Hop til indhold

Recommended Posts

Long time lukker, first time poster her.

 

Efter et par fantastiske besøg ved denne skønne kvinde må jeg nødt til at lave en anmeldelse.

Billederne er ganske korrekt af hende. Hun har en god humor og er smilende hele vejen igennem.

Hendes engelsk er meget godt og fransk, spansk samt tysk er intet problem. Kommunikationen foregår perfekt!

 

Hun er vildt dejlig og helt klart noget af det bedste indenfor denne verden. En kæmpe anbefaling herfra!

Næste gang jeg får muligheden kommer jeg forbi hende igen :biggrin:

https://annoncelight.dk/showad/357935

Del dette indlæg


Link til indlæg
BiggieLongJohn skrev, den 9.12.2022 at 22:52:

Hun har en god humor og er smilende hele vejen igennem.

Hendes engelsk er meget godt og fransk, spansk samt tysk er intet problem. Kommunikationen foregår perfekt!

Nu er humor jo en smagssag, og egentlig ganske individuelt. God humor har man som regel med dem man deler synet på humor med.
Enhver vil jo synes at ens egen humor er god!

Forøvrigt har man humor - man har aldrig "en" humor.

Og så kan jeg forstå at du er en rigtig verdensmand når du sådan fører dig frem på engelsk, fransk, spansk og tysk, og i sådan en grad at du også kan forstå at det tales perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
O'Malley skrev, den 10.2.2023 at 14:29:

Hvad mener du med Long time lukker?

er det Google translate? Og det sammenholdt med nyoprettet profil på samme dag som denne anmeldelse gør at jeg tvivler på dens værdi

Hey boomer, der skal selvfølgelig stå "long time lurker".

Hvordan skal jeg bevise min autencitet? Ved at skrive rød grød med fløde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BiggieLongJohn skrev, for 2 timer siden:

Hey boomer, der skal selvfølgelig stå "long time lurker".

Hvordan skal jeg bevise min autencitet? Ved at skrive rød grød med fløde?

Glem det, @BiggieLongJohn — du kan forsøge dig med både saglige og ikke-saglige argumenter, men det er en helt anden logik der gælder herinde!

Ser du, @O'Malley har en troværdighed på: (2 opløftet i fireoghalvfemssenstyvende potens) x 55 + 8 = meget, meget mere interessant end du er!

 

O'Malley skrev, den 10.2.2023 at 14:29:

Hvad mener du med Long time lukker?

er det Google translate? Og det sammenholdt med nyoprettet profil på samme dag som denne anmeldelse gør at jeg tvivler på dens værdi

Som første sætning i sit første indlæg, er @BiggieLongJohn klart i top-10 over alletiders intro.

—det kræver s’følig at man ser på hele sætningen, og ikke blot første del.

—det kræver osse at man formår at abstrahere fra stavefejlen.

= laaaaange odds for at det kække ordspil bliver anerkendt herinde…

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, den 11.2.2023 at 07:11:

Og så kan jeg forstå at du er en rigtig verdensmand når du sådan fører dig frem på engelsk, fransk, spansk og tysk, og i sådan en grad at du også kan forstå at det tales perfekt.

Han udførte Rosetta Stone Test under sit møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...