratis, bortset fra benzin, det præcise tidspunkt for hvornår den var klar, grundig gennemgang af regningen, bilen var vasket, prisen under det halve af den danske, arbejdet var perfekt - og de havde selv kørt den til Tønder og fået den synet, så de straks og direkte fik besked, hvis noget skulle laves om.

Har hørt mange, der har oplevet det samme og ingen der var utilfredse. Men Opel i Flensborg holder jeg mig væk fra. Her fik jeg en gang et meget dyrt tilbud - på noget, som slet ikke var nødvendigt.

Jeg skal have lavet Dinitrol hos ham herunder til nogenlunde den pris du nævner. Her er lånebil også gratis, og Christian Gawlich taler flydende dansk.

Der hvor der er rigtig mange penge at hente er de opgaver hvor arbejdslønnen udgør en stor del, fordi lønnen dernede er meget lavere end i DK.

 
Reifen Technik Nord GmbH

Am Oxer 23

24955 Harrislee

Tel.  +49 461 70048-37

Fax   +49 461 70048-21

Mail: [email protected]

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se ca. 17 min. inde. lidt fra FKK Flensburg med Kada Lovo og Eva Deluxe i doku om sex made in Germany: 

 

http://www.youtube.com/watch?v=_6OgVu7p-s4&app=desktop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var flere Danskere der den aften, bl.a mig selv, men ham i indslaget så jeg ikke, der virkelig mange mennesker den aften, en lidt speciel stemning, nogen af pigerne der ikke var "kendte" var lidt træt af postyret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bemærk Mia Gun, som optræder ca. 12 min inde og flere andre gange - hun kan opleves live på webcam her: http://www.miagun.info/

 

Desuden af og til IRL hos: http://www.saskia-farell.com/gangbang-bukkake-party-girls , hvor hun dog er brunette på billederne.

 

PS. Mia Gun var også med til det GangBang jeg omtalte her:  Desværre er jeg kun 90 % sikker på, om jeg også blev betjent af hende, da der var noget trængsel og jeg mest koncentrerede mig om Gina Bang  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...