Hop til indhold
Pallemand

P Club Flensborg

Recommended Posts

Så er det tid til min første anmeldelse!

Jeg besøgte igår langt om længe P Club i Flensborg.

http://en.the-pclub.de/page/jobs

Det viste sig at være en super oplevelse og langt billigere end herhjemme!

Var dernede tidligt kl 14.00 om eftermiddagen og alligevel var der 10 piger at vælge mellem!

Du kan vælge at betale 20 € i indgangen, så har du adgang til alle deres faciliteter og kan gå og tjekke pigerne ud og vælge nogen og gå ovenpå med, hele dagen lang!

Eller du kan, som jeg gjorde, bare sige du fluks vil ovenpå, så koster indgangen ikke, blot det som pigen koster - 20 min 50 € 30 min 80€ osv....

Jeg skulle sætte mig i en sofa hvorefter de en efter en kom ud og præsenterede sig i frækt lingeri :-) søde lækre tøser hver og en - valgte Katy lækker pige med lidt lolita look tynd og fræk!

Så får man badekåbe og håndklæde og kan bade inden (desværre i et stort fælles baderum, med risiko for at støde i andre kunder)

Og så får du en nøgle til et skab til dit tøj hopper i badekåben og smutter ovenpå med din udvalgte ;-)

Katy var fræk og lækker, valgte en halv time ( for 20 € pr ekstra ting kan man købe diverse tilvalg)

Hun klæder sig af mens jeg lægger mig på sengen hun vil også gerne snakke, spørger om jeg er til massage , ja tak, så hun masserer min brystkasse lidt og snart går vi videre, vasker min pilen ekstra gang! Putter gummi på og går igang med at sutte.... Fantastisk kunne komme lige der, så måtte stoppe hende, legede og kyssede lidt med hendes bryster før vi gik videre - til ridetur, missionær og bagfra - den frækkeste lille bitte røv til jeg kom Wow!!!!

Jeg betalte hoppede i bad igen tøj på og afleverede nøglen og blev lukket ud igen!!

Absolut ikke sidste besøg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL --- Jeg håber inderligt at det er frivilligt om man citat "vil støde i andre kunder". :) ... Tak for dagens bedste grin ( og en fin anmeldelsesdebut iøvrigt :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle sætte mig i en sofa hvorefter de en efter en kom ud og præsenterede sig i frækt lingeri :smile:

Jeg har set dette foregå på P-Clubben, og det mindede mig allermest om en slaveauktion. Slaveejeren der sidder henslængt der i den store brede sofa og så må pigerne/slaverne pænt på rad og række komme ind, hilse på og præsentere sig. Ikke lige min ide om en FKK-klub, men jeg ved godt det praktiseres en del steder i Tyskland.

Jeg vil hellere sætte mig ind i baren få en drink eller en kop kaffe, se mig lidt omkring og se pigerne lidt an og evt. blinke lidt med dem, inden jeg vælger at sætte mig ned hos en udkåren og snakke og flirte lidt med hende, inden et evt. besøg ovenpå. Synes det gør det mere interessant at man også kommunikerer lidt sammen, inden der skal aktion på drengen - og man fornemmer hurtigt om der er kemi - ellers rykker man bare videre til en anden pige.

Nu er P-clubben i Flensburg ret lille og det kan være svært at få en hel dag til at gå med at kigge og flirte med ca. 10 piger, sidde i baren, gå i sauna mv. imellem seancerne, men som førstegangs FKK-gænger er det alt rigeligt og vi skal jo også være glade for at have en FKK så tæt på. Ellers skal vi jo til Hamburg, hvor priserne nok er lavere, pigerne og udvalget af FKK mv. er større, men med 3 - 4 timers længere tids kørsel i bil, er det jo lidt sværere at slippe afsted i så lang tid ekstra, når man bare lige skulle ned og have lavet service på bilen og bagagerummet fyldt op med dåser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Jernsvinet.

Dette med presentationen af pigerne er kun for dem der vælger en pige og forlader stedet bagefter. Vælger man at blive i klubben kan man vælge at bruge 20 eu. i baren eller betale 20 eu. i entre og kan så blive så længe der er åbent og så kigge pigerne ud i ro og mag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg synes ikke det var så slaveagtigt...

Dekomponer pænt og hilste på og sagde deres navn, pyyyy det var svært....

Har netop hørt fra dem at der findes det der hedder en quickie til de 50 € !!

Hold nu kæft det er billigt , under 400 for en hurtig tur og under 600 for en halv time - intimiteten og kvaliteten er absolut på højde med hvad jeg har prøvet herhjemme - til det dobbelte!!

Nu er mit ydmyge mål at nå igennem alle pigerne :-) til den pris skulle man da være et skarn hvis ikke man gjorde forsøget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu er mit ydmyge mål at nå igennem alle pigerne :smile: til den pris skulle man da være et skarn hvis ikke man gjorde forsøget :wink:

Go for it - kan desværre se Lolita - min favoritpige på stedet er holdt/flyttet - hun var ellers rigtig god til at flirte - og så kunne jeg tale spansk sammen med hende. Sidst var hun dog blevet noget bedre til tysk.

Mht. det at dele baderum med andre gæster - så er det jo ikke anderledes end i baderummene i en alm. svømmehal - jeg vil endda sige at mange er mere generte i svømmehallen end på FKK. Jeg ser i hvert fald mange i svømmehallen stå og sæbe sig ind og vaske sig med badebukser på - den går altså ikke på FKK, hvis man vil have pigerne til at......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

He he Pallemand, du er duperet over priserne. Det er klart de dyreste priser i Tyskland! og det er fordi klubben ligger så tæt på Danmark :-)

Tager du ACAPULCO koster 30 min 40 euro (300kr) det er inklusiv superfransk, sex, kys fisseslik , massage osv. Her er der så 50-80 piger at vælge imellem og mange af dem er smukke

Har selv besøgt FKK Flensborg en gang, men efter jeg har prøvet de rigtige FKK så har det ikke været interessant.

Jeg vil hellere sætte det mere tid af, og få nogle af de fantastiske oplevelser der findes i Hamborg og NRW. Og her er det absolut ikke kun prisen jeg tænker på ( noget ryger jo i kørsel) men der findes simpelhen så mange guldoplevelser dernede, der helt klart er køreturen værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he Pallemand, du er duperet over priserne. Det er klart de dyreste priser i Tyskland! og det er fordi klubben ligger så tæt på Danmark :smile:

Tager du ACAPULCO koster 30 min 40 euro (300kr) det er inklusiv superfransk, sex, kys fisseslik , massage osv. Her er der så 50-80 piger at vælge imellem og mange af dem er smukke

Har selv besøgt FKK Flensborg en gang, men efter jeg har prøvet de rigtige FKK så har det ikke været interessant.

Jeg vil hellere sætte det mere tid af, og få nogle af de fantastiske oplevelser der findes i Hamborg og NRW. Og her er det absolut ikke kun prisen jeg tænker på ( noget ryger jo i kørsel) men der findes simpelhen så mange guldoplevelser dernede, der helt klart er køreturen værd

 

 

Ja har man prøvet de store FKK/saunaklubber så er P_club altså et hul i jorden :P, Så ja kørt fx. til Hamborg og besøg Atmos og Harmony.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har man prøvet de store FKK/saunaklubber så er P_club altså et hul i jorden :P, Så ja kørt fx. til Hamborg og besøg Atmos og Harmony.

For mange er alternativet til P-clubben altså ikke at bruge ekstra tid på kørsel + evt. overnatning længere sydpå, men derimod at besøge de mere lumske kvarterer i Flensborg, hvor man i forhold til billederne på div. hjemmesider, ikke altid ved, hvad der gemmer sig bag døren - og når man det 3. eller 4. sted snuskede sted med dunkel belysning, heller ikke har mødt det man forventede, så er man næsten klar til at hoppe på hvad som helst, inden glansen går helt af skt. Gerthrud, eller man bare ikke har mere tid at afse.

Vi kan så bare håbe på at der kom en FKK klub el. lign. mere nord for Slien, så der blev lidt mere konkurrence og priserne kom lidt ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke generthed i baderummet jeg tænker på ... Det er fint nok, mere risikoen for at møde en man kender, eller en konen kender :-) og det duer ikke....

Af samme grund duer Hamborg ikke, her kan jeg fint sige jeg er nede og handle og hurtigt hjemme igen... Og det er ret væsentligt, med konen om at gøre ;-)

Hun er ikke så meget med på jeg kommer de steder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke generthed i baderummet jeg tænker på ... Det er fint nok, mere risikoen for at møde en man kender, eller en konen kender :smile: og det duer ikke....

Af samme grund duer Hamborg ikke, her kan jeg fint sige jeg er nede og handle og hurtigt hjemme igen... Og det er ret væsentligt, med konen om at gøre :wink:

Hun er ikke så meget med på jeg kommer de steder :smile:

Jeg har aldrig mødt mere end 3 - 4 andre mænd på P-Club, så jeg tror risikoen er mindre end minimal - og hvis det er en du kender, så er han nok selv den første til at holde bøtte og bare synes det var hyggeligt - næste gang kan I jo så måske følges ad :smile: Det er i hvert fald noget af det jeg savner på P-Club: det at kunne sludre lidt med andre mænd mellem seancerne - her er der på de lidt større klubber længere sydpå, større chance for at finde ligestillede og få udvekslet lidt røverhistorier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke generthed i baderummet jeg tænker på ... Det er fint nok, mere risikoen for at møde en man kender, eller en konen kender :smile: og det duer ikke....

Af samme grund duer Hamborg ikke, her kan jeg fint sige jeg er nede og handle og hurtigt hjemme igen... Og det er ret væsentligt, med konen om at gøre :wink:

Hun er ikke så meget med på jeg kommer de steder :smile:

 

Ja de koner kan være nogen mood-killers... ;)

 

Men jeg tror heller ikke du behøves være så nervøs hvad det angår. Alle er kommet der for det samme, og det er de færreste, der ønsker at reklamere så meget med det. Hvis nogen skal fortælle at de har mødt dig, fortæller de jo også samtidig at de selv var der...

 

Mht. alle de andre steder i Flensburg, så er det et emne der har været vendt og drejet til hudløshed. Men der er masser af muligheder, og jeg synes ikke det, jeg har oplevet har været så snusket som JS får det til at lyde. Men læs nogen af alle de gamle tråde igennem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

JS har en forkærlighed for belysning og bruse armaturer  :-P Og disse ting kan halte lidt inde i byen, det må man medgive ham.

 

Men ellers er det nu ganske udmærkede klinikker! En ting der taler lidt for FKK Flensborg er, at 30 minuter er 30 minutter. Bad og omklædning er ikke med i. På det seneste, har jeg oplevet, at jeg ofte står på gaden 30-35 minutter efter indgang. Enten har jeg været vild hurtig i badet ellers har jeg ikke haft 30 min i kanen  :-P Specielt synes jeg Finkenstrasse er slem til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

JS har en forkærlighed for belysning og bruse armaturer  :-P Og disse ting kan halte lidt inde i byen, det må man medgive ham.

 

Men ellers er det nu ganske udmærkede klinikker! En ting der taler lidt for FKK Flensborg er, at 30 minuter er 30 minutter. Bad og omklædning er ikke med i. På det seneste, har jeg oplevet, at jeg ofte står på gaden 30-35 minutter efter indgang. Enten har jeg været vild hurtig i badet ellers har jeg ikke haft 30 min i kanen  :-P Specielt synes jeg Finkenstrasse er slem til det.

Belysningen i bollerummene på P-Club kunne nu godt være noget bedre - jeg har så fået lov til at afmontere lampeskærmen og evt. trække gardinet lidt fra - der er skrå tagvinduer - så ingen problem i det.

Flere af pigerne på P-Club har mange tatoveringer - ikke noget jeg går efter - men der kunne jo være nogen, som tænder på det - og så er det jo dumt ikke at kunne se dem.

Det eneste man måske kunne savne lidt på P-Club var nogle mere intime baderum, så man kunne tage pigen med i bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja en fælles badetur kunne være hyggeligt - jeg har ikke prøvet de store klubber eller nede i byen og kun været på P klub denne ene gang!

Så havde kun danske piger og priser at sammenligne med!

Og så er det her altså billigt!

Og pigerne Wow tror ikke der var en af dem der ikke var røv lækker små frække nips som vimser rundt i lingeri ;-)

Mon ikke man skylder sig selv en juletur dernede også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja en fælles badetur kunne være hyggeligt - jeg har ikke prøvet de store klubber eller nede i byen og kun været på P klub denne ene gang!

Så havde kun danske piger og priser at sammenligne med!

Og så er det her altså billigt!

Og pigerne Wow tror ikke der var en af dem der ikke var røv lækker små frække nips som vimser rundt i lingeri :wink:

Mon ikke man skylder sig selv en juletur dernede også :smile:

 

Du kan godt glæde dig hvis du har mulighed for at besøge de store klubber, det er altså paradis, læs mere på FKK tråden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan godt glæde dig hvis du har mulighed for at besøge de store klubber, det er altså paradis, læs mere på FKK tråden :D

Hvis man beregner kørsel til NRW. eller Hamburg er P-club ikke så dyrt endda. 

P-club kan kombineres med en indkøbstur over grænsen for mange, vi bor ikke alle på Sjælland.

Det kunne selvfølgeligt være større og mere besøgt; men det er det nu en gang ikke, jeg kommer der bestemt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man beregner kørsel til NRW. eller Hamburg er P-club ikke så dyrt endda. 

P-club kan kombineres med en indkøbstur over grænsen for mange, vi bor ikke alle på Sjælland.

Det kunne selvfølgeligt være større og mere besøgt; men det er det nu en gang ikke, jeg kommer der bestemt igen.

 

Bestemt er P-club et godt alternativ for jyder, men gør jer selv den tjeneste at besøge de rigtige 1. division FKK klubber ved lejlighed, så ved I hvad I er gået glip af :D

 

Jorden var jo flad indtil der var nogen så vovede sig ud i den store verden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hvis man kun lige kortvarig tager ind og besøger en pige eller 2, ja så kan P-club være ok. 

 

150 km mere (300 km ialt) så er du i Hamborg. Harmony har 30 min med mindst samme ydelse som P-club til 60 euro.

 

En stille dag, hvor du kun hygger med 3 piger i 30 min, sparer du 60 euro/450 kr. Det betaler mere end køreturen  :-P  men endnu vigtigere, er hvilken oplevelse du får! Harmony er flere niveauer over p-club i faciliteter, indretning, kaffespecialiteter m.m. Derudover har du et større udvalg af piger. Selvom Harmony ikke er en af de store NRW/Hessen klubber med dertilhørende clubstemning, jamen så er stemningen bare niveauer over P-club..... Jeg kom en hverdag eftermiddag på p-club og der var på ingen måde nogen form for stemning!

 

Hvis vi så tager ACAPULCO her er prisen 40 euro/30 min.... for mere service end du får i p-club. Hvis jeg tager mig sammen og ikke kun tænker med det nederste hoved, kan jeg godt holde mig nede på 7 piger dernede. Altså en besparelse på 280 euro/2100 kr i forhold til p-club. Ok det er en ekstra køretur på 1200 km kontra p-club. Hvis du er 2 afsted er det 600 kr per mand.

 

MEN MEGET MEGET MEGET VIGTIGERE: HVAD OPLEVER DU!

 

Acapulco kan jo slet ikke sammenlignes med Harmony! Det er flere niveauer over i stemningen og mængden er piger er jo flere dobbelt....... ja P-club gider jeg slet ikke sammenligne den med. ACAPULCO store fejl, er den billige entre! 20-30 Euro mere og der var kræset lidt om kaffespecialiterne og maden havde været at foretrække. MEN MEN MEN go there!!! det er en oplevelse ud over alle grænser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altid bedre klubber...

 

Ja vil man have store oplevelser bør man opholde sig i klubberne over mange dage :) det koster, men jeg betragter det som ferie og wellness så det må gerne koste :)

 

Acapulco er godt for NRW, men er bedre klubber i andre delstater, klubber som Artemis, Oase, World, Palace, Shark, Paradise m.fl.

Prøv dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Nu er anmeldelsen her om P Club, som jeg også er meget interesseret i.

Det har intet at gøre med kroner, men med tid ganske enkelt. Jeg vil sjældent have tid til at tøffe helt til Hamborg.

Jeg tror det er gået ind på lystavlen at der findes bedre FKK-klubber end P Club, det har I skrevet flere gange, det er forstået tror jeg hos alle :D

Men jeg synes det er rart at høre lidt anmeldelser om P Club, tak til den information som er kommet frem om den Club og håber da at vi også kan få lidt mere information om denne i anmeldelsen her og andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go for it - kan desværre se Lolita - min favoritpige på stedet er holdt/flyttet - hun var ellers rigtig god til at flirte - og så kunne jeg tale spansk sammen med hende. Sidst var hun dog blevet noget bedre til tysk.

Mht. det at dele baderum med andre gæster - så er det jo ikke anderledes end i baderummene i en alm. svømmehal - jeg vil endda sige at mange er mere generte i svømmehallen end på FKK. Jeg ser i hvert fald mange i svømmehallen stå og sæbe sig ind og vaske sig med badebukser på - den går altså ikke på FKK, hvis man vil have pigerne til at......

Jeg kan se Lolita er på igen..... desværre uden billede.... så nu har jeg brug for en grundig beskrivelse, og en evt ca alder.... om det er noget for mig også ? :-)

sådan helt ned i vægt osv.... bare ca ikke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se Lolita er på igen..... desværre uden billede.... så nu har jeg brug for en grundig beskrivelse, og en evt ca alder.... om det er noget for mig også ? :smile:

sådan helt ned i vægt osv.... bare ca ikke :smile:

Mmmh - figur og hår ca. som Chikita, men lidt mere feminin - alder ca. 25, ansigtet lidt smalt og fint - der har tidligere været et billede af hende på hjemmesiden, men hun er meget flottere i virkeligheden. Jeg havde faktisk på forhånd valgt hende fra fordi billedet var så dårligt, men første gang jeg trådte ind i klubben, stjal hun billedet, som hun sad der i sofaen og blinkede til mig. Siden har jeg kun besøgt hende på P-clubben. Første gang tog jeg 3 ture med hende, fordi hun er så sød og naturlig uden tatoveringer, udstoppede bryster, fortyggede læber, piercinger og andet de ikke så smukke piger er nødt til at udstyre sig med.

 

Hun taler spansk, fordi hendes mor bor i spanien og hun selv har arbejdet i spanien - ellers er hun fra Rumænien, hvor alle de flotte piger kommer fra   :wub:

 

Det glæder mig hun er tilbage - måske får jeg alligevel tid til en juletur til Flensborg og købe lidt ind   :mrgreen:  er også ved at løbe tør for dåsebajere og sodavand - er nemlig holdt op med at købe alt for stort ind  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mmmh - figur og hår ca. som Chikita, men lidt mere feminin - alder ca. 25, ansigtet lidt smalt og fint - der har tidligere været et billede af hende på hjemmesiden, men hun er meget flottere i virkeligheden. Jeg havde faktisk på forhånd valgt hende fra fordi billedet var så dårligt, men første gang jeg trådte ind i klubben, stjal hun billedet, som hun sad der i sofaen og blinkede til mig. Siden har jeg kun besøgt hende på P-clubben. Første gang tog jeg 3 ture med hende, fordi hun er så sød og naturlig uden tatoveringer, udstoppede bryster med opadvendte brystvorter, fortyggede læber, piercinger og andet de ikke så smukke piger er nødt til at udstyre sig med.

 

Hun taler spansk, fordi hendes mor bor i spanien og hun selv har arbejdet i spanien - ellers er hun fra Rumænien, hvor alle de flotte piger kommer fra   :wub:

 

Det glæder mig hun er tilbage - måske får jeg alligevel tid til en juletur til Flensborg og købe lidt ind   :mrgreen:  er også ved at løbe tør for dåsebajere og sodavand - er nemlig holdt op med at købe alt for stort ind  :wink:

 

NB. hun er ikke med på alt det frække uden kondom, bortset fra olie/cremepirringssvensk, som hun er rigtig god til - har forsøgt at overtale hende til kun at bruge spyt, men den var hun desværre ikke helt med på.

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...