Hop til indhold

Danske Celine 27

Featured Replies

Skrevet
McLovin skrev, 1 time siden:

Er her nogen som har erfaring med hende her: 

https://annoncelight.dk/showad/356602

Kan ikke udmeldbart finde anmeldelser af hende? Måske er hun gået undre andre navne. 

Hvor har du søgt?

Det tog mig mindre end 5 sek at finde anmeldelser af hende .

Skrevet

Hun har gået under mange navne og det er ikke positivt det der bliver sagt

Skrevet

Ja, hun sletter annoncen og opretter en ny hver gang hun får dårlig omtale.....hun har også svinet mig, min mor, min famile og venner til flere gange på PM herinde, når jeg har anmeldt hende...virkelig en ganske forfærdelig personage hende Celine, Celinaa, Kim K, Maiken med måsen eller hvad hun nu kalder sig.....Celine er for mig, værste oplevelse ever, gennem 30 år med gp'er!!:twisted:.....ja, det er noget rigtigt lort for Celine, at Eroguide findes.....he..he...men meget lækkert for os sexkunder:D

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet
GIANT COCK skrev, den 8.12.2022 at 15:52:

Ja, hun sletter annoncen og opretter en ny hver gang hun får dårlig omtale.....hun har også svinet mig, min mor, min famile og venner til flere gange på PM herinde, når jeg har anmeldt hende...virkelig en ganske forfærdelig personage hende Celine, Celinaa, Kim K, Maiken med måsen eller hvad hun nu kalder sig.....Celine er for mig, værste oplevelse ever, gennem 30 år med gp'er!!:twisted:.....ja, det er noget rigtigt lort for Celine, at Eroguide findes.....he..he...men meget lækkert for os sexkunder:D

Så starter hekse jagten igen!

Tak til alle der ser bort fra Giant cocks anmeldelser. Det er heldigvis gået op for mange at han gøre alt i sin magt for at svine mig til herinde alle steder.

Jeg er kun et menneske, jeg gøre mit bedste for at yde det bedste service for alle mine gæster desvære ser det ud til det ikke altid er godt nok. 

Jeg skifter ikke mit navn eller annonce pga anmeldser, har familie og venner jeg skal beskytte. 

• 1 month later...
Skrevet

Har været hos hende, og må sige hun har en isene kold måde at være på, og så det altså ret kedeligt at hun beholder sit tøj på. Var et af mit dårligste besøg.

Skrevet
sexes skrev, for 56 minutter siden:

Har været hos hende, og må sige hun har en isene kold måde at være på, og så det altså ret kedeligt at hun beholder sit tøj på. Var et af mit dårligste besøg.

100% enig...Celine er ren grådighed og fuldstændig ligeglad med service..det skal bare overstås og så hurtigt videre til næste pengepung.....tog chancen med hende i Odense på et tidspunkt...hun har virkelig en ganske forfærdelig personlighed...ligeledes meget dårlig hygiejne..tror ikke hun vasker sig efter kunderne, fordi det skal gå så stærkt .....kan huske, at efter jeg trak mig ud af hende kom en anden mands sæd ud af fissen på hende og på min pik...virkelig klamt...var svært glad for jeg brugte kondom...da jeg sad i bilen igen, var jeg sgu temmelig rystet over denne syge oplevelse...Celine er worst ever på alle parametre!

Celine: 0/10:twisted:

Redigeret af GIANT COCK

• 11 months later...
Skrevet
GIANT COCK skrev, den 15.1.2023 at 06:51:

100% enig...Celine er ren grådighed og fuldstændig ligeglad med service..det skal bare overstås og så hurtigt videre til næste pengepung.....tog chancen med hende i Odense på et tidspunkt...hun har virkelig en ganske forfærdelig personlighed...ligeledes meget dårlig hygiejne..tror ikke hun vasker sig efter kunderne, fordi det skal gå så stærkt .....kan huske, at efter jeg trak mig ud af hende kom en anden mands sæd ud af fissen på hende og på min pik...virkelig klamt...var svært glad for jeg brugte kondom...da jeg sad i bilen igen, var jeg sgu temmelig rystet over denne syge oplevelse...Celine er worst ever på alle parametre!

Celine: 0/10:twisted:

Er det hende her igen?  Syntes jeg kan genkende billederne fra tidligere. 
https://annoncelight.dk/showad/338657

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.