gry 298 Skrevet 1. December, 2022 Jeg kan desværre ikke længere betale for min konto på annoncelight, mit visa dankort kan ikke bruges derinde længere vil jo rigtig gerne stadig annoncere på annoncelight hvad gør i andre ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 1. December, 2022 Hvorfor virker det ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 1. December, 2022 Du skal bruge et mastercard siger AL Stort set alle betalingskort udbydere vil ikke servicere 'sex forretninger' derfor er de fleste kort ikke brugbare længere hos AL og andre udbydere af feks lignende annoncemedier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Young Punter 51 Skrevet 2. December, 2022 gry skrev, for 2 timer siden: Jeg kan desværre ikke længere betale for min konto på annoncelight, mit visa dankort kan ikke bruges derinde længere vil jo rigtig gerne stadig annoncere på annoncelight hvad gør i andre ? Hvis kravet er et mastercard, kan du løse det meget nemt med Curve. det er en service hvor du registrerer dine betalingskort i appen. De udsteder et nyt mastercard til dig (kan tilføjes øjeblikkeligt i ApplePay eller GooglePay). I appen kan du så vælge på hvilket kort at rt køb skal trækkes. eks: Tilføjer dit visakort i curve-appen og betaler med dit curve mastercard på annoncelight. Pengene trækkes så på dit visakort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 2. December, 2022 gry skrev, for 9 timer siden: Jeg kan desværre ikke længere betale for min konto på annoncelight, mit visa dankort kan ikke bruges derinde længere vil jo rigtig gerne stadig annoncere på annoncelight hvad gør i andre ? Jamen, så har du jo mulighed for at oprette dig som gratis bruger, hvor du kan lave en annonce, som er aktiv indtil kl.24, du kan dog aktivere den igen derefter og det kan du gøre hver dag. Ja så sparer du også de penge, det samme kan du gøre på voksenbasen.dk, som er også godt besøgt. Held og lykke med det. Og jo, det er ligeligt at man ikke kan betale for sit medlemskab med sit kort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 2. December, 2022 gry skrev, for 11 timer siden: Jeg kan desværre ikke længere betale for min konto på annoncelight, mit visa dankort kan ikke bruges derinde længere vil jo rigtig gerne stadig annoncere på annoncelight hvad gør i andre ? Du kan bruge MasterCard, det bestiller du bare i banken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 2. December, 2022 moden libertiner skrev, for 11 timer siden: Du skal bruge et mastercard siger AL Stort set alle betalingskort udbydere vil ikke servicere 'sex forretninger' derfor er de fleste kort ikke brugbare længere hos AL og andre udbydere af feks lignende annoncemedier. Problemer er bare at jeg ikke har er Mastercard 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 2. December, 2022 69manden skrev, for 2 timer siden: Jamen, så har du jo mulighed for at oprette dig som gratis bruger, hvor du kan lave en annonce, som er aktiv indtil kl.24, du kan dog aktivere den igen derefter og det kan du gøre hver dag. Ja så sparer du også de penge, det samme kan du gøre på voksenbasen.dk, som er også godt besøgt. Held og lykke med det. Og jo, det er ligeligt at man ikke kan betale for sit medlemskab med sit kort. Men en gratis annonce får ikke lige då meget opmærksomhed, er afprøvet tidlugere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4400 Skrevet 2. December, 2022 gry skrev, 1 time siden: Problemer er bare at jeg ikke har er Mastercard Men det kan du jo anskaffe dig, sådan som @Liv skriver. Der er intet hurlumhej i det, og i de fleste tilfælde er det tilmed gratis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 4. December, 2022 gry skrev, den 2.12.2022 at 10:42: Men en gratis annonce får ikke lige då meget opmærksomhed, er afprøvet tidlugere Kære Gry. Jo faktisk,gør du, da din annonce vil stå, ligesom alle andre, som aktiv,som alle andre der har betalt for deres annoncer på siden, jeg har selv haft annonce derpå, uden at betale og har fået god respons, så hvis du springer ud i det, så held og lykke herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 4. December, 2022 Jeg er ikke enig med dig 69manden Kender en kollega til Gry, og der er større hits når der bliver betalt for annoncen fordi der så er 3 billeder ved visningen af annoncen. Jeg ved godt at alle de andre billeder stadig er der bagved. Alle 'gratisterne' står efter alle de betalte annoncer. Også bag dem der er flere dage eller uger gamle. Har gennemgået statistikken med hende. Derudover er der den behagelighed at man kan forprogrammere sin aktivering for hele den betalte periode, dvs. at annoncen bliver aktiveret hver dag på det tidspunkt du selv har valgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 21 Skrevet 13. Februar, 2023 Young Punter skrev, den 2.12.2022 at 01:16: Hvis kravet er et mastercard, kan du løse det meget nemt med Curve. det er en service hvor du registrerer dine betalingskort i appen. De udsteder et nyt mastercard til dig (kan tilføjes øjeblikkeligt i ApplePay eller GooglePay). I appen kan du så vælge på hvilket kort at rt køb skal trækkes. eks: Tilføjer dit visakort i curve-appen og betaler med dit curve mastercard på annoncelight. Pengene trækkes så på dit visakort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække mille 21 Skrevet 13. Februar, 2023 Tusind tusind tak for hjælpen med dit gode råd den fik jeg brug for brugte 4 timer på alt muligt med andre marstercard så oprettede jeg mig igennem ciurve så virkede det så endnu engang taaakkk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 13. Februar, 2023 @Frække mille & @Young Punter Nu har jeg også oprettet mig som Curve kunde. Kan nu ikke finde ud af hvordan jeg betaler førend det fysiske kort kommer med posten om 12 dage. Men jeg har vist 50 dages VIP abonnement tilbage på AL, så der er lidt tid at løbe på. Glæder mig over at høre at det er lykkedes for dig @Frække mille - så er der håb forude! Jeg har fået afslag på Master Card af mine banker, som egentlig gør hvad de kan for at få mig ud af deres butikker. Det er for nyligt gået op for mig at de formentlig tror jeg sælger narko eller noget fordi jeg ofte sætter kontanter ind. Og nej - gratis-annoncer er på ingen måde bare nogenlunde i nærheden af at være lige så effektive som VIP annoncer på AL. Som i overhovedet ikke. Håbefulde og taknemmelige hilsner, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 448 Skrevet 13. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Og nej - gratis-annoncer er på ingen måde bare nogenlunde i nærheden af at være lige så effektive som VIP annoncer på AL. Som i overhovedet ikke. Håbefulde og taknemmelige hilsner, Eva Jeg troede du havde “lukket for tilgang af nye betalende elskere” så behøver du jo ikke at annoncerer (Undskyld jeg kunne ikke lade være) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 13. Februar, 2023 (edited) Allan37 skrev, for 10 minutter siden: Jeg troede du havde “lukket for tilgang af nye betalende elskere” så behøver du jo ikke at annoncerer (Undskyld jeg kunne ikke lade være) Haha, ja det gør "jeg" heller ikke. Det er dælenduskeme ikke betalende elskere det er nødvendigt at annoncere efter når man har 20 år på bagen og kun skal bruge et par stykker om ugen. Men... Der er ikke gået nogen detektiv tabt i dig Som Lingam massør annoncerer jeg hver dag året rundt. Selv når jeg er på ferie... Ellers får jeg sms'er med "Er du stoppet?" og "Jeg kan ikke finde din annonce!" Hvis man læser mere end de første par linier i profilen her, som jeg mest har fordi jeg debatterer og det er nemmere at folk kan se hvor pissebesværlig jeg er, så er der faktisk link til AL-annoncen i teksten. Så det er ikke helt så enkelt Men ellers var det da en go' pointe Touché D'Artagnan D'Allan Redigeret 13. Februar, 2023 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 448 Skrevet 13. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 31 minutter siden: Ja ok Jeg skulle bare ha holdt min k… Jeg har nu læst annonce meeeeen det er meget laaaaaang tid siden, for da jeg ikke kan besøge dig så kigger jeg kun dine billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 13. Februar, 2023 (edited) Allan37 skrev, for 12 minutter siden: Ja ok Jeg skulle bare ha holdt min k… Jeg har nu læst annonce meeeeen det er meget laaaaaang tid siden, for da jeg ikke kan besøge dig så kigger jeg kun dine billeder Godtså... ooooogøeh... Hokus Pokus Trådens Emne i Fokus Redigeret 13. Februar, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg