Hop til indhold

Sig mig, helt ærligt...

Featured Replies

Skrevet

Hvor meget har I andre skåret ned på pigebesøgene for tiden?

Synes det er lidt småt med nyheder og anmeldelser, men behøver blot se på mine egne udgifter pr måned for at forstå hvorfor. Jeg har selv skåret ned, midlertidigt, til 2-3 besøg pr måned, selv om jeg trænger til meget mere sex (som jeg ikke får hjemme). Men jeg er vel ikke den eneste, der er blevet "fattigere". Et lidt grimt ord, når man tænker på hvordan mange andre i verden har det lige nu. 

Men fortæl alligevel.

Skrevet

Næ jeg har ikke skåret ned på det her område … men er færdig med og prøve nye piger .. har fundet et par dejlige danske piger som nu løber med hele mit budget B)    Jeg et ikke rigtigt blevet ramt af den voldsomme afmatning, i min forretning ( endnu ) … :)

Redigeret af Sønderjyden68

Skrevet

Har ikke købt sex et par måneder.
Har dog fået thai massage et par gange både med og uden hj.

Der er klart skåret ned.

Så sent som i dag har jeg tænkt på en times massage men økonomien siger nej.

Skrevet

Jeg bruger omkring 12.000-18.000 om måneden, aldrig har jeg brugt så mange penge før hos gp

Skrevet

Altså jeg har ikke som sådan skåret ned. Efter mit første besøg i juli troede jeg naivt at det var det. Men efter 1 1/2 måneds pause, stak det noget af efterfølgende^_^. Det hele var jo nyt og spændende og alt skulle næsten prøves.

Nu er der imidlertid kommet mere ro på, da jeg efterhånden har nogle faste jeg besøger.

Skrevet

Det ligger på en gang om måneden til ca 2500 som da jeg startede med den her sjove hobby for snart 4 år siden. Her i denne måned bliver det muligvis til et besøg mere 

Skrevet

Har ikke skåret ned . Min økonomi tillader desværre ikke så mange besøg. Da jeg er gået I lære som 53 årig. Så er lidt kritisk når jeg endelig har råd til at besøge en gp. Mit næste besøg regner jeg stærkt med skal værercsammen med Angelina Angel 

Og går det til held så er det sikkert hende jeg besøger fremover . Da jeg gerne vil værer sikker på at få kvalitet . Når jeg endelig har sparet sammen til et besøg ved en gp 

Skrevet
  • Author
Chrisvp skrev, for 21 minutter siden:

Jeg bruger omkring 12.000-18.000 om måneden, aldrig har jeg brugt så mange penge før hos gp

Gisp, det var jeg oppe på i juli måned, endda + 2000. Det var skønt, men desværre uholdbart. Bruger nu ca. 5000 pr måned,  men savner noget mere GP

Skrevet
kad skrev, for 1 minut siden:

Har ikke skåret ned . Min økonomi tillader desværre ikke så mange besøg. Da jeg er gået I lære som 53 årig. Så er lidt kritisk når jeg endelig har råd til at besøge en gp. Mit næste besøg regner jeg stærkt med skal værercsammen med Angelina Angel 

Og går det til held så er det sikkert hende jeg besøger fremover . Da jeg gerne vil værer sikker på at få kvalitet . Når jeg endelig har sparet sammen til et besøg ved en gp 

Du kan roligt glæde dig , angelina er en humørbombe og fræk som bare f…. 
jeg havde fornøjelsen i sidste uge ;)

Skrevet
  • Author
kad skrev, for 2 minutter siden:

Åh, Angelina Angelina. Hende havde jeg en fræk aftale med for nylig, men hun måtte aflyse samme dag pga sygdom. Skriv en anmeldelse, tak. Vil så gerne besøge hende.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 4 minutter siden:

Gisp, det var jeg oppe på i juli måned, endda + 2000. Det var skønt, men desværre uholdbart. Bruger nu ca. 5000 pr måned,  men savner noget mere GP

Jeg har brugt så meget siden juni juli. Jeg kan ikke lade være

Skrevet
  • Author
Chrisvp skrev, Lige nu:

Jeg har brugt så meget siden juni juli. Jeg kan ikke lade være

Skønt. Jeg er også nem at friste, så budgettet har det med at skride, når lysten stiger.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Åh, Angelina Angelina. Hende havde jeg en fræk aftale med for nylig, men hun måtte aflyse samme dag pga sygdom. Skriv en anmeldelse, tak. Vil så gerne besøge hende.

Det kan jeg ikke ,, har lovet angelina og lade være , jeg prøvede hendes seance og det skal jo lige som være en overraskelse :) men du bliver IKKE skuffet , helt sikkert ikke 

Skrevet
  • Author
Sønderjyden68 skrev, Lige nu:

Det kan jeg ikke ,, har lovet angelina og lade være , jeg prøvede hendes seance og det skal jo lige som være en overraskelse :) men du bliver IKKE skuffet , helt sikkert ikke 

Tak for denne anbefaling, som næsten er mere værd end en anmeldelse. Jeg skriver til Angelina igen.

Skrevet
  • Author
kad skrev, for 15 minutter siden:

wow, Angelina har mange fans.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 5 minutter siden:

wow, Angelina har mange fans.

Ikke uden grund ;)

Skrevet

Jeg har såmænd ikke skåret ned, men besøger den samme pige, og de herre herinde vil jo nok ikke blive ved med at høre de samme evindelige lovprisninger (selvom det kun bliver bedre hver gang)

jeg gider ikke tumle rundt mellem forskellige piger, når jeg kan få en sublim oplevelse med “min faste gp”

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 59 minutter siden:

Det ville da give mig en negativ indkomst! Jeg ville ønske jeg havde råd til at bruge så meget på noget som helst!

Skrevet
  • Author
Argit skrev, for 16 minutter siden:

Det ville da give mig en negativ indkomst! Jeg ville ønske jeg havde råd til at bruge så meget på noget som helst!

Det samme her.

Skrevet

Har det vist ligesom Slowhead - besøger “the one and only” så ofte det kan lade sig gøre - gerne hver eneste dag. Dyrt? Tja - man kan bruge sine penge på mange måder, men hende her skaber så meget glæde i mit liv, så det er alle pengene værd - og mere til! Men længe siden hun har fået blomster.

Skrevet

For mig handler det mere om lyst end økonomi. En måned kan jeg bruge 6000kr+, men andre måneder aflægger jeg ikke et besøg, man kan dermed sige at mine tendenser udligner hinanden i længden. 

Jeg føler flere spontane besøg kædet sammen, giver mig mere glæde end et fast rutineret 1-2 oplevelser hver måned. 

Skrevet

Har ikke skåret ned af økonomiske grunde, men  pga  lidt småting helbredsmæssigt. Får jeg indhentet det? Måske :-) 

Skrevet
  • Author
moden libertiner skrev, for 4 minutter siden:

Har ikke skåret ned af økonomiske grunde, men  pga  lidt småting helbredsmæssigt. Får jeg indhentet det? Måske :-) 

Ønsker dig held og lykke.

Skrevet

Mine penge er reserveret til en pige, som er anmeldt flere gange før, så det giver ingen mening at anmelde igen. 
Budgettet varierer meget, men det er hverken jul eller inflation, som påvirker det, men hvis jeg en dag besøger en af de nye, skal jeg nok skrive en anmeldelse :)

Skrevet

Har helt klart skåret ned, men ikke primært pga økonomi. Er blevet så træt af at køre til Kbh. Jeg mener; hvor sjovt er det at køre over den der bro, når man har gjort det 1000+ gange? Den er jo heller ikke gratis og så er jeg oven i det blevet lidt sur på Danmark og jeres valuta. Devalvere for fanden, så skal i få se på business. Svenskerne ville strømme over til pigerne.

Men spøg til side; har ikke rammets (endnu) af økonomisk nedgang. Lidt dyrere el, men det håndterer vi fint. De piger jeg snakker med derimod har tabt op til halvdelen af de normale indtægterne. Så noget er da sket.

De gange jeg er i Kbh af andre grunde, besøger jeg for tiden kun hende. Hun som jeg ved altid har tid til mig og som det altid er en fornøjelse at tilbringe en time eller flere med. Hvis jeg har nogle timer til overs i jeres overtrafikerede lille by, så gider jeg simpelt hen ikke køre rundt i jagt på en juvel, kun for at finde at de timer jeg havde allerede var gået og at jeg nu måtte skynde mig tilbage.

Jeg har dog en aftale med en dejlig kvinde at hun besøger mig en eller to gange om måneden, så på den måden håndterer jeg min modvilje mod at køre til Kbh. Når hun lukker tager hun så toget over, jeg laver nogen mad og så sover vi sammen. Måske spiller vi også lidt kort - eller noget andet.

Men jeg lider med pigerne. Først Covid, siden Putin og nu energipriser og en inflation vi ikke set i lang tid. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.