Hop til indhold

Sangvalg

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan anbefale Van Morrison og Joan Armatrading, har dyrket rigtig god sex til bl.a. disse 2

Skrevet
Kimbj skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kan anbefale Van Morrison og Joan Armatrading, har dyrket rigtig god sex til bl.a. disse 2

OMG! Jeg har en soulmate der ovre. Joan er dronningen.

Skrevet

Vi lige nævne en enkelt mere ...:)

Ingen tråd om kærlighedssange fra 70'erne uden den her superklassiker af Chris Kristoffersen ... 
Een af mine All Time Favorits
De sidste fire linjer i andet vers er een af de smukkeste kærlighederklæringer der nogen sinde er skrevet ...

Me and Bobby McGee - The Highwaymen

Redigeret af sneræven

Skrevet

Kære JRO

Et spørgsmål dukkede op i Skurvognen, Kan man vælge fra din playliste når man besøger dig eller vælger du afhængig af dit mood den dag hvad der spilles ?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 3.12.2022 at 18:54:

Min playliste er før blevet nævnt så in the spirit of sharing så få I lige et udpluk af den playliste jeg selv har samlet til arbejde:P.. 

Siger det bare , men du har altså en fremragende musik smag :)
Der er ret mange gengangere fra mine egne playlister , altså de generelle jeg har på Spotten :)

Skrevet
  • Author
moden libertiner skrev, for 8 minutter siden:

Kære JRO

Et spørgsmål dukkede op i Skurvognen, Kan man vælge fra din playliste når man besøger dig eller vælger du afhængig af dit mood den dag hvad der spilles ?

Såååå I snakker om mig igen nu<_<:lol:.? 

Den er sådan helt shuffle indstillet og hvis man lige pludselig selv vil vælge så skal man være klar på jeg bagefter liiiiige skal vise en 7-9 andre forskellige sange fordi "sådan og sådan":lol:.. 

Skrevet

Ja vi bagtaler dig i tide og utide LOL

Altså du er jo ikke til at overse, overhøre eller ignorere så du må finde dig i at du dukker op allevegne. :-) 

Men vi blev jo nysgerrige. Men det kunne være sjovt at være med til. 

Du dukkede jo ikke op i Skuret så vi kunne spørge direkte. Jeg tror Skuret er tomt nu.

Kys til dig hvor det er sjovest :-) 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 4.12.2022 at 00:47:

"Kender du mig kender du til tåren på min kind tatoveret i et symbol der aldrig svinder ind".. I dare you til at hører den uden at føle bare en lille smule i dit kolde hjerte<_<:lol:.. Ellers så skal jeg da rappe den for dig næste gang vi ses:lol:.. 

Hva hulen @JenniferRomantica - Hvornår er du begyndt på BDSM ? Det der er jo nærmest en trussel om et sadistisk samvær fra din side... Eller skal du til at tilbyde sessioner sammen med @Pianistinden - hvor hun akkompagnerer din "skønsang" ? Kan man betale sig fra at du synger ? Og i så fald - Er det en tilvalgsydelse der står på din menu ?
Jeg har såååå mange spørgsmål nu...:-o

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet

Min absolut yndlingssang ever.....sexet, psykedelisk og bare verdensklasse af den største af dem alle.....den guitarsolo er bare next level....next dimension...JH is God:D....

" Outside in the cold distance,

a wildcat did growl,

two riders were approaching,

and the wind began to howl"...poesi fra 60'erne!!

Redigeret af GIANT COCK

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.