Pivy 12 Skrevet 9. December, 2022 Fantastiske Brasilianske Ivy Jeg har givet mig selv den luksus at besøge Ivy 4 gange på 2 måneder. Wouw siger jeg bare, jeg havde læst hendes anmeldelser og var derfor spændt på at møde hende første gang. Det var så godt at jeg har været forbi hver 2. Uge siden. Hun var nem at komme i kontakt med når det foregik på sms. Opkald lykkedes ikke. jeg kom frem til hendes lejlighed og måtte pænt vente på hun gav grønt lys. Da hun åbnede døren gik der et sus igennem mig. Høj og flot, utrolig lækker krop og meget pænt ansigt. Nærmest en drøm som hun stod der i lækkert lingeri. Jeg kom ind og modtog det mest ophidseende kys jeg længe har fået, hun var hurtig til at køre hendes hånd ned til mit skridt. Så var vi igang. Ind i værelset tøjet af og på maven ned på hendes seng. Her kælede hun og pirrede så den lille fyr blev maks hård. Der var utrolig ophidseende for mig. Blev vendt om kyssede, krammede og hun var hurtig til at gå ned og sutte. Det var himmelsk. Derefter sluttede det med den fedeste gang sex jeg til dato har haft. Kom i den bedste orgasme ever. (Er midt i halvtredserne, så har prøvet lidt) vi talte lidt sammen og så gik hun stille og roligt ned imellem min ben og begyndte at sutte igen. Vildt hvad hun kan både med mund, tunge og fisse. Dertil skal nævnes hun har de lækreste bryster ægte eller ej. De er utrolig dejlige at røre ved. Og hun giver udtryk for at hun nyder alt det du gør ved hende. Ja, jeg ved godt alle oplever dette, hun er professionel. Men hun er hver en krone værd. Hendes lejlighed er meget hyggelig og pæn, badefaciliteterne er suveræne. Som hun skriver er hun vanedannende så kunderne skal passe på. Her er jeg meget enig. Så længe jeg har muligheden for at besøge hende er jeg forbi 1 til 2 gange om måneden Hulbrødre: Jeg kan kun anbefale Ivy til jer alle, vil I prøve noget ekstraordinært så tøv ikke. I fortryder ikke God jul og godt nytår til alke her inde og Ivy 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 9. December, 2022 Tak for den. Ivy bader sig i en fantastiske anmeldelser. Jeg må afsted igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 9. December, 2022 Jeg har gjort et eller andet på SMS, som har fået hende til at blokere mig. Og jeg aner ikke, hvad det er, for jeg er høflig på SMS. Hver gang, jeg læser en god anmeldelse af hende, ærgrer jeg mig gul og grøn. Jeg giver gerne afkald på det tlf nummer, jeg har haft siden 2006 for en time med hende! Skide være med at min omgangskreds aldrig kan kontakte mig igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 9. December, 2022 andrew1000 skrev, for 32 minutter siden: Jeg har gjort et eller andet på SMS, som har fået hende til at blokere mig. Og jeg aner ikke, hvad det er, for jeg er høflig på SMS. Hver gang, jeg læser en god anmeldelse af hende, ærgrer jeg mig gul og grøn. Jeg giver gerne afkald på det tlf nummer, jeg har haft siden 2006 for en time med hende! Skide være med at min omgangskreds aldrig kan kontakte mig igen! Køb en bolofon eller et taletidskort , så har du en ny chance Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 9. December, 2022 lille_peter skrev, for 2 minutter siden: Køb en bolofon eller et taletidskort , så har du en ny chance Sandt og tak, men mellem Outlook, Teams, WhatsApp, Zoom, Slack, LinkedIn, smartwatch, Bluetooth I bilen er der så meget der bimler og bamler 24/7, at jeg har lovet mig selv aldrig at anskaffe mig en bolofon, fordi jeg på få dage vil have fordoblet antallet af notifikationer. Det her er mig https://www.science.org/content/article/people-would-rather-be-electrically-shocked-left-alone-their-thoughts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pivy 12 Skrevet 11. December, 2022 Pivy skrev, den 9.12.2022 at 14:39: Fantastiske Brasilianske Ivy Jeg har givet mig selv den luksus at besøge Ivy 4 gange på 2 måneder. Wouw siger jeg bare, jeg havde læst hendes anmeldelser og var derfor spændt på at møde hende første gang. Det var så godt at jeg har været forbi hver 2. Uge siden. Hun var nem at komme i kontakt med når det foregik på sms. Opkald lykkedes ikke. jeg kom frem til hendes lejlighed og måtte pænt vente på hun gav grønt lys. Da hun åbnede døren gik der et sus igennem mig. Høj og flot, utrolig lækker krop og meget pænt ansigt. Nærmest en drøm som hun stod der i lækkert lingeri. Jeg kom ind og modtog det mest ophidseende kys jeg længe har fået, hun var hurtig til at køre hendes hånd ned til mit skridt. Så var vi igang. Ind i værelset tøjet af og på maven ned på hendes seng. Her kælede hun og pirrede så den lille fyr blev maks hård. Der var utrolig ophidseende for mig. Blev vendt om kyssede, krammede og hun var hurtig til at gå ned og sutte. Det var himmelsk. Derefter sluttede det med den fedeste gang sex jeg til dato har haft. Kom i den bedste orgasme ever. (Er midt i halvtredserne, så har prøvet lidt) vi talte lidt sammen og så gik hun stille og roligt ned imellem min ben og begyndte at sutte igen. Vildt hvad hun kan både med mund, tunge og fisse. Dertil skal nævnes hun har de lækreste bryster ægte eller ej. De er utrolig dejlige at røre ved. Og hun giver udtryk for at hun nyder alt det du gør ved hende. Ja, jeg ved godt alle oplever dette, hun er professionel. Men hun er hver en krone værd. Hendes lejlighed er meget hyggelig og pæn, badefaciliteterne er suveræne. Som hun skriver er hun vanedannende så kunderne skal passe på. Her er jeg meget enig. Så længe jeg har muligheden for at besøge hende er jeg forbi 1 til 2 gange om måneden Hulbrødre: Jeg kan kun anbefale Ivy til jer alle, vil I prøve noget ekstraordinært så tøv ikke. I fortryder ikke God jul og godt nytår til alke her inde og Ivy Glemte at kommentere hendes billeder. De snyder ikke, omend hun er meget flottere og mere lækker i virkeligheden. Man tror det er løgn, men det er det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 12. December, 2022 (edited) Ivy var så venlig at læse med her og skrev til mig efter min besked ovenfor Jeg besøgte hende i dag i ukendt sted på Frederiksberg godt ud mod Carlsberg i en gåde med masser af parkering. Ivy er alt det, som hun er omtalt for herinde. Smuk, fantastisk sexet, glad for dybe tyngekys, blød, velduftende og ren og med store plastikbryster og glad for at blive skikket. What's not to like? Hun er ikke genert for at snakke gebrokkent engelsk, så samtalen gik derud af med alt fra valget i Brasilien, livets udfordringer og date en brasiliansk vs dansk pige. Hun tager hjem under julen, men er her ellers både før og efter. Redigeret 12. December, 2022 af andrew1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven sydhavn 112 Skrevet 12. December, 2022 andrew1000 skrev, for 4 timer siden: Ivy var så venlig at læse med her og skrev til mig efter min besked ovenfor Jeg besøgte hende i dag i ukendt sted på Frederiksberg godt ud mod Carlsberg i en gåde med masser af parkering. Ivy er alt det, som hun er omtalt for herinde. Smuk, fantastisk sexet, glad for dybe tyngekys, blød, velduftende og ren og med store plastikbryster og glad for at blive skikket. What's not to like? Hun er ikke genert for at snakke gebrokkent engelsk, så samtalen gik derud af med alt fra valget i Brasilien, livets udfordringer og date en brasiliansk vs dansk pige. Hun tager hjem under julen, men er her ellers både før og efter. Lækkert Ivy læser med her. Så kan gun også kontakte mig da jeg heller aldrig får svar fra hende. Venter med glæde på svar fra Ivy nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cphcph 20 Skrevet 13. December, 2022 Enig. Ivy er i en klasse for sig selv. Det er længe siden, jeg senest besøgte hende. Har sendt sms to gange de seneste par måneder. Men jeg må have været uheldig. Vil gerne møde den skønne kvinde igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uerfarengut 1 Skrevet 17. December, 2022 Jet har overvejet Henderson I Lang tid... jeg søger en kvinde med en god rund Latina røv... hvad synes i om hendes røv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 102 Skrevet 17. December, 2022 Uerfarengut skrev, for 42 minutter siden: Jet har overvejet Henderson I Lang tid... jeg søger en kvinde med en god rund Latina røv... hvad synes i om hendes røv? Skriv så man kan forstå det eller lad være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uerfarengut 1 Skrevet 18. December, 2022 Uerfarengut skrev, for 5 timer siden: Jet har overvejet Henderson I Lang tid... jeg søger en kvinde med en god rund Latina røv... hvad synes i om hendes røv? Beklager auto correct haha! Jeg har overvejet hende i et stykke tid... har hun god rund latina booty? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uerfarengut 1 Skrevet 18. December, 2022 beklager -auto correct... håber ikke det ødelagde din aften Jakoblaursen skrev, for 4 timer siden: Skriv så man kan forstå det eller lad være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 102 Skrevet 18. December, 2022 Uerfarengut skrev, for 19 minutter siden: beklager -auto correct... håber ikke det ødelagde din aften Totalt ødelagt min aften og hele mit liv:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 18. December, 2022 Uerfarengut skrev, for 11 timer siden: Beklager auto correct haha! Jeg har overvejet hende i et stykke tid... har hun god rund latina booty? Det har hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danvik 118 Skrevet 18. December, 2022 Uerfarengut skrev, for 21 timer siden: Beklager auto correct haha! Jeg har overvejet hende i et stykke tid... har hun god rund latina booty? Du har overvejet Ivy i ret lang tid og spurgt om de samme ting og fået svar flere gange - tjekkede dine gamle posts. Hvis du vil væk fra det med uerfaren, er der nok ikke andet for, end at gøre noget mere ved det end igen og igen at spørge om Ivy er en lækkermås 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 18. December, 2022 Ja, Ivy er perfekt at møde som den første gp. Super lækker (inkl. Latina røv), sød, snakkesalig, har ikke travlt, fornemmer hvad du godt kan lide, og prøver ikke at fange dig i forelskelsesfælden Hmm... Det lyder som om jeg snart skal mod Frb. igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfa8 0 Skrevet 20. December, 2022 wauw skrev, den 18.12.2022 at 22:39: Ja, Ivy er perfekt at møde som den første gp. Super lækker (inkl. Latina røv), sød, snakkesalig, har ikke travlt, fornemmer hvad du godt kan lide, og prøver ikke at fange dig i forelskelsesfælden Hmm... Det lyder som om jeg snart skal mod Frb. igen Hvad vil det sige at blive fanget i forelskelsesfælden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 20. December, 2022 Alfa8 skrev, for 3 timer siden: Hvad vil det sige at blive fanget i forelskelsesfælden? At man bliver forelsket i GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 107 Skrevet 20. December, 2022 Hende har jeg overvejet mange gange…. Men hvor gammel er hun? Nogen der ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalorius 35 Skrevet 21. December, 2022 Hun skriver selv 30, opdaterede fra 29 i løbet af sommeren. Virker troværdigt ud fra beskrivelsen og anmeldelser. Har ikke selv besøgt hende endnu, men håber at få chancen snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 21. December, 2022 Kalorius skrev, for 19 minutter siden: Hun skriver selv 30, opdaterede fra 29 i løbet af sommeren. Virker troværdigt ud fra beskrivelsen og anmeldelser. Har ikke selv besøgt hende endnu, men håber at få chancen snart. Det passer meget godt i min optik.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pivy 12 Skrevet 21. December, 2022 Ja, jeg tænker ikke 30 eller 31 er helt forkert. Hun er så dejlig og lækker, at alderen er ligegyldig i hendes tilfælde. Flot sprød og lækker, fantastiske former og i toppen det flotteste ansigt, derudover er hun nem at være sammen med. Hun får en til at føle sig velkommen og man slapper fuldstændig af i hendes behagelige selskab. Jeg skal vist snart forbi igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 24. December, 2022 andrew1000 skrev, den 9.12.2022 at 18:57: Jeg har gjort et eller andet på SMS, som har fået hende til at blokere mig. Og jeg aner ikke, hvad det er, for jeg er høflig på SMS. Hver gang, jeg læser en god anmeldelse af hende, ærgrer jeg mig gul og grøn. Jeg giver gerne afkald på det tlf nummer, jeg har haft siden 2006 for en time med hende! Skide være med at min omgangskreds aldrig kan kontakte mig igen! De fleste telefoner har dual sim , jeg har et lebera taletids kort udelukkende til f.eks at skrive til sådan en, eller godt hvis man skal ringe op til et ukendt nummer der har kimed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cphcph 20 Skrevet 1. Februar, 2023 Wauw, wauw og dobbelt wauw. Så lykkedes det at få en aftale i stand med den skønne og populære Ivy. Hun læste med i tråden her og sendte mig en PB for nogle uger siden. Og i dag er jeg lige kommet tilbage efter en timelang session i hendes kyndige selskab. Hvor er hun bare helt igennem fantastisk: Det smukkeste ansigt, en meget sexet krop med de vildeste og store bryster, en vanvittig lækker service og virkelig sød, snaksalig og vidende. Eneste minus: Jeg skulle have booket to timer i stedet for een. Det er blot anden gang, jeg møder Ivy, og det er bestemt ikke sidste gang! Vi kom hele spektret rundt i hendes GFE-univers. Som hun dog kan kysse, massere og slikke overalt. Og hendes billeder er ægte – passer fuldstændig. Jeg er blæst fuldstændig bagover af hendes brasilianske varme, udstråling og af, hvor sexet og hot hun er. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg