Hop til indhold
the latin lover

lækre unge tøser i Manila

Recommended Posts

butterfly skrev, for 9 timer siden:

Bruger man ikke kondomer på Filippinerne :wub:

Jo, men lidt ekstra tips, kan hurtigt løse det problem - men det er jo dit eget valgt og kan hurtigt blive dyrt i den sidste ende. Det er dog mit indtryk at de går meget op i det - alligevel bliver de noget forbavsede, når jeg finder 2 stk kondomer frem - og jeg må så forklare dem at det er en ekstra sikkerhed, da jeg ofte har oplevet et kondom sprænge - eller man kan komme til at sætte det omvendt på og så er det ofte nødvendigt at begynde forfra med et nyt kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 30.10.2023 at 14:43:

Forhåbentlig da kun steriliseret? :)

sterilisation hjælper vel ikke om hun er gravid? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, for 4 minutter siden:

sterilisation hjælper vel ikke om hun er gravid? 

Det hjælper jo ikke på hvis hun allerede er gravid inden du kommer til :) men det skal jo da meget gerne hjælpe på om du gør hende gravid

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 30.10.2023 at 08:14:

Ellers gør som mig, blev kastereret for 22 år siden 

Mærkeligt nok så jeg ingen ladyboy gogo-dansere på Filipinerne - men her i Bangkok, nærmest vrimler det med dem og i Nana Plaza så jeg et show udelukkende med ladyboys, som var ombyggede - og en af dem var bundløs og viste mig af og til "fissen" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er tilbage på Filippinerne til nye " dejlige eventyr " med unge dejlige filipinske tøser med dejlige stramme fisser indtil 17. December, så det skal råhygges på lagnerne.

Vilde dejlige beretninger følger.

 

Glædelig for jul.

Frække hilsener 

The latin lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

hygger her i manilla hvor der er 32 grader og de unge tøser er lige saa liderlige og dejlige som de plejer..

 

indtil videre er det blevet til ca 1o tøser.  dejligt.

har ikke rigtig tid, til at skrive om mine oplevelser da hellere vil bruge tiden med de unge tøser.

god forhjul.  haaber i knepper paa livet los.

 

de bedste hilsener.

 

the latin lover.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej logebrøder !

Jeg har nu desværre en uge tilbage af mine 7 uger på Filippinerne.

Havde lejet en condo på 39 sal I 50 etagers højhus med lækker udsigt over Manila bugt' lufthavnen, Makati.... En udsigt jeg aldrig bliver træt af.

Blev i Manila 14 dage I starten og nu 14 dage før jeg flyver hjem den 17. December  ( men kommer tilbage fra 1. Februar til 1 maj ). Betaler ca 3.200 kr for en måned. Billig da lejligheden er på ca 30 m2 med badeværelse, opholdsstue med amerikansk køkken, soveværelse med dobbeltseng og lækker veranda med skøn udsigt. Også adgang til 25 m lang swimming pool og fitness center. Under 1.000 pesos ( ca 130 kr per dag. ( Billigt, da jeg tidligere har boet på pension til 1.050 pesos om dagen med kun 10 m2 værelse ). Fandt den via Facebook.

Lejligheden er Ca 15 min gang og jeepney til 2 kr fra La café hvor jeg tilbringer aftenerne som er mit " jagt marked ". Dejligt jagtmarked med " stort udvalg af unge tøser " ( for det meste enlige mødre uden regulært arbejde. Nogen ser man hver dag, nogen kommer kun en gang imellem. ).

På trods af det store udvalg er der højst et par tøser per aften der interesserer mig, så nogen gange tager jeg hjem alene, da jeg Ikke bare vil hjem med hvem som helst. Så heller alene).

Jeg tilbyder pigerne 2.000 pesos i starten.   ( ca 240 kr ) for " short time " som er ca 2 timer men kun et knald.

De fleste vil havde mere og spørger om fra 4.000 til 7.000 pesos for short time men vil højst give 3.000. De fleste gange betaler jeg 2.000 eller 2.500 pesos ( 10 pesos er ca 1.3 kroner ).

 

Fortsætter

Vh the latin lover

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Fortsættelse.....

Var heldig første gang hvor jeg var i på la cafe. at møde lækker køn tøs på 37 år. men virker meget yngre.

Hun har ingen børn så dejlig stram fisse. Synes dog at min pik er for stor.... !

Lidt træslt.

Men har det godt med hende og vi knalder 2 gange om dagen. Hun er som en kæreste. Kan stole på hende, vi har været sammen næsten hver dag siden jeg mødte hende og rejst lidt rundt sammen.

Da hun ikke har noget job, bliver jeg nød til at støtte hende, at betale et værelse Hun lejer, samt mad og lommepenge. Ca 2.000 pesos hver dag, men rart ikke at skulle lede hver aften i La cafe som kun er short time. Hun gør rent i min lejlighed, vasker mit tøj, gør rent uden jeg skal spørge hende. Det er fordelen med filipinske piger det er meget huslige og behandler en som en konge hvis man forsøger dem. Det har jeg det fint med.

Jeg er også heldigt stillet, at hun ikke er jaloux anlagt, så hun lader mig gå ud på La café og enda haft 2 trekanter med 2 piger fundet på La cafe.

De aftener hun har sovet på hendes værelse har jeg kneppet andre tøser. Ikke alle lige gode. ( mange er uengageret og vil bare havde det overstået hurtigst muligt så nogle gange føler jeg det har været spild af tid ).

Har også kneppet 2 mødt via dating sitet pinalove.com hvor du kan have gratis profil og sende en besked hver 10. minut så dækker mit behov. Dog kan kun kontakte profiler der ikke er populære men alligevel flotte tøser imellem . Selvom jeg er 64 år søger jeg tøser mellem 18 og 30 år, for de ældre er slidte og grimme. Så hellere unge tøser.

Dog prøver mange at forlange penge eller sælge videoer eller cam shows hvad jeg ikke er interesseret i, da masser af gratis sex videoer og cam shows på nettet så hvorfor betale for nogle amatør videoer eller cam shows hvor du ikke ved hvad du får. 

Hver også OBS på scammere der spørger penge til transport eller ydelser og IKKE DUKKER OP !

Håber i kan bruge mine informationer og vil kun opfordre jer, til at komme til Filippinerne hvis I kan lige unge slanke asiatiske piger som jeg elsker ( men IKKE ALLE DANSKE MÆND GØR .... ).

NU VIL JEG SLUTTE FOR MIN KÆRESTE ER BEGYNDT, AT GIVE MIG ET BLOW JOB OG VIL HAV MIN PIK, så det siger jeg ikke nej til.

God jul 

The Latin lover fra Manila og 32 grader kl. 20 45 og en liderlig tøs. 

Lækkert !

Frække hilsener 

The latin lover

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...